Ik probeer dit probleem nu ff op te lossen, ik meld het over een kwartier oid of het me is gelukt of niet... dan laat ik het ff zien aan nerds op mijn werk maandagquote:
Snelle jelle jijquote:
is er iemand die hem 1500 keer in de centrale topic heeft gezetquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef EggsTC het volgende:
Is het al eens gezegd dat het zwaar hinderlijk is dat ONZ radio soms in de centrale topics staat en soms niet.
Is het al eens gezegd dat wij mods ook wel eens offline zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef EggsTC het volgende:
Is het al eens gezegd dat het zwaar hinderlijk is dat ONZ radio soms in de centrale topics staat en soms niet.
Is het al eens aangegeven dat bij "open nieuw topic in de reeks" het wellicht handig zou zijn dat centrale topics gewoon ook bij de centrale komen, automatisch? Althans, dat zou een handigere manier van programmeren zijn imo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Is het al eens gezegd dat wij mods ook wel eens offline zijn?
dit is fokquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is het al eens aangegeven dat bij "open nieuw topic in de reeks" het wellicht handig zou zijn dat centrale topics gewoon ook bij de centrale komen, automatisch? Althans, dat zou een handigere manier van programmeren zijn imo.
volgens mij heeft niemand door dat het zelfgemaakte muziek isquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
Binnenkort maar eens een ernstige chaos mixx maken in fruityloops die gewoon een uur duurt ofzo
Dat hoor je echt wel hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand door dat het zelfgemaakte muziek is
Helemaal mee eens, maar dat is meer iets voor een A of FA.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is het al eens aangegeven dat bij "open nieuw topic in de reeks" het wellicht handig zou zijn dat centrale topics gewoon ook bij de centrale komen, automatisch? Althans, dat zou een handigere manier van programmeren zijn imo.
Dat maakt het niet minder hinderlijk, ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dat is meer iets voor een A of FA.
Tot zover is het even niet anders. Kan me voorstellen dadanie altijd handig is maar je zult het er zolang mee moeten doen
Als jullie online zijn dan staat het topic ook heel snel centraalquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dat is meer iets voor een A of FA.
Tot zover is het even niet anders. Kan me voorstellen dadanie altijd handig is maar je zult het er zolang mee moeten doen
Top!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Probleem is opgelost!! ik kan tussen 16:00-17:00!!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar komen die geiten vandaan
Het zijn schapen, de buren zijn aan het slachtenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar komen die geiten vandaan
Iek begraip.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder hinderlijk, ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou ofzo.
Haha nee kerelquote:
Dit is wel een lekker nummer jaquote:
Painting Pyramidsquote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gebruiken jullie viritual dj op fullscreen
Ik verwacht wel dieren bij jouquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oke het is dus goed te doen
zo ff anime kijken en fappen op hentai
Zondequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb hier het dierenkeyboard niet
hele draaitafel staat bij mijn maat thuis, die heeft een antikraakpand waar we een dj ruimte in hebben gebouwtquote:
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hele draaitafel staat bij mijn maat thuis, die heeft een antikraakpand waar we een dj ruimte in hebben gebouwt
Maat van me woont ook antikraak daar gaan we ook altijd kutten enzo.quote:
haha jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maat van me woont ook antikraak daar gaan we ook altijd kutten enzo.
wtfquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haha ja
hij heeft gewoon heeeel veeel geluk gehad. Hij heeft meer dan 200 m2 voor hem en zijn vriendin. Ik mocht er niet meer bij van die ktu organisatie terwijl ze zelfs een kamer hebben waar ze te weinig spullen voor hebben (die dus leegstaat)
Maat van mij moet alleen weg omdat huisgenoot fag was. En hij moet binnen een maand een andere vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haha ja
hij heeft gewoon heeeel veeel geluk gehad. Hij heeft meer dan 200 m2 voor hem en zijn vriendin. Ik mocht er niet meer bij van die ktu organisatie terwijl ze zelfs een kamer hebben waar ze te weinig spullen voor hebben (die dus leegstaat)
ze komen daar om de zoveel tijd kijken. als ze er dan achter komen dat er nog iemand woont moet iedereen er uitquote:
wtfquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maat van mij moet alleen weg omdat huisgenoot fag was. En hij moet binnen een maand een andere vinden.
Schoon hequote:
Heb jij geen mail gehad?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kan iemand ff het nieuwe wachtwoord DMen?
Verrek hij verandert van kleurquote:
geen zin om te kijkenquote:
Ik had die kerel op MSN, hij is behoorlijk ingedimdquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef _Fanta het volgende:
kom we rijden um achterna en schoppen um zo van zn scooter af. stonde toen wa filmpjes van hem op dumpert enzo. ook dat hij zo met zn dikke lelijke kop wa vrouwen stond uit te schelden. is al bekent wie hij is en waar hij woont?
Geen ideequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:45 schreef EggsTC het volgende:
Deze staat 2 keer in de top100 geloof ik.
als half internet achter ze aan zit dan worden ze wel rustig iddquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had die kerel op MSN, hij is behoorlijk ingedimd
Hij had ook een baan bij de politie geloof ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als half internet achter ze aan zit dan worden ze wel rustig idd
jaja, aslof ze um daar willequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij had ook een baan bij de politie geloof ik
Nee heb niets opgenomenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:49 schreef EggsTC het volgende:
Het lijkt net of je m'n set van 18 feb hebt opgenomen
Nu heb je het veel meer gemixt dus dat zal het niet zijn
ik vond hem leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een onsamenhangende kutset heb ik gedraaid zeg
epischquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:53 schreef EggsTC het volgende:
Tonight.
[ afbeelding ]
VOOR HUPPELMUTS DER HOUSEWARMING
Ja ik hou er ook van, alles door elkaarquote:
kom je ook bij mij luisterenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik hou er ook van, alles door elkaar
Allichtquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kom je ook bij mij luisteren
Dat is jazeker in het Brabantsquote:
jeeej kapot maken van dingenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:57 schreef _Fanta het volgende:
voor mensen die geen idee waar patje en ik het net over hadden, hier wa filmpjes van die zieke gast.
http://www.dumpert.nl/med(...)t_videocamera_s.html
http://www.dumpert.nl/med(...)huldige_meisjes.html
hoop dat die gast nie meer vrij rond loopt
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:53 schreef EggsTC het volgende:
Tonight.
[ afbeelding ]
VOOR HUPPELMUTS DER HOUSEWARMING
zo hoort hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
HELPPPPP
MONO, KLONO EN EZ ZITTEN NU AL AAN DE DRANK IN DE TREIN
Haha, die gaan meteen je flat slopen op je housewarmingquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
HELPPPPP
MONO, KLONO EN EZ ZITTEN NU AL AAN DE DRANK IN DE TREIN
Ik wil ook nu al drank verdoriequote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, die gaan meteen je flat slopen op je housewarming
Nou veel succes dan, baal dat ik er niet bij kan zijn.quote:
Ez, mono en ik bij elkaar is meestal wel heel epischquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou veel succes dan, baal dat ik er niet bij kan zijn.
Volgens mij zijn jullie namelijk best wel heel erg gezellig
Dat kan ook niet anders met iemand erbij die overal alleen maar wil swaffelen en schijtenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez, mono en ik bij elkaar is meestal wel heel episch
vind um maar kneusje die nodig op zn plek gezet moet wordenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga echt stuk op E-L bandito, zelden zo gelachen
Ghehequote:
Nope helemaal niet gewoonquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben je ook nog lekker strak dan?
http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:28 schreef _Fanta het volgende:
wie is dr aan draaien nu?, klinkt ook lekker dit!
Nick1337 dus, draait best goed!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/rooster/
ik ook, maar wel hard gelachen, wat een kneus, en dat tanja ook alles pikt, alleen af en toe: nee el bandito niet doen nuquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vind um maar kneusje die nodig op zn plek gezet moet worden
Kijk in het rooster..quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:30 schreef andreas612 het volgende:
Huppel! kan jij mij vertellen of ik van 17-18 uur kan draaien?
doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:30 schreef andreas612 het volgende:
Huppel! kan jij mij vertellen of ik van 17-18 uur kan draaien?
Er stond een naaktfoto van Tanja op de twitter, die twitter is alleen weg helaasquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook, maar wel hard gelachen, wat een kneus, en dat tanja ook alles pikt, alleen af en toe: nee el bandito niet doen nu
En nu is ze er even niet, dus PM/DM sturen en afwachtenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]wat denk je dat ik doe. Maar lijkt me eerst dat ze er mee in moet stemmen...
gedaanquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu is ze er even niet, dus PM/DM sturen en afwachten
ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:28 schreef _Fanta het volgende:
wie is dr aan draaien nu?, klinkt ook lekker dit!
heb slechtere dj's hier op radio onz voorbij zien komen, dus maak je nie drukquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:39 schreef nick1337 het volgende:
oke thxnja laaste 10 min gaat iig goed dus effe goed afmaken nu
dan hou ik mn reputatie een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |