dat is 1quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Is er een 2?Ik download die met Jason Statham.
Jason.
Eens.quote:
watquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geef me je msn, we kunnen cammen babe.
andere personen. het verhaal is exact hetzelfde. als je de ene hebt gezien heb je de ander ook gezien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wat is t verschil tussen 1 en 2 dan?Te lui om te googlen.
Oftewel, DR1 > DR2.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
andere personen. het verhaal is exact hetzelfde. als je de ene hebt gezien heb je de ander ook gezien.
ik kan het weten ik heb ze allebei na elkaar gekeken
ja!quote:
Jaa!quote:
nog 1 weekje wachtenquote:
Knalmuziek: www.black.euquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen goeie muziek op youtube
Dankuquote:
wie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:08 schreef mc-Piel het volgende:
jongens..
ik mis d'r! ..
Ze is pas 30 minuten weg maar ik mis haar nu al!!!
quote:
welkom bij de kudt klantenservice van kpn. komende 5 weken zie je hem nog niet terug..quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vivalientje..
Ze is in kritieke status! Ze ligt nu zo ong. 3 weken op de intensive care bij de KPN .. Ik mis d'r!
Ik voel me naakt
Vorige keer ( 29 maart 2010) .. zou het 2 - 4 weken duren voor ik haar terug zou zien. 4 dagen later kreeg ik een telefoontje dat ik d'r op kon halen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welkom bij de kudt klantenservice van kpn. komende 5 weken zie je hem nog niet terug..
Mediaplayer kan veel vreten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vorige keer ( 29 maart 2010) .. zou het 2 - 4 weken duren voor ik haar terug zou zien. 4 dagen later kreeg ik een telefoontje dat ik d'r op kon halen.
4 uur op een volle batterij terwijl ik alleen whatsapp en mijn mediaplayer aan had staan! Dat hoort toch niet?!!
lijkt me niet nee, maar ze zullen je toch geen nieuwe batterij geven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vorige keer ( 29 maart 2010) .. zou het 2 - 4 weken duren voor ik haar terug zou zien. 4 dagen later kreeg ik een telefoontje dat ik d'r op kon halen.
4 uur op een volle batterij terwijl ik alleen whatsapp en mijn mediaplayer aan had staan! Dat hoort toch niet?!!
Maar de mediaplayer staat er al op vanaf het begin, en wordt ook hevig gebruikt!quote:
Mijne wordt naar Zoetermeer gestuurd! ( ik was net in Rijswijk, woon in Zoetermeerquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me niet nee, maar ze zullen je toch geen nieuwe batterij geven.
reparatiedienst van die telefoons is trouwens dynafix in nuth. misschien dat je die eens moet gaan lastigvallen
Ik doelde ook op gebruik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar de mediaplayer staat er al op vanaf het begin, en wordt ook hevig gebruikt!
Voorheen ging de batterij bijna 48 uur mee
Tot ziens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef gianni61 het volgende:
Yes. het is zo ver. ik mag naar huis!
de groeten!
tot ziensquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef gianni61 het volgende:
Yes. het is zo ver. ik mag naar huis!
de groeten!
Als hij continu aanstond deed hij het zeker 10-12 uur. Incl. af en toe internet, fulltime whatsapp. 48 als ik af en toe een minuut of 15 muziek luisterde en niet veel internet gebruikte.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik doelde ook op gebruik.
maar 48uur haalt een smartphone toch bijna niet?
maar inderdaad 4 uur is weinig
Klinkt vrij herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als hij continu aanstond deed hij het zeker 10-12 uur. Incl. af en toe internet, fulltime whatsapp. 48 als ik af en toe een minuut of 15 muziek luisterde en niet veel internet gebruikte.
Maargoed, ik voel me naakt!
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als hij continu aanstond deed hij het zeker 10-12 uur. Incl. af en toe internet, fulltime whatsapp. 48 als ik af en toe een minuut of 15 muziek luisterde en niet veel internet gebruikte.
Maargoed, ik voel me naakt!
Ik hou je niet tegenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
Centraal zetten als lapo. Wat een bazenactie zou dat zijn.
Ik snap het niet helemaal, maar eens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
Centraal zetten als lapo. Wat een bazenactie zou dat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |