Nee, maar ik had dan ook niet het plan om het hotel voor de rest van de maand in z'n geheel af te huren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toen jij 18 was had je wel de beschikking over 23K?
Dat heb ik ook nergens gesteld knul. En je doet nu alsof ik een pauper ben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik had dan ook niet het plan om het hotel voor de rest van de maand in z'n geheel af te huren.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
Maar, staat er verder niks speciaals op het programma? Een seminar discussiëren, een speaker's corner idee, rondleiding door de stad, gezamenlijke winkeltrip, boottocht of een partijtje golf?
Misschien Zwientie tik'n.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
Maar, staat er verder niks speciaals op het programma? Een seminar discussiëren, een speaker's corner idee, rondleiding door de stad, gezamenlijke winkeltrip, boottocht of een partijtje golf?
Wat moet je dan met 23k om een hotelkamer te boeken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gesteld knul. En je doet nu alsof ik een pauper ben.
Wel rekening houden met de minder bedeelden he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wijnproeverij, horloges kijken, sigaarproeverij en uiteraard afsluiten met een brandy op de bridgeclub.
Dat je als 18 jarige wel enigzinds op je kosten moet letten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat moet je dan met 23k om een hotelkamer te boeken?
Er worden een paar Hootergirls ingevlogenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Maar er komen ook nog vrouwen op die meet van jullie of zo?
Iedereen draagt bij naar draagkracht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er worden een paar Hootergirls ingevlogen
WTF?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
Ik heb wel een geeltje te leen tegen een strafinterest php.
Is dat teveel taal van de straat?quote:
Ethi en Mwamabatu(?).quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Maar er komen ook nog vrouwen op die meet van jullie of zo?
Die jongen is van na de gulden.quote:
De middag zal wel te kortdag zijn voor iedereenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Zeeland het volgende:
De laatste trein van Utrecht naar Vlissingen gaat om 22.08.Kunnen we er een middag activiteit van maken? Of we moeten tot 5.08 doorgaan of ik moet een logeer adres zoeken.
Kun je toch naar een nachtcafé gaan en dan doorlopen naar het station voor de eerste trein terug naar Middelburg?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Zeeland het volgende:
De laatste trein van Utrecht naar Vlissingen gaat om 22.08.Kunnen we er een middag activiteit van maken? Of we moeten tot 5.08 doorgaan of ik moet een logeer adres zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |