en weer heb je gelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Zelfs de hond gaat voor ruzie zorgen bij de dames. Want ik zie hoe Joanna poeslief tegen hondje doet en met hem praat en zo en daarmee wil zeggen 'Ik ben je echte baasje'. Dat voelen die andere vrouwen in het huis wel dat Joanna dat opeist.
Zit ik nou raar te denken?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Oke maar ik hou van afkoringen en Sec is een prima afkorting, sorry tic van mij!
Sec heeft ook maar 1 lettergreep, net als Thorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Oke maar ik hou van afkoringen en Sec is een prima afkorting, sorry tic van mij!
Ja inderdaad, dit topicquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Voor de mensen die graag over een hond praten,... er is een topic voor hoor.
Ik denk verdrietig omdat ze terugdenkt aan haar dooie hondje?quote:
ging over het shirt van JO, dat is een clou van haar geheimquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef danilel het volgende:
Jo tegen Geer; "Tis een clou"
Slum DOG miljonair..............(mijn aanvulling)
Maar ik kreeg bijna een hartaanval toen ik haar in de daily zag rennen naar het labyrinth toen ze geblaf hoordequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gelooft het bijna niet he, normaal is ze zo actief
Die lebberde net zo lekker aan haar oorlel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom huilt Laura? Wordt ze door die stinkhond aan Alex herinnert?
Ik vind Sec wel goed klinken, ik krijg kromme tenen van die uitspraak daar: seejkreejdoowquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En je wilt een hond? sorry ging allemaal zo snel
Nee. Liever hier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh nee,... DIT topic Puppy het huis in
denk het ook, haar hondje was pas voor het begin van het programma overleden, snap deze tranen welquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk verdrietig omdat ze terugdenkt aan haar dooie hondje?
Nee aan haar eigen (pas overleden) hondje...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom huilt Laura? Wordt ze door die stinkhond aan Alex herinnert?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die lebberde net zo lekker aan haar oorlel?
nee nooit meer nu...ik heb het in het verleden vaak geprobeerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En je wilt een hond? sorry ging allemaal zo snel
Sec klinkt gewoon stoer, het is een reu dus!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind Sec wel goed klinken, ik krijg kromme tenen van die uitspraak daar: seejkreejdoowNet als met doltsjeej gustoow van Nescafé
De hond is toch op de streams, dus mogen we er hier toch over praten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh nee,... DIT topic Puppy het huis in
logisch toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee aan haar eigen (pas overleden) hondje...
Slokje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Stranger1977 het volgende:
Ja secreet, drink maar lekker van dat water
Och wat sneu, zowel voor de hond als voor jou want een hond kan best een grote verrijking van je leven zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nee nooit meer nu...ik heb het in het verleden vaak geprobeerd
maar het hondje was de dupe want het was de keuze :hij weg of ik weg
Ik niet, maar is ook niet al te best voor het beest gok ikquote:
Och goss!quote:
Op z'n hondjes zit er ook niet meer in zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nee nooit meer nu...ik heb het in het verleden vaak geprobeerd
maar het hondje was de dupe want het was de keuze :hij weg of ik weg
Ach gut, kan het me goed voorstellen. ik had het er ook moeilijk mee toen ik mijn zwarte setter na 14 jaar een spuitje liet gevenquote:
quote:
Zij wil alles.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna kan het niet aan om samen met Sharon (die nog nooit wat heeft gehad in het huis qua even met je familie praten enzo) met de hond te spelen.
Joanna wil alleen met de hond spelen en HET baasje zijn van de hond.
Ik voorspel janken in maximaal 15 minuten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef IamCurious het volgende:
Mo klaagt dat ze het boek nog niet heeft mogen lezen
Onbeperkt buffet??quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna kan het niet aan om samen met Sharon (die nog nooit wat heeft gehad in het huis qua even met je familie praten enzo) met de hond te spelen.
de week van het afscheidquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
zo vlak na het eten moeten ze nog geen wilde spelletjes met hem doen.
dan kan zijn maag verdraaien en gaat hij dood, als ze er niet snel bij zijn
Daarom mag ze nu naar de KvdW.quote:
Nu heb ik een beetje de hoop dat het idee van 'De bunker Online' even terugkomt; Roeien met de riemen die je hebt, krengquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef danilel het volgende:
Jo heeft bij de kvdw aangebelt voor tampons.........
Die van ons wordt wat ouder en ondanks dat de dierenarts vorige maand zei dat ze nog 100 jaar meekon, weet je gewoon dat....quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef lentebloem het volgende:
Ik heb ook nog maanden lang kunnen huilen om het verlies van mijn hond begrijp Laura heel goed nu
bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef danilel het volgende:
ze zegt net dat ze steeds minder emotioneel wordt.......quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik voorspel janken in maximaal 15 minuten.
Zal tijd worden,vanmiddag zag je haar maandverband zitten toen ze bij flip lag te kroelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef danilel het volgende:
Waarop de stem antwoord dat ze maar een handdoek pakt en anders secreet altijd liev aan kan kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef danilel het volgende:
Hoor ik mijn naamquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom mag ze nu naar de KvdW.![]()
Oeps, ik was al weg.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hey maar eh, hoe zit het nou, zit Servio nou in de plaats van Karim? Dat is volgens deze quote;
[..]
Dat ze dat ook echt zo tegen hem zegt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:59 schreef danilel het volgende:
[..]
kweet, maar tkwam zo droog uit flip's mond.......
Ik heb echt dagen niet kunnen kijken, wist net pas dat Maik eruit was.quote:
Onder het mom van idd....quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Jo belt niet aan voor tampons, die had ze echt wel kunnen bestellen, die wil bericht van/voor haar broertje.
Die is ook pas 24 uur wegquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb echt dagen niet kunnen kijken, wist net pas dat Maik eruit was.Kan nu ook niet kijken.
Als je ze direct nodig hebt is bestelen niet echt handig...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Jo belt niet aan voor tampons, die had ze echt wel kunnen bestellen, die wil bericht van/voor haar broertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
karim zit in de geheime kamer servio komt gewoon een paar dagen langsquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb echt dagen niet kunnen kijken, wist net pas dat Maik eruit was.Kan nu ook niet kijken.
Dan verziekt ze alleen dat hondje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Ben ik nu ook achterquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
karim zit in de geheime kamer servio komt gewoon een paar dagen langs
Lol, dat is iig iets waar ze verder geen vragen over hoeft te beantwoorden.quote:
denk zo'n ding voor als je ongesteld bent, een cupje die vangt het bloed opquote:
Die van mij gaat zijn snuit in mijn kuit staan drukkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Als mijn hond geen drinken meer heeft gaat ze voor haar bak liggen of ze gaat er tegen aan liggen rammelen, ik prijs haar daar ook voor!
Ik ook... hij is een stuk leuker sinds hij terug is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Ireth het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik het zou zeggen maarre... ik vind Servio nu leuk om naar te luisteren samen met Shar en Geer!
Nuvaring is een vorm van anticonceptie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk zo'n ding voor als je ongesteld bent, een cupje die vangt het bloed op![]()
edit: oh hoor net iets over hormonen erin
kweet ook niet
hij is ook heel anders dan voor hij naar huis ging, en hij kan ook ineens gerard veel beter hebben geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Ireth het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik het zou zeggen maarre... ik vind Servio nu leuk om naar te luisteren samen met Shar en Geer!
ja, die zit nu gewoon daar lang weekend te houden. Lekker met de kop in de zon,...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Servio is nu ook heel anders dan in het spel.
Servio is gewoon een goede ventquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook... hij is een stuk leuker sinds hij terug is.
ja dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nuvaring is een vorm van anticonceptie.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef sjampoeh het volgende:
jo schept nu op dat ze de kleinste maat heeft van de nuvaring
Zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Niki.P het volgende:
Dat Flip ook echt aanwezig is met dit gesprek...
Ik ben blij dat ik Cesar Millan kijk, om te lezen is alquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef sjampoeh het volgende:
jo schept nu op dat ze de kleinste maat heeft van de nuvaring
Tsja maar ook wel weer logisch als je "buiten" geweest ben en ondertussen weet hoe je overkwam toen je je als "jezelf/Valsche Nicht" gedroeg zegmaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
zou iemand hem in de OP willen zetten?
[ link | afbeelding ]
Leuk gemaakt, Top!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Liefffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
jawel, ze heeft steeds gezegd daar in Thailand iets te willen doen voor het land om het af te sluiten en dan verder gaan met haar leven. Een goed plan, volgens mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Stranger1977 het volgende:
Terug naar school? Dus toch maar niet taaailand?
[ link | afbeelding ]
Mooi gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
mooi zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind hem mooi !quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
sorry ik heb niet het goede lettertype maar dit kan wel toch?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef Stability het volgende:
sorry ik heb niet het goede lettertype maar dit kan wel toch?
Thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
http://www.nuvaring.nl/Consumer/index.asp
OPgeslagen, voor het geval dat..quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Stability het volgende:
nananananaaaaaa heb ik toch ff met een hondje gestoeid
andere middelen hielpen nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
die ring hoeft er echt uit als je gaat sexenzij doet hem eruit . dat mens spoort ook echt niet
dat kan alleeen de modjes of secretstoywousquote:
Van zweet kan je ook een soa krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
waarom moet lau naar de dok voor haar pil ? voor alex of wat
Dit is niet mijn OP, vriend.quote:
Ik vind het een beetje dubbel. Aan de ene kant wil ze wat doen, prachtig! Maar het is voor haar om het af te sluiten,... dat is weer een beetje egoistisch i.m.o. Persoonlijk denk ik dat ze weinig kan doen daar zonder lekkere tas met poen, als ze dat niet heeft is het een beetje zelfbevrediging.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jawel, ze heeft steeds gezegd daar in Thailand iets te willen doen voor het land om het af te sluiten en dan verder gaan met haar leven. Een goed plan, volgens mij
Ik was ook al aan het rommelen geweestquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoeft er inderdaad niet uit, maar om de 2 weken een nieuwe is ook niet goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef sjampoeh het volgende:
die ring hoeft er echt uit als je gaat sexenzij doet hem eruit . dat mens spoort ook echt niet
en nu ? wat doen we er nou mee? arm diertjequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat kan alleeen de modjes of secretstoywous
Nog beter!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het rommelen geweest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
de pil is echt niet betrouwbaar hoor zegt jo
Geef mij de LaPo en het komt goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef Stability het volgende:
[..]
en nu ? wat doen we er nou mee? arm diertje
Voor haar waarschijnlijk niet omdat ze hem regelmatig wel zal vergetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
de pil is echt niet betrouwbaar hoor zegt jo
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze noemt nog even in combi met anti bioticaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef Candyfreak het volgende:
[..]die is voor 99,9% betrouwbaar ofzo.
van mij mag jequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geef mij de LaPo en het komt goed.
Geintje
Bravoquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
hondje erbij is zielige vertoning van redactie. programma is op sterven na dood.
Met triest dieptepunt de terugkeer van Zieligio . Op school nooit mee mogen doen en nu goedkoop gekwetste ego troosten.
Redactietip: Hou je altijd aan de eerste aar regels van het idee en wijk daar niet van af.
Armoede troef. Volledig de draad kwijt of Portugese koorts. Oh ja COS; uh, hondje loopt in de tuin, hondje voor , hondje na. Sharon kletst uit haat nek en we missen geestelijk leider Karim.
Jawelquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom zit jij eigenlijk in SST?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
hondje erbij is zielige vertoning van redactie. programma is op sterven na dood.
Met triest dieptepunt de terugkeer van Zieligio . Op school nooit mee mogen doen en nu goedkoop gekwetste ego troosten.
Redactietip: Hou je altijd aan de eerste aar regels van het idee en wijk daar niet van af.
Armoede troef. Volledig de draad kwijt of Portugese koorts. Oh ja COS; uh, hondje loopt in de tuin, hondje voor , hondje na. Sharon kletst uit haat nek en we missen geestelijk leider Karim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
je bent een schatje....maar dat wist je al he?quote:
Meh, alleen als ik hem toevallig heb. Ik ben een LaPo-hunter. Misschien was ik dat eerder (Waarvoor excuses, is irritant) maar ik heb nooit topics klaargezet om meteen te openenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef ThomasSlayer het volgende:
Idd. Zal wat zijn als Monique dadelijk zwanger isquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze noemt nog even in combi met anti bioticajammer dat mo er niet bij zit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zit jij eigenlijk in SST?Omdat hij er zijn mening over wil geven. Hij heeft toch groot gelijk dat hij dat doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
daarom doet ze toch ook mee met dit programma, om het geld te winnen wat ze daar denkt nodig te hebben..quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel. Aan de ene kant wil ze wat doen, prachtig! Maar het is voor haar om het af te sluiten,... dat is weer een beetje egoistisch i.m.o. Persoonlijk denk ik dat ze weinig kan doen daar zonder lekkere tas met poen, als ze dat niet heeft is het een beetje zelfbevrediging.
Nee, maar bedanktquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Stability het volgende:
[..]
je bent een schatje....maar dat wist je al he?
Ik had er ook een plaatje bij gepostquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt
Ik hoor alleen dat hij Segredo heet
dan verander ik hem wel .....ik heb het nog gevraagd en iedereen zei bijna met een C hahahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt
Ik hoor alleen dat hij Segredo heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |