Joh... Ik reageerde op de post van Kort die blijkbaar de mening is toegedaan dat defensie alle transportmiddelen in huis heeft. Dat hebben we nu al niet en gaan we zeker niet krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef paintmeester het volgende:
Strategisch transport wordt grotendeels uitbesteed. Al die containers vol met materieel kunnen we nooit alleen met eigen middelen vervoeren.
Omdat we optreden in Navo verband is dat dus een perfect getal koektrommel, daar is de gehele krijgsmacht nu al op gebouwd, niet voor op een invasie van een buurland.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef kort het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een mooie simulator. Zeg nou zelf, wat hebben we nou aan 70 leopards? Mocht het ooit zover komen dat Duitsland of Frankrijk ons willen innemen maken we toch al geen kans bij voorbaat. Nederlandse Leopards worden ook nooit uitgezonden.
Maak gewoon een kleine landmacht + JSF's voor externe missies
Lees dit even: http://www.rijksoverheid.(...)sbrief-defensie.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef kort het volgende:
[..]
Zover ik weet wordt er alleen maar bezuinigd op mijnenjagers bij de marine. Er blijft iig. genoeg boten/vlieg materieel over voor transport.
Nog mooier, uitbesteding is efficiënt en goedkoop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef paintmeester het volgende:
Strategisch transport wordt grotendeels uitbesteed. Al die containers vol met materieel kunnen we nooit alleen met eigen middelen vervoeren.
Waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef kort het volgende:
[..]
Nog mooier, uitbesteding is efficiënt en goedkoop.
beetje erg veel weer..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees dit even: http://www.rijksoverheid.(...)sbrief-defensie.html
Het enige wat ik dan kan doen is de regelafstand verkleinen en het aantal pagina's terugbrengen naar 30.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Pumatje het volgende:
[..]
beetje erg veel weer..
kun je even conclusie maken die hierop betrekking heeft![]()
alvast dank daarvoor
Uhh, nee. Naast 4 mijnenjagers gaan er nog 2 OPV's (niet aangekocht, of weer door verkocht, weet ik veel wat ze bedacht hebben...) en 1 bevoorrader (Zuiderkruis) uit, de andere bevoorrader (Amsterdam) wordt in 2014 vervangen door het JSS.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef kort het volgende:
[..]
Zover ik weet wordt er alleen maar bezuinigd op mijnenjagers bij de marine. Er blijft iig. genoeg boten/vlieg materieel over voor transport.
Nog mooier, aan defensie wordt de hoogste prijs gevraagd, en ze betalen ook nog. Hoezo goedkoop? En goedkoop is duurkoop. (zie LCF)quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef kort het volgende:
[..]
Nog mooier, uitbesteding is efficiënt en goedkoop.
Dat was dan ook een pilot om te kijken of we hem konden inzetten als onderzeebootquote:Dan de Zuiderkruis, eerst dat ding opknappen na dit geintje en vervolgens weg doen. Wat denk dat dat gekost heeft? Ik weet het niet en ik wil het niet weten.
Wat een verrassing.quote:
Eind 2011 of medio 2012... klein verschil maar, als het om je baan gaatquote:Op maandag 9 mei 2011 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
Defensie zet operationele eenheden stil
.....
Kamerdebat
De Tweede Kamer debatteert begin juni over de voorgenomen bezuinigingen. Tot die tijd bereidt Defensie de reorganisaties voor. Van het daadwerkelijk opheffen van eenheden is nog geen sprake. In juli wordt duidelijk hoe de afgeslankte Defensieorganisatie eruit gaat zien en hoeveel arbeidsplaatsen daadwerkelijk verdwijnen. Eind 2011 of medio 2012 weet elke Defensiemedewerker waar hij of zij aan toe is.
Bron: www.defensie.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |