SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Die kat is altijd zwaar link jonge, hij lag op me bed tegen mijn benen aan toen was het goed maar toen ik opstond was hij meteen nijdigquote:
Hahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die kat is altijd zwaar link jonge, hij lag op me bed tegen mijn benen aan toen was het goed maar toen ik opstond was hij meteen nijdig
Werken om 5 uur. En wachten op m'n cijfersquote:
Ooh ik hoop met je mee op goede cijfers dan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werken om 5 uur. En wachten op m'n cijfers.
Ja ik hoop 't ook. Enige cijfer dat ik terug heb gekregen was een 5.5quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh ik hoop met je mee op goede cijfers dan.
Nooit. Voor eeuwig en altijd fokken.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
Twee boze katten voor je topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komt goed man, komt goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik hoop 't ook. Enige cijfer dat ik terug heb gekregen was een 5.5.
Zolang ik niet naar buiten hoeft wel jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag heeft dat nog wat gezelligs
Heb je al een paracetamol/aspirine gepakt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ECHT FUUUUUUU WROM GAAT DIE TYFUS HOOFDPIJN NIET WEG DAN ECHT
Ja wel lekker hoorquote:
Probeer eens 600 mg ibuprofen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ECHT FUUUUUUU WROM GAAT DIE TYFUS HOOFDPIJN NIET WEG DAN ECHT
Komt wel goed later op de dag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja wel lekker hooralleen had ook wat hoofdpijn gisternacht nog maar die is al wel verdwenen , maar beetje ochtendhumeur nu merk ik
![]()
Een ei met kipkruiden klinkt anders best logisch nog.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:14 schreef Patje1987 het volgende:
Heb wederom als een roosje geslapen, net een gebakken eitje met kipkruiden (), spek, peper en kaas.
Ja in dat opzicht wel maar het blijft een gebakken kippenfoetusquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Een ei met kipkruiden klinkt anders best logisch nog.
Niet echt eigenlijk, want het is niet bevrucht geweestquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja in dat opzicht wel maar het blijft een gebakken kippenfoetus
lekker druk bezigquote:
Ik noem het wel altijd een gebakken kippenfoetus, zoals vleeswaren gewoon dood beest is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, want het is niet bevrucht geweest
Jahaaaaa.quote:
Maar wat vind je er eng aan dan? Je spreekt hem/haar toch niet face-to-face en als hij/zij reageert zie je hem/haar toch ook niet?quote:
Je weet hoe een angst voelt?quote:
Waar ben je allemaal geweest manquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:33 schreef n8n het volgende:
Sinds m'n laatste keer in dit topic niet thuis geweestnu op weg naar huis
zou ik wel maar doen, anders zit je straks in een stress situatie omdat je het niet op tijd geregeld krijgtquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stage omg ik ben echt een schijterd
Nee, mijn leven is tot nu toe volledig vrij van enige angst gebleven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar wat vind je er eng aan dan? Je spreekt hem/haar toch niet face-to-face en als hij/zij reageert zie je hem/haar toch ook niet?
[..]
Je weet hoe een angst voelt?
Komt wel goed even proberen te mailen en dan voel je echt een hele opluchting hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ledig erf eten bij vrienden thuishouseparty en een open dag. Niet gedouched tanden gepoetst in de trein en een open dag ik Amsterdam bezochtquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest mangoede reis en straks weer veilig thuis
![]()
Oh, dat is inderdaad wel eng. Maar wel gewoon doen, hoe langer je het uitstelt, hoe erger het word.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Heyyyquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:35 schreef tdrone het volgende:
hoi
[..]
zou ik wel maar doen, anders zit je straks in een stress situatie omdat je het niet op tijd geregeld krijgt
Ik heb dat met 1 op 1-gesprekken. Maar ik ervaar mailen als een 'veilige' weg zeg maar. Daarom kan ik me ook niet echt goed voorstellen hoe dat echt eng kan zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
het is allemaal geregeld.. heb al een plek enz enz alleen ik had even een schooldip en toen zei ik dat ik zou gaan stoppen maar dat heb ik niet gedaan en nu moet ik ze even mailen dat ik gewoon wel nog kom enzquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:35 schreef tdrone het volgende:
hoi
[..]
zou ik wel maar doen, anders zit je straks in een stress situatie omdat je het niet op tijd geregeld krijgt
Deed jij nou pabo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Irrationele angsten zijn gewoon stom.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb dat met 1 op 1-gesprekken. Maar ik ervaar mailen als een 'veilige' weg zeg maar. Daarom kan ik me ook niet echt goed voorstellen hoe dat echt eng kan zijn..
ik ben ook gewoon stomquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Irrationele angsten zijn gewoon stom.
Groetjes aan de hopmanquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga me maar eens klaarmaken voor de padvinderij
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga me maar eens klaarmaken voor de padvinderij
Qua weerquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
qua weer of qua stomme gebeurtenissen ?
Dan zou ik net op je school geweest zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee maar die mensen hebben donderdag en vrijdag les bij mij op school geloof ik, hoezo
wil je de pabo gaan doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Dan zou ik net op je school geweest zijn
Watwatwat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat was ik met jou vannacht?
!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh fok kan niet met Japanse tekens omgaan
Gasten die kerken in de fik stekenquote:
Gaahlquote:
Ja die leuke meisjes vallen altijd op de homo's hequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zag zonet vet leuk meisje en ze lachte naar me, helemaal verliefd
Noem je mij nu homo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja die leuke meisjes vallen altijd op de homo's hehet is niet eerlijk
Ja, altijd tochquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi liefjenss
Hihi, Cosmo wat ben je vrolijk!
Meisje, ik ben boooooooooooooosquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee in het algemeen hoormaar zo te zien ga je al uit van je eigen veronderstellingen
![]()
Hè?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:15 schreef Beach het volgende:
Bah wat is dat opeens hier werd ik niet blij van om dat zo te zien kut Petrov.
Formule 1quote:
oowww de racende menerenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja valt hij zomaar stil net na een goede ronde
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Beach heeft pilletjes te veel op [ afbeelding ]
Maandag toch ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je de pijn wegdrinken vandaag ?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je de pijn wegdrinken vandaag ?
Tegen Ajax?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
moest tegen een gehandicaptenteam spelen.
Verloren zeker ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
moest tegen een gehandicaptenteam spelen.
eet smakelijk en geen hondenbrokken gaan eten hequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik ga maar even iets eten. Doeg!
Zit je ook wel op voetbal ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee moest met korfbal tegen een g team. won met zes - vier
Bon appetit!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik ga maar even iets eten. Doeg!
Nee, gekkie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
eet smakelijk en geen hondenbrokken gaan eten he![]()
Danku.quote:
frank, wat dacht jij danquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht van zo'n ajacied met een Frank de boer UI![]()
... of is het Ronald ?
deze danquote:
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef JanPiraat het volgende:
niemand houdt me tegenniemand houdt me tegen
Wedde?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef JanPiraat het volgende:
Is dat nodig dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:37 schreef JanPiraat het volgende:
Net afgelopen pasquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:42 schreef JanPiraat het volgende:
jaja niemand naar de alberto stegeman sketch kijken he die ik hier met liefde plaatsdan begrijp je het ook niet
![]()
![]()
Sorry ik zit nog een klein beetje in mn ochtendhumeurquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je trekt alweer te voorbarig conlcusies
Ooh dat klinkt wel als een leuke wedstrijdquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiiii vanavond staat AZ- ADO op het menu![]()
Nog altijd voor AZ dan ? 20:45 begint ie en ik hoop zeker dat ADO wintquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh dat klinkt wel als een leuke wedstrijddie wil ik wel zien.
Nou ik gun het ADO meer hoor die 4e plaatsquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog altijd voor AZ dan ? 20:45 begint ie en ik hoop zeker dat ADO wintecht een heerlijk team hebben die dit seizoen
dralionnnquote:
Ook nog die in je UI gezien?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef dralion13 het volgende:
Klopt, op dat moment zat ik in de auto richting de zeldzame uil
Het nachtvogelen was alleen een beetje uitgelopen, uiteindelijk kwam ik om 11 uur thuis
Maar wel een kraanvogel gezien
oeiii slaap lekker manquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:03 schreef n8n het volgende:
lekker nice nu thuiskomen met een volksbuurtfeest onder je raam
slaap lekker Nerderland
tnx ben zo weg gok ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii slaap lekker manik zie je vannacht wel ergens verschijnen dan
het is du cavelloboiquote:
Ik gooide laatst eens een bal uit met Buffon en toen liep er zo'n tegenstander tegen me op ... en via z'n rug ging die mijn doel in en dat mocht allemaal maar van de scheidsquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
net even ge FIFA'ed flink gewonnen natuurlijk
ik heb gelukkig wel rustig kunnen slapen maar moest al om 9 uur werken
ik heb ook altijd het iedee dat ik zwaar benadeeld word door de scheidsrechters!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik gooide laatst eens een bal uit met Buffon en toen liep er zo'n tegenstander tegen me op ... en via z'n rug ging die mijn doel in en dat mocht allemaal maar van de scheids
nog voor je collectiequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was er al hoor je moet appeltje begroeten vlegel![]()
Bij mij zat Danny Blind te zeiken en al mn spelers wilde weg en heb het nooit meer gedaan toenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
met football manager had ik vorig jaar een heldige game, won toen met 6-0 van psv 2maal
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jan ik ga mijn UI nooit meer veranderen hoor
Jij bent wel wat meer gehavend zeg met hechtingen en allesquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Echte moeder-zoon-overoverovergrootouder relatie zo
Vechten voor jouw levenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij bent wel wat meer gehavend zeg met hechtingen en alles
Lieve knul.quote:
Dat ziet eruit als een regelrechte faalquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jan, ik krijg nu dit al Google Ads
[ afbeelding ]
Of je download een no-cd crack.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
ik weet wat ik ga doen, mijn fm11 disc is foetsie, ga ik weer een nieuwe carriere met fm 10 beginnen
Ik was gevallen maar had een valhelm opquote:
1 paarse sokquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een lange stropdas en verder niks toch altijd op zaterdag ?
