Jahoor, hier ook te weinig uitbetaald =/ maandag maar even bellen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef CvHof het volgende:
Ik dacht vandaag.
Stond ik daar in de stad zonder geld![]()
(edit: een uur geleden nog niet, nu wel binnen (SNS))
(edit2: heb veel te weinig. Maandag over bellen. Vorige maand scheelde het ook een beetje maar heb het toen laten hangen. Nu gaat het om 60 euro ofzo..)
Anyway, ik heef mezelf volgende week een weekje vrij. Deze week 2 lekker dagen kunnen maken.
Dinsdag 8 uur gewerkt en 1.5 uur gereden dus dat was wat minder.
Gisteren was beter. Weer in een 508 gereden. Inmiddels al de 3e keer in korte tijd. De eerste 2 die ik had waren ook na elkaar op kenteken gezet.
Moest ook van Beuningen naar Purmerend in een Qashqai. Prima auto, was alleen een puinhoop van binnen. Plastic zakjes, lege pakjes drinken en kauwgom, losse printjes enz. Maar het reed prima en heb die dag 230 km gereden dus ik ben tevreden.
Inspiratie, maar doe er al langer over denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Dat nieuwsbericht op de chauffeursportal, is dat gebaseerd op dit topic, of was dat bericht er al voordat het hier over visitekaartjes ging?![]()
EDIT: Laat maar, ik zag dat het bericht al sinds vanochtend op FB staat.
Is dit de eerste keer dat je loon krijgt van EW?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef CigarGuy het volgende:
[..]
Jahoor, hier ook te weinig uitbetaald =/ maandag maar even bellen dan
Dat klopt, het is de eerste keer. Wat zou dit uitmaken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je loon krijgt van EW?
Sinds wanneer heb je die documenten in huis? Je moet ze geloof ik ook binnen een bepaalde tijd terugsturen namelijk. Raar dat er geen retourenveloppe bij zit. Die zat er bij mij wel bij, allebei de keren dat ik m'n arbeidsovereenkomst moest invullen. Dat adres klopt inderdaad, maar vergeet niet om de brief dan wel te frankeren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Chapelle het volgende:
Ik moet het loonbelastingformulier en de Arbeidsovereenkomst opsturen in de "bijgeleverde retourenveloppe" die er niet bij zit... Kan ik het gewoon naar Postbus 1938 4801BX Breda opsturen?
Voor die tijd krijg ik ook geen loon dus vrees dat ik er een maandje op zal moeten wachten...
Ik heb ze sinds maandag thuisliggen ofzo...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef Mallet het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je die documenten in huis? Je moet ze geloof ik ook binnen een bepaalde tijd terugsturen namelijk. Raar dat er geen retourenveloppe bij zit. Die zat er bij mij wel bij, allebei de keren dat ik m'n arbeidsovereenkomst moest invullen. Dat adres klopt inderdaad, maar vergeet niet om de brief dan wel te frankeren.
Als je van de digitale ritbon gebruikt maakt (waar ik vanuit ga vanwege dat verhaal met foto'squote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef Panthera. het volgende:
Hmm 400 euroHad wel iets (450 ofzo) meer verwacht, maar ik heb een chaos gemaakt van m'n adminstratie vorige maand
Iets met fototoestel en de helft van de foto's wissen enzo.
Deze maand tot nu toe alles perfect bijgehouden dus dat houden we maar zo dan.
Ja maar 11 euro verzekering is geen 65 euro te weining uitbetaald van de ritten in maart =/quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:16 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je niet opgelet bij je sollicitatie?
De eerste maand wordt die 11 euro verzekering ingehouden plus je krijgt deze maand van 1 maart tot 31 maart betaald.
Welke dag ben je in dienst gekomen (staat op je contract) en heb je loonheffingskorting laten toepassen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:47 schreef CigarGuy het volgende:
[..]
Ja maar 11 euro verzekering is geen 65 euro te weining uitbetaald van de ritten in maart =/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |