Het is 1 vraagquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:37 schreef BorusBulldog het volgende:
Zijn dat nou 2 vragen? En hoe ga je controleren of iemand het niet heeft opgezocht?
Collega!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
Het is 1 vraag
Controleren is niet mogelijk, tenzij ze het rechtstreeks 1 op 1 ergens van kopieren, dan zal het wel te zien zijn....
Beetje vertrouwen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Collega!
Was dat niet the Aftermath? Over die units moet ik ff denken, te lang geleden
Het is een vraag met een subvraag eigenlijk, die je in een quiz op tv ook wel eens hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef MesaJJB het volgende:
Ben het met BorusBulldog over de rare vraagstelling. Het is dan wel 1 vraag maar er komen wel meer antwoorden uit toch?
Ja, 'k weet 'tquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
De nieuwe tanks moet je wel weten toch ?
Ach ja, het houdt het voor het begin ff levend, niet meer doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef MesaJJB het volgende:
Een Shock trooper en een Missile Sub! (ik heb gegoogled)
De vraagsteller is degene die bepaalt of het antwoord goed is en pas daarna mag er door diegene die het goede antwoord heeft gegeven een nieuwe vraag gesteld worden...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef MesaJJB het volgende:
[ http://img69.imageshack.us/i/fok1.png/ (copy/paste deze link) ]
Uit welke spellenserie komt dit wezen?
p.s. Moet de vraagsteller eerst bevestigen dat het antwoord goed was of moet de persoon die de vraag raad meteen de volgende stellen?
Ik deed het idd om het topic op gang te krijgen. Bij deze is googlen moeilijker. Ik kan hints geven als er om gevraagd wordt...
Ey Hornage, ook hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:21 schreef hornage het volgende:
Fok blokkeert imageshackGebruik anders tinypic
Zo blijft het topic tenminste een beetje bovenaan staanquote:
M'n 2e gok zou pokemon geweest zijn maar das hem ook niet volgens mij...quote:
Oh wacht ff:quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef MesaJJB het volgende:
Helaas...
Hint: De eerste 2 delen waren op de PSX. Er is nu een derde deel aangekondigd voor de 3DS
Je hebt bij Fmt het dubbele punten topic gemist...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:46 schreef The_Substitute het volgende:
Nieuwe vraag: Wat wordt Dopekoe's volgende vraag?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef MesaJJB het volgende:
Was dat verschil niet dat er een meter kwam? Hoe langer je drukt, hoe harder je schiet e.d.?
Toch iets te onspecifiekquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat je in meer dan een beperkt aantal richtingen kan spelen?
Volgens mij iets van 160....quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hoeveel smashes, stunt jumps en billboard crashes zijn er in Burnout Paradise (zonder de island add-on)?
70 is veel te laag voor gatesquote:
Komen in de buurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:55 schreef MesaJJB het volgende:
250
50
100
puur gokken zowist je het zelf uit je hoofd?
ja begrijp m. Maar als je het idd hebt gehaald met pijn en moeite dan blijft het hangenquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:00 schreef MesaJJB het volgende:
500
50
120
Ik vond het gewoon zo'n vreemd weetje om zomaar uit je kop te kunnen dreunen. Als je het zelf allemaal hebt gehaald blijft het idd wel iets gemakkelijker hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |