Er is dan vast wel iemand die hem wil adopteren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Hij gaat het vast lastig vinden met zoveel mensen om te snappen wie zijn baas nou is.
En ik ben benieuwd wat er na SST met de pup gebeurt.
Dat lijkt te veel op Servio... dag aaibaarheidsfactor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef 38half het volgende:
Vr 15 apr 2011, 17:53
Nieuwe bewoner Secret Story-huis?
van onze redactie
AMSTERDAM - Niemand minder dan Bridget Maasland kan er vanavond voor zorgen dat de bewoners van het Secret Story-huis er een huisgenoot bij krijgen.
Foto: Ab Blauw
De presentatrice, die zich met haar stichting Dutchy Puppy al jaren inzet voor zwerfhonden, geeft de bewoners van het Huis der Geheimen vrijdagavond de kans een zwerfhondje te adopteren.
De puppy heeft van de kijkers van de realityshow zelfs al een naam gekregen: Segredo, heel toepasselijk, Portugees voor het woord 'geheim'.
http://www.telegraaf.nl/p(...)uis___.html?sn=prive
Wat een kuthondquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat lijkt te veel op Servio... dag aaibaarheidsfactor!
beetje mee eens ,maar ik begreep dat sharon hem heeft gekregen ,niet de andere ,of hoe moet ik dat beter zegen ,hij staat onder verantwoording van sharonquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Namat het volgende:
De hond vind ik een schatje![]()
En Sharon een baasspeler![]()
Zij valt mij erg tegen. De andere bewoners hebben ook honden maar zij weet wel hoe hij de nacht in de bench moet doorkomen. En water weggehaald uit die bench zodat hij niet moest plassen. Gelukkig greep De Stem in en moest ze het water terugzetten. Omdat hij zoveel blaft, heeft hij dat water nodig.
Ik was echt fan van Sharon maar vanavond heb ik me erg geirriteerd, ik vind haar zo dominant.
Zij weet met 20 jaar ook al dat je een pup net als baby's "gewoon" moet laten huilen.
Dat is dus helemaal niet zo gewoon. Maar zij weet dus ook al hoe het is om moeder te zijn blijkbaar.
De bench mag nooit geen straf zijn maar hoort veilig te voelen.
Daarom hadden ze de bench de eerste nacht best even bij de slaapkamerdeur kunnen zetten zodat de pup de bewoners wel kon zien.
En ik vind ook dat zij niet de enigste is die het voor het zeggen heeft.
Het was haar missie maar het is niet haar hond. En dat stempel zet zij er nu wel op.
Bah, vind haar een een baasspeler, moeder theresa die een beetje doorslaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |