en weer heb je gelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Zelfs de hond gaat voor ruzie zorgen bij de dames. Want ik zie hoe Joanna poeslief tegen hondje doet en met hem praat en zo en daarmee wil zeggen 'Ik ben je echte baasje'. Dat voelen die andere vrouwen in het huis wel dat Joanna dat opeist.
Zit ik nou raar te denken?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Oke maar ik hou van afkoringen en Sec is een prima afkorting, sorry tic van mij!
Sec heeft ook maar 1 lettergreep, net als Thorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
Oke maar ik hou van afkoringen en Sec is een prima afkorting, sorry tic van mij!
Ja inderdaad, dit topicquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Voor de mensen die graag over een hond praten,... er is een topic voor hoor.
Ik denk verdrietig omdat ze terugdenkt aan haar dooie hondje?quote:
ging over het shirt van JO, dat is een clou van haar geheimquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef danilel het volgende:
Jo tegen Geer; "Tis een clou"
Slum DOG miljonair..............(mijn aanvulling)
Maar ik kreeg bijna een hartaanval toen ik haar in de daily zag rennen naar het labyrinth toen ze geblaf hoordequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gelooft het bijna niet he, normaal is ze zo actief
Die lebberde net zo lekker aan haar oorlel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom huilt Laura? Wordt ze door die stinkhond aan Alex herinnert?
Ik vind Sec wel goed klinken, ik krijg kromme tenen van die uitspraak daar: seejkreejdoowquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En je wilt een hond? sorry ging allemaal zo snel
Nee. Liever hier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh nee,... DIT topic Puppy het huis in
denk het ook, haar hondje was pas voor het begin van het programma overleden, snap deze tranen welquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk verdrietig omdat ze terugdenkt aan haar dooie hondje?
Nee aan haar eigen (pas overleden) hondje...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom huilt Laura? Wordt ze door die stinkhond aan Alex herinnert?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die lebberde net zo lekker aan haar oorlel?
nee nooit meer nu...ik heb het in het verleden vaak geprobeerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En je wilt een hond? sorry ging allemaal zo snel
Sec klinkt gewoon stoer, het is een reu dus!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind Sec wel goed klinken, ik krijg kromme tenen van die uitspraak daar: seejkreejdoowNet als met doltsjeej gustoow van Nescafé
De hond is toch op de streams, dus mogen we er hier toch over praten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Uhhh nee,... DIT topic Puppy het huis in
logisch toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee aan haar eigen (pas overleden) hondje...
Slokje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef Stranger1977 het volgende:
Ja secreet, drink maar lekker van dat water
Och wat sneu, zowel voor de hond als voor jou want een hond kan best een grote verrijking van je leven zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nee nooit meer nu...ik heb het in het verleden vaak geprobeerd
maar het hondje was de dupe want het was de keuze :hij weg of ik weg
Ik niet, maar is ook niet al te best voor het beest gok ikquote:
Och goss!quote:
Op z'n hondjes zit er ook niet meer in zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nee nooit meer nu...ik heb het in het verleden vaak geprobeerd
maar het hondje was de dupe want het was de keuze :hij weg of ik weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |