Als je er een beetje op had gelet deed ze het werk met haar tassen ook altijd met 1 hand. Wat ik er uit begrijp is dat ze hem wel kan bewegen maar er verder niet zoveel mee kan doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:43 schreef Miss_paraplu het volgende:
Nina die 'ineens' weer verlamd is met hand.. mijn god kan het nog erger?
Oh ja en Nina die niet eens een ei kan koken..
En ik wordt gewoon moe van Charlie.. ik hoop echt zo dat wanneer ze het een keer met Danny doet in de kapsalon dat Rik dan ineens binnenkomt.
Toch vind ik Rik ook wel irritant hoor, hij beslist wat er gaat gebeuren, motorritje met Danny , Danny heeft daar weinig tegenin te brengen, hij dramt onbewust heel erg door altijd, met alles.. echt met alles.. maar ja goed..
Ben ik de enige die van Nina vind dat ze zich gedraagt als een puber? En dan ook zo kan kijken?
Wel jammer trouwens vind ik dat Noud weer zo snel op Nina verliefd is, en helemaal ineens geen contact meer heeft met Wiet! Helemaal niks meer.
Ja spijkerhoek en vriendenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef Murmeli het volgende:
Mary Lou van steenis geloof ik. Uit spijkerhoek![]()
En vrienden voor het leven
Ricky is absoluut een schoonheid! Daar kan je niet omheen, zeg maar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Ascendancy het volgende:
Ricky is 1000x lekkerder![]()
![]()
Ik mag die hoer van Jef nu al niet
Ja, dat ben ik met je eens. Ik vond haar nooit zo bijzonder maar de laatste tijd vind ik d''r haar heel leuk zitten, die krullen en lok staan haar goed. Ze valt niet zo op als Ricky wat dat betreft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Jaapo het volgende:
Voor mij is Wiet echt wisselvallig. De ene ziet ze eruit als iemand ie ik nooooit zou doen, maar de andere keer ziet ze eruit als iemand die ik alle hoeken van de kamer zou laten zien.
Ik vertrouw haar niet...eerst lief en leuk misschien maar ik verwacht zomaar dat ze zich als een onuitstaanbare, jaloerse heks gaat gedragen. Don't know why.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:39 schreef Hogendoorn het volgende:
De vlam van Jef oogt best als een leuk personage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |