Ik probeer dit probleem nu ff op te lossen, ik meld het over een kwartier oid of het me is gelukt of niet... dan laat ik het ff zien aan nerds op mijn werk maandagquote:
Snelle jelle jijquote:
is er iemand die hem 1500 keer in de centrale topic heeft gezetquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef EggsTC het volgende:
Is het al eens gezegd dat het zwaar hinderlijk is dat ONZ radio soms in de centrale topics staat en soms niet.
Is het al eens gezegd dat wij mods ook wel eens offline zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef EggsTC het volgende:
Is het al eens gezegd dat het zwaar hinderlijk is dat ONZ radio soms in de centrale topics staat en soms niet.
Is het al eens aangegeven dat bij "open nieuw topic in de reeks" het wellicht handig zou zijn dat centrale topics gewoon ook bij de centrale komen, automatisch? Althans, dat zou een handigere manier van programmeren zijn imo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Is het al eens gezegd dat wij mods ook wel eens offline zijn?
dit is fokquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is het al eens aangegeven dat bij "open nieuw topic in de reeks" het wellicht handig zou zijn dat centrale topics gewoon ook bij de centrale komen, automatisch? Althans, dat zou een handigere manier van programmeren zijn imo.
volgens mij heeft niemand door dat het zelfgemaakte muziek isquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
Binnenkort maar eens een ernstige chaos mixx maken in fruityloops die gewoon een uur duurt ofzo
Dat hoor je echt wel hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand door dat het zelfgemaakte muziek is
Helemaal mee eens, maar dat is meer iets voor een A of FA.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is het al eens aangegeven dat bij "open nieuw topic in de reeks" het wellicht handig zou zijn dat centrale topics gewoon ook bij de centrale komen, automatisch? Althans, dat zou een handigere manier van programmeren zijn imo.
Dat maakt het niet minder hinderlijk, ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dat is meer iets voor een A of FA.
Tot zover is het even niet anders. Kan me voorstellen dadanie altijd handig is maar je zult het er zolang mee moeten doen
Als jullie online zijn dan staat het topic ook heel snel centraalquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dat is meer iets voor een A of FA.
Tot zover is het even niet anders. Kan me voorstellen dadanie altijd handig is maar je zult het er zolang mee moeten doen
Top!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Probleem is opgelost!! ik kan tussen 16:00-17:00!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar komen die geiten vandaan
Het zijn schapen, de buren zijn aan het slachtenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar komen die geiten vandaan
Iek begraip.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder hinderlijk, ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou ofzo.
Haha nee kerelquote:
Dit is wel een lekker nummer jaquote:
Painting Pyramidsquote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gebruiken jullie viritual dj op fullscreen
Ik verwacht wel dieren bij jouquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oke het is dus goed te doen
zo ff anime kijken en fappen op hentai
Zondequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb hier het dierenkeyboard niet
hele draaitafel staat bij mijn maat thuis, die heeft een antikraakpand waar we een dj ruimte in hebben gebouwtquote:
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hele draaitafel staat bij mijn maat thuis, die heeft een antikraakpand waar we een dj ruimte in hebben gebouwt
Maat van me woont ook antikraak daar gaan we ook altijd kutten enzo.quote:
haha jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maat van me woont ook antikraak daar gaan we ook altijd kutten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |