Het is 1 vraagquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:37 schreef BorusBulldog het volgende:
Zijn dat nou 2 vragen? En hoe ga je controleren of iemand het niet heeft opgezocht?
Collega!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
Het is 1 vraag
Controleren is niet mogelijk, tenzij ze het rechtstreeks 1 op 1 ergens van kopieren, dan zal het wel te zien zijn....
Beetje vertrouwen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Collega!
Was dat niet the Aftermath? Over die units moet ik ff denken, te lang geleden
Het is een vraag met een subvraag eigenlijk, die je in een quiz op tv ook wel eens hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef MesaJJB het volgende:
Ben het met BorusBulldog over de rare vraagstelling. Het is dan wel 1 vraag maar er komen wel meer antwoorden uit toch?
Ja, 'k weet 'tquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
De nieuwe tanks moet je wel weten toch ?
Ach ja, het houdt het voor het begin ff levend, niet meer doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef MesaJJB het volgende:
Een Shock trooper en een Missile Sub! (ik heb gegoogled)
De vraagsteller is degene die bepaalt of het antwoord goed is en pas daarna mag er door diegene die het goede antwoord heeft gegeven een nieuwe vraag gesteld worden...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef MesaJJB het volgende:
[ http://img69.imageshack.us/i/fok1.png/ (copy/paste deze link) ]
Uit welke spellenserie komt dit wezen?
p.s. Moet de vraagsteller eerst bevestigen dat het antwoord goed was of moet de persoon die de vraag raad meteen de volgende stellen?
Ik deed het idd om het topic op gang te krijgen. Bij deze is googlen moeilijker. Ik kan hints geven als er om gevraagd wordt...
Ey Hornage, ook hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:21 schreef hornage het volgende:
Fok blokkeert imageshackGebruik anders tinypic
Zo blijft het topic tenminste een beetje bovenaan staanquote:
M'n 2e gok zou pokemon geweest zijn maar das hem ook niet volgens mij...quote:
Oh wacht ff:quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef MesaJJB het volgende:
Helaas...
Hint: De eerste 2 delen waren op de PSX. Er is nu een derde deel aangekondigd voor de 3DS
Je hebt bij Fmt het dubbele punten topic gemist...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:46 schreef The_Substitute het volgende:
Nieuwe vraag: Wat wordt Dopekoe's volgende vraag?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef MesaJJB het volgende:
Was dat verschil niet dat er een meter kwam? Hoe langer je drukt, hoe harder je schiet e.d.?
Toch iets te onspecifiekquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat je in meer dan een beperkt aantal richtingen kan spelen?
Volgens mij iets van 160....quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hoeveel smashes, stunt jumps en billboard crashes zijn er in Burnout Paradise (zonder de island add-on)?
70 is veel te laag voor gatesquote:
Komen in de buurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef MesaJJB het volgende:
250
50
100
puur gokken zowist je het zelf uit je hoofd?
ja begrijp m. Maar als je het idd hebt gehaald met pijn en moeite dan blijft het hangenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:00 schreef MesaJJB het volgende:
500
50
120
Ik vond het gewoon zo'n vreemd weetje om zomaar uit je kop te kunnen dreunen. Als je het zelf allemaal hebt gehaald blijft het idd wel iets gemakkelijker hangen.
Jaaaaaa...het duurt ff maar dan heb je ook wat! hiephooiquote:
We beginnen makkelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Deze is helemaal juist! Je mag de volgende vraag stellen!
pfft makkelijk wordt er dan gezegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We beginnen makkelijk.
[ afbeelding ]
Van welke game komt dit?
AAARRGGGG die heb ik zo vaak gespeeld!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef MesaJJB het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welk SNES spel komt deze screenshot?
Helemaal juist! Natuurlijk niet bekend om zijn normale races maar om zijn geweldige rumble minigamequote:
Kijken of iemand deze weet:quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Helemaal juist! Natuurlijk niet bekend om zijn normale races maar om zijn geweldige rumble minigame
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:35 schreef MesaJJB het volgende:
Is dit Dragon Quest? Hij komt me niet bekend voor maar door je omschrijving moest ik hier aan denken...
Nee.quote:
Juist. Ik vind het persoonlijk één van de beste games die ik ooit helemaal heb mogen uitspelen. Uren gezworven over de wereld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:37 schreef MesaJJB het volgende:
Dat zal dan terranigma zijn, al heb ik hem helaas nooit gespeeld...
Heb hem op mijn verlanglijstje gezet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Juist. Ik vind het persoonlijk één van de beste games die ik ooit helemaal heb mogen uitspelen. Uren gezworven over de wereld.
Next.
Nogmaals Steet Racer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:42 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Heb hem op mijn verlanglijstje gezet!
Even van de RPG afstappen. Een gemakkelijke:
[ afbeelding ]
Uit welke game komt deze screenshot?
Shitquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:53 schreef MesaJJB het volgende:
[..]
Helemaal juist! Fruitsalade mag de volgende vraag stellen
Nee, heb 'm zelf hier staan.quote:
Het is Mass Effect, maar ik weet de character niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, heb 'm zelf hier staan.![]()
Quote!
Wie zegt dit in welke game?
" Tranquil. Calm. Relaxing. Wake me when this is over!"
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is Mass Effect, maar ik weet de character niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je hebt bij Fmt het dubbele punten topic gemist...
SPOILER: shhtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Uw beurt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:13 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Overduidelijk Wrex, wat een baas is dat!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:30 schreef Fruitsalade het volgende:
Heb hem opgezocht, had het zelf nooit geweten. Zal het niet verklappen
Warm!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef The_Substitute het volgende:
Zegt mij ook niks.
Legendarische games....Chrono Trigger
Een vraag dit keer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Held! De volgende vraag is de uwe.
Wel een racespel inderdaad, geen Outrun.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef FireFox1 het volgende:
Antwoord hoorde bij een andere vraag, een pagina terug
Was het niet voor 1 en of ander racespel? Outrun?
Zelfde gedaan, en inderdaad een game waar ik niet op was gekomenquote:
Kingdom Hearts.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef MesaJJB het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kennen we dit mooie item van?
Dit moet een makkie zijn!
Ik vond die game een beetje tegenvallen eigenlijk.. Volgende:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef robuust89 het volgende:
Wat is de echte naam van agent G?Zijn echte naam is toch niet bekend? Dit doet me trouwens weer denken aan de vele uren en euro's die ik in de arcadehallen heb verspildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker, in 1 spel dat ik heb wordt het vermeldquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:26 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zijn echte naam is toch niet bekend? Dit doet me trouwens weer denken aan de vele uren en euro's die ik in de arcadehallen heb verspild
Ik heb ze dan ook niet allemaal gespeeld, bij deze: ik weet het nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:33 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jazeker, in 1 spel dat ik heb wordt het vermeld
O wacht,nu je het zegtquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:26 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zijn echte naam is toch niet bekend? Dit doet me trouwens weer denken aan de vele uren en euro's die ik in de arcadehallen heb verspild
Tijd voor een hint?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:42 schreef robuust89 het volgende:
[..]
O wacht,nu je het zegtLaat ik de vraag wat aanpassen: Welke bijnaam geeft detective washington aan agent G?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:13 schreef robuust89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overkill heb ik hier liggen, maar ik ben nergens z'n nickname tegengekomen of ik heb hem gewoon niet onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, Gwen is meer een afkorting. Nathan pretty much got itquote:
Gwenneth, Gwendolyn? Gwenna? Gway?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, Gwen is meer een afkorting. Nathan pretty much got it
Ik weet alleen dat die in Fallout New Vegas zit.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Bedankt Nathan
Uit welke game komt Vault 11 en wat was het bijzondere aan deze vault?
Daar zit je in ieder geval goed, maar wat was daar gaande?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die in Fallout New Vegas zit.
Uhmm er staat daar het een en anders onder water?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:35 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Daar zit je in ieder geval goed, maar wat was daar gaande?
Hij staat lichtjes onder water maar dat ik niet wat ik bedoel. Hint: Politiek getint.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmm er staat daar het een en anders onder water?
Het is de vault waar ze gingen vechten om wie de baas mocht zijn? Die vault met al die posters?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:51 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Hij staat lichtjes onder water maar dat ik niet wat ik bedoel. Hint: Politiek getint.
Warm! Maar iets specifieker graag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is de vault waar ze gingen vechten om wie de baas mocht zijn? Die vault met al die posters?
EDIT:
Ik bedoel dan wel democratisch.
Oh! je bedoelt dat de overseer zichzelf moest opofferen of anders zou iedereen dood gaan? Jezelf opofferen zodat de rest bleef leven? Ik dat dat je met politiek die verkiezingen bedoelde die niemand wilde winnen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Warm! Maar iets specifieker graag.
Yep! Helemaal correct!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Oh! je bedoelt dat de overseer zichzelf moest opofferen of anders zou iedereen dood gaan? Jezelf opofferen zodat de rest bleef leven? Ik dat dat je met politiek die verkiezingen bedoelde die niemand wilde winnen.
Zuur stukje vond ik dat. Wel mooi altijd hoe iedere vault een soort experiment ipv overleven is. Even een leuke vraag verzinnenquote:
The rat en the pig ken ik nog wel, nu ben ik de andere kwijtquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:12 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
Graag minimaal 2 van de 4 namen. Het gebruik van namen van anderen is natuurlijk toegestaan.
2 vind ik goed.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:21 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
The rat en the pig ken ik nog wel, nu ben ik de andere kwijt
Jaaa dat waren ze!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
2 vind ik goed.
VLNR Rat pig wolf snake
The Sorrow.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:45 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Like a boss! Maar nu de vader nog.
Graag de afbeelding hier even opnieuw uploaden. Heel snel en gemakkelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Benoem minimaal vijf personen op deze foto.
Albert Wesker inderdaad, dat is al één.quote:
We hebben een winnaar!quote:Op maandag 18 april 2011 09:00 schreef El_Thijs het volgende:
Barry Burton, Jill Valentine, Brad Vickers, Chris Redfield.
Blij dat ik toch nog het een en ander weet van Resident Evilquote:
Ninja Gaiden.quote:Op maandag 18 april 2011 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blij dat ik toch nog het een en ander weet van Resident Evil![]()
Volgende vraag (een makkelijke):
Welke spellenserie is begonnen op de NES, stond bekend om zijn hoge moeilijkheidsgraad en kreeg een nieuw deel in 2004?
We have a winner!quote:
You are correct!quote:
Inderdaad, Serious Sam vond ik ook erg vermakelijk, maar toen was ik vijftien of zo.quote:Op maandag 18 april 2011 09:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
You are correct!
Leuke game was dat, heb em nog ergens liggen.
Die weet ik!quote:Op maandag 18 april 2011 09:32 schreef Id_do_her het volgende:
Vraag:
Hoe heet de Dolfijn van Sega die in een handvol games verscheen?
Haha Goldeneye natuurlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
Welke spel uit 1997 is onlangs vernieuwd op de Wii verschenen?
Jupquote:
De N64 versie wel ja,pas voor het eerst in 2009 gespeelt,virend van mij en ik hebben dat spel tot in den treure gespeeld,hij was jonger dan de Cartridge zelfquote:Op maandag 18 april 2011 21:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup
Wat heb ik met dat spel op N64 menig (legendarische) avond/nachten met mijn maten mee gehad
Geen idee, er zijn toch een stuk of elf delen of zo?quote:
The Water Temple.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:51 schreef Tical2000 het volgende:
Aangezien niemand verder ging; In welk berucht gebied, waar je minstens een aantal uur aan hebt besteedt, is dit?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:52 schreef MesaJJB het volgende:
Ik wilde net het vorige antwoord geven. Serpent Isle was dat toch? Als het goed is gaan we gewoon door met de vraag van Tical
Neef van me was helemaal fan van die serie dus ik werd er als klein mannetje achter de PC gezet. Heb alleen het eerste deel gespeeld maar de namen zijn toch blijven hangenquote:
Outcast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:41 schreef MisterChirrel het volgende:
Welke third person game speelt zich af op Adelpha?
Ja klein spelfoutje, volgens mij was dit Hidden & Dangerous.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef MisterChirrel het volgende:
Ahja, Sid Meier's.
Welk spel heeft een level met de naam Spaghetti Airport? Volgens mij het tweede level.
Ah, dat was me even ontschoten.quote:
Ze zijn er inderdaad in de hele serie bij als ik het me goed herinner. Maar Commandos is goed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:54 schreef MisterChirrel het volgende:
Commandos Road to Berlin, volgens mij. Het kan ook zijn dat ze in de gehele serie aanwezig waren.
Pff, echt geen idee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef MisterChirrel het volgende:
Van wie is dit een quote:
"You should show more respect while you're here! I could break you! so leave it."
Metal Gear Solid, Psycho Mantis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef Tical2000 het volgende:
Misschien een beetje onduidelijk omschreven:
In welke klassieker moest je je controller in een andere controller poort doen, om zo een baas te kunnen verslaan?
Hij wist precies wat je deed of ging doen als je de controller in poort één had zitten, als je de controller in poort twee deed kon hij je bewegingen niet meer lezen en kon je hem wel raken en verslaan. Hij was helderziend en kon zo ook met zijn gedachten stoelen gooien en zo.quote:
Offtopic: Wist je dat als je dit in MGS4 probeert, je een geinig gesprek met o.a. Otacon krijgtquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij wist precies wat je deed of ging doen als je de controller in poort één had zitten, als je de controller in poort twee deed kon hij je bewegingen niet meer lezen en kon je hem wel raken en verslaan. Hij was helderziend en kon zo ook met zijn gedachten stoelen gooien en zo.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gebeurde alleen maar op de GameCube versie toch? Was nogal apart, toen hij wist te vertellen dat ik veel Smash Bros. Melee speelde.quote:De game trok ook je memory card na en kon hij door 'gedachtelezen' zien welke games van Konami je gespeeld had, dan zei hij bijvoorbeeld dat je Castlevania leuk vond als je daar een savegame van had en dat je gedachten als een open boek waren, was voor de eerste keer toch wel best wel freaky om te zien.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:10 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Offtopic: Wist je dat als je dit in MGS4 probeert, je een geinig gesprek met o.a. Otacon krijgt?
Klopt ja, maar MG(S) staat ook bekend om zijn easter-eggs en referenties naar andere games, in MGS3 had je die Snake vs. Monkey mini-game met de apen van Ape Escape.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit gebeurde alleen maar op de GameCube versie toch? Was nogal apart, toen hij wist te vertellen dat ik veel Smash Bros. Melee speelde.
En ja hij deed het op de Gamecube ook, maar dan deed hij het met games van Nintendo en van Konami, op de Playstation alleen Konami-games, zoals Suikoden, Castlevania en Vandal Hearts.With my pack on my back, down the road I will stray.
Wat alle Allies hadden: Chrono bla bla blaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
Volgende vraag:
Wat is in Red Alert 2 de special unit van de Duitsers?
Nee, ik bedoel de speciale unit die je krijgt als je skirmish speelt en Duitsland kiest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat alle Allies hadden: Chrono bla bla bla
Iets met Prism?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de speciale unit die je krijgt als je skirmish speelt en Duitsland kiest.
Grand Cannon inderdaad, zo had elk land zijn eigen speciale eenheid, maar wat was die van Duitsland?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets met Prism?
Ik weet wel dat de Fransen een Grand Canyon hadden...
Eigenlijk de 'Tank Destroyer' maar ik denk dat we dit wel goed kunnen rekenen toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef MisterChirrel het volgende:
Een Grand Canyon. :']
De Duitsers hadden een anti-tank tank. Geloof ik.
Amerika had paratroopers
Engeland had snipers
Libië had nuke-trucks
Frankrijk had grand cannons
eh.
Ja, een anti-tank tank.
vnid ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eigenlijk de 'Tank Destroyer' maar ik denk dat we dit wel goed kunnen rekenen toch?
Disney's Hercules?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef MisterChirrel het volgende:
Welk spel had als cutscenes tekenfilms met goden?
Yep,quote:
De laatste goede GTA naar mijn mening. Volgende:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Yep,
Zo lastig was die niet.
Mja als je toevallig niet die missie gedaan hebt zou je het nooit weten.
Mja wie heeft nou geen GTA VC gespeeld.
Three dog inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:20 schreef SoldMayor het volgende:
Three dog. toch?
toevallig dat ik pas nog ff fallout 3 had gedaan.
"This is Enclave Radio, and this is your presideh eh... he he he haaa!! Just kiddin' folks it's Three Dog! Wahoooo!"quote:
The saboteur?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef SoldMayor het volgende:
In welke game speel je het verzet in de WOII?
quote:
Toch zonde inderdaad. Maar goed, de volgende vraag:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Was eigenlijk een goede game die iets nieuws bracht alleen kreeg de game weinig aandacht en ging de producer falliet.
Karen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Toch zonde inderdaad. Maar goed, de volgende vraag:
Een GBA vraagje. Hoe hete de blonde winkeliersdochter in Harvest Moon: Friends of Mineral Town?
Friends of Mineral Town is trouwens van origine uitgekomen op de Playstation maar is nooit in Europa uitgekomen, Friends of Mineral Town is bijna een exacte kopie van die game, Harvest Moon: Back to Nature.quote:
Het enige dat ik weet is dat ik talloze uren ben verloren dankzij die game.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Friends of Mineral Town is trouwens van origine uitgekomen op de Playstation maar is nooit in Europa uitgekomen, Friends of Mineral Town is bijna een exacte kopie van die game, Harvest Moon: Back to Nature.
Ik ook, eerst Back to Nature geïmporteerd op Playstation, toen later weer Friends of Mineral Town.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat ik talloze uren ben verloren dankzij die game.
Stel de volgende vraag nou maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, eerst Back to Nature geïmporteerd op Playstation, toen later weer Friends of Mineral Town.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |