abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95787601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Mary-lou is trouwens best een leuke MILF

--
edit: ik zie nu pas je post, @H_v_B. Ik reageer later wel.
Prima, en je mag uiteraad vinden wat je wilt, ik zeg alleen waarom ik dat niet vind ;)
Een heer met stijl
pi_95788768
quote:
13s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Edit: waarschijnlijk zijn je posts als provocatie bedoeld, maar voor het geval je echt mocht menen het volgende:

[..]

Je kan iets van iemand afkeuren omdat je het stiekem zelf ook wel zou willen, maar niet kan of niet durft. Echter je kan iets van iemand afkeuren omdat je het daadwerkelijk tot op het bot veracht. Probeer mensen niet het eerste (jaloezie) aan te praten als er wellicht sprake is van het tweede.
Dat kan ik begrijpen, maar het punt dat ik wilde maken is dat dit een subjectief gegeven is, een ieder zou de situatie anders kunnen zien. Misschien heb ik het zelf verkeerd verwoord.
quote:
[..]

Elke maand overlijdt er een kind aan kindermishandeling, in elke straat wordt er wel een vrouw mishandeld en er vallen talloze verkeersdoden per jaar. 'Wat heeft dit er nu weer mee te maken?' hoor ik je denken. Het betekent dat als iets vaker voor komt, het absoluut niet betekent dat je het daarom maar moet accepteren en het niet meer tegen moet gaan onder het mom van 'het hoort er nou eenmaal bij'. Dit is een drogreden van de eerste categorie. Schaf anders het de politie en de overheid maar af, er wordt toch altijd wel gestolen, mishandeld en verkracht. :')
De argumenten die jouw hoofdargumenten moeten schragen lijken verdacht veel op drogredenen :') , maar dat terzijde.

Door een samenloop van omstandigheden lijkt het erop dat Charlie opeens sletterig overkomt terwijl ze ook gewoon verliefd kan zijn op 2 personen, of niet? Een minnaar of minnares hebben is hoe onbetamelijk het ook klinkt, in het algemeen meer geaccepteerd dan jouw argumenten (kindermishandeling :N ).
quote:
Wat betreft Danny:
1) Hij heeft zelf geen relatie
2) Hij wilt het Rik note bene vertellen en het Rik-bedriegen laten stoppen
Dit maakt hem erger dan Charlie in mijn ogen en niet alleen de mijne zo is gebleken. :D
1) Jij moet toch als man weten dat je zoiets nooit een vriend of familie flikt, anders ben je wel gezien kan ik je melden.
2) Daarnaast is Danny echt een vreemd figuur nu hij is sinds het begin van de affaire niet eerlijk durft te zijn tegenover Rik, vorige week regelde hij zelfs een geheim afspraakje met Charlie. Hij heeft het echt verknalt als je het mij vraagt, we kunnen hem als eerste in Medisch Centrum Meerdijk verwachten.

quote:
Dan nog de zin "zolang Rik er niet achter komt is er niks aan de hand", Rik zit nu in een relatie onder valse voorwendselen, hij denkt namelijk dat ie monogame relatie heeft met iemand die volledig voor hem gaat. Als Rik het weet en samen met Danny en Charlie besluit hij dat het allemaal kan, dan pas is er niks aan de hand. Dan wordt er niet gelogen en bedrogen. :)
Rik heeft beter moeten nadenken voordat hij wilde trouwen met Charlie, hij wist van het verschil in leeftijd en levensstijl. Met al Rik zijn levenservaring had hij wel kunnen verwachten dat dergelijke dingen konden gebeuren. Charlie was altijd al rebels.

quote:
Een merkwaardige poging van je om Charlie er goed vanaf proberen te laten komen. Genieten van je leven betekent niet iemand anders bedriegen, misbruiken of zelfs mishandelen. Zo kan ik ook zeggen 'al die bitches in de media en bij de overheid die jaloers zijn op een zedendelinquent, laat hem toch genieten van zijn leven!'. Valt niet te vergelijken, maar soms is het nodig een boodschap over te brengen en die boodschap moge duidelijk zijn: zijn er slachtoffers met dat 'genieten' gemoeid, dan gaat het genieten ten koste gaat van een ander, dus dan maar niet genieten. [ afbeelding ]
Weer gaat jouw analyse in de rook van drogredenen op :)

Een geheime affaire zal vrijwel altijd stuklopen door spanningen, charlie moet er gewoon voor zorgen dat ze snel een keuze maakt. Rik is te stupid om de ware aard van de relatie te achterhalen. Charlie heeft dus inderdaad genoeg tijd om nog eventjes te genieten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 april 2011 @ 00:07:55 #153
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95789047
Hoe kun je het nu in hemelsnaam nog voor Charlie opnemen?

Charlie is walgelijk (en dom, in het openbaar afspreken met Danny).

Wat ik me nog steeds afvraag, is waarom Noud er in hemelsnaam nog inzit.
Hij voegt niks toe en het is echt een flutpersonage.
Niet dat Danny echt iets toevoegt, maar goed.
Wat mij betreft schrijven ze de bouwvakkers uit de serie, want het zijn gewoon waardeloze personages die niks toevoegen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95789254
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:01 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Dat kan ik begrijpen, maar het punt dat ik wilde maken is dat dit een subjectief gegeven is, een ieder zou de situatie anders kunnen zien. Misschien heb ik het zelf verkeerd verwoord.

[..]

De argumenten die jouw hoofdargumenten moeten schragen lijken verdacht veel op drogredenen :') , maar dat terzijde.

Door een samenloop van omstandigheden lijkt het erop dat Charlie opeens sletterig overkomt terwijl ze ook gewoon verliefd kan zijn op 2 personen, of niet? Een minnaar of minnares hebben is hoe onbetamelijk het ook klinkt, in het algemeen meer geaccepteerd dan jouw argumenten (kindermishandeling :N ).
Dat zijn geen argumenten, maar voorbeelden die een principe duidelijk zouden moeten maken: namelijk dat iets dat redelijk vaak voorkomt, eigenlijk volkomen fout kan zijn als is het nog zo 'gewoon en alledaags'. En acceptabel hoeft het allerminst te zijn.

quote:
1) Jij moet toch als man weten dat je zoiets nooit een vriend of familie flikt, anders ben je wel gezien kan ik je melden.
2) Daarnaast is Danny echt een vreemd figuur nu hij is sinds het begin van de affaire niet eerlijk durft te zijn tegenover Rik, vorige week regelde hij zelfs een geheim afspraakje met Charlie. Hij heeft het echt verknalt als je het mij vraagt, we kunnen hem als eerste in Medisch Centrum Meerdijk verwachten.
Dat weet ik als man, maar ook weet ik dat men hun geliefde meestal willen vertrouwen op een niveau dat je met andere mensen/vrienden/familieleden niet haalt. Dit schaadt Charlie bij Rik.

quote:
Rik heeft beter moeten nadenken voordat hij wilde trouwen met Charlie, hij wist van het verschil in leeftijd en levensstijl. Met al Rik zijn levenservaring had hij wel kunnen verwachten dat dergelijke dingen konden gebeuren. Charlie was altijd al rebels.

[..]

Weer gaat jouw analyse in de rook van drogredenen op :)

Een geheime affaire zal vrijwel altijd stuklopen door spanningen, charlie moet er gewoon voor zorgen dat ze snel een keuze maakt. Rik is te stupid om de ware aard van de relatie te achterhalen. Charlie heeft dus inderdaad genoeg tijd om nog eventjes te genieten.

[spoiler]En nee, ik heb nog nooit een minnares gehad, al duren mijn relaties ook niet erg lang :P.
[/spoiler]
Wat betreft die leeftijd, dat vind ik een non-argument, er zijn mensen die nooit vreemdgaan van 14 en mensen die het nog doen tot in de 60, rebels staat overigens niet gelijk aan onbetrouwbaar. Verder vind ik het leggen van de schuld bij Rik een beetje blaming the victim.
Ik gaf wederom geen (drog)redenen, maar voorbeelden die bedoeld waren om aan te geven dat er een grens zit aan iemands persoonlijke genot: daar waar de ellende van de ander begint.

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 21-04-2011 00:17:44 ]
Een heer met stijl
pi_95789860
Op beide van onze standpunten valt wel het een en ander op aan te merken. Het een is niet goed, het ander ook niet fout, het hangt in aanzienlijke mate af welke kant je het naartoe motiveert.
pi_95790093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Op beide van onze standpunten valt wel het een en ander op aan te merken. Het een is niet goed, het ander ook niet fout, het hangt in aanzienlijke mate af welke kant je het naartoe motiveert.
Ik sta anders volledig voor mijn standpunten: de gedachte dat men Charlie maar lekker moet laten en het best kan, Danny het domste is en dat de ware schuld bij Rik ligt wil er bij mij niet in.

Wel denk ik dat wij over onze meningen en standpunten verschillen, wat absoluut niet erg is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 21-04-2011 00:44:31 ]
Een heer met stijl
pi_95790421
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik sta anders volledig voor mijn standpunten: de gedachte er bij mij niet in dat men Charlie maar lekker moet laten en het best kan, Danny het domste is en dat de ware schuld bij Rik ligt wil er bij mij niet in.

Wel denk ik dat wij over onze standpunten van mening verschillen, wat absoluut niet erg is.
Ik sta ook achter mijn standpunt, daar niet van, je kan het alleen beide kanten op motiveren. Als je je eigen post terugleest met de onderbouwingen dan zal je zien dat je bepaalde dingen erg naïef inschat, bijna alsof je de realiteitszin bent kwijtgeraakt en op zoek bent naar het perfecte plaatje, dat is niet erg, maar met betere argumenten had je een geloofwaardiger verhaal neergezet.

(hetzelfde geldt wellicht ook bij mij)

[ Bericht 1% gewijzigd door LWD-Godius op 21-04-2011 00:58:43 ]
pi_95790737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:46 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Ik sta ook achter mijn standpunt, daar niet van, je kan het alleen beide kanten op motiveren. Als je je eigen post terugleest met de onderbouwingen dan zal je zien dat je bepaalde dingen erg naïef inschat, bijna alsof je de realiteitszin bent kwijtgeraakt en op zoek bent naar het perfecte plaatje, dat is niet erg, maar met betere argumenten had je een geloofwaardiger verhaal neergezet.
Teruggelezen en ik sta er nog steeds achter, met de rest wat je zegt ben ik het ook niet eens, maar prima dat jij het vindt. We weten nu dat we er verschillend over denken, het heeft geen zin verder op dit subonderwerp door te gaan lijkt me.
Een heer met stijl
pi_95790865
Eindeloze discussie, ik wil een wereldreis maken met Mary-lou, daar ben ik wel aan toe. :P
pi_95791040
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 01:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Eindeloze discussie, ik wil een wereldreis maken met Mary-lou, daar ben ik wel aan toe. :P
Ze ziet er inderdaad niet eens zo slecht uit, door dat toontje waarmee ze praat associeer ik haar wel de hele tijd met Ellen van den Berg uit Vrienden voor het Leven. :D
Een heer met stijl
  Redactie Sport donderdag 21 april 2011 @ 13:20:33 #161
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95802931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoe kun je het nu in hemelsnaam nog voor Charlie opnemen?

Charlie is walgelijk (en dom, in het openbaar afspreken met Danny).

Wat ik me nog steeds afvraag, is waarom Noud er in hemelsnaam nog inzit.
Hij voegt niks toe en het is echt een flutpersonage.
Niet dat Danny echt iets toevoegt, maar goed.
Wat mij betreft schrijven ze de bouwvakkers uit de serie, want het zijn gewoon waardeloze personages die niks toevoegen.
Noud is tenminste nog leuk. Dat playmobil poppetje kan er inderdaad wel uit. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 21 april 2011 @ 20:01:59 #162
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_95819743
Ik ben niet doof. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_95819767
Nu zit verdomme de hele tijd die irritante ondertiteling in beeld. Is het nou zo moeilijk om op teletekst te drukken en vervolgens 888 of 444 of whatever?! Fucking doven...
pi_95819788
Het is al weg
pi_95819813
Wauw wat een stunt
pi_95821678
Nou, nou, nou. Dat tussen Bing en Sjors had wel heftiger gemogen zeg. :(
  donderdag 21 april 2011 @ 20:48:19 #167
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_95822777
Morgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 21 april 2011 @ 21:33:41 #168
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95825689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Frey het volgende:
Morgen:
SPOILER
*O*
_O_
pi_95825910
EINDELIJK
  donderdag 21 april 2011 @ 21:37:03 #170
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_95825937
Whoopteefuckingdoo _O_
  donderdag 21 april 2011 @ 21:41:46 #171
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_95826252
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Frey het volgende:
Morgen:
SPOILER
*O*
Hallelujah!! *O* Bing en zijn opdringerige gedrag eindelijk voorbij *O*
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  donderdag 21 april 2011 @ 21:52:14 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_95826962
Geniale rol van Robert vanavond in de passion trouwens.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 21 april 2011 @ 21:57:09 #173
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_95827303
quote:
13s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Edit: waarschijnlijk zijn je posts als provocatie bedoeld, maar voor het geval je echt mocht menen het volgende:

[..]

Je kan iets van iemand afkeuren omdat je het stiekem zelf ook wel zou willen, maar niet kan of niet durft. Echter je kan iets van iemand afkeuren omdat je het daadwerkelijk tot op het bot veracht. Probeer mensen niet het eerste (jaloezie) aan te praten als er wellicht sprake is van het tweede.

[..]
Goed verwoord! ^O^
Dit is absoluut een punt dat in veel discussies verkeerd wordt begrepen. Alles bij voorbaat als jaloezie afdoen is natuurlijk wel de gemakkelijkste weg en een dooddoener.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  donderdag 21 april 2011 @ 22:18:25 #174
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95829110
Dat nieuwe wijf is ook niet helemaal goed snik ...
Teleurgesteld zijn omdat Jef niet met je mee wil op wereldreis, terwijl je hem nog maar net een paar dagen kent? 8)7
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 21 april 2011 @ 22:25:50 #175
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_95829648
Ik hoop en vind het terecht als Rik nu als hij er achterkomt Danny en Charlie vermoord dat zou niet meer als terecht zijn vinden jullie ook niet ? Rik staat nu in ze recht als hij ze nu alle twee kapot mept tot dat ze alle twee bloedende op de grond liggen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_95830735
Geen mogelijkheid om rtlgemist zonder ondertiteling te kijken? :{

Edit; is nu al weer weg :P
pi_95830871
Nina mag pas doodvallen! Verwend kreng!
  Redactie Sport donderdag 21 april 2011 @ 23:50:04 #178
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95834665
_O_ _O_ _O_ _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 22 april 2011 @ 00:23:55 #179
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95836384
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef DennisDeBengel het volgende:
Geen mogelijkheid om rtlgemist zonder ondertiteling te kijken? :{

Edit; is nu al weer weg :P
Dat zat ook in de normale uitzending vanavond, de eerste 2 minuten. Foutje van de regiekamer.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
  vrijdag 22 april 2011 @ 00:25:21 #180
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95836440
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop en vind het terecht als Rik nu als hij er achterkomt Danny en Charlie vermoord dat zou niet meer als terecht zijn vinden jullie ook niet ? Rik staat nu in ze recht als hij ze nu alle twee kapot mept tot dat ze alle twee bloedende op de grond liggen.
't zal wel net zo lopen dat Charlie het aannemelijk kan maken dat ze Danny daar toevallig tegenkwam en dat ze het hadden over hun SOA.
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')