deze helm ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was gevallen maar had een valhelm op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
deze helm ?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
oeoequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog een pic aub dat je hem halverwege uitdoet![]()
Om je nek?quote:
Flipsjequote:
Geen gekke dingen denken, hij bedoelt vast om zn hand als sokpopquote:
AH Pilsener is altijd goedkoper, aanbieding of nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:06 schreef Ragboer het volgende:
Tering, is bij de Appie alleen de Heineken in de aanbieding? Kudtzooi.
Haiquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Flipsje
Jaaaaaa waar laat ik aan je fantasie over
Dan moet ie niet zeggen aan fantasie overlatenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:06 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Geen gekke dingen denken, hij bedoelt vast om zn hand als sokpop
Sollyquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai
Doe maar niet
[..]
Dan moet ie niet zeggen aan fantasie overlaten
Tevens heb ik nu 2 LastFm accounts. Vervelende wel is dat ik steeds in en uit moet loggen voor dat scrobble gedoe.quote:
Jannemanquote:
Heb hier gewoon Grafenwalder (Lidl) staan. Maar wil nog wat bijvulling. Bij de Hoogvliet is de Warsteiner in de aanbieding. Misschien een weekje Duits bier dan maar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
AH Pilsener is altijd goedkoper, aanbieding of niet
Kom je naar de AH waar ik straks aan het werk ben?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb hier gewoon Grafenwalder (Lidl) staan. Maar wil nog wat bijvulling. Bij de Hoogvliet is de Warsteiner in de aanbieding. Misschien een weekje Duits bier dan maar.
Hier is het nu ook gevuld met verschillend Lidl bier gaat wel goedkomen vanavondquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb hier gewoon Grafenwalder (Lidl) staan. Maar wil nog wat bijvulling. Bij de Hoogvliet is de Warsteiner in de aanbieding. Misschien een weekje Duits bier dan maar.
Geeft nietquote:
Aan de Lidl denk ik altijd aan Schultenbrau. Rosebier daarvan is nog best okee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hihi, en dan ga ik de hele tijd moeilijke vragen stellen over wat voor menu ik moet samenstellen en welke wijn het beste bij welk gerecht past enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom je naar de AH waar ik straks aan het werk ben?
Even kijken wat er hier isquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef Ragboer het volgende:
De Lidl, Hoogvliet en Appie zijn op loopafstand:
http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen/alles
Omg, ja!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aan de Lidl denk ik altijd aan Schultenbrau. Rosebier daarvan is nog best okee.
Wijn in een pak?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hihi, en dan ga ik de hele tijd moeilijke vragen stellen over wat voor menu ik moet samenstellen en welke wijn het beste bij welk gerecht past enzo.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef Ragboer het volgende:
hmmm Hoogvliet Jupiler dan maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:13 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb ook nog niets gedaan, een ei gebakken en bier gedronken dat was hetquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
Serieus, ik heb nog niks gedaan vandaag, op een raam openzetten na
heeft de vuurkorf het wel overleefd ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Tering, Gister was ik wasted
Terwijl ik normaal nooit zo ben
Moet vanavond nog een avondje draaienquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heeft de vuurkorf het wel overleefd ?
even wat bomen omhakken dan zometeen voor grote houtvoorraadquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Moet vanavond nog een avondje draaien
Alleen, nu moet 2 keer zoveel lui eromheen
marshmellows halenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
even wat bomen omhakken dan zometeen voor grote houtvoorraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |