Het wordt nog steeds leukerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Moonah het volgende:
Weet je wat ik zo leuk vind aan dit topic? Dat het laat zien dat grote kinderen óók erg leuk zijn om te hebben.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef livelink het volgende:
Is hij niet al een beetje aan het pre-puberen, Rewimo?
Ik zit thuis met een grote dochter die 's ochtends al uren voor de spiegel staat en elke ochtend wanhopig naar me roept dat ze niks heeft om aan te trekken. Vanochtend kreeg ik een folder mee en geld. In de folder had ze nauwkeurig omcirkeld welke kleren ik voor haar moest kopen. Dus was ik in mijn lunchpauze voor haar aan het winkelen. En geloof me, ze heeft het echt niet van mij.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef livelink het volgende:
Dus ik ben weer even geslaagd voor het moederschap, pffff.
Verhuisbedrijf,uit logeren sturen naar opa en oma.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:09 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar mijn lief wil ook graag naar die andere plaats dus dat is het probleem niet.![]()
Ja we willen alvast kijken of je daar nu al in kunt schrijven. We kijken nu welke buurten ons bevallen en waar we uiteindelijk willen gaan wonen. En dan kijken of we dat al kunnen gaan regelen.
Heeft er hier trouwens iemand ervaring met het verhuizen met kleine kinderen? En tips?
Ja hij denkt gewoon als ik er tegen ben dan gaan we ook niet. maar ik vind het ook wel sneu voor hem. Hij weet gewoon niet anders dan hier wonen. En dan nu ineens een ander (groot) huis met tuin en waar ie buiten kan en mag spelen. Waar allemaal kindjes van zijn leeftijd op ons pleintje wonen. (Wat nou als ze me niet leuk vinden?) Hij zei alleen paar dagen terug dat als ie dan toch naar andere school moet dan maar na school K want daar zit zijn vriendje ook op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:28 schreef trui het volgende:
ach mikael toch. 't is ook niet niks hoor, zo'n grote verandering. en hij heeft 't maar te ondergaan.
als wij wel eens (theoretisch) over verhuizen praten wil Willem ab-so-luut niet en is Cato juist reuze enthousiast.
nee ik ook niet echt, maar dat heeft volgens mij ook deels met het hanteren van die oktobermaand te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef livelink het volgende:
OK, dan begrijp ik eigenlijk nog niet helemaal waarom ze dan niet in praktijk en op papier naar groep 3 gaat, maar ja.
*uit lurkstand komt*quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee ik ook niet echt, maar dat heeft volgens mij ook deels met het hanteren van die oktobermaand te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |