Jouw kleine man wil iets te veel heb ik het idee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat is die kleine man wil hebben...:')
Ah kijk zie je!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon uit op dat ze een HTC Wildfire bedoeldIs niet heel nieuw meer, volgensmij alweer bijna een jaar te krijgen (en dus alweer antiek ja
)
Viel het op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw kleine man wil iets te veel heb ik het idee.
Het was maar goed dat ik terugging naar het topic, jouw post zag, mijn laptop pakte en een nieuw topic opendequote:
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was maar goed dat ik terugging naar het topic, jouw post zag, mijn laptop pakte en een nieuw topic opende
Lekker, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef L-E het volgende:
Peuter is weg. Nu eerst ontbijten en dan een kindvrij dagje.
Ja ok, maar ik weet dat redelijk goed voor anderen te onderdrukken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:48 schreef xFriendx het volgende:
Daar hebben grote mannen ook last van hoor.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Onder de zonnebank, en ongegeneerd winkelen.
Mijn kind is, net als ik, een open boekquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik weet dat redelijk goed voor anderen te onderdrukken.
Niet elke man is daar even goed inquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik weet dat redelijk goed voor anderen te onderdrukken.
Maar eerst over negen minuten je Portisheadkaartje bestellen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
En een gesloten vuist?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn kind is, net als ik, een open boek
Haar wat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar eerst over negen minuten je Portisheadkaartje bestellen!
Alleen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, Portishead komt niet, dat heb ik geblokkeerd, stil jij!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar eerst over negen minuten je Portisheadkaartje bestellen!
Waarom ontzeg je jezelf zoiets moois?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Nee, Portishead komt niet, dat heb ik geblokkeerd, stil jij!
Jamaar, dat winkelen toch niet alleenquote:
Alleen winkelen kan zowel uitvallen als het goedkoopst als het duurst, weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jamaar, dat winkelen toch niet alleen
Wodka is net als vrouwen. Je hebt lekkere en minder lekkere, maar ze hebben allemaal een unieke smaak.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
missbehavin: proef je nu eigenlijk ook nog verschil tussen verschillende wodkatypes enzo?
Ik geloof dat joebravo best hulp kan gebruiken om binnen zijn gestelde budget te blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen winkelen kan zowel uitvallen als het goedkoopst als het duurst, weet ik uit ervaring.
Uhuh, ik vind 'm wat zoeter, ook qua nasmaakquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
missbehavin: proef je nu eigenlijk ook nog verschil tussen verschillende wodkatypes enzo?
Wat klok je normaal achterover eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik vind 'm wat zoeter, ook qua nasmaak
Hij wil geen gezelschap met shoppenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat joebravo best hulp kan gebruiken om binnen zijn gestelde budget te blijven
Alles, zolang er maar alcohol inzitquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat klok je normaal achterover eigenlijk?
Of hij moet beter leren om reëel te budgetteren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik geloof dat joebravo best hulp kan gebruiken om binnen zijn gestelde budget te blijven
MI van missB met een fles aan dr mondquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
goedkope meuk he...quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij dát nou juist wel kan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij moet beter leren om reëel te budgetteren.
ap ik ook wel. Als je blij bent dat je je huisje zo kan inrichten als je wilt enzo wil je toch geen types naast je hebben van: maar ik hoouhhouuu niet van blaauuuhaauwww.quote:
Ja, of niet van jouquote:
Waarom komt hij dan minimaal 2.000 euro hoger uit op een budget van 5.000? Dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat hij dát nou juist wel kan.
Leuke MI's hebben jullie vandaag van me...:')quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MI van missB met een fles aan dr mond!
Ik vond em niet eens vernieuwend eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuke MI's hebben jullie vandaag van me...:')
Als het gaat om het interieur van een ander ben ik echt niet zo hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
Sn
[..]
ap ik ook wel. Als je blij bent dat je je huisje zo kan inrichten als je wilt enzo wil je toch geen types naast je hebben van: maar ik hoouhhouuu niet van blaauuuhaauwww.
God, wat ben je aardigquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, of niet van jouhij gaat wel naar een winkel die ik had aangeraden
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond em niet eens vernieuwend eigenlijk
Volgens mij bouwt hij ook een flinke reserve in, in zijn begroting.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom komt hij dan minimaal 2.000 euro hoger uit op een budget van 5.000? Dan doe je toch iets verkeerd.
Gisteren met em over gehad, zijn budget zit prima in elkaar en daar gaat die ook wel binnen blijven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom komt hij dan minimaal 2.000 euro hoger uit op een budget van 5.000? Dan doe je toch iets verkeerd.
Geld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom ontzeg je jezelf zoiets moois?
Ik hou ook van jouquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het gaat om het interieur van een ander ben ik echt niet zo hoor
[..]
God, wat ben je aardig
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Peu, alleen winkelen vind ik heerlijk. Geen rekening houden met een ander, me niet schuldig voelen als ik 6 keer terug ga omdat ik twijfel over iets, het is de ultieme vrijheid voor iemand als ik (lees: iemand die zelden alleen is).
Hmm, die gozer vervangen door missb in een strak topje met neiging tot doorschijnen en dan de vodka er overheenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan moet je nog wat dingen veranderen om het korreckte MI te verkrijgen.
Neem alvast een voorschot op wat je meer gaat verdienen met je nieuwe baan.quote:
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]je kent me, maak t wel weer goed met een hele dikke knuffel
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, die gozer vervangen door missb in een strak topje met neiging tot doorschijnen en dan de vodka er overheen
Dat durf ik natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem alvast een voorschot op wat je meer gaat verdienen met je nieuwe baan.
Hmm ja, dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Peu, alleen winkelen vind ik heerlijk. Geen rekening houden met een ander, me niet schuldig voelen als ik 6 keer terug ga omdat ik twijfel over iets, het is de ultieme vrijheid voor iemand als ik (lees: iemand die zelden alleen is).
Ik vind dat Miss daar zelf wel even een geschikte foto van kan nemen. Een topje en wodka heeft ze vast wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat dus.
Kon er alleen geen geschikt plaatje van vinden.
Moguhquote:
Verkoop het vel niet voor de beer geschoten is.quote:
Lieverd, geef vandaag 40 euro minder uit met shoppen en je kan een ervaring toevoegen aan je leven, waar je langer plezier van gaat hebben dan een stuk textiel wat je deze zomer draagt.quote:
Water mag ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat Miss daar zelf wel even een geschikte foto van kan nemen. Een topje en wodka heeft ze vast wel.
HOAX!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, geef vandaag 40 euro minder uit met shoppen en je kan een ervaring toevoegen aan je leven, waar je langer plezier van gaat hebben dan een stuk textiel wat je deze zomer draagt.
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat Miss daar zelf wel even een geschikte foto van kan nemen. Een topje en wodka heeft ze vast wel.
Dan is melk/yoghurt tóch beter.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Water mag ooken ik wil (uiteraard geheel belangenloos) wel even helpen die foto te maken
Wat ben jij toch een goed mens, staat altijd klaar om te helpen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Water mag ooken ik wil (uiteraard geheel belangenloos) wel even helpen die foto te maken
Aan de kant van de winnaar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk?
quote:
Yoghurtquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is melk/yoghurt tóch beter.
Geeft zo'n bende, maar is voor t effect wel beter jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is melk/yoghurt tóch beter.
Edit: vanwege het hogere contrast en de hogere viscositeit geeft een wat intenser effect.
quote:
Zo'n goede muzieksmaak en dan zo'n mooie kans laten lopen. Jammer...quote:
De dop van de fles!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
Wat de neuk is die asbak op haar harses trouwens?
De goedequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg aan wiens kant sta jij eigenlijk?
ik dacht een aluminum hoedjequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
Wat de neuk is die asbak op haar harses trouwens?
Ik kan nu gewoon echt niet inschatten of ik het geld kan missen. Dat is geen drama, het zij zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n goede muzieksmaak en dan zo'n mooie kans laten lopen. Jammer...
kunnen ze jou een plaatjes post verbod geven?quote:
Goed dat je een bewuste keus maakt. Als je tegen die tijd gaat lopen miepen van 'had ik maar...' dan ga ik het zeker tegen je gebruiken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:11 schreef L-E het volgende:
Ik kan nu gewoon echt niet inschatten of ik het geld kan missen. Dat is geen drama, het zij zo.
Bladgoud en platinaquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:12 schreef Watertornado het volgende:
Doppen horen van 24 cts goud te zijn heb ik geleerd.
als ik een doppertje maak, die ik dat niet met een goudstaafquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:12 schreef Watertornado het volgende:
Doppen horen van 24 cts goud te zijn heb ik geleerd.
Wat een bitchquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:13 schreef L-E het volgende:
Mijn collega zei gisteren: Jeetje, je bent echt afgevallen sinds je ziek bent geweest he?
Ik: Ja
Zegt ze: Oehhh, we hebben nog een mega roomsoes gevuld met jam over! ...
Die ga ik even lekker opeten nu, doeiii!
Nee want heb nog een waarschuwing voor je om zelf niet aan die wodka te lurken:quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kunnen ze jou een plaatjes post verbod geven?
Wat is er maandag?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef krengetje het volgende:
Goedemorgen iedereen. Willen jullie maandag voor me duimen?
Dudequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee want heb nog een waarschuwing voor je om zelf niet aan die wodka te lurken:
[ afbeelding ]
Dat doe jij inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed dat je een bewuste keus maakt. Als je tegen die tijd gaat lopen miepen van 'had ik maar...' dan ga ik het zeker tegen je gebruiken.
KDV is open op zaterdag?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
Oh nee
"Circus" bij het kinderdagverblijf hiernaast is begonnen. Wat een takkeherrie
*zin*quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
Oh nee
"Circus" bij het kinderdagverblijf hiernaast is begonnen. Wat een takkeherrie
Geen ideequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bladgoud? Wordt dat niet gewoon opgedampt of gesputterd?
Ik confronteer mensen graag met de keuzes die ze maken. Zeker als ik ze al eerder heb gewezen op de gevolgen van die keuzes.quote:
"Told you so."quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik confronteer mensen graag met de keuzes die ze maken. Zeker als ik ze al eerder heb gewezen op de gevolgen van die keuzes.
Gelijk hebben!
Heb je al een kaartje, of een reële optie op een kaartje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:16 schreef L-E het volgende:
Staat dus ook nog op mijn lijstje van dingendieikwildoendezezomer.
Jubileum dagquote:
Neequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]nu moet je wel je bed uit en wat gaan doen
Jaaaa!!quote:
Ik zou echt een camper/caravan meenemenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
Ik moet een tent kopen. En een slaapzak. En een matje.
Lowlands
Hier ook soms, maar alleen met speciale gelegenheden.quote:
Wat, onwetende?quote:
Nee, maar met mijn borsten kom ik een heel eind, niet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al een kaartje, of een reële optie op een kaartje?
DOE JE LINKERARM IN. JE LINKERARM UIT. IN UIT IN UIT GOOI HET ER MAAR UIT!!!quote:
WE DOEN DE HOKEYPOKEY!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DOE JE LINKERARM IN. JE LINKERARM UIT. IN UIT IN UIT GOOI HET ER MAAR UIT!!!
Griekse kofta, ga ik ook vanavond makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:20 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand nog een lekker recept voor vanavond? Ik ga zo ook boodschappen doen.
Als je die echt zou inzetten, dan had je ze allang gebruikt om mij jouw kaartje voor Portishead te laten financieren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
Nee, maar met mijn borsten kom ik een heel eind, niet?
Ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen, maar ik neig naar het eerste.quote:
Vertel eens meer.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:20 schreef krengetje het volgende:
[..]
Griekse kofta, ga ik ook vanavond maken
True. Allemaal grootspraak, ik ben roomser dan de Paus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je die echt zou inzetten, dan had je ze allang gebruikt om mij jouw kaartje voor Portishead te laten financieren.
Action, aanbiedingen van de Lidl/Aldi in de gaten houden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Waar vind ik een goedkope tent/slaapzak/matje?
Want op internet is het allemaal keiduur!
Ik heb een excuus: ik heb een kind.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of moet huilen, maar ik neig naar het eerste.
Knorr Wereldgerechten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:20 schreef krengetje het volgende:
[..]
Griekse kofta, ga ik ook vanavond maken
baco army goods?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Lidl inderdaad!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Action, aanbiedingen van de Lidl/Aldi in de gaten houden.
Makro heeft volgens mij deze week daar aanbiedingen inquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Ik hoor net dat we én niet gaan meteen tijdens Portishead, maar ook niet op Lowlands.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
True. Allemaal grootspraak, ik ben roomser dan de Paus.
HOAX!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Allemaal grootspraak, ik ben roomser dan de Paus.
quote:
Wat kan ik nou bij de Makro?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Makro heeft volgens mij deze week daar aanbiedingen in
Action, gang vier naast de mitrailleurs, kernkoppen en 2 in 1 shampoo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Als ik de nieuwe baan krijg én er zijn nog kaartjes voor Portishead, dan ga ik. Er is nog hoop!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we én niet gaan meteen tijdens Portishead, maar ook niet op Lowlands.
Gewoon gelijk eerlijk toegeven dat je geen idee hebt. Dat is aandoenlijk.quote:
Ja wat ik gisteren heb gemaakt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:20 schreef L-E het volgende:
Heeft iemand nog een lekker recept voor vanavond? Ik ga zo ook boodschappen doen.
Nou, dat kind was wel in liefde gemaakt hoor.quote:
Gezien je eerdere uitspraak dat ze in de zorg zitten te springen om mensen, is het eigenlijk al een gelopen race toch met jouw profiel?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
Als ik de nieuwe baan krijg én er zijn nog kaartjes voor Portishead, dan ga ik. Er is nog hoop!
Decathlon?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Dank je! Bladspinazie is altijd goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja wat ik gisteren heb gemaakt!
Pasta (toretellini) met bakbacon, spinazie en ei.
Backbacon bakken, pasta koken en de spinazie kort bakken (ongebakken handje apart houden). Teentje knoflook bij de spinazie meebakken.
Ei door de gekookte pasta roeren tot die gestold is. Bacon er doorheen mengen en de rauwe spinazie ook. Dan opdienen met de gebakken spinazie erbij. (al had ik die er ook doorhen geroerd.
Voor 4 pers:
300gr bakbacon
3x ei
600gr spinazie
en pasta twijfel ik even, maar volgens mi 400gr
Dit is Singles. De Skihut is verderop.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Watertornado het volgende:
ZEG EEN WOORD. MET EEN AAA. TRALALALA TRALALALA TRALALALAAAAA
Ik ben geen keukenprins, misschien een prins ooit, maar niet in de keuken. Dus het moet voor mij wat makkelijk blijven omdat ik gewoonweg geen interesse heb in tijden in de keuken staanquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
Lekker!! Die pakjes rulen gewoon. die snap ik zelfs
Tief op met die kut Theoquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Watertornado het volgende:
ZEG EEN WOORD. MET EEN AAA. TRALALALA TRALALALA TRALALALAAAAA
Het is een kinderliedje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is Singles. De Skihut is verderop.
Ik wil niet al te overmoedig zijn. Ik maak een goede kans op papier, maar wie weet moet ik het gesprek in met een alleenstaande moeder van 300kg en steenpuisten op haar kin. Wat ons bindt zal dan ook meteen hetgeen zijn ons uit elkaar drijft.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien je eerdere uitspraak dat ze in de zorg zitten te springen om mensen, is het eigenlijk al een gelopen race toch met jouw profiel?
Je cv bedoel ik dan hè, niet je postuur.
Same here, ik heb er ook geen zin in om uitgebreid te koken en al. Bij mij mislukt ook altijd alles dus vandaar dat ik die Knorr dingen enzo een uitkomst vind.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben geen keukenprins, misschien een prins ooit, maar niet in de keuken. Dus het moet voor mij wat makkelijk blijven omdat ik gewoonweg geen interesse heb in tijden in de keuken staan
Nooit in de Skihut geweest zeker.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:28 schreef L-E het volgende:
Ik wil niet al te overmoedig zijn. Ik maak een goede kans op papier, maar wie weet moet ik het gesprek in met een alleenstaande moeder van 300kg en steenpuisten op haar kin. Wat ons bindt zal dan ook meteen hetgeen zijn ons uit elkaar drijft.
Ik vind die pakjes oprecht niet lekker. En je kan toch het recept van het pakje lezen en het dan maken met eigen verse ingredienten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben geen keukenprins, misschien een prins ooit, maar niet in de keuken. Dus het moet voor mij wat makkelijk blijven omdat ik gewoonweg geen interesse heb in tijden in de keuken staan
Ik gok vaker dan jij. Heb deze nog nooit voorbij horen komen, gelukkig.quote:
Ja, ik ga geen slechte tips geven hequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:29 schreef Yuki het volgende:
Oeh, die slaapzak en het matje bij de makro lijken me nog best oke
Tent is te groot, denk ik
wat ik net noemde was in 15min klaar!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik ga geen slechte tips geven he
Wat? Ik heb geen idee wie dat kutlied zingt, het liedje gaat over Theo, die niet kan spellen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat ik net noemde was in 15min klaar!
@samzz, wel erg dat je weet van wie dat is
Helemaal gelijk, niets tegenin te brengen en toch...ik heb een hoop energie, maar voor eten bereiden niet. Ik koop dan nog wel los gehakt als ik een hamburgertje wil bakken ipv van die ingesealde burgers maar daar houd het ook bij op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind die pakjes oprecht niet lekker. En je kan toch het recept van het pakje lezen en het dan maken met eigen verse ingredienten?
Ik ben een beetje een zeur met eten, geloof ik.
ik weet niet hoe groot die is, maar een grote tent is wel fijn met spullen wegleggen, omkleden, etcquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:29 schreef Yuki het volgende:
Oeh, die slaapzak en het matje bij de makro lijken me nog best oke
Tent is te groot, denk ik
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
Mijn broer en schoonzus zetten voor de kinderendíe cd op als ze op vakantie gaan met de auto
Waarom niet je kinderen gewoon laten luisteren naar Radiohead, Bach en Foo Fighters? Beetje cultuur meegeven.
Het is een driepersoonstent. En ik lig er in m'n eentje inquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot die is, maar een grote tent is wel fijn met spullen wegleggen, omkleden, etc
Ik ben trots, vanwege het gehakt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, niets tegenin te brengen en toch...ik heb een hoop energie, maar voor eten bereiden niet. Ik koop dan nog wel los gehakt als ik een hamburgertje wil bakken ipv van die ingesealde burgers maar daar houd het ook bij op.
Hoe dan ook, op naar squashen en pa helpen vloertje leggen. Dus L-E ik wens je een fijne shopdag toe![]()
(en de rest ook fijne dag natuurlijk)
Misschien omdat ze dan obstinaat worden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
Mijn broer en schoonzus zetten voor de kinderendíe cd op als ze op vakantie gaan met de auto
Waarom niet je kinderen gewoon laten luisteren naar Radiohead, Bach en Foo Fighters? Beetje cultuur meegeven.
idd! Wij hadden vroeger ook geen kinder muziek in de auto, we mochten gewoon luisteren wat mn ouders leuk vondenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
One never knowsquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is een driepersoonstent. En ik lig er in m'n eentje in
Daar kun je verandering inbrengen hequote:Op zaterdag 16 april 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd! Wij hadden vroeger ook geen kinder muziek in de auto, we mochten moesten gewoon luisteren wat mn ouders leuk vonden
Ik weet het welquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
One never knowsDaarbij zijn tenten standaard niet ruim opgezet.
3 persoons bij tenten betekend meestal "met moeite 2 personen en die bagage pleur je maar buiten/in de voortent"quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. En dat was gewoon radio 1. En je moest gewoon je bek dicht houden anders stoorde je papa. Ook niets vragen, gewoon kop dicht en niet klieren anders krijg je een paar beukers in je bek waar je over 20 jaar nog de littekens van voelt.quote:
Die ervaring heb ik niet. Het is hip om alles op kinderen af te stemmen tegenwoordig. Net zoals kindermenu's bij een restaurant. Mijn kind wil ook wel eens gewoon wat lekkers van de kaart, die kindermenu's bestaan altijd uit friet en poffertjes. En een achterlijk kadootje erbij.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien omdat ze dan obstinaat worden?
Oh, dat weet ik niet. ZC is prima te doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet het wel
En ik moet er wel rekening mee houden dat die campings niet echt ruim opgezet zijn
Altijd klassieke muziek aan in de auto.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies. En dat was gewoon radio 1. En je moest gewoon je bek dicht houden anders stoorde je papa. Ook niets vragen, gewoon kop dicht en niet klieren anders krijg je een paar beukers in je bek waar je over 20 jaar nog de littekens van voelt.
Zo hoort het.
zorgen dat je er op tijd bentquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet het wel
En ik moet er wel rekening mee houden dat die campings niet echt ruim opgezet zijn
Dan moet ik wel vervoer zien te regelenquote:
Ik neem gewoon geen kinderen, nergens rekening mee hoeven houden. Heerlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
Als ik kinderen krijg dan luisteren ze gewoon rap in de auto.
Oh ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
Yuki, je kan toch je vier koffers met kleding in Air zn tent kwijt?
Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
Als ik kinderen krijg dan luisteren ze gewoon rap in de auto.
Wij mochten al heel vroeg van t 'normale' menu en dan vroegen onze ouders om kleinere porties. Of dat ze 1 voor mn broertje en mij verdeeldenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik niet. Het is hip om alles op kinderen af te stemmen tegenwoordig. Net zoals kindermenu's bij een restaurant. Mijn kind wil ook wel eens gewoon wat lekkers van de kaart, die kindermenu's bestaan altijd uit friet en poffertjes. En een achterlijk kadootje erbij.
Veel frustratie hier.
Je kunt vanavond trouwens niet meerijden, personeel is ziek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem gewoon geen kinderen, nergens rekening mee hoeven houden. Heerlijk
en dan verbaast zijn als hij kapot wordt geschoten door z'n eigen kindquote:
Ik ga zelf denk ik ook niet, ik ben zelf nog steeds niet lekker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt vanavond trouwens niet meerijden, personeel is ziek.
Ja, ik vraag idd ook om een kleinere portie of ik bestel een voorgerecht (we gaan wenig uit eten trouwens, wil het wel weer vaker gaan doen nu hij wat ouder is). Met kerst maken mensen ook altijd 'kinderrecepten', christus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij mochten al heel vroeg van t 'normale' menu en dan vroegen onze ouders om kleinere porties. Of dat ze 1 voor mn broertje en mij verdeelden
En peuter is verwend met goed eten(waarbij verwend zijn eens positief is)
Daar doe je het allemaal voor he.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en dan verbaast zijn als hij kapot wordt geschoten door z'n eigen kind
Dat klopt, maar meestal zitten daar nu niet echt positieve opvoedingspunten bij voor het opgroeiende kind.quote:
Niet helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klopt, maar meestal zitten daar nu niet echt positieve opvoedingspunten bij voor het opgroeiende kind.
Hoe jong wil je een kind bewust maken van wereldproblematiek?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Hedendaagse rap niet echt nee, maar er zijn best wel nummers waardoor ze wel bewuster worden van de problematiek in de wereld.
Zie Blub ik ben een vis daar maar eens aan te linken.
Ik wil met een Lowlands T-shirt op het festival verschijnenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind m leuk, maar hij staat niet goed op haar lichaam.
Foto is ook niet helemaal fraai genomen maar dat zal wel komen omdat ze angstvallig haar tattoo moet verbergen. Normaal zorg je dat er aan beide zijden wat ruimte tussen de armen en lichaam is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind m leuk, maar hij staat niet goed op haar lichaam.
Ik moet van mijzelf eindelijk es een Lowlands hoodie kopen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:50 schreef Yuki het volgende:
Ik wil met een Lowlands T-shirt op het festival verschijnen
Waarom nog onze keuze aanhoren als je zelf al zo in je nopjes bent over dat ding? Of kost 'ie 122 euro?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil met een Lowlands T-shirt op het festival verschijnen
28 euroquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom nog onze keuze aanhoren als je zelf al zo in je nopjes bent over dat ding? Of kost 'ie 122 euro?
Ik ben echt een merchandise sletquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet van mijzelf eindelijk es een Lowlands hoodie kopen.Maar dan moet ik wel een toffe vinden.
Verdomd, ze heeft een tattoo!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Foto is ook niet helemaal fraai genomen maar dat zal wel komen omdat ze angstvallig haar tattoo moet verbergen. Normaal zorg je dat er aan beide zijden wat ruimte tussen de armen en lichaam is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Zo vroeg mogelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe jong wil je een kind bewust maken van wereldproblematiek?
Ooit als es kennis gemaakt met de AirwiN® merchandising?quote:
Laat eens iets zien?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit als es kennis gemaakt met de AirwiN® merchandising?
Ai, die had ik niet aan zien komen. Teveel gefocust op het sletelement.quote:
dit riep op tot google werk....quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan moet je nog wat dingen veranderen om het korreckte MI te verkrijgen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon gelijk eerlijk toegeven dat je geen idee hebt. Dat is aandoenlijk.
Ah, de rest was weer es niet welkom? Waarom moet je het dan wel hier melden hè?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
Yuk, je had toch langs moeten komen gister. Was supergezellig joh!!
Wrijf het er anders even inquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
Yuk, je had toch langs moeten komen gister. Was supergezellig joh!!
Aandoenlijk... dat klinkt toch nietquote:
Mwah weet niet, het klinkt wel aandoenlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aandoenlijk... dat klinkt toch niet
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah weet niet, het klinkt wel aandoenlijk.
Ik had een uitnodiging op facebook gezet en jij bent ook een facebookvriendje van me maar JIJ had niet gereageerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de rest was weer es niet welkom? Waarom moet je het dan wel hier melden hè?
Geldquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgende keer dus gewoon in de trein stappen
Gezien de bijzonderheid van onze onderlinge relatie had ik op z'n minst een persoonlijke uitnodiging verwacht. Alsof je echt ieder individu bij je over de vloer wilde hebben die je als 'vriendje' hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had een uitnodiging op facebook gezet en jij bent ook een facebookvriendje van me maar JIJ had niet gereageerd
Dus hou je klep
Is dat heel kansloos dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de bijzonderheid van onze onderlinge relatie had ik op z'n minst een persoonlijke uitnodiging verwacht. Alsof je echt ieder individu bij je over de vloer wilde hebben die je als 'vriendje' hebt.
Ohja, je hebt natuurlijk geen OV meerquote:
quote:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Kies eens een ander woord dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aandoenlijk... dat klinkt toch niet
En ik had niet zo'n zin om bij m'n ouders te slapen ook. Eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja, je hebt natuurlijk geen OV meerIk wou zeggen, ben gister voor 8 euro wezen stappen
Ik zie 'm toevallig staan omdat het post 201 is. Helaas, ik heb al een andere vrouw in mijn tent.quote:
Gaat de mrs ook mee?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie 'm toevallig staan omdat het post 201 is. Helaas, ik heb al een andere vrouw in mijn tent.
Nee.quote:
Je moet toch iets als je vier nachten je vrouw niet tot je beschikking hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:31 schreef Yuki het volgende:
En dan regel je een andere vrouw in je tent?
Jamaarjewisttochdatikookzougaan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet toch iets als je vier nachten je vrouw niet tot je beschikking hebt.
Volgende keer meer aan je PR werken dan.quote:
Slecht excuus! Je had ook hier op de bank kunnen crashenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik had niet zo'n zin om bij m'n ouders te slapen ook. Eigenlijk
Ik nodig mezelf niet zo makkelijk uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Slecht excuus! Je had ook hier op de bank kunnen crashen
We hebben bij de verkoop van de kaartjes erover gepraat!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer meer aan je PR werken dan.
Blijkbaar was dat onvoldoende.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:38 schreef Yuki het volgende:
We hebben bij de verkoop van de kaartjes erover gepraat!
spreek je jezelf nu niet heel erg tegen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf niet zo makkelijk uit
[..]
We hebben bij de verkoop van de kaartjes erover gepraat!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
spreek je jezelf nu niet heel erg tegen?
Wil die hem om zijn nek hangen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man is helemaal weg van die fles wodka, omdat het gedecoreerd is met goud en platina
Hij wilde het om gaan smeltenquote:
Hehe jawel he.quote:
Wat is het voor merk dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe jawel he.
Het spul is ook nog een koosjer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gezien dat merkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ook niet, hij had zich laten voorlichten bij 'zijn' slijter (die van de dure biertjesquote:
Zal straks eens kijken in het cafe, ik zag in de kelder ook nog een fles wodka staan van een merk wat ik niet kende.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, hij had zich laten voorlichten bij 'zijn' slijter (die van de dure biertjes)
Anders wil ik mezelf sowieso wel opofferen als proever hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal straks eens kijken in het cafe, ik zag in de kelder ook nog een fles wodka staan van een merk wat ik niet kende.
Jij als kenner misschien wel.
MerchandisesLLet.quote:
quote:
Doe jij nog wel ff een goede foto van jezelf in dat shirt?quote:
Ja dat dacht ik al, zuiperdquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders wil ik mezelf sowieso wel opofferen als proever hoor
zag YipYip het tweeten, dus toen moest ik naar Kroesequote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook een hele zeldzame Nirvana EP geloof ik
Je begint er toch zelf over, wodka-teasequote:
Wie wat hoe waar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook een hele zeldzame Nirvana EP geloof ik
Recordstoredayquote:
Zal kijken wat ik kan doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij nog wel ff een goede foto van jezelf in dat shirt?
Het ging al over wodkaquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je begint er toch zelf over, wodka-tease
Ja maar welke EP?quote:
Oj, daar vraag je me wat... eentje die alleen in Australië (?) is uitgebracht ofzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |