jeps heb je gelijk in, versieren is misschien idd wel makkelijker voor een vrouw dan een man.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja misschien dat het voor een vrouw wat makkelijker is om te zeggen tegen een man. Want die man gaat natuurlijk gráág wat doen met een meid, want misschien zit er wel seks in.
Als een man dat bij een vrouw waagt kan hij denk ik 9 van de 10 keer wel op z'n minst een fronsende blik verwachten, als het al geen stomp is.
Ik zou er van schrikken iig. Wie denkt hij wel niet wat ik ben, dat hij blijkbaar denkt dat ik me even laat paaien door een wildvreemde die weet-ik-veel-wat met me wil doen??
Als jij niet kunt improviseren tijdens een gesprek, hoeft dat helemaal niet aan jou te liggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan nou juist niet improviseren he, omdat ik geen ervaring heb, en daar dus geen "Gevoel" voor heb.
jij zou gewoon eens daten moeten oefenen met een proefkonijn, heb je geen zus of vriendin die met jou een rollenspel wil spelen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan nou juist niet improviseren he, omdat ik geen ervaring heb, en daar dus geen "Gevoel" voor heb.
precies.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja misschien dat het voor een vrouw wat makkelijker is om te zeggen tegen een man. Want die man gaat natuurlijk gráág wat doen met een meid, want misschien zit er wel seks in.
Als een man dat bij een vrouw waagt kan hij denk ik 9 van de 10 keer wel op z'n minst een fronsende blik verwachten, als het al geen stomp is.
Ik zou er van schrikken iig. Wie denkt hij wel niet wat ik ben, dat hij blijkbaar denkt dat ik me even laat paaien door een wildvreemde die weet-ik-veel-wat met me wil doen??
dan heb je dus al met hem aan de bar gehangen toch? het is al geen wildvreemde meer, en er is al aantrekkeningskracht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef missyB het volgende:
Vroeger wel ja.
en eigenlijk nu nog hahhahahaha.
ik zoek dan wel geen relatie maar wel lang in isolement gezeten.
nieuwe woonplaats, geen bekenden hier, kleine kinderen.
Ik ben op gegeven moment gewoon gaan vragen aan bijv mensen in mn flat of ze zin hadden om te komen eten.
heb buurtbbqs georganiseerd en wijkfeestjes om maar mensen te leren kennen en zoiets groeit dan vanzelf verder uit.
na wat pua lezen:quote:ik schreef hier Het Officiële Pua Topic
ik ga eind deze week het een beetje proberen neem ik me voor, echt
voor de users die mij niet kennen, hieronder wat copypaste van hoe ik ben bij vrouwen zonder pua kennis
lees hier dat ik niet weet wat ik moet doen:
quote:
wat is dat nou!?
Ik had net, stond ik aan de weg, een sigaar te roken, en overhemd aan.
liep er een meisje langs, en ik zag haar pas best laat(ik zag haar niet aankomen lopen).
en op het moment dat ik haar zag en aankeek, zei ze meteen 'hoi' best vrolijk.
Ik "hoi" terug zeggen.
en toen nog even later weer gekeken, en net toen ik weer wilde wegkijken, keek zij terug.
en dat was het dan.
en toen liep ik 10 seconden later ofzo, dezelfde kant op op de weg, om terug te gaan naar oprit. en toen keek ze nog een keer om.
dat is echt:) weer de eerste keer in heel lange tijd, dat een meisje 'hoi' als eerste tegen me zegt.
maar het probleem is dus, dat ik geen leven heb, en niet zelfverzekerd ben, en meer dingen.
en ookal moet het ooit 'meer worden' dan dat, dan voelt het echt alsof ik vaag excuus moet hebben om haar aan te spreken.
ik kan haar wel eerlijk aanspreken met: "Wat ga je doen, zo op zaterdagavond." of "morgen zondag, saai hier he"
en ik zit vol met vragen: " wie ben jij" denk ik
Maar het voelt alsof ik een excuus erbij moet bedenken van:"ja ik rook die sigaar omdat ik die nog had liggen,(is ook zo, ik heb geen geld meer om rookwaar te kopen. en heb alleen nog maar doos sigaren van 1,60 p/stuk of iets liggen)
of excuus van :" ik verveel me, wat ga jij doen"
1e is wel waar, 2e is al minder waar, want ik 'verveel' me best vaak maar is me ondertussen gewoon geworden, dus of ik dat 'verveling' kan noemen...
Het zit gewoon niet in me, om zelfverzekerd te zijn. want ik kan wel zelfverzekerd zeggen: ik spreek nooit meisjes. me leven is kut, mag ik stukje meelopen. Wat ga je doen, saaie boel hier, ik ken je nog niet"
maar denk niet dat veel meisjes daar op een positieve manier op reageren
Zelfverzekerd overkomen op een goeie manier is te moeilijk, en een act, die niet lang kan worden volgehouden. zelfverzekerd zijn/worden is het misschien wel wat nodig is.
(ik spui weer wat gedachtes, over hoe het misschien moet; het lijkt alsof goed overkomen op vrouwen echt van binnenuit moet komen)
en voor me eigen faal: Haar zie ik waarschijnlijk ook nooit meer terug nu.
gewoon totale "wat moet ik doen ik weet het niet"
als ik niets probeer te doen, maar iemands mij wel heel leuk lijkt:
quote:
toen ik 18 was en in vwo 6 zat, toen ik nog weleens buiten kwam/naar school ging.
had ik ook op de middelbare school een meisje wat altijd naar me zat te kijken, en ik vond haar uitstraling helemaal leuk!
ik zag haar weleens onderweg naar school, en op de gang lopen.
ik zag haar altijd, omdat...geen idee waarom. ze viel me altijd op, ik denk dat ik erg een oogje op haar had.
na een tijdje zei ik ook weleens hoi, en dan giegelde ze een beetje, zei hoi terug. verder niets, want dan wilde ik snel weg voordat ik zichtbaar stond te blozen
toen had ik een keer nadat ik haar uit een lokaal zag komen, dat lokaal ingelopen om te vragen aan de leraar welke klas dat was. en of ik namenlijst in mocht zien.
toen begon die leraar ineens, "oh jij bent op zoek naar "XXXXXXXX" ze vind jou ook leuk hoor " oid
ik verstond de naam niet zo goed, en ben toen meteen weggegaan daar, verlegen/opgelaten weet je wel. blijkbaar had iedereen het door, zelfs de leraren ofzo
toen thuis op internet alle individueele roosters (2de fase) nagekeken tot ik haar naam vond.
bleek ze 3/4 jaar jonger te zijn !
jailbait dus
de volgende keer dat ik haar op school zag, draaide ik me om, en liep ik weg. dacht dat het niet opviel...
toen dacht ik ineens van: "Wacht.... waarom laat ik me wegjagen door minderjarige meisjes. nou ga ik vanwege haar omlopen"
dus ik nogmaals omdraaien, om me weg zoals ik original had planned te vervolgen.
(het was pauze, en zij stond met een vriendin stil in het trappenhuis, en er was niemand anders)
toen ging ik het trappenhuis in, en toen hoorde ik ze praten, dus ik stopte even met lopen. ze zagen me nog niet, maar ik hoorde ze wel. (afluisteren )
en toen hoorde ik "ja die jongen, ja hij is altijd zo verlