Jouw kleine man wil iets te veel heb ik het idee.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat is die kleine man wil hebben...:')
Ah kijk zie je!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak er gewoon uit op dat ze een HTC Wildfire bedoeldIs niet heel nieuw meer, volgensmij alweer bijna een jaar te krijgen (en dus alweer antiek ja
)
Viel het op?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw kleine man wil iets te veel heb ik het idee.
Het was maar goed dat ik terugging naar het topic, jouw post zag, mijn laptop pakte en een nieuw topic opendequote:
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was maar goed dat ik terugging naar het topic, jouw post zag, mijn laptop pakte en een nieuw topic opende
Lekker, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:49 schreef L-E het volgende:
Peuter is weg. Nu eerst ontbijten en dan een kindvrij dagje.
Ja ok, maar ik weet dat redelijk goed voor anderen te onderdrukken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:48 schreef xFriendx het volgende:
Daar hebben grote mannen ook last van hoor.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Onder de zonnebank, en ongegeneerd winkelen.
Mijn kind is, net als ik, een open boekquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik weet dat redelijk goed voor anderen te onderdrukken.
Niet elke man is daar even goed inquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik weet dat redelijk goed voor anderen te onderdrukken.
Maar eerst over negen minuten je Portisheadkaartje bestellen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
En een gesloten vuist?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn kind is, net als ik, een open boek
Haar wat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar eerst over negen minuten je Portisheadkaartje bestellen!
Alleen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, Portishead komt niet, dat heb ik geblokkeerd, stil jij!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar eerst over negen minuten je Portisheadkaartje bestellen!
Waarom ontzeg je jezelf zoiets moois?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Nee, Portishead komt niet, dat heb ik geblokkeerd, stil jij!
Jamaar, dat winkelen toch niet alleenquote:
Alleen winkelen kan zowel uitvallen als het goedkoopst als het duurst, weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jamaar, dat winkelen toch niet alleen
Wodka is net als vrouwen. Je hebt lekkere en minder lekkere, maar ze hebben allemaal een unieke smaak.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
missbehavin: proef je nu eigenlijk ook nog verschil tussen verschillende wodkatypes enzo?
Ik geloof dat joebravo best hulp kan gebruiken om binnen zijn gestelde budget te blijvenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen winkelen kan zowel uitvallen als het goedkoopst als het duurst, weet ik uit ervaring.
Uhuh, ik vind 'm wat zoeter, ook qua nasmaakquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
missbehavin: proef je nu eigenlijk ook nog verschil tussen verschillende wodkatypes enzo?
Wat klok je normaal achterover eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik vind 'm wat zoeter, ook qua nasmaak
Hij wil geen gezelschap met shoppenquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat joebravo best hulp kan gebruiken om binnen zijn gestelde budget te blijven
Alles, zolang er maar alcohol inzitquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat klok je normaal achterover eigenlijk?
Of hij moet beter leren om reëel te budgetteren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik geloof dat joebravo best hulp kan gebruiken om binnen zijn gestelde budget te blijven
MI van missB met een fles aan dr mondquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
goedkope meuk he...quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij dát nou juist wel kan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij moet beter leren om reëel te budgetteren.
ap ik ook wel. Als je blij bent dat je je huisje zo kan inrichten als je wilt enzo wil je toch geen types naast je hebben van: maar ik hoouhhouuu niet van blaauuuhaauwww.quote:
Ja, of niet van jouquote:
Waarom komt hij dan minimaal 2.000 euro hoger uit op een budget van 5.000? Dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat hij dát nou juist wel kan.
Leuke MI's hebben jullie vandaag van me...:')quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MI van missB met een fles aan dr mond!
Ik vond em niet eens vernieuwend eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuke MI's hebben jullie vandaag van me...:')
Als het gaat om het interieur van een ander ben ik echt niet zo hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
Sn
[..]
ap ik ook wel. Als je blij bent dat je je huisje zo kan inrichten als je wilt enzo wil je toch geen types naast je hebben van: maar ik hoouhhouuu niet van blaauuuhaauwww.
God, wat ben je aardigquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, of niet van jouhij gaat wel naar een winkel die ik had aangeraden
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond em niet eens vernieuwend eigenlijk
Volgens mij bouwt hij ook een flinke reserve in, in zijn begroting.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom komt hij dan minimaal 2.000 euro hoger uit op een budget van 5.000? Dan doe je toch iets verkeerd.
Gisteren met em over gehad, zijn budget zit prima in elkaar en daar gaat die ook wel binnen blijven.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom komt hij dan minimaal 2.000 euro hoger uit op een budget van 5.000? Dan doe je toch iets verkeerd.
Geld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom ontzeg je jezelf zoiets moois?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |