Raise..quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I see your bet, and raise it good sir.
Ik helaas niet, Twente ontbeert een echte club historie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Raise..
Ik heb nog twee echte toppers achter de hand.
Gratiiiisssss bier?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
Voor de liefhebbers...morgen een meet bij mij thuis.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Raise..
Ik heb nog twee echte toppers achter de hand.
quote:We worden kampioen
Qua stadionmuziek en sfeer is Feyenoord onovertroffen in Nederland. Andere kippenvel fragmenten:quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik helaas niet, Twente ontbeert een echte club historie.
Ik zal wel verketterd worden door de die-hards, maar helaas, 't is nou eenmaal zo.
Wel wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
Bruce is geweldig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel "Working on a dream" zeker wel genoemd mag worden.
Bruce Springsteen, maar toch, veelvuldig gebruikt als strijdlied.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bruce is geweldig.
'You're the voice' trouwens ook of wat dacht je van 'always look on the bright side of life'
* Zucht * ... Misschien ooit.quote:We worden kampioen.
Bram dringt zich ook weer op via de telefoon....quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
Waarom zit die Bertus Hendriks nou bij P&W? Lijkt mij verstandig dat hij hangende het wrakingsverzoek en potentiel meineidonderzoek gewoon even zijn kop houdt.
Ik zie het. Wat een chaos.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij wilde even reageren dus belt hij naar P&W
Is er wat te zien aan de kies?quote:
kun je garanderen dat Hans Jansen en zijn mafiamaatje niet komen ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
Geen bn'ers hier over de vloer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kun je garanderen dat Hans Jansen en zijn mafiamaatje niet komen ?
Kraak m'n eerste weekend vrij niet af!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef 3-voud het volgende:
Hey, nog meer mensen met geen leven hier?
Je doet toch aan schieten? kan je hem er niet af schieten met een punt 50quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Een zwart gaatje (nou ja gat) aan de buitenkant.
Komt ook niet out of the blue. Beter poetsen jochie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Een zwart gaatje (nou ja gat) aan de buitenkant.
Nog beter, ik sta al onder curatele qua poetsen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt ook niet out of the blue. Beter poetsen jochie.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef betyar het volgende:
[..]
nog beter, ik sta al onder curatele qua poetsen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |