abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95568746
Een van de mooieste stukken en de laatste die Mozart ooit heeft geschreven;

Ik zit nu het hele concert op de kabeltelevisie te kijken;

zaterdag 16 april 2011 @ 00:11:18 #52
211797 Esses
Splendide mendax
pi_95568885
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef Clan het volgende:

Maar wat jij nu doet is waar dat dat hele proces nu over gaat, iemand heeft een mening in dit land en moet zich verantwoorden anders dan wordt hij verooreeld, wat jij nu ook al staat te doen met je antwoord 'dat zou je sieren' je zet mij dus onder druk om een antwoord te geven, maar daar werk ik niet aan mee,

Zoals Joseph K op het einde zei; "Als een hond"
Even je ninja-edit meepakken. Ik vraag het omdat jij per definitie zegt dat ik er niets van kan weten omdat ik te jong ben. Ik vraag het omdat jij in een denkbeeld leeft dat ze vroeger alleen kuilen in de weg hadden, en vandaag ook drempels. Dat alles van tegenwoordig negatief is. Wilders word niet berecht omdat hij een mening heeft. Hij word niet berecht omdat hij zijn mening uit. Hij word berecht omdat hij zijn mening KWETSEND uit. Als men het op een normale wijze uit is er niets aan de hand. Wilders heeft er alleen een handje van om geen omgangsvormen te kennen. Dit overigens net als een grote lading ouderen tegenwoordig. "O, hij is zo jong. Wat kan hij er van weten.".

Ik zeg dat het je zou sieren om eens met feiten te komen, omdat jij mij op basis van mijn leeftijd veroordeeld. Terwijl jij hier juist diegene bent die uit gevoel spreekt, in tegenstelling tot mij. Ja, ik kan heel gevoelig typen, maar daarbij verwerk ik er altijd feiten in. Iets wat niet van iedereen te zeggen is. De uitlokking is om eens met feiten te komen. Een ongefundeerde mening is namelijk geen mening, maar een hersenspinsel. Slechts een fantasie van een onwerkelijkheid.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_95568956
Biertje mannen?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_95569415
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:06 schreef Esses het volgende:

[..]

Jij hebt recht op een mening, helaas is dat zo in dit land. Soms zou ik dat anders willen zien. Alleen als jij het nodig vind om je mening te ventileren, moet je ook de gevolgen (in de vorm van verklaren) accepteren.

[..]

Waarschijnlijk omdat wij daar heel veel gastarbeiders naar toe haalden (Tilburg), omdat wij zelf vertikten om het vieze werk te doen. Wat wij overigens nog steeds doen.

[..]

Dit kan zeer waarschijnlijk komen door een cultuurverschil met het gebrek aan inburgering welke er op dat moment was. Men was er niet van gediend als ze zelf aangesproken werden op het gedrag van de kinderen en het zelf handig op straat afhandelen door de politie (zoals in hun eigen land) paste niet in het Nederlandse beeld. Om heel eerlijk tezijn is dat de eigen schuld. Daarbij halen wij grote gezinnen over voor slecht betaald, zwaar werk. Wat dus financiele nood tot gevolg eheft. Deze gezinnen hebben minder leefruimte wat gelijk weer een privacy probleem met zich mee brengt. Allemaal redenen. Maar in jouw geval gok ik dat het een "eigen ervaring" word. Ik zou hem graag horen.

[..]

Waarom moet ik het aan je vrouw vragen? Is die zelf slachtoffer geworden? Want in dat geval begin ik jouw haat te begrijpen. Indien niet, waarschijnlijk omdat zij het zelfde ziet, hoort, denkt als jij. Immers je brengt al een groot deel van je leven met elkaar door. Maar mogelijk dat zij wel met harde feiten kan komen, en dan niet van 50 jaar terug, maar gewoon lekker van het hier en nu.
Nu moet ik wel even reageren Esses, je bent echt erg bevooroordeeld in je mening, je zei net al zoiets dat mijn generatie het had over 'vroeger was het beter', Sorry maar dat is de generatie van voor de oorlog die dat zei, ik ben van de jaren 40 en niet van de jaren 10, vroeger vond ik het echt niet beter op econmisch gezicht, maar mensen hadden nog wel recht op hun mening zonder daar verantwoording voor te hoeven afleggen ;) Je geeft aan dat je het er niet mee eens bent dat mensen recht op hun mening hebben in dit land, en daar eindigt onze discussie.

Ik raad je aan na wat wetenschappelijk onderbouwde studies over de Nederlandse geschiedenis, ook even de boeken van George Orwell ( 1984 ) en Franz Kafka ( Der Prozess ) te lezen, en misschien nog even de hele aanleiding naar WOII, want je begint nu erg radicaal rechtse uitspraken te doen.

Het lijkt er meer en meer op dat je mensen niet als gelijkwaardig beschouwt, terwijl het daar in de Nederlandse grondwet werkelijk om draait, we zijn niet gelijk maar wel gelijkwaardig, maar jij wilt dat we allemaal gelijk zijn en dan kom je in het vaarwater terrecht van de Nazi politiek, en dat is wat Amerika ons sinds 1945 heeft proberen in te peperen, want in de VS kan je zeggen wat je wilt, dat heet namelijk vrijheid. Jij hebt helaas een maatschappij voor ogen waarin iedereen gelijk is, iedereen hetzelfde zegt, hetzelfde doet, en dat is een maatschappij die wij toch hopelijk niet willen.

Als je de Geschiedenis van het wapen van de Kmar erop na leest hebben ze één zwarte bladzijde, en dat is dat de Marechaussee in WOII op grote schaal heeft meegeholpen aan het vervolgen van 'andersdenkenden', en ik vind het sneu om te lezen dat ook jij symphatieën hebt voor deze vorm van samenleving.

En nu begrijp ik ook je 'woede' over de meningsuiting van Geert Wilders, het draait dus niet zo zeer om de inhoud, maar het draait erom dat hij een mening geeft, en jij ziet dat liever niet in een maatschappij, maar neem van mij aan, dat is zoals de Nederlandse maatschappij in elkaar steekt!

En dat heet wijsheid.
pi_95569436
Ik heb net een grote fout gemaakt. Ik heb foto's van een bezoek aan Helsinki zitten bekijken. Nu wil ik weer terug......

Snel maar weer een bezoek plannen, :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_95569441
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
Biertje mannen?
Nog 1 dan, ik wil zo naar bed, buitenlucht word je moe van ;)
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:28:21 #57
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95569446
Goeie ... Nacht :W :D
Er was eens....
pi_95569493
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net een grote fout gemaakt. Ik heb foto's van een bezoek aan Helsinki zitten bekijken. Nu wil ik weer terug......

Van Helsinki kun je toch ook snel met de boot naar Sint Petersburg en de hoofdstad van, wat ligt daar ook weer, Estland?
pi_95569512
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 00:28 schreef Maitje het volgende:
Hoi lieve Maitje! :* O+

Hoe was de film?
pi_95569523
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 00:28 schreef Cobra4 het volgende:

Heb het elke dag met de foto van m'n ouders en ik bij binnenkomst van mijn eindoefening :'(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_95569525
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:28 schreef Maitje het volgende:
Goedenacht Maitje, je komt de 'oude mannen' nog even vergezellen? ;)
pi_95569583
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef Clan het volgende:

[..]

Van Helsinki kun je toch ook snel met de boot naar Sint Petersburg en de hoofdstad van, wat ligt daar ook weer, Estland?
Naar Tallin. :Y Veel Finnen doe dat om goedkoop drank en peuken te scoren.
pi_95569662
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:32 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Naar Tallin. :Y Veel Finnen doe dat om goedkoop drank en peuken te scoren.
Ik heb wel eens mensen gesproken die zo'n boottrip hebben genomen van Helsinki naar Tallin en Sint Petersburg en dan terug naar Helsinki, volgens hun duurde de reis helemaal niet zo lang.
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:35:20 #64
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95569669
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Hoi lieve Maitje! :* O+

Hoe was de film?
Ja film was leuk.. gezellige avond gehad :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef Clan het volgende:

[..]

Goedenacht Maitje, je komt de 'oude mannen' nog even vergezellen? ;)
Heel even maar hoor :P
Er was eens....
pi_95569694
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ja film was leuk.. gezellige avond gehad :+

[..]

Heel even maar hoor :P
Jij gaat zeker nog uit als wij naar bed gaan?
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:36:41 #66
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95569721
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef Clan het volgende:

[..]

Jij gaat zeker nog uit als wij naar bed gaan?
Haha nee hoor :P. Ben net terug van een etentje en bios met mijn vriendinnen. Was meer dan zat :P
Er was eens....
pi_95569775
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef Clan het volgende:

[..]

Ik heb wel eens mensen gesproken die zo'n boottrip hebben genomen van Helsinki naar Tallin en Sint Petersburg en dan terug naar Helsinki, volgens hun duurde de reis helemaal niet zo lang.
Tallinn is 1,5 uur varen. St Petersburg een uur of 6.
pi_95569788
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef Maitje het volgende:

[..]

Haha nee hoor :P. Ben net terug van een etentje en bios met mijn vriendinnen. Was meer dan zat :P
daarna juist stappen!
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:38:53 #69
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95569791
Ola !
Terug van zuipen met mijn neef :D
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:39:16 #70
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_95569805
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef Thaboel het volgende:

[..]

daarna juist stappen!
Nou, 1 moet nog een stukje rijden met de auto naar huis, de ander moet morgen werken. Was geen goed plan :).
Er was eens....
pi_95569813
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef Lotusss het volgende:
Ola !
Terug van zuipen met mijn neef :D
Dus je hebt ER alleen gelaten met die nicht? :P
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:39:55 #72
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95569829
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dus je hebt ER alleen gelaten met die nicht? :P
:')
Hij is geen nicht. Morgen zal je een nicht meemaken met lange scherpe nagels! :P
... and I feel fine.
pi_95569857
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Hij is geen nicht. Morgen zal je een nicht meemaken met lange scherpe nagels! :P
lol whut? :')
pi_95569860
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Dat zeg ik! :D ER was thuis met Stalin/nicht.
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:42:18 #75
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_95569899
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat zeg ik! :D ER was thuis met Stalin/nicht.
Nee nee, hij was mee om mijn neef te ontmoeten. Mijn neef is nu met mijn broertje en een stel vrienden mee stappen, iets wat ER niet aan kan vanwege de drukte in die tentjes ;)
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')