abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2011 @ 22:59:12 #251
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95831922
Ik neem de bus van 9 uur. De auto moet voor twee uur in Meerkerk zijn, dus ik heb redelijk wat vrijheid.
#26 || Luciano da Silva
pi_95832003
quote:
19s.gif
Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Jorian29 het volgende:
Ja, dat is wel waar, dat is het nadeel als je in het midden des lands woont. Maar ik mag niet klagen. Ik gaat er maar snel in, die GTI staat om 8:00 al op mij te wachten, moet er 6 uur uit. Ophaallocatie ligt nogal afgelegen, 25 minuten lopen... Werkse aan allen!
Waar kom je aan dan? Veenendaal - De Klomp? En moet je ergens bij de Galileistraat zijn?
pi_95834199
quote:
0s.gif
Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Mallet het volgende:

[..]

Waar kom je aan dan? Veenendaal - De Klomp? En moet je ergens bij de Galileistraat zijn?
Denk op industrieterrein Nijverkamp, dat is onbereikbaar voor normale stervelingen. Moet je uitstappen bij Klein Dikkenberg?
pi_95834674
quote:
0s.gif
Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Denk op industrieterrein Nijverkamp, dat is onbereikbaar voor normale stervelingen. Moet je uitstappen bij Klein Dikkenberg?
Die haltenaam ken ik! Ben ik ook geweest, kan het alleen niet meer zo goed herinneren. Als ik naar Veenendaal moet sluit het allemaal sowieso nooit echt goed aan. Vage zooi ook met die bussen in het centrum.
pi_95836020
quote:
0s.gif
Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef Mallet het volgende:

[..]

Die haltenaam ken ik! Ben ik ook geweest, kan het alleen niet meer zo goed herinneren. Als ik naar Veenendaal moet sluit het allemaal sowieso nooit echt goed aan. Vage zooi ook met die bussen in het centrum.
Klopt, raar dat ze niet iets van stadsdienst hebben daar. Daardoor heb ik al een paar keer die 25 minuten moeten lopen ;(
pi_95836861
Morgen twee ritjes, eerste is een lekkere BMW en een rit van meer dan 200km. Daar kom ik dus mn bedje wel voor uit! :D
pi_95836918
quote:
0s.gif
Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef Sobajo het volgende:
Morgen twee ritjes, eerste is een lekkere BMW en een rit van meer dan 200km. Daar kom ik dus mn bedje wel voor uit! :D
Jij hebt lang niet meer gepost! Was je aan het lurken?
pi_95842219
Mijn eerste ritje zit er op. Voor een busje reed het prima, vrij nieuw. Nu weer naar Bolsward voor het tweede ritje.
pi_95842290
Wat een heerlijke dag gisteren!

Van Groningen terug naar Nieuwegein in een Ford Focus met een verdomd goede audioinstallatie, zonnebril op, zomerhit "Tony Junior & Nicolas Nox - You Ain't Seen Nothing Yet" op de radio en rijden maar! 8-)
pi_95845047
Ik ben alweer thuis. Heb vanmorgen voor het oranje postorderbedrijf Vlaardingen - Rotterdam - Vlaardingen gereden met 2 (handgeschakelde!!!) Sprinters. Toen moest ik Vlaardingen - Almere doen, maar dat bedrijf waar ik de auto moest halen was gesloten wegens Goede Vrijdag.... Dus toen kon ik weer naar huis. Ze zouden gebeld worden als er nog een spoedrit was, maar ik vrees het ergste...
pi_95845133
Hmm minder dat soort dingen.

Ik neem aan dat we vandaag worden gebeld voor dinsdag. Ben benieuwd. Gaat lekker met de uren deze maand.

Edit: ik werd vandaag overigens om 09:00 gebeld vanochtend, maar niet voor een spoedje maar voor iets wat achteraf totaal nutteloos was. GVD.
pi_95846283
Kutzooi, ik had die busjes beter andersom kunnen rijden, deze heeft geen airco :')
pi_95855809
Ik wil gebeld worden! Dinsdag wel weer zin om aan de gang te gaan maar nog niks gehoord. Lijkt me niet dat ze maandag werken (werd eerder ook al gezegd.. )
pi_95856277
Ik ben gebeld ;). Meriva en Octavia. Lekker 3 uur terug naar huis ov-en, maar je hoort mij niet klagen. Ben blij dat ik nog wat uren kan maken.

Overigens is het rustiger dan verwacht.. Voor de mensen die nog zitten te wachten op een telefoontje.
pi_95856392
Zelf maar even gebeld. Volgens J had ik aangegeven dat ik niet beschikbaar was. Gelukkig zelf gebeld en ze hadden gelukkig nog een ritje.
Capelle a/d IJssel naar Almere in een Volvo V50.
Is in ieder geval beter dan niks, hopen op een spoedje dan maar.
  vrijdag 22 april 2011 @ 17:58:07 #266
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95857465
Ik had ook even gebeld maar voor mij hadden ze niks, helaas. Als Mallet dinsdag even opschiet heeft hij een prive taxi naar station terug, hehe.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:36:46 #267
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_95858556
Vandaag privé zonder airco gereden, wat is dat *** zeg. Kijk al uit naar wo en do volgende wanneer ik in hetzelfde autootje een uur moet zitten, ex de file voor mijn stage.
pi_95859532
quote:
1s.gif
Op vrijdag 22 april 2011 17:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had ook even gebeld maar voor mij hadden ze niks, helaas. Als Mallet dinsdag even opschiet heeft hij een prive taxi naar station terug, hehe.
Ik zorg dat ik er op tijd ben ;).
pi_95860488
Pff, wat is dit. Die 407 om 18:15 afgeleverd, is er een super kutte busverbinding in Vlijmen (bij Den Bosch), ben waarschijnlijk om 21:25 thuis. Betekent dus 7,5 uur werk voor een ritje van 90km. Lekker winstgevend voor EW... NOT!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_95860760
quote:
0s.gif
Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Pff, wat is dit. Die 407 om 18:15 afgeleverd, is er een super kutte busverbinding in Vlijmen (bij Den Bosch), ben waarschijnlijk om 21:25 thuis. Betekent dus 7,5 uur werk voor een ritje van 90km. Lekker winstgevend voor EW... NOT!
Zo lang het voor jou maar winstgevend is hè! Kostendekkend is ook niet alles.
pi_95863865
quote:
0s.gif
Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Mallet het volgende:

[..]

Zo lang het voor jou maar winstgevend is hè! Kostendekkend is ook niet alles.
Ja dat is zo. Maar toch, na maar drie uurtjes slaap afgelopen nacht bestempel ik het niet als een lekker dagje dit. Heb wel een half uur ov kunnen winnen met overstappen op een andere bus. Dus over een half uurtje thuis en dan eindelijk avondeten en vroeg slapen. :)
Uiteindelijk 28 uur deze week, met 5 dagen werken. Niet super tevreden maar ja, winstgevend voor mij is het wel, zoals Mallet zegt.
pi_95868399
Werken is al vrij snel winstgevend :D
pi_95869298
quote:
0s.gif
Op vrijdag 22 april 2011 21:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Werken is al vrij snel winstgevend :D
Zo serieus was mijn opmerking niet bedoeld hoor.
pi_95869374
quote:
0s.gif
Op vrijdag 22 april 2011 22:10 schreef Mallet het volgende:

[..]

Zo serieus was mijn opmerking niet bedoeld hoor.
Weet ik :P
Hoewel die 2 uurtjes van mij vanmorgen niet bepaald winstgevend waren als je bekijkt dat ik volgende week zaterdag veel meer ga opzuipen dan het salaris van vandaag :D
pi_95875565
quote:
Jij hebt lang niet meer gepost! Was je aan het lurken?
Las af en toe wel mee, vind het alleen irritant dat er telkens een nieuw topic is. Daardoor verlies ik hem soms. Enfin, vanochtend bij het ophaaladres bij de BMW voor jan lul gestaan, het bedrijf waar hij heen zou moeten was dicht. Daardoor moest ik vanuit Eindhoven naar Wiuwert (bij Leeuwarden). Was in totaal 5 uur aan een stuk met het openbaar vervoer reizen, toch wel een record. Daar bij het vreemdste bedrijf ooit een ANWB Wegenwacht auto opgehaald. Met sirenes en zwaailichten erop, dat was wel tof. :p
pi_95886282
quote:
0s.gif
Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ja, Klein Dikkenberg. Tyfuseind lopen naar die zaak, half uur ofzo. Maar het was wel lekker weer, dus ging prima. Onderweg nog een moedereend met 6 stuks aanhang tegengekomen, wel grappig om te zien. Het OV faalde ook weer eens. Ik had de trein van 7:11, rijdt de trein net Veenendaal-De klomp binnen, zie ik net mijn bus onder het spoor doorrijden. Dus half uur wachten. Op 9292ov stond aangegeven dat ik in veenendaal centrum moest overstappen naar lijn 87. Dus ik stap die 80 uit, bus rijdt weg, zie ik dat het plots 87 is geworden. Wéér half uur wachten. En ik moest er om 8 uur zijn. Eindelijk op locatie, had mijn afleverlocatie al gebeld waar ik bleef, want die GTI werd vroeg opgehaald door de klant. Wel een zeer stoere bak, die GTI. Sportstandje aan, een verademing t.o.v. de standaard leaseauto's. Al die lui in Veenendaal jaloers dat ik em mee mocht nemen :P, en in Nieuwegein vroegen ze of ik de 200 had gehaald :')

Werd gister al om 11 uur gebeld voor m'n ritjes op dinsdag. Veenendaal (ja, weer...) - Zwolle in een 2.4 XC60, en Zwolle - Barneveld in een Megane.

@hierboven: Sinds wanneer hebben ANWB-wagens sirenes op de auto?
pi_95886553
voila
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat ik me afvraag: hoe weet je dat er sirenes opzitten en niet alleen zwaailichten? Of zat er gewoon binnen een grote knop met:SIRENE?
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:13:46 #278
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95888399
Wegenwacht auto's hebben een sirene, maar die mogen ze alleen gebruiken na uitdrukkelijke toestemming van de politie. En die toestemming krijgen ze nooit, dus ze gebruiken die sirene nooit.
#26 || Luciano da Silva
pi_95888490
Boven je zit een bedieningspaneel, daar zaten die knoppen. Ik had er trouwens niet zo een, het was een Touran.

http://img398.imageshack.us/img398/5057/anwb2wa3.jpg (copy/paste deze link)
pi_95888518
Boven je zit een bedieningspaneel, daar zaten die knoppen. Ik had er trouwens niet zo een, het was een Touran.

http://img398.imageshack.us/img398/5057/anwb2wa3.jpg (copy/paste deze link)

Hoe edit en quote je hier trouwens?
pi_95895088
quote:
0s.gif
Op zaterdag 23 april 2011 15:19 schreef Sobajo het volgende:

[ http://img398.imageshack.us/img398/5057/anwb2wa3.jpg (copy/paste deze link) ]

Onder de datum en tijd van je bericht zitten de knoppen voor edit en quote.
pi_95895847
quote:
0s.gif
Op zaterdag 23 april 2011 15:19 schreef Sobajo het volgende:

[ http://img398.imageshack.us/img398/5057/anwb2wa3.jpg (copy/paste deze link) ]

Ok, lachen. Reed het nog een beetje door?
  maandag 25 april 2011 @ 12:07:13 #283
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_95950362
Neem aan dat er toch mensen regelmatig automaten rijden, dus daarover een vraag.
Soms zie je wel eens dat die auto's flippertjes hebben, in welke stand moet je hem zetten om die zelf te gebruiken?
Voorbeeld van even geleden was een audi q5.
pi_95950557
Bij Audi kan je de pook als hij in D staat ook een tikje opzij zetten, dan kan je met de flippers schakelen. Alleen vind ik dat persoonlijk niet zo fijn, dus zou ik hem gewoon lekker in automaat laten staan :P
pi_95952278
Ik ben ook niet zo kapot van die flippers. Het staat leuk en ik wil het wel eens gebruiken als ik in de stad rijd met een automaat die wat traag reageert, maar ik laat hem eigenlijk altijd fijn in D / S staan.
pi_95958448
Flippers gebruik ik ook niet. Had paar keer 508 met flippers en daarin vind ik ze ook een beetje misstaan.. ze hebben toch wat sportiefs en ik vind ze in een middenklasser niet echt thuishoren.
Volgens mij zijn er ook auto's dat je gewoon flippers kunt gebruiken terwijl de bak in D staat.
Handschakelen in een automaat doe ik eigenlijk alleen als ik iets snels mee heb (niet vaak dus :P)
pi_95958490
Ik heb 1 keer een Audi A3 1.8T gehad met flippers, toch al iets sportiever dan die 508, maar ook daarin vond ik het niet echt prettig :P Heb het even geprobeerd voor de lol, maar ik kan er niet aan wennen...
pi_95958879
quote:
0s.gif
Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef ajaxcruijff het volgende:
Neem aan dat er toch mensen regelmatig automaten rijden, dus daarover een vraag.
Soms zie je wel eens dat die auto's flippertjes hebben, in welke stand moet je hem zetten om die zelf te gebruiken?
Voorbeeld van even geleden was een audi q5.
Meestal kan je hem inderdaad even een tikje opzij zetten zoals eerder verteld. Het is te herkennen aan + en - op de versnellingsbak, dat staat dan meestal naast de D. Ik had overigens een keer een Toyota Verso! met flippers, haha, sloeg nergens op. En loeien dat dat ding deed toen ik optrok. Later kwam ik erachter dat er ook een sport stand op zat en ik vol optrok in de eco stand.
pi_95959027
quote:
0s.gif
Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 1 keer een Audi A3 1.8T gehad met flippers, toch al iets sportiever dan die 508, maar ook daarin vond ik het niet echt prettig :P Heb het even geprobeerd voor de lol, maar ik kan er niet aan wennen...
De versnellingsbak van een Audi is in ieder geval wat geavanceerder dan de Peugeot. Die bak was ook gewoon niet fijn. Reageerde langzaam, schokte iets etc.. doe mij dan maar handbak.
pi_95967226
Ik heb wel zin om morgen te werken! Paasdagen zijn weer voorbij dus we kunnen weer aan de bak!
pi_95967587
quote:
0s.gif
Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Mallet het volgende:
Ik heb wel zin om morgen te werken! Paasdagen zijn weer voorbij dus we kunnen weer aan de bak!
Ik ook wel al heb ik maar één ritje van 45 kilometer in een Golf...naja beter dan niets.
pi_95967874
quote:
0s.gif
Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef enpe het volgende:

[..]

Ik ook wel al heb ik maar één ritje van 45 kilometer in een Golf...naja beter dan niets.
Joo tijd geleden, druk gehad?
pi_95969032
quote:
0s.gif
Op maandag 25 april 2011 20:35 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Joo tijd geleden, druk gehad?
Ola, ben de laatste tijd idd redelijk inactief geweest...2 weken tentamens gehad en een weekje op vakantie geweest, vanaf deze week weer aan de bak :).

En jij...nog veel beschikbaar of zit je rooster nog niet mee?
pi_95971243
quote:
0s.gif
Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef enpe het volgende:

[..]

Ola, ben de laatste tijd idd redelijk inactief geweest...2 weken tentamens gehad en een weekje op vakantie geweest, vanaf deze week weer aan de bak :).

En jij...nog veel beschikbaar of zit je rooster nog niet mee?
Ah, heerlijk een weekje vakantie. Waar ben je geweest?

Nah, afgelopen week wel vijf dagen gewerkt, maar nog steeds niet veel uren gemaakt. Verder zit mijn rooster nog steeds niet mee. Elke dag wel beschikbaar, maar alleen een halve dag. Maar ik ga het proberen.
pi_95972747
quote:
0s.gif
Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ah, heerlijk een weekje vakantie. Waar ben je geweest?

Nah, afgelopen week wel vijf dagen gewerkt, maar nog steeds niet veel uren gemaakt. Verder zit mijn rooster nog steeds niet mee. Elke dag wel beschikbaar, maar alleen een halve dag. Maar ik ga het proberen.
Naar Madrid en dat was wel lekker. Veel van het nachtleven gezien dus kan wel weer wat centen gebruiken.

Trouwens wel minder zo'n rooster, vorige periode had ik dat ook vaak. Zouden ze moeten verbieden om iedere dag van de week maar een paar uur college te hebben.
pi_95973500
quote:
0s.gif
Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef enpe het volgende:

[..]

Naar Madrid en dat was wel lekker. Veel van het nachtleven gezien dus kan wel weer wat centen gebruiken.

Trouwens wel minder zo'n rooster, vorige periode had ik dat ook vaak. Zouden ze moeten verbieden om iedere dag van de week maar een paar uur college te hebben.
Ah heerlijk, ja lijkt me wel dat je daar flink kan stappen.

Inderdaad, zoiets is echt a-relaxt. Beter gewoon drie dagen full en twee dagen vrij. Maar ach, laat ik er maar het beste van maken. Morgen begint de nieuwe periode dus is weer even rustig.
pi_95973984
Afgelopen donderdag 1 van jullie mijn blauwe Fabia Greenline toevallig in Rotterdam Noord-West afgeleverd ?
Kwam vanaf Apeldoorn, en er ging een Peugeot mee terug :).
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 26 april 2011 @ 01:36:15 #298
328982 Rdaalwil
OV-en autoliefhebber
pi_95981304
Ik ga in augustus/september weer studeren.. maar in augustus gaat mijn OV-chipkaart pas in (geloof ik) kan ik dan voor augustus solliciteren?

Nu werk ik bij een Mercedes Benz dealer en daar moet ik elke dag klanten wegbrengen, onderdelen halen en auto's poetsen (niet mijn ding maar oké) xD
Know y'all been patiently waiting, I know you need me, I can feel it
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:09:51 #299
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95984361
Wat verwacht je dan van EW qua werk? Daar moet je ook auto's wegbrengen of ophalen en sommige klanten willen dat je de auto wast.
#26 || Luciano da Silva
pi_95990643
Dit blok geen 1 dag vrij :'( Maar ze laten ons wel elke donderdag voor maar liefst een kwartier ( :') :') :') ) naar school komen en dan ook nog midden op de dag :( En het is ook nog eens verplicht, consultancy voor een project is het :')
Ik ga gewoon aan die docent vragen of de feedback op die projectopdrachten gewoon per mail kan sturen, zodat ik lekker kan EW'en :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop