Vooral in het geval van omgaan met vrouwen is beslissingen uit het niks maken vaak een goed idee, althans zoals ik het ervaren heb wel. Ik val in herhaling.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook motivatie komt niet uit de lucht vallen. De wijze waarop jij het benaderd verondersteld een ziel. Dwz een startpunt van autonomie. Zo ervaar je dat, want de inwendige werking van het lichaam niet door introspectie onthuld. Je bewustzijninhouden komen als het ware uit het niets omhoog. Het lijkt alsof je vanuit dat niets keuzes maakt.
Marokkanen, Antillianen, Hardcore blanke gasten. zijn veelal ook niet bepaald vriendleijk of erg toegankelijk te noemen (zeker rniet kwa uiterlijk). Toch doen zij het goed bij meiden. Hoe verklaar je dat dan. Gaat het niet meer om wat voor typen het zijn dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor gezonde mensen, ja. Dan heb je ook nog mensen die echt met psychische problemen kampen, of zelfs lijden onder een stoornis. Voor hen is het vrij essentieel dat een probleem zo snel mogelijk weggaat en de manier waarop. Anders kan het nog wel eens uitlopen op psychoses en erger.
Intelligentie is naar mijn mening niet uit te drukken in een cijfertje, het is enkel een indicatie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik moet wat aan mijn IQ intelligentie gaan doen geloof ik, die post volg ik niet helemaal.
Lotgenoten. En niet meteen proberen met het tofste meisje van de kroeg aan te pappen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vooral in het geval van omgaan met vrouwen is beslissingen uit het niks maken vaak een goed idee, althans zoals ik het ervaren heb wel. Ik val in herhaling.
Toch denk ik dat de mensen hier die problemen hebben met vrouwen vinden hun plek moeten vinden met vrouwen waar ze makkelijker aansluiting bij vinden.
Met het lelijkste meisje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lotgenoten. En niet meteen proberen met het tofste meisje van de kroeg aan te pappen.
In zo'n geval zoekt soort meestal soort.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Marokkanen, Antillianen, Hardcore blanke gasten. zijn veelal ook niet bepaald vriendleijk of erg toegankelijk te noemen (zeker rniet kwa uiterlijk). Toch doen zij het goed bij meiden. Hoe verklaar je dat dan. Gaat het niet meer om wat voor typen het zijn dan?
Je moet ook een beetje van het cliché beeld af dat de meeste zwarte mannen, en dan heb ik het echt over die hip-hop types waar jij ook op doelt, makkelijk aan vrouwen komen. Hetzelfde geldt voor Marokkanen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Marokkanen, Antillianen, Hardcore blanke gasten. zijn veelal ook niet bepaald vriendleijk of erg toegankelijk te noemen (zeker rniet kwa uiterlijk). Toch doen zij het goed bij meiden. Hoe verklaar je dat dan. Gaat het niet meer om wat voor typen het zijn dan?
Vrouwen, als lotgenoten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lotgenoten. En niet meteen proberen met het tofste meisje van de kroeg aan te pappen.
Het onzekere meisje. En die vind je denk ik niet in de kroeg.quote:
Waarom een onzeker meisje eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het onzekere meisje. En die vind je denk ik niet in de kroeg.
Als je niet al te handig bent met het andere geslacht wil dat niet per definitie niet zeggen dat je 'ongezond' bent. Ik sluit stoornissen niet uit en wanneer iemand denkt hulp nodig te hebben kunnen ze op zijn minst informeren bij de daarvoor bedoelde instanties.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor gezonde mensen, ja. Dan heb je ook nog mensen die echt met psychische problemen kampen, of zelfs lijden onder een stoornis. Voor hen is het vrij essentieel dat een probleem zo snel mogelijk weggaat en de manier waarop. Anders kan het nog wel eens uitlopen op psychoses en erger.
Jawel hoor, in tegenstelling tot het populaire gedachtegoed komen ook onzekere mensen in de kroeg.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niet alles gewoon een keuze is. De ontwikkeling van mensen is niet een stappeltje keuzes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik moet wat aan mijn IQ gaan doen geloof ik, die post volg ik niet helemaal.
En wat maakt die ene meid representatief voor alle vrouwen op de wereld?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Alsof onzekere meisjes graag met een sul willen. Zeker als zij zelf nog vrij mooi zijn en nog best voor het keizne hebben. Ik ken zo'n meisje. Iedereen vindt haar mooi en ziet alleen dr schoonheid. Omdat ik zelf onzeker ben zie ik dat zij ook onzeker is. mar dat beteknt niet dat zij graag met mij zou willen aanpappen ofzo.
We hebben het over mensen die echt moeite hebben met aanpappen en daarin falen hè?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom een onzeker meisje eigenlijk.
'Aanpappen', vies woord.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We hebben het over mensen die echt moeite hebben met aanpappen en daarin falen hè?
Dus daarom. Aanpappen met de Hot Chick is vragen om faal (voor elke gemiddelde vent!) want je hebt ontiegelijk veel concurrentie. Als het andere dudes wel lukt bewijst dat zij blijkbaar oordeelt op type. Als je iemand zoekt die oordeelt op type moet je zoeken in je eigen hokje.
Deed ik altijd. Omdat ik met ze te doen had. Werden dan ook snel verliefd op je.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik postte dat met een schuin oog op het topic van mylifeisgrey. 'Niet al te handig' en 'ongezond' is een gróót verschil.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je niet al te handig bent met het andere geslacht wil dat niet per definitie niet zeggen dat je 'ongezond' bent. Ik sluit stoornissen niet uit en wanneer iemand denkt hulp nodig te hebben kunnen ze op zijn minst informeren bij de daarvoor bedoelde instanties.
'Het' topic van mylifeisgrey? Die zal ik wel gemist hebben denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik postte dat met een schuin oog op het topic van mylifeisgrey. 'Niet al te handig' en 'ongezond' is een gróót verschil.
Over dat 8k verhaal, strawberry postte een link.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Het' topic van mylifeisgrey? Die zal ik wel gemist hebben denk ik.
Die zijn blij met aandacht, van wie dan ook. Misschien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom een onzeker meisje eigenlijk.
Heb je dat weerquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Deed ik altijd. Omdat ik met ze te doen had. Werden dan ook snel verliefd op je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |