Hij is al bijna even groot als ik (zijn goede voornemen voor dit jaar was groter worden dan ik - en ik vrees dat het hem nog gaat lukken ookquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Christan druk aan het werk, knap gedaan. En wat een mooie jongen is het toch!
(ik wou typen kereltje, maar nee, het is al echt een jongen! Een grote!)
Grote kinderen zijn ook leukquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Moonah het volgende:
Weet je wat ik zo leuk vind aan dit topic? Dat het laat zien dat grote kinderen óók erg leuk zijn om te hebben.![]()
KP en kleuterpannenkoeken, welkom!
Hier alles goed. Mijn kleuter is vandaag na een heerlijke vakantie in Griekenland weer naar school gegaan. Hij had er zin in. Maar daar aangekomen was het toch wel even moeilijk om weer afscheid van mama te nemen, de kleine aap.![]()
* nu zwemlessen gaat uitzoeken.
Alvast op voorhand informeren hoe het daar is. En als je daar dan misschien wel makkelijk terrecht kunt, een goed argument om te verhuizen. Kijk lief, daar kunnen de kinderen meteen naar de opvang.....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef Stiemie het volgende:
Dank je Chaca. Ja het is net dat beetje stress wat ik er nu niet bij kon hebben naast alle mega-drift-puberbuien van de oudste. Energie is gewoon even echt heel ver te zoeken. Maar hopelijk gaat het net zoals bij jou en vallen alle puzzelstukjes op het laatste moment prima op hun plek.
O ja het is ook niet handig dat we net nu aan het overwegen zijn om te verhuizen naar een andere plaats en ik moet er niet aan denken dat ik alles dan weeeeeer moet regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |