hij is een weekend-dj en ja timur stond er wel, maar hij heeft ook het best beluisterd programma in het weekend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dit zijn toch de shows waar je voor wakker blijft, niet? Iedere vrijdag weer een feestje.
Overigens; waarom was Frank Dane gisteren niet bij de Awards on stage. Krediet bij BNN verspeelt?
Annemieke was er ook...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is een weekend-dj en ja timur stond er wel, maar hij heeft ook het best beluisterd programma in het weekend.
zij is een vrouw.quote:
Hahahaha!quote:
ochtend jock in het weekend stelt niet veel voor de meeste liggen nog op hun nest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:49 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Hahahaha!
Ik vind het raar. Het is toch een erg belangrijke ochtend jock in het weekend.
Daarom is-ie ook vast met veel onthaal binnen gehaald als n van de meest getalenteerde dj's van dit moment? Raar tijdstip dan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ochtend jock in het weekend stelt niet veel voor de meeste liggen nog op hun nest.
Absoluutquote:
SPOILER: Vrijdag de 13 - 08 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat is BNN eigen en had er ook wel mee te maken dat hij bij 538 weg ging.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Daarom is-ie ook vast met veel onthaal binnen gehaald als n van de meest getalenteerde dj's van dit moment? Raar tijdstip dan...
SPOILER: Vrijdag de 13 - 15 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
daar werkt hij al sinds september voor. bij de tijd blijven he.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar werkt hij al sinds september voor. bij de tijd blijven he.
idd je zou dat ding in je auto hebben, ik denk dat ik dan een 12 volt compressor koop en die maar laat blazenquote:
2 uur lang toppertje door giel http://download.omroep.nl(...)ltoppertjebeelen.mp3quote:
3fm heeft meerdere dalet systemen (voor backup etc) en waarschijnlijk stuurt de fader de ene aan terwijl giel de andere op het scherm ziet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:01 schreef Qunix het volgende:
Echt ieder aflevering overtreft iedere keer weer
Nog even de intro van G![]()
l, en dan weg!
Ook bij Giel gaat het mis![]()
roel zou hem zo op de gloeiende kolen gooienquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk es wat ik heb gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
roel zou hem zo op de gloeiende kolen gooien
Spofitiequote:Dance Top 10
1 Justice - Civilization
2 Katie B - On A Mission
3 Jamie Woon - Lady Luck
4 Rimer London - Love Dagger
5 Bag Raiders - Sunlight
6 Rusko - Everyday (Netsky Remix)
7 Calvin Harris - Awooga
8 Style Of Eye - Sexxx
9 Chase & Status - Blind Faith
10 Alex Clare - Too Close
Joequote:Op zaterdag 16 april 2011 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Herhaling van de 3FM Awards, nu @ Nederland 3!
Roel neemt het op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Herhaling van de 3FM Awards, nu @ Nederland 3!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
roel zou hem zo op de gloeiende kolen gooien
zo komt er ook iemand met een oud filmpjequote:
quote:Aan het eind van de avond kan de balans worden opgemaakt. Twee awards voor Caro Emerald, De Jeugd van Tegenwoordig en Go Back To The Zoo. Terecht of niet, wel passen de artiesten bij de muziek van 3FM. Guus Meeuwis als Beste Zanger had misschien beter gestaan bij een radiozender als 100% NL. De presentatie was gelukkig al beter dan vorig jaar, maar de show kan spetterender. Meer vuurwerk, meer confetti, meer originaliteit. Helaas blijft het nu een standaard uitreiking met optredens en awards. Ook is de uitreiking typische promotie voor 3FM zelf en vooral een leuk feestje voor artiesten en radio-DJ's, waar toevallig publiek bij is. De aankleding van de zaal was in ieder geval wel goed gedaan. Wellicht is het een idee voor volgend jaar om iets langer de tijd te nemen. Dit jaar kreeg je snel het idee dat het afgeraffeld werd.
Hoe fucking vet!quote:
Wat is dat nou voor onzin? Moeten wij dus per se alle oude filmpjes gezien hebben?quote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo komt er ook iemand met een oud filmpje
quote:Op zondag 17 april 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zo komt er ook iemand met een oud filmpje
quote:Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef Cee het volgende:
En hoe! (bij vlagen)
Maar ik moet wel zo weg. Dus alvast
Erg fijn iddquote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef Sirolf het volgende:
En sinds gisteren is er dus topicreeks-functionaliteit ingebouwd in FOK!, nice.
Wat een bazennummer, ik had em serieus nog nooit gehoord, maar dit is em dusquote:
Dit is de tweede jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een bazennummer, ik had em serieus nog nooit gehoord, maar dit is em dus
Chef'Special = tof.quote:Op zondag 17 april 2011 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een bazennummer, ik had em serieus nog nooit gehoord, maar dit is em dus
Avondquote:Op zondag 17 april 2011 21:19 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Gisteren in `t kader van Recordstore day gekocht:
-: The Killers - Sam`s Town
-: Foo Fighters - Wasting Light
-: Pearl Jam - Vs Vitalogy deluxe edition
De cd van de Foo Fighters is meer dan goed gekeurd, wat `n album![]()
En heb nu Sam`s Town opstaan (die ik nog steeds niet had![]()
) en dat begint lekker. Sam`s Town is een heerlijke plaat, en nu When You Were Young
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef alors het volgende:
Nog een halfuur mensen en dan gaat het weer helemaal los in Jouw Weekendfinale met Mirandaaaaa![]()
![]()
Langs de Lijn metquote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef alors het volgende:
Nog een halfuur mensen en dan gaat het weer helemaal los in Jouw Weekendfinale met Mirandaaaaa![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef alors het volgende:
Is dit nou waar jullie steeds zo druk over doen?
die is echt tofquote:
eehh ja dat speelt hij toch ook?quote:Op zondag 17 april 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
WTF syb noemt zichzelf de zingende jezus
het was het antwoord van wat heeft jezus en syb met elkaar gemeen? Maar blijkbaar plaats ik het in de verkeerde context.quote:
quote:
Roelquote:
Ik zie mensen die lol hebben in hun werk. Wat is daar mis mee?quote:
schreeuw om aandachtquote:Op maandag 18 april 2011 10:17 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom vertelt Domien altijd zo ontzettend veel over zijn eigen leven? Dat interesseert me niet echt.
Ik ook ja!quote:
Ik luister eigenlijk vrijwel nooit meer tussen 10 en 12. Schakel meestal rond deze tijd pas weer in, Effe Ekdom vind ik best wel aardig tegenwoordigquote:Op maandag 18 april 2011 11:51 schreef alors het volgende:
Ik schakel eigenlijk alleen maar in voor de guilty pleasureHoogtepunt van de show m.i...
Dit.quote:Op maandag 18 april 2011 12:14 schreef alors het volgende:
Tsja Effe Ekdom is best aardig, maar komt niet in de buurt van Stenders Eetvermaak...
Heb hier toevallig n staanquote:Op maandag 18 april 2011 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand hier codes die onder de dop van Coca Cola flessen zitten voor mij?
OpenOffice is je vriend. Jeweetz.quote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef alors het volgende:
Mag ik even kotsen op Powerpointdie meuk loopt steeds vast
erg vermoeiend....
Bedankt man!quote:Op maandag 18 april 2011 13:09 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heb hier toevallig n staan.
7JE6FTK5
Hier volop zonquote:Op maandag 18 april 2011 14:17 schreef alors het volgende:
Volgens mij woon ik onder de enige wolk van Nederland, wat een schijtzooi.
ja hier nu ook wel weer, en de hele morgen, maar toen ging ik net buiten zitten en toen was het uit met de pret...quote:
Binnen blijven dus.quote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
ja hier nu ook wel weer, en de hele morgen, maar toen ging ik net buiten zitten en toen was het uit met de pret...
quote:Op maandag 18 april 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.nu.nl/column-maandag/2494723/serious-shit-tv.html
Mooi was die tijdquote:
Die Viola Holt grap hequote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
ik had gelukkig nog net geen slok thee op![]()
Net gemist in een gigantische niesbuiquote:Op maandag 18 april 2011 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
ik had gelukkig nog net geen slok thee op![]()
Ik weet niet wat je bedoelt maar het is natuurlijk Girlquote:Op maandag 18 april 2011 16:43 schreef Pino112 het volgende:
DRIE DRIE DRIE!
Of is dat dit nummer niet?
Dat telefoonnummeropzoek gedoetje, geen idee hoe dat heet.quote:Op maandag 18 april 2011 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt maar het is natuurlijk Girl
quote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze is verdomd lekker, ik noem een potentieel MH'tje!
Echt he, ik zei het al. Ik vond dit nog wel een leuke plaat van haar, nu is ie dus single geworden en gedoemd om helemaal naar de tering gedraaid te worden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef Pino112 het volgende:
Lol, 3FM gaat deze plaat keihard kapotdraaien.
Vandaag en gister al weer 8 keer gedraaid in totaal.
Spannend.quote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de marathon. Gelopen in Boston 2.03.02 door Geoffrey Mutai Bijna een minuut van de tijd af die Haile Gebrselassie in 2008 in Berlijn neerzette.
okay, nou ik ben benieuwd naar dat nummerquote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sander: DC20 - Hyves, Facebook, Twitter
Coen: Fitz & the Tantrums - Dear Mr. President
Ge-wel-dig.quote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef alors het volgende:
[..]
okay, nou ik ben benieuwd naar dat nummer
Hopelijk nooitquote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Allrounder het volgende:
Wanneer gaat 3FM dit nu eens oppakken.
Wat een kneiter
O, hij is al 1x gedraaid tijden SoD. Ajouad![]()
Ik denk door de Awards.quote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Door dat YT filmpje?
Wel lekker om weer eens te horen.
quote:
Succes!quote:Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, ik ben repeteren, tot over 2.5 uur..
vorige week ging de webcam 5 dagen lang om precies 02:04 op groen. En duurde lang voordat het steeds was hersteld.quote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
De 3FM webcam heeft er duidelijk ook geen zin in vanavond. Iets of iemand in de MCR heeft last van een zonnesteek volgens mij.
Dan ligt er dus wss steeds iemand te slapen in de MCR of er gaat iets anders mis in de zendlijn. Moet ik morgen maar eens gaan uitzoeken en doorgeven.quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vorige week ging de webcam 5 dagen lang om precies 02:04 op groen. En duurde lang voordat het steeds was hersteld.
het is toch vaag dat het constant op dezelfde tijdstip gebeurt. En nu ligt de stream er zelf uit dat was toen niet het geval. de laatste 2 minuten voordat de stream offline ging werdt er regelmatig van feed gewisseld leek het en het geluid was ook stotterend.quote:Op maandag 18 april 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ligt er dus wss steeds iemand te slapen in de MCR of er gaat iets anders mis in de zendlijn. Moet ik morgen maar eens gaan uitzoeken en doorgeven.
Dat gewissel gebeurt wel vaker. Het Visual Radio-systeem is al een tijd behoorlijk brak...quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is toch vaag dat het constant op dezelfde tijdstip gebeurt. En nu ligt de stream er zelf uit dat was toen niet het geval. de laatste 2 minuten voordat de stream offline ging werdt er regelmatig van feed gewisseld leek het en het geluid was ook stotterend.
dat hoorde ik alquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gewissel gebeurt wel vaker. Het Visual Radio-systeem is al een tijd behoorlijk brak...
[edit]
Webcam werkt weer trouwens, zonder VSR uiteraard.
Wordt niet erkend om relifgerelateerde redenen...quote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de marathon. Gelopen in Boston 2.03.02 door Geoffrey Mutai Bijna een minuut van de tijd af die Haile Gebrselassie in 2008 in Berlijn neerzette.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wordt niet erkend om relifgerelateerde redenen...
bron: http://nos.nl/l/234048quote:Van een erkenning als wereldrecord zal het echter niet komen, omdat het parcours niet voldoet aan enkele criteria. Zo kent Boston een groot hoogteverschil. Het verval is zo'n 140 meter, waar volgens de regels slechts n meter per kilometer is toegestaan.
gebeurt wel vaker en soms zie je op het scherm het beeld van een andere camera.quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Sirolf het volgende:
En toch ziet dat Droste-effect in de studio er wat vreemd uit... met Michiel in beeld op die monitor achter 'm. Geen idee wie dat aangezet heeft...
Dat het wel vaker gebeurt met een andere camera klopt, da's ook precies waar die monitoren voor zijn (bijv. voor het nieuws of tijdens beeldspraak)... maar dit ziet er vreemd uit.quote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker en soms zie je op het scherm het beeld van een andere camera.
Ik wist niet eens dat Droste een cacao merk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |