Zuigt hard hier,quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
![]()
Je mag wel uitkijken met je kinderen. Het beleid hier is: Iedereen waarbij de tanden ook maar een Milimeter scheef staan en die verzekerd is een beugel geven.
quote:twee keer per dag poetsen prima tenzij je gaatjes krijgt want je hebt "zwakke" tanden, als je gaatjes krijgt poets je met deze borstel alleen als je naar bed gaat en spoel je 's morgens met dit mondwater je mond. Ik weet nu wel welk ritme ik mezelf mag gaan aanwennen.
Als ik men belwaar dan ook vinden ze het wel zo fijn, van de buurman tot de kennissen en vrienden in de ver weg landen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God opa, een uitnodiging via een email is net zo geldig als een uitnodiging via de telefoon.
En ja ik ben het met je eens als het je buurvrouw betreft, maar kom op zeg, ik geef geen feestjes voor mensen vanuit Brazilië tot aan bloody Rusland of Taiwan aan toe, laat staan dat ik ze opbel.
Wat lopen die nou weer te zeuren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:24 schreef Zeeland het volgende:
Even op internet de volledige ingezonden brief lezen van Samsom en Cohen.
Dat er een lange termijn energieplan moet komen en niet elk kabinet radicaal een andere richting moet gaan inslaan. Het is meer een oproep dan een opinie stuk.quote:
Ik vermoed dat ik em over het weekend heen ga tillen.quote:
Hulde.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik em over het weekend heen ga tillen.
Goed onder woorden gebracht.quote:
quote:"In Den Haag wordt gereageerd op incidenten die in een fractie van de gevallen voorkomen, en vervol- gens komen er regels die ook gelden voor de andere 98%."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |