abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95549475
Vanavond komt er een portugese (zwerf)puppy in het huis. O+

Wat vindt iedereen daarvan?
pi_95549635
Is wel leuk als ie zich een beetje gedraagt
pi_95549646
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 april 2011 @ 17:41:15 #4
163650 Greys
pi_95549709
Hij gaat het vast lastig vinden met zoveel mensen om te snappen wie zijn baas nou is.
En ik ben benieuwd wat er na SST met de pup gebeurt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2011 @ 17:41:17 #5
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95549711
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_95549723
ik hoop dat hij alles onder schijt :D

veel plezier :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 april 2011 @ 17:43:11 #7
163650 Greys
pi_95549765
Da's een flinke pup :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95549859
Wat een poelie. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_95549919
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Hij gaat het vast lastig vinden met zoveel mensen om te snappen wie zijn baas nou is.
En ik ben benieuwd wat er na SST met de pup gebeurt.
Er is dan vast wel iemand die hem wil adopteren. O+
pi_95549951
Gerard, die heeft n.l. al 2 chihuahua's.
pi_95549970
Vind het heel leuk! Ben benieuwd hoe het gaat :)
pi_95550254
Vr 15 apr 2011, 17:53
Nieuwe bewoner Secret Story-huis?
van onze redactie
AMSTERDAM - Niemand minder dan Bridget Maasland kan er vanavond voor zorgen dat de bewoners van het Secret Story-huis er een huisgenoot bij krijgen.
Foto: Ab Blauw
De presentatrice, die zich met haar stichting Dutchy Puppy al jaren inzet voor zwerfhonden, geeft de bewoners van het Huis der Geheimen vrijdagavond de kans een zwerfhondje te adopteren.
De puppy heeft van de kijkers van de realityshow zelfs al een naam gekregen: Segredo, heel toepasselijk, Portugees voor het woord 'geheim'.
http://www.telegraaf.nl/p(...)uis___.html?sn=prive
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:59:54 #13
2018 PC eend
relativist
pi_95550288
Ik ben nu al benieuwd naar de acties om hem uit het huis te redden :+

En ik hoop dat hij de audio niet teveel volblaft ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:01:12 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_95550325
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef 38half het volgende:
Vr 15 apr 2011, 17:53
Nieuwe bewoner Secret Story-huis?
van onze redactie
AMSTERDAM - Niemand minder dan Bridget Maasland kan er vanavond voor zorgen dat de bewoners van het Secret Story-huis er een huisgenoot bij krijgen.
Foto: Ab Blauw
De presentatrice, die zich met haar stichting Dutchy Puppy al jaren inzet voor zwerfhonden, geeft de bewoners van het Huis der Geheimen vrijdagavond de kans een zwerfhondje te adopteren.
De puppy heeft van de kijkers van de realityshow zelfs al een naam gekregen: Segredo, heel toepasselijk, Portugees voor het woord 'geheim'.
http://www.telegraaf.nl/p(...)uis___.html?sn=prive
Dat lijkt te veel op Servio... dag aaibaarheidsfactor!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:02:52 #15
2018 PC eend
relativist
pi_95550384
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:01 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat lijkt te veel op Servio... dag aaibaarheidsfactor!
Wat een kuthond :r
Zal die wel homo zijn ook :{
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95550622
Stom idee. Zal een smeerboel worden daar.
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2011 @ 18:12:25 #17
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95550698
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_95552149
Segredo... dat bekt niet lekker. -O-

Had 'm dan Bunga genoemd! Maar wel leuk, ik ga dan steeds streams kijken voor het hondje. :D
En die komt echt wel goed terecht.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:55:59 #19
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_95561761
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Ver-assing :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_95564345
Dat wordt natuurlijk een nieuw drama, iedereen laten wennen aan de hond, met liefde overspoelen en aan laten hechten, dan een nieuw spel met als inzet....de hond.
Kan je op zitten wachten :p
pi_95565110
Ahh wah lief
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_95565881
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_95565920
Hebben, hebben, hebben, hebben, hebben!! *O* O+
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_95569820
De hond vind ik een schatje :*
En Sharon een baasspeler :6
Zij valt mij erg tegen. De andere bewoners hebben ook honden maar zij weet wel hoe hij de nacht in de bench moet doorkomen. En water weggehaald uit die bench zodat hij niet moest plassen. Gelukkig greep De Stem in en moest ze het water terugzetten. Omdat hij zoveel blaft, heeft hij dat water nodig.
Ik was echt fan van Sharon maar vanavond heb ik me erg geirriteerd, ik vind haar zo dominant.
Zij weet met 20 jaar ook al dat je een pup net als baby's "gewoon" moet laten huilen.
Dat is dus helemaal niet zo gewoon. Maar zij weet dus ook al hoe het is om moeder te zijn blijkbaar.
De bench mag nooit geen straf zijn maar hoort veilig te voelen.
Daarom hadden ze de bench de eerste nacht best even bij de slaapkamerdeur kunnen zetten zodat de pup de bewoners wel kon zien.
En ik vind ook dat zij niet de enigste is die het voor het zeggen heeft.
Het was haar missie maar het is niet haar hond. En dat stempel zet zij er nu wel op.
Bah, vind haar een een baasspeler, moeder theresa die een beetje doorslaat.
pi_95570106
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Namat het volgende:
De hond vind ik een schatje :*
En Sharon een baasspeler :6
Zij valt mij erg tegen. De andere bewoners hebben ook honden maar zij weet wel hoe hij de nacht in de bench moet doorkomen. En water weggehaald uit die bench zodat hij niet moest plassen. Gelukkig greep De Stem in en moest ze het water terugzetten. Omdat hij zoveel blaft, heeft hij dat water nodig.
Ik was echt fan van Sharon maar vanavond heb ik me erg geirriteerd, ik vind haar zo dominant.
Zij weet met 20 jaar ook al dat je een pup net als baby's "gewoon" moet laten huilen.
Dat is dus helemaal niet zo gewoon. Maar zij weet dus ook al hoe het is om moeder te zijn blijkbaar.
De bench mag nooit geen straf zijn maar hoort veilig te voelen.
Daarom hadden ze de bench de eerste nacht best even bij de slaapkamerdeur kunnen zetten zodat de pup de bewoners wel kon zien.
En ik vind ook dat zij niet de enigste is die het voor het zeggen heeft.
Het was haar missie maar het is niet haar hond. En dat stempel zet zij er nu wel op.
Bah, vind haar een een baasspeler, moeder theresa die een beetje doorslaat.
beetje mee eens ,maar ik begreep dat sharon hem heeft gekregen ,niet de andere ,of hoe moet ik dat beter zegen ,hij staat onder verantwoording van sharon

hond met bench meenemen in de slaapkamer ,ja /nee mij is ook geleerd dat ze gewoon moeten leren alleen te zijn ,en vergeet niet dat de situatie daar heel anders is dan in een thuis ,rekening mee houdend ,dat hij iemand van het huis als eigenaar (ik vermoed sharon ,misschien is dit zelfs al met haar ouders besproken)krijgt ,je weet niet hoe die wonen ,veel mensen willen echt hoe gek ze ook op dieren zijn geen dieren op hun slaapkamer ,en zullen dit ene pup dus ook nooit analeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')