abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2011 @ 20:30:43 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95776552
Waar is Valentijn eigenlijk? Altijd toevallig weg als ze zin heeft in Danny?
pi_95776627
Blijf van onze Jef af. :( :(
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_95776646
WTF ik hoop niet dat ze Jef er zo gaan uitschrijven zeg :o
Een heer met stijl
pi_95776671
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nee die is braaf naar huis gegaan, ik hoop dat Charlie hier echt zwaar voor gestrafd wordt :{w

Haar beste vriendin Anita zou zich omdraaien in haar graf.
Jaa, Anita zou Charlie echt aanvallen. Haar lieve Rik zo belazeren...slechte vrouw is het toch he. :(
quote:
5s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Waar is Valentijn eigenlijk? Altijd toevallig weg als ze zin heeft in Danny?
Die sliep natuurlijk toevallig bij een vriendje!
  woensdag 20 april 2011 @ 20:32:42 #125
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95776676
Ja hee :( Niet Jef er zo uit halen!
pi_95776721
quote:
11s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
WTF ik hoop niet dat ze Jef er zo gaan uitschrijven zeg :o
Altijd die wijven die een vent uit zijn natural habitat willen halen he. :(
pi_95776839
Het lijkt me vrij duidelijk dat Jeff nu uit de serie gaat.
pi_95776908
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:

[..]

Altijd die wijven die een vent uit zijn natural habitat willen halen he. :(
Heb ik niks op tegen, vooral niet als er een 'wijf' zou komen die hem weer in zijn natuurlijke habitat, namelijk: zaken zou kunnen krijgen. Ze mag ook best iets met hem krijgen, maar hij moet niet de serie uitgaan vind ik. :{
Een heer met stijl
pi_95776986
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:35 schreef Jaapo het volgende:
Als Jef gaat, dan wil ik Robert terug. :{w
pi_95777054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:35 schreef Jaapo het volgende:
Maar het is waarschijnlijk gelukkig wel een tijdelijke exit:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/8f3ea7a4-bbcb-4e4c-a6ee-da9e0740d04e/

hij heeft deze verhaallijn nog kennelijk enigzins zelf bedacht ook ;)
Een heer met stijl
pi_95777221
quote:
Meerdijk ziet binnenkort een hoofdrolspeler vertrekken. Jef Alberts, gespeeld door Bartho Braat, verlaat Goede Tijden Slechte Tijden voor enkele maanden. Dit heeft niets te maken met de flexwet, Bartho heeft een vast contract bij Endemol en hoeft daardoor niet om de drie seizoenen drie maanden weg. Het is zijn eigen keuze om de set van GTST te verruilen voor het decor van La Cage aux Folles.

“Het is ook best leuk om eens drie maanden afstand te nemen”, vertelt hij aan RTL Boulevard. “Het gaat wel op een heel bijzondere manier. Ik heb daar zelf een ideetje voor ingeleverd, de schrijvers hebben dat opgepakt en er iets heel moois van gemaakt. Ik zou bijna zeggen: ‘Jef is niet eens echt weg’”, zegt hij geheimzinnig.

Tussen het schrijven van de scripts, de opname en de uitzending zit ongeveer twee maanden. Voorlopig is Jef dus nog wel even te zien als kroegeigenaar van De Koning.
Dit komt van zappen.blog, maar komt wel met dat filmpje van Boulevard overeen.
Een heer met stijl
  Redactie Sport woensdag 20 april 2011 @ 21:22:42 #132
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95779543
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:07 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie :')
Zelfs Lorena is een helderder licht tegenwoordig.
Goh, jij ook hier? TOEVALLIG?
_O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_95779967
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95780022
Al die bitches hier die jaloers zijn op Charlie, boo fucking hoo. :')
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 21:30:46 #135
43556 miss_dynastie
pi_95780070
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja, nou, vreselijk, iedereen is jaloers op iemand die de broer van d'r verse echtgenoot als minnaar neemt :')
pi_95780376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Jaapo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- Zou ik GEWELDIG vinden! *O* *O*
pi_95780612
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, nou, vreselijk, iedereen is jaloers op iemand die de broer van d'r verse echtgenoot als minnaar neemt :')
Props dat je binnen 45 sec. mij kan quoten en ook nog je stelling redelijk kan onderbouwen, dat doe je beter dan vele ander whiners hier.

Charlie geniet naar mijn mening gewoon van haar leven, dit soort affaires komen vaker voor dan je denkt. Zolang Rik er niet achter komt is er vrij weinig aan de hand. De gene aan wie je je zou kunnen ergeren is Danny. Dat is me pas een gladjanus, en maar aan de lopende band alle erecodes breken. :N
pi_95780620
Volgens de shortie is het ook zo, maarja, de grote ingenieusheid van de schrijvers kennende komt er nog een geniale twist!
pi_95780726
SPOILER
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 21:58:40 #140
43556 miss_dynastie
pi_95781749
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Props dat je binnen 45 sec. mij kan quoten en ook nog je stelling redelijk kan onderbouwen, dat doe je beter dan vele ander whiners hier.

Charlie geniet naar mijn mening gewoon van haar leven, dit soort affaires komen vaker voor dan je denkt. Zolang Rik er niet achter komt is er vrij weinig aan de hand. De gene aan wie je je zou kunnen ergeren is Danny. Dat is me pas een gladjanus, en maar aan de lopende band alle erecodes breken. :N
Dat het vaker gebeurt ben ik met je eens. Maar 'van het leven genieten' is wel een heel goedkoop excuus om je zo te misdragen. Ze had ook niet met Rik kunnen trouwen, in ieder geval de bruiloft uit kunnen stellen, indien ze twijfels had. Het is niet alsof ze al 25 jaar getrouwd zijn, niet eens 25 weken, eerder 25 dagen.
Rik is er natuurlijk al achter he, laten we dat niet vergeten.
  Redactie Sport woensdag 20 april 2011 @ 21:58:41 #141
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95781750
quote:
SPOILER
Wel weer sneu voor Sjors dat het zo moet. :') Maar wat moet dat moet. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 22:03:55 #142
43556 miss_dynastie
pi_95782056
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wel weer sneu voor Sjors dat het zo moet. :') Maar wat moet dat moet. :)
Sneu als zoiets een
SPOILER
veroorzaakt. Kind zit tenslotte goed beschermd.

Maar ja, dit is GTST, waar een aanrijding met 30 km per uur je al zo fataal wordt, dus zo gek is het niet :Y)
  woensdag 20 april 2011 @ 22:08:47 #143
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_95782370
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:18:46 #144
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_95782985
quote:
SPOILER
Waarom moet ik glunderen? :D
Vindt het erg om te zeggen maar het zou geweldig zijn! :@
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  woensdag 20 april 2011 @ 22:43:25 #145
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95784329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:18 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Waarom moet ik glunderen? :D
Vindt het erg om te zeggen maar het zou geweldig zijn! :@
  woensdag 20 april 2011 @ 22:49:24 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_95784680
Ik kan mijn vorige post niet meer vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_95785692
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Jaapo het volgende:
Volgens de shortie is het ook zo, maarja, de grote ingenieusheid van de schrijvers kennende komt er nog een geniale twist!
Het soa-onderzoek van Charlie en Rik krijgt nog een onverwacht staartje. Anton komt namelijk met de fijne mededeling dat de beide echtelieden een flinke soa te pakken hebben. Ook Danny laat zich testen, maar hij blijkt brandschoon. Dit kan maar één ding betekenen: Rik heeft heel wat uit te leggen! Wat blijkt? Al die zogenaamde taxi-ritjes waren één grote leugen. In werkelijkheid werkt Rik zich drie slagen in de rondte als gigolo om zo in rap tempo de torenhoge schuld aan de bank af te kunnen lossen. Charlie is diep geschokt door het feit dat haar man nog een grotere hoer is dan zij en stort zich in de armen van Danny, die inmiddels niks meer van haar wil weten. Wat Charlie echter niet weet, is dat Rik Anton heeft omgekocht om de soa-test te vervalsen. Dat zal d'r leren: die hoer! >:)
pi_95786676
Edit: waarschijnlijk zijn je posts als provocatie bedoeld, maar voor het geval je echt mocht menen het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef LWD-Godius het volgende:
Je kan iets van iemand afkeuren omdat je het stiekem zelf ook wel zou willen, maar niet kan of niet durft. Echter je kan iets van iemand afkeuren omdat je het daadwerkelijk tot op het bot veracht. Probeer mensen niet het eerste (jaloezie) aan te praten als er wellicht sprake is van het tweede.

quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Elke maand overlijdt er een kind aan kindermishandeling, in elke straat wordt er wel een vrouw mishandeld en er vallen talloze verkeersdoden per jaar. (Statistieken die je na kan gaan) 'Wat heeft dit er nu weer mee te maken?' hoor ik je denken. Het betekent dat als iets vaker voor komt, het absoluut niet betekent dat je het daarom maar moet accepteren en het niet meer tegen moet gaan onder het mom van 'het hoort er nou eenmaal bij'. Dit is een drogreden van de eerste categorie. Schaf anders het de politie en de overheid maar af, er wordt toch altijd wel gestolen, mishandeld en verkracht. :')

Wat betreft Danny:
1) Hij heeft zelf geen relatie
2) Hij wilt het Rik note bene vertellen en het Rik-bedriegen laten stoppen
Dit maakt hem erger dan Charlie in mijn ogen en niet alleen de mijne zo is gebleken. :D

Dan nog de zin "zolang Rik er niet achter komt is er niks aan de hand", Rik zit nu in een relatie onder valse voorwendselen, hij denkt namelijk dat ie monogame relatie heeft met iemand die volledig voor hem gaat. Als Rik het weet en samen met Danny en Charlie besluit hij dat het allemaal kan, dan pas is er niks aan de hand. Dan wordt er niet gelogen en bedrogen. :)

Een merkwaardige poging van je om Charlie er goed vanaf proberen te laten komen. Genieten van je leven betekent niet iemand anders bedriegen, misbruiken of zelfs mishandelen. Zo kan ik ook zeggen 'al die bitches in de media en bij de overheid die jaloers zijn op een zedendelinquent, laat hem toch genieten van zijn leven!'. Valt niet te vergelijken, maar soms is het nodig een boodschap over te brengen en die boodschap moge duidelijk zijn: zijn er slachtoffers met dat 'genieten' gemoeid, dan gaat het genieten ten koste gaat van een ander, dus dan maar niet genieten. 4.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 20-04-2011 23:29:30 ]
Een heer met stijl
pi_95786689
Mary-lou is trouwens best een leuke MILF

--
edit: ik zie nu pas je post, @H_v_B. Ik reageer later wel.
pi_95786919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan mijn vorige post niet meer vinden.
http://forum.fok.nl/user/history/268260
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')