misschien is die neef niet eens zo zwakzinnig als jij denkt..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:59 schreef picardmike het volgende:
Ik heb een neef en die is zwakzinnig maar hij hoort dit soort dingen dus ook. Op het moment dat 06 diensten dit soort mannen bereiken dan wordt het dus veel dokken en lekker uitbuiten. Nu zit ie weer met een russin te chatten. Gelukkig waren we er op tijd bij! Maar word het niet eens tijd dat er aan bel wordt getrokken of een stichting word opgericht die dit soort problemen inventariseerd ordend en aanpakt?
Jammer dat dat modellenfoto's zijn en je de smsjes in kwestie met een dikke 50-jarige man uitwisselt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:
We zouden een internet hunt op touw kunnen zetten en dan zo'n sletje dat prijkt met haar fotos in een advertentie. Met als doel zwakzinnige mannen te verleiden met haar mobieltje, optesporen. En haar dan flink gaan pesten.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef Evienne het volgende:
[..]
Jammer dat dat modellenfoto's zijn en je de smsjes in kwestie met een dikke 50-jarige man uitwisselt.
Ja das waar. maar het hoeven niet altijd modellen te zijn. We pesten de waarheid wel uit drquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef Evienne het volgende:
[..]
Jammer dat dat modellenfoto's zijn en je de smsjes in kwestie met een dikke 50-jarige man uitwisselt.
Kan ik deze uitspraak nomineren voor de zwakzinnigste van de dag? Oh wacht, dat doe ik over 8 minuten wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef picardmike het volgende:
Loverboys zijn slechts een antwoord op golddiggers.
Ik vind die uitspraak wel oke eigenlijk. Golddigsters vreten zo je hele maandinkomen weg. Das toch ook ellende?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kan ik deze uitspraak nomineren voor de zwakzinnigste van de dag? Oh wacht, dat doe ik over 8 minuten wel.
Ja, laat die wijven ook maar gewoon werken voor hun geld!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind die uitspraak wel oke eigenlijk. Golddigsters vreten zo je hele maandinkomen weg. Das toch ook ellende?
time out mijn berichten worden zomaar verwijderd. Ik zei dus:quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kan ik deze uitspraak nomineren voor de zwakzinnigste van de dag? Oh wacht, dat doe ik over 8 minuten wel.
Voldoet aan de definitie van een golddigster.quote:hoezo zijn loverboys een antwoord op golddiggers?
Loverboys zoeken onzekere meisjes uit, palmen heb in door ze dingen te beloven en complimentjes te geven maar ondertussen houden ze de meisjes wel onzeker en maken ze afhankelijk waarna ze ze uitbuiten
Het werkt nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien is die neef niet eens zo zwakzinnig als jij denkt..![]()
nee hoor dat zei ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
time out mijn berichten worden zomaar verwijderd. Ik zei dus:
[..]
Voldoet aan de definitie van een golddigster.
Dat is het dus per definitie niet want de vrouw geeft wel om de loverboyquote:Any woman whose primary interest in a relationship is material benefits. A woman who cares more about a man's bank account than she does about the man
Die is beterquote:
En mijn zwakkzinnige neef geeft niet om een vrouw, wil je dat beweren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor dat zei ik
en nogmaals nee want dit is een golddigger is dit:
[..]
Dat is het dus per definitie niet want de vrouw geeft wel om de loverboy
heel veel zelfs, hij is het laatste wat ze heeft
neequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
En mijn zwakkzinnige neef geeft niet om een vrouw, wil je dat beweren?
ik bedoel wat er staatquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor dat zei ik
en nogmaals nee want dit is een golddigger is dit:
[..]
Dat is het dus per definitie niet want de vrouw geeft wel om de loverboy
heel veel zelfs, hij is het laatste wat ze heeft
ja en?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou dat heeft mijn neef ook hoor!
Nee het ging om een oude post die verwijderd is. Waarin ik het helemaal uitlegde. Maar die is verwijderd. Quote jouw definitie ook. Wat voor mij geen verschil maakt met een golddigger, nog steeds niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en?
het ging om het begrip loverboy
en om het feit dat je mij quote alsof je het zelf zei
Ga maar slapen
ja maar wat jij vind doet er niet zo toe, vooral niet aangezien het fout isquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee het ging om een oude post die verwijderd is. Waarin ik het helemaal uitlegde. Maar die is verwijderd. Quote jouw definitie ook. Wat voor mij geen verschil maakt met een golddigger, nog steeds niet eigenlijk.
Waar dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar wat jij vind doet er niet zo toe, vooral niet aangezien het fout is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |