Jouw kleine man wil iets te veel heb ik het idee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat is die kleine man wil hebben...:')
Ah kijk zie je!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon uit op dat ze een HTC Wildfire bedoeldIs niet heel nieuw meer, volgensmij alweer bijna een jaar te krijgen (en dus alweer antiek ja
)
Viel het op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw kleine man wil iets te veel heb ik het idee.
Het was maar goed dat ik terugging naar het topic, jouw post zag, mijn laptop pakte en een nieuw topic opendequote:
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was maar goed dat ik terugging naar het topic, jouw post zag, mijn laptop pakte en een nieuw topic opende
Lekker, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef L-E het volgende:
Peuter is weg. Nu eerst ontbijten en dan een kindvrij dagje.
Ja ok, maar ik weet dat redelijk goed voor anderen te onderdrukken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:48 schreef xFriendx het volgende:
Daar hebben grote mannen ook last van hoor.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Onder de zonnebank, en ongegeneerd winkelen.
Mijn kind is, net als ik, een open boekquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik weet dat redelijk goed voor anderen te onderdrukken.
Niet elke man is daar even goed inquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik weet dat redelijk goed voor anderen te onderdrukken.
Maar eerst over negen minuten je Portisheadkaartje bestellen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
En een gesloten vuist?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn kind is, net als ik, een open boek
Haar wat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar eerst over negen minuten je Portisheadkaartje bestellen!
Alleen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, Portishead komt niet, dat heb ik geblokkeerd, stil jij!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar eerst over negen minuten je Portisheadkaartje bestellen!
Waarom ontzeg je jezelf zoiets moois?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Nee, Portishead komt niet, dat heb ik geblokkeerd, stil jij!
Jamaar, dat winkelen toch niet alleenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |