Qué lástima, vale la pena!quote:
Fijn om te weten dat er zulke experts rondlopen op Fok.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, Argentinië is beter dan in Nederland, alleen de TS weet nog niet hoe het land werd.
Smeergeld heet dan, dan gaat ook de Argentijnse bureaucratie opeens erg snel. In Nederland daarentegen is het altijd traag, omdat de ambtenarij geen smeergeld accepteert.
Conclusie: TS weet niet hoe het leven in elkaar steekt en moet daarom oprotten.
Heel veel, we hebben er immers 5 jaar lang mee te maken gehad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef OeJ het volgende:
Wat weet die halve Duitser, von_Preussen, nou van de Nederlandse ambtenarij af. Ze hebben echt hun momenten hoor...sporadisch, maar er zijn lichtpuntjes.
Nooit in Argentinië geweest zeker..quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, Argentinië is beter dan in Nederland, alleen de TS weet nog niet hoe het land werkt.
Smeergeld heet dan, dan gaat ook de Argentijnse bureaucratie opeens erg snel. In Nederland daarentegen is het altijd traag, omdat de ambtenarij geen smeergeld accepteert.
Jawel, na de oorlog jarenlang ondergedoken gezeten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nooit in Argentinië geweest zeker..
De oorlog is al ruim 60 jaar voorbij, pop!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel veel, we hebben er immers 5 jaar lang mee te maken gehad.
Weet je hoe lang het duurde totdat we onze bouwvergunning voor een paar bunkers op het strand van Scheveningen binnen hadden?
Maar de bureaucratie is gebleven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef OeJ het volgende:
[..]
De oorlog is al ruim 60 jaar voorbij, pop!
Niemand wil hier oorlog, alleen al door de papierwinkel die je zou hebben, na het afvuren van één kogel, nee, dan kun je beter een kleine zelfstandige zijn, zoals ons aller Tristan dat was.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar de bureaucratie is gebleven.
Heb ik ergens kogels genoemd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef OeJ het volgende:
[..]
Niemand wil hier oorlog, alleen al door de papierwinkel die je zou hebben, na het afvuren van één kogel, nee, dan kun je beter een kleine zelfstandige zijn, zoals ons aller Tristan dat was.
Ik fantaseerde erover hoe het zou gaan als er in Nederland oorlog was, maar de bureaucratie zou blijven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ik ergens kogels genoemd?
Nee, ik had het over smeergeld. Als je een ambtenaar overhoop knalt dan schiet het natuurlijk helemaal niet meer op.
Daar moet elke soldaat natuurlijk wel eerst een wapenvergunning aanvragen en minstens 1 jaar lid zijn van de krijgsmacht voordat hij zelfstandig mag schieten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik fantaseerde erover hoe het zou gaan als er in Nederland oorlog was, maar de bureaucratie zou blijven.
Ik zal snel mijn ondertitel aanpassen, mijn Argentijnse vrouw en vrienden vaarwel zeggen en me na ruim 5 jaar weer in NL gaan vestigen omdat deze Pruis weet hoe Argentinië (want: Zuid Amerika, dus: smeergeld lost alles op) in elkaar zitquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, Argentinië is beter dan in Nederland, alleen de TS weet nog niet hoe het land werkt.
Het doet mij deugd om te zien dat anderen mijn waardevolle advies weten te waarderen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zal snel mijn ondertitel aanpassen, mijn Argentijnse vrouw en vrienden vaarwel zeggen en me na ruim 5 jaar weer in NL gaan vestigen omdat deze Pruis weet hoe Argentinië (want: Zuid Amerika, dus: smeergeld lost alles op) in elkaar zit
Sterker nog, ik heb het in mijn signature gezetquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doet mij deugd om te zien dat anderen mijn waardevolle advies weten te waarderen.
Ben zelfs een beetje gevleid, leuk dat je de humor er ook van kan inzien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb het in mijn signature gezet
Ah je bent er dus echt nooit geweest, en knalt gewoon wat tekst neer wat nergens op gebaseerd is, behalve dan de info die je via SBS6 binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jawel, na de oorlog jarenlang ondergedoken gezeten.
Maar feit blijft, in dat soort landen staat en valt alles met smeergeld.
SBS 6 is een zender voor mensen zonder geld, zeg maar de onderkant van de samenleving.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ah je bent er dus echt nooit geweest, en knalt gewoon wat tekst neer wat nergens op gebaseerd is, behalve dan de info die je via SBS6 binnenkrijgt.
Oeh, de pH-graad daalt tot ongekende diepte in dit topicquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Ah wat schattig, TS is zo een Hollander die erin getrapt is hoor. Gevallen voor buitenlandse die uit een arm gezin komt en dus helemaal afhankelijk van TS de rijke blonde witte Hollander wordt
Totaal nutteloos wijf die je totaal niet kan helpen omdat ze dom is en gewoon lui. Wat een pareltje TSveel succes met het opbouwen van een faalleven daar in de zon
Groetjes uit het land met de 7de wereldeconomie
Precies dit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Ah wat schattig, TS is zo een Hollander die erin getrapt is hoor. Gevallen voor buitenlandse die uit een arm gezin komt en dus helemaal afhankelijk van TS de rijke blonde witte Hollander wordt
Totaal nutteloos wijf die je totaal niet kan helpen omdat ze dom is en gewoon lui. Wat een pareltje TSveel succes met het opbouwen van een faalleven daar in de zon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door ATOMIC_FUUU op 16-04-2011 12:15:53 ]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]Mooie username en UI combi heb je daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Andate a la concha de tu puta madrequote:Op zaterdag 16 april 2011 16:36 schreef grindfreakje het volgende:
TS..
volver a la concha de tu madre putas..
Niets persoonlijks, maar ik vond dit in Argentinië altijd zo leuk klinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |