overalquote:
dat bestaat in jouw geval wel, je bent heel speciaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat bestaat niet anders zou ik niet in woorden spreken. Waarom niet?
En nu? Maar je gelooft het niet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat bestaat in jouw geval wel, je bent heel speciaal
nopequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
En nu? Maar je gelooft het niet?
Ohh nee?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet waar? Ik heb geen fysieke beperking.
Ja die kon je verwachten natuurlijk maar zegt ook wel wat over jou. Blablabla symmetrisch gelul wat complementair anders is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef Godshand het volgende:
Toch eenvoor PiMi dat ie alle Fok!vrouwen weet te lokken
Blijkt maar weer hoe emotioneel de gemiddelde Fok!doos is
ah hij is een kloon van jou en je komt jezelf een schouderklopje geven?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef Godshand het volgende:
kloon? mocht ie willenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah hij is een kloon van jou en je komt jezelf een schouderklopje geven?
Als je kritiek hebt op vrouwen trap je eigenlijk op de vrijheid van vrouwen in t algemeen en het feminisme. Zet je dan maar schrap. Kevlar vest om en alles!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef Godshand het volgende:
Tja maar wat heb ik daar als man mee te maken? toen ik geboren was bestond het feminisme al. Moet ik boeten voor de middeleeuwen ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je kritiek hebt op vrouwen trap je eigenlijk op de vrijheid van vrouwen in t algemeen en het feminisme. Zet je dan maar schrap. Kevlar vest om en alles!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |