Hij was goed en zn fiets was zelfs gejat door de duitsersquote:
Wie noem jij goed in de oorlog?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van Greetje en Jan, de buren van Henk en Ingrid.
sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij was goed en zn fiets was zelfs gejat door de duitsersmaar hij ging al dood toen mn ma 18 was dus nooit gekend
Een oorlog kent alleen verliezers.quote:
Ja, maar wiehieeequote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh, de Jan in de TT is Jan Smit...
Ik wist hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh, de Jan in de TT is Jan Smit...
quote:
Wut bedoel je???quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wist het
omggg wat is dit opeens boven het tekstvak ?gaat dat ook over Jantje Smit ?
F5quote:
Rawrwarawrarwr nomnom.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
Ben ik stoer als ik ook zo'n J-Style-onderbroek heb?
Tip: doe er een paar sokken in. Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
Ben ik stoer als ik ook zo'n J-Style-onderbroek heb?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Jantje is okay, olee oleee.![]()
![]()
![]()
quote:
Of een salamiworst heb je ook nog wat te eten voor onderwegquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Tip: doe er een paar sokken in. Doe ik ook altijd.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of een salamiworst heb je ook nog wat te eten voor onderweg
BrennanHeart. Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Beach het volgende:
Here is one of the moments that you love to hate me.
And you hate, you love me so.
Because everything simple gets complicated,
When we dont talk no more.
And understand that you feel this way, and Im sorry for my actions yesterday.
But I cant turn back the focking time, and I cant get it out of my mind.
I wish life was like A (a), B (b), Just as easy as 1 2 3
A (a), B (b), Just as easy as 1 2 3
Diepe tekst [ afbeelding ]
Ik kan al bijna de indianen seinenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kevin ook en home alone![]()
zijn er al rookontwikkelingen in de huiskamer daar ?
Dat kan ik niet eensquote:
Waitwhut, Tenso?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Myraelaaaaa, sorry van die tenso!!!!! Echt waaar.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort katten. Leuk als knuffel en kussen tegelijk.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef Zeroku het volgende:
Nee die vind ik eng, trauma'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort katten. Leuk als knuffel en kussen tegelijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
Engquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee die vind ik eng, trauma's![]()
![]()
![]()
omggg wat hebben ze je gedaan dan ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee die vind ik eng, trauma's![]()
![]()
![]()
Ja dit.quote:
quote:
Mn ex-buurvruow had 2 van die katten; vals als de tering.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
omggg wat hebben ze je gedaan dan ?
Ben jij een lieve kat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dit.
[..]
[..]
Mn ex-buurvruow had 2 van die katten; vals als de tering.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn zus heeft twee leuke kattenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
Mijn zus is allergisch voor katten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben een vrouwmenschquote:
Balen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
Mijn zus is allergisch voor katten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
shittttquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn zus heeft twee leuke kattenPiet en Klaas. Elvis en Kyra
Als de buurman op vakantie gaat o.i.d. zorgen wij altijd voor zijn poezen. Een zo'n zwarte baas en zo'n knuffelkatquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn zus heeft twee leuke kattenPiet en Klaas.
Jaquote:
Nee. Of totdat zij uit huis isquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
shittttdus die ga je niet hebben tot je op jezelf woont
Duopenotti.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De careblik van de witte godin Kyra
[ afbeelding ]
Whehe, die ogenquote:
Die lijkt zoveel op die van de buurmanquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maak ons maar jaloers met die katten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben wel een konijn.
Ik wil die eerste gingerkat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kies er maar eentje uit
Okee hij komt jouw kant op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil die eerste gingerkat.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Wat liefffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben wel een konijn.
Cool.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik dacht, ik kom even mijn uiteindelijke resultaat posten voordat ik door ga met mn schaap in wolfskleding![]()
[ afbeelding ]
Die witte vlekquote:
Kan jij wat voor mij tekenenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik dacht, ik kom even mijn uiteindelijke resultaat posten voordat ik door ga met mn schaap in wolfskleding![]()
[ afbeelding ]
Hey das tof!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
[ afbeelding ]
Ja, hij is nu wel een stuk dikkerquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef K-Cash het volgende:
Deze kat is wel iets voor mij [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nooit een huisdier gehad; behalve mn broertjes dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hij is nu wel een stuk dikker. Maar nog steeds zo zacht
.
Nee nee, die is natuurlijk voor mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vechten om de afstandsbediening zeker.
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
[ afbeelding ]
Iets liefsquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Wat moet ik tekenen?
[..]
Dankje
Wij eerst een cavia. Deze is eigenlijk van m'n zus, maar staat sinds de zomervakantie hier, ze moet hem nog steeds op komen halen voor d'r nieuwe huisquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nooit een huisdier gehad; behalve mn broertjes dan.
Okokok je hebt 40 euro daar liggen maak de sloebers maar jaloers hoor dankjewelquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet van wie die dit geleerd heeft.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Okokok je hebt 40 euro daar liggen maak de sloebers maar jaloers hoor dankjewel![]()
Ik ben meer jaloers op die nagellakquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Okokok je hebt 40 euro daar liggen maak de sloebers maar jaloers hoor dankjewel![]()
Ben jij echt een jongen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben meer jaloers op die nagellak.
Hij is in de ruiquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
Laatste foto, anders voelt mijn grijze katje zich minderwaardig.
[ afbeelding ]
Hoop katjes allemaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, anders zou die weten dat dat kut nagellak is, en dat je alleen maar jaloers hoeft te zijn op de betere merken zoals O.P.I. Chinaglaze enzo.quote:
Leuke kleren heb je aan!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is die 40 euro natuurlijk voor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, anders zou die weten dat dat kut nagellak is, en dat je alleen maar jaloers hoeft te zijn op de betere merken zoals O.P.I. Chinaglaze enzo.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, anders zou die weten dat dat kut nagellak is, en dat je alleen maar jaloers hoeft te zijn op de betere merken zoals O.P.I. Chinaglaze enzo.
Ik mis mijn overleden schootkatquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Nietquote:
Nee, die was omdat ik naar een iemand toe ging en geen geld meer had voor de trein dus ik geld kreeg van mijn mama.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar is die 40 euro natuurlijk voor.
Jouw mamaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die was omdat ik naar een iemand toe ging en geen geld meer had voor de trein dus ik geld kreeg van mijn mama.
ohquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik ben nu met een wolvenkop bezig
hij wil alleen niet lukken, schapenkop wel, maar wolvenkop niet![]()
[ afbeelding ]
Oh, zie nu pas dat ie zwaar bewogen is![]()
Ja. Ik ook.quote:
harde swagquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dankjewel nu luister ik dit dankzij deze reactie![]()
Avondrood is water in de sloot.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef Zeroku het volgende:
Hebben wolken 's morgens rode randen, altijd is er wind en nat voorhanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef Zeroku het volgende:
Echte bazen durven boven de rest uit te steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jawelquote:
Hoop ik wel jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat weet ik ja![]()
gelukkige jongen is dat
Whatdefoks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
Is dat wel goede nagellakquote:
Alsof jij nog nooit nagellak gebruikt hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
Whehe, die fiepquote:
Hoor je dan vast welquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat het anders maar weten als het uit is
Hahahaquote:
Teken ze.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben weer even door tekenen
Slaap lekker iedereen![]()
Doei Mereltjequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
Teken zequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
quote:
Doe maar de twiksquote:
Verpestenquote:
Dan maar kijken of er hier verder op Fok wat te hosselen valt.quote:
Darter. Was net op tvquote:
Delenquote:
Ik hou niet zo van dartsquote:
Hij dart nu nog. Alleen Taylor is gewoon like 20 klassen te goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van darts5 jaar terug toen het nog in was met Barney was het nog wel grappig.
Is die ene de Viking er nog?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij dart nu nog. Alleen Taylor is gewoon like 20 klassen te goed.
Fordham? Die dart volgens mij in een andere league.quote:
Oja dat is waar ook je hebt twee kampioenschappen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fordham? Die dart volgens mij in een andere league.
Ja, dat is wel zonde. Samen zou het veel toffer zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Oja dat is waar ook je hebt twee kampioenschappen.
Ik keek ff the office afquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:01 schreef Beach het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaar was je ik ongerust alles???!!!1
Smoesjes je was met een andere jongen aan het praten!! Het is over tussen ons.quote:
Dit klinkt herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Smoesjes je was met een andere jongen aan het praten!! Het is over tussen ons.
Hoezoquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit klinkt herkenbaar.
En dat is niet positief.
huhquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit klinkt herkenbaar.
En dat is niet positief.
je mannelijke stalker vertelde je dat ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit klinkt herkenbaar.
En dat is niet positief.
Vriend van m'n zus heeft dat in de twee (of driequote:
oh die gekquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vriend van m'n zus heeft dat in de twee (of drie) jaar dat ze samen zijn MINSTENS 15 keer gezegd.
Jaloerse vent.
hmmmm klinkt gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vriend van m'n zus heeft dat in de twee (of drie) jaar dat ze samen zijn MINSTENS 15 keer gezegd.
Jaloerse vent.
Als zij gelukkig is met hemquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou een boek zo dik als de Bijbel over hem kunnen schrijven. En dan komt hij pas twee (of drie) jaar hier over de vloer.
Geen idee of dat zo is.quote:
Jaquote:
Tot op zekere hoogte niet nee. Maar ook daar zijn grenzen aan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja beter om je niet te bemoeien ook
Okee tja dat zijn dan weer de uitzonderingen. Sorry om te horen manquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte niet nee. Maar ook daar zijn grenzen aan.
Als hij bijvoorbeeld m'n zus met d'r rug tegen een stopcontact zonder bescherming aanduwt dat die punten een week later nog op d'r rug te zien zijn, is het denk ik wel tijd om in te grijpen.
Mjah als hij zo gaat doen dan verdient hij zeker een paar klappen op zn gezicht van je vader tot hij zn hand op zijn schedel breektquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte niet nee. Maar ook daar zijn grenzen aan.
Als hij bijvoorbeeld m'n zus met d'r rug tegen een stopcontact zonder bescherming aanduwt dat die punten een week later nog op d'r rug te zien zijn, is het denk ik wel tijd om in te grijpen.
Ja weet je wat het is. Ik houd me er zover mogelijk vanaf, maar ik kan thuis nooit echt zeggen wat ik er daadwerkelijk van vind. Dat vind ik kut.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee tja dat zijn dan weer de uitzonderingen. Sorry om te horen man
Hij is bijna dubbel zo oud, maar bij dat stoptcontactgezeik scheelde het heel weinig of ik had hem eigenhandig op straat geflikkerd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mjah als hij zo gaat doen dan verdient hij zeker een paar klappen op zn gezicht van je vader tot hij zn hand op zijn schedel breekten dan voor een goed doel
![]()
Awwquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn broertje is raar aan het doen. Ik ben bezorgd, zo kan ik niet slapen oke.
Heyquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Beach en Piraat en Klinker en Zeroku.
Hey man wat is er gebeurd met Utrecht ?? na de 50e minuut ging die opeens raar doen en heb ik het maar uitgezet ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Beach en Piraat en Klinker en Zeroku.
Nou gisteren was hij toch op zn hoofd gevallen, nu doet hij zo raar en ziet er geel uit en alles...quote:
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou gisteren was hij toch op zn hoofd gevallen, nu doet hij zo raar en ziet er geel uit en alles...
Kutzooi. Laten we het daar op houden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey man wat is er gebeurd met Utrecht ?? na de 50e minuut ging die opeens raar doen en heb ik het maar uitgezet ook
brb peuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ja die kijkt er nu naar... Maar ik heb liever dat ze even naar de huisartsenpost/ziekenhuis gaan...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef Beach het volgende:
Klinkie je pa is toch arts. Die heeft er toch naar gekeken lijkt me
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
Nog snel een kusje, slaap lekker!doeiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die kijkt er nu naar... Maar ik heb liever dat ze even naar de huisartsenpost/ziekenhuis gaan...ooh tja
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
Nog snel een kusje, slaap lekker!Slaap lekker lieve appelllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja..... en je weet dat het ergens in je hersenen zit maar je komt er niet op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef Ragboer het volgende:
Ken je die frustratie dat je een nummer hoort maar de artiest en titel herkend. Heb het nu. Zo kut zeg. Terwijl ik hem toch echt ken.
Op de radio? Daar heb ik pas een pesthekel aan, als ik wil weten wie het zingt o.i.d. en dat ze dat dan niet zeggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef Ragboer het volgende:
Ken je die frustratie dat je een nummer hoort maar de artiest en titel herkend. Heb het nu. Zo kut zeg. Terwijl ik hem toch echt ken.
Daarom heb je van die apps op je telefoon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef Ragboer het volgende:
Shazamquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom heb je van die apps op je telefoon.
Kan gebeuren toch.quote:
En ikquote:
Hmm.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Minder fantastisch dan gisteren.
Maar dat haal je ruimschoots inquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt gisteren was ik er van 12 tot 6 nietMoet je nagaan.
Oh, valt mee dusquote:
ok doe ik mn cam aan voor jequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef JanPiraat het volgende:
Tinychat time of wutttt ?
http://tinychat.com/arg7
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je me anders van moet kennen...
Pics via de livestream gaarnequote:
Haha, die oren in je UIquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zero ik heb nog steeds niet gemaild...
Hmmquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, maar ik moet ook nog douchen en ik durf echt echt niet te mailen
Komt goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |