Dat wist ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze heeft de liedjes voor Ja zuster, nee zuster ook geschreven.
Hij heet PLUK trouwens!
'Hij rijdt ermee door de hele stad, op zoek naar een huis om in te wonen.'quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hij heeft een rode brandweerauto
Road Dahl, alle boeken van heb hebben we hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik vond overigens de GVR leuker denk ik, voor zover ik het mij allemaal nog kan herinneren.
Binnenkort komt Mejuffrouw Muis weer terugquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
'Hij rijdt ermee door de hele stad, op zoek naar een huis om in te wonen.'
Ik kan het dromen, moet het elke avond voorlezen.
Je hebt je kind positief verpestquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
'Hij rijdt ermee door de hele stad, op zoek naar een huis om in te wonen.'
Ik kan het dromen, moet het elke avond voorlezen.
Dat wil ik ook! Oh, en iets positiefs. Een oorlog beginnen is het nèt niet.quote:
Hoeft niet eens, kennen we ook uit ons hoofd. Soms 'lezen' we Mejuffrouw Muis uit ons hoofd voor. Stelletje nozems zijn we soms hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Binnenkort komt Mejuffrouw Muis weer terug
LOLquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, kennen we ook uit ons hoofd. Soms 'lezen' we Mejuffrouw Muis uit ons hoofd voor. Stelletje nozems zijn we soms hoor.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, kennen we ook uit ons hoofd. Soms 'lezen' we Mejuffrouw Muis uit ons hoofd voor. Stelletje nozems zijn we soms hoor.
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOLHeeft ze daar al die moeite voor gedaan
![]()
Vooral heel lang: wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet. wel/niet. wel/niet.quote:
Jawel hoorquote:
nu wel weer ja, net deed die t ff nietquote:
Jij bent Q van FOK! Jij blijft voor eeuwig in onze herinneringen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook! Oh, en iets positiefs. Een oorlog beginnen is het nèt niet.
Mieters!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent Q van FOK! Jij blijft voor eeuwig in onze herinneringen!
2-27 mei.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dat zit dan wel goed. Wanneer gaan ze komen?
Ik weet wel iets.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Ik heb zomaar een dag zonder kind morgen. Mijn god, wat doen mensen zonder kinderen? Help me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hoiquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Ik heb zomaar een dag zonder kind morgen. Mijn god, wat doen mensen zonder kinderen? Help me.
lekker, komen ze met prima weer hiero. wel jammer dat aachen en omgeving niet zo inspirerend zijn.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet wel iets.Neehee, dat is juist wat ik mét kind doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Kind als magneet? Werkt dat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, dat is juist wat ik mét kind doe.
Slapen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Ik moet wel in P. blijven want ze hebben geen idee tot hoe laat ze weg zijn (en willen vast niet wachten als ze besluiten dat ze hem zat zijn..)quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Maar misschien kunnen we wel iets regelen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekker, komen ze met prima weer hiero. wel jammer dat aachen en omgeving niet zo inspirerend zijn.
Ik flirt ook graag met moedertjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, dat is juist wat ik mét kind doe.
hmmm eindje fietsen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet wel in P. blijven want ze hebben geen idee tot hoe laat ze weg zijn (en willen vast niet wachten als ze besluiten dat ze hem zat zijn..)
Aah, kind als filter, ik ben kansloosquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zet hem niet in als magneet. Maar zo scheid ik wel meteen het kaf van het koren.
Fietsen is juist iets dat ik eerder mét kind zou doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:48 schreef smilez het volgende:
[..]
hmmm eindje fietsen?
meh.. ik kan je vast wel op een idee brengen als ik wat minder uit die werksleur ben gekomen en meer in de vrije dagen (was weer eens tijd zeg)
dat is ook zo, zijn andere afstanden gewend natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aachen is een toffe stad, zeker met dit weer, Keulen is vlakbij en weekendjes Amsterdam, Parijs en Brussel zijn goeie opties.
In 3,5 uur ben je in Parijs vanaf Aachen. Rechtstreeks.
je kan ook rival helpen klussen, Joe helpen geld uit te gevenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
Ik ga denk ik lekker onder de zonnebank, en dan winkelen!
ja die gedachte had ik al toen ik het schreefquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Fietsen is juist iets dat ik eerder mét kind zou doen.
Rival heeft de sleutel van zn huis nog niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kan ook rival helpen klussen, Joe helpen geld uit te geven
Beteknd dit, dat jpe morgen gezelschap heeft?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Rival heeft de sleutel van zn huis nog niet.
Aagjequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
Een collega van me had vanmiddag ineens een gesprek met onze senior en nieuwe teamleider. Ik wil weten waar dat over ging, maar hij reageert niet
Niksquote:
Verf je haar en kom langs. B komt ook!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
Ik ga denk ik lekker onder de zonnebank, en dan winkelen!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verf je haar en kom langs. B komt ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |