Oh dat, ja dat heb ik wel meegekregen, dat was niet echt een slimme move van meinlebenistgrau.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over dat 8k verhaal, strawberry postte een link.
Hmm. Volgens mij kan je het dan beter proberen bij een echt lelijk meisje. Altijd kans. Onzekere meisjes zijn vervelend.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zijn blij met aandacht, van wie dan ook. Misschien.
Vervelende opmerking, maar wel waar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij kan je het dan beter proberen bij een echt lelijk meisje. Altijd kans. Onzekere meisjes zijn vervelend.
Hard maar waar. Daar houd ik van.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij kan je het dan beter proberen bij een echt lelijk meisje. Altijd kans. Onzekere meisjes zijn vervelend.
Omdat dat over t algemeen gewoon zo is. Mannen zijn nog flexibel wat dit betreft. Jongens die nog vrij knap zijn maar door onzekerheid geen mooie meid kunnen krijgen, die willen nog wel met een 4e 5e rangs meid nemen. Vrouwen denken niet zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En wat maakt die ene meid representatief voor alle vrouwen op de wereld?
Daar zit je verkeerd denk ik, als puntje bij paaltje komt verschillen mannen en vrouwen niet zo gek veel, neuken willen we allemaal.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat dat over t algemeen gewoon zo is. Mannen zijn nog flexibel wat dit betreft. Jongens die nog vrij knap zijn maar door onzekerheid geen mooie meid kunnen krijgen, die willen nog wel met een 4e 5e rangs meid nemen. Vrouwen denken niet zo.
Ja ik denk dat je kansen ook beter zijn bij een lelijk meisje. Al zijn die vaak ook onzeker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Interesse. Als het tot seks dreigde te leiden durfde ik er geen misbruik van te maken. Het moet relatie materiaal zijn ander vond ik het niet eerlijk. Dat was het zelden. Ik zag zo'n meisje als een engeltje dat met haar vleugeltjes in het prikkeldraad verstikt was geraakt. Dat die moest worden gered. Ik denk dat het resoneerde op mijn eigen situatie dat ik meeleefde ipv van afkeurde.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je dat weer
Ging je dan versieren of toonde je gewoon algemene interesse?
Alle meisjes zijn kwa innerlijk wel min of meer hetzelfde vind ik. Er is één een mix van kwaliteiten of persoonlijkheden, die standaard in ieder meisje schuilt en zo ook op de voorgrond treed. Ze zijn dus allemaal standaard even vervelend, de mooie en 'lelijke'. Vind ik dan. Ze zijn standaard allemaal even cynisch, even kinderachtig of verveeld, even doortrapt, vrij voorspelbaar. Dus wat dat betrfet vind ik lelijke medien niet leuker of even leuk dan de mooie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vervelende opmerking, maar wel waar.
Al geldt het meestal niet alleen voor onzekere meisjes.![]()
Genoeg vrouwen denken zeer zeker ook zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat dat over t algemeen gewoon zo is. Mannen zijn nog flexibel wat dit betreft. Jongens die nog vrij knap zijn maar door onzekerheid geen mooie meid kunnen krijgen, die willen nog wel met een 4e 5e rangs meid nemen. Vrouwen denken niet zo.
Mensen zijn niet zo makkelijk in hokjes te stoppen. Ik denk dat je gewoon te weinig meiden écht goed kent.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Alle meisjes zijn kwa innerlijk wel min of meer hetzelfde vind ik. Er is één een mix van kwaliteiten of persoonlijkheden, die standaard in ieder meisje schuilt en zo ook naar voren komt. Ze zijn dus allemaal standaard even vervelend, mooi en lelijk. Vind ik dan. Ze zijn standaard allemaal even cynisch, even kinderachtig of verveeld, even doortrapt, ze denken allemaal vrij eenlijnig. op een zelfd elijn zowat. voorspelbaar. Dus wat dat betrfet vind ik leljke medien niet leuker of even leuk dan mooie.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen zijn niet zo makkelijk in hokjes te stoppen. Ik denk dat je gewoon te weinig meiden écht goed kent.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen zijn niet zo makkelijk in hokjes te stoppen. Ik denk dat je gewoon te weinig meiden écht goed kent.
Nee ik ken inderdaad geen meisjes op een intieme manier. maar in de sociale sfeer heb ik veel meiden gekend en die waren/zijn vrijwel allemaal hetzelfde. Dezelfde manier van redeneren, doen en laten. Dus ik denk dat een "lelijk meisje" in een relatie (want iedereen zegt "neem dan met een lelijkerd die is makkelijker"). Dat dat zeker niet makkelijker hoeft te zijn. Ze zijn allemaal vrijwel even slim. En denken op eenzelfde manier. Het maakt het er niet leuker op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je eenmaal in de relatie zit zal het weinig uitmaken of en hoe lelijk of onzeker ze is, als het goed is is ze gewoon zichzelf. We hebben het nu over het moment van 'aanpappen'.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ik ken inderdaad geen meisjes op een intieme manier. maar in de sociale sfeer heb ik veel meiden gekend en die waren/zijn vrijwel allemaal hetzelfde. Dezelfde manier van redeneren, doen en laten. Dus ik denk dat een "lelijk meisje" in een relatie (want iedereen zegt neem dan met een lelijkerd die is makkelijker). Dat dat zeker niet makkelijker hoeft te zijn.
Probeer nou maar een echt lelijk wijf i.p.v. een mooie. Wedden dat je d'r zo hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ik ken inderdaad geen meisjes op een intieme manier. maar in de sociale sfeer heb ik veel meiden gekend en die waren/zijn vrijwel allemaal hetzelfde. Dezelfde manier van redeneren, doen en laten. Dus ik denk dat een "lelijk meisje" in een relatie (want iedereen zegt "neem dan met een lelijkerd die is makkelijker"). Dat dat zeker niet makkelijker hoeft te zijn. Ze zijn allemaal vrijwel even slim. En denken op eenzelfde manier. Het maakt het er niet leuker op.
Dit. Waag eens een poging.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Probeer nou maar een echt lelijk wijf i.p.v. een mooie. Wedden dat je d'r zo hebt.
Die wil hij niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Probeer nou maar een echt lelijk wijf i.p.v. een mooie. Wedden dat je d'r zo hebt.
Maar hij zegt net dat ze toch allemaal even vervelend zijn en het dus niet uitmaakt.quote:
Ja maar of ik dat wel wil?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom drink je 7up in de kroeg?quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja maar of ik dat wel wil?
Ik bedoel laatst zat ik aan de bar en komt zo'n moddervet blanke griet naast mij staan. Ik pas drie keer in haar ofzo, kan je nagaan. En ze kijkt naar mijn 7up. En als openingszin zegt ze mag ik een slokje. Zou jij daar zin in hebben?
"Niet hier, schat"quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik bedoel laatst zat ik aan de bar en komt zo'n moddervet blanke griet naast mij staan. Ik pas drie keer in haar ofzo, kan je nagaan. En ze kijkt naar mijn 7up. En als openingszin zegt ze mag ik een slokje. Zou jij daar zin in hebben?
Nee...quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gewoon samen daten, samen op dieet, en dan komt er iets moois uit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Laat staan of zij nog wel zou willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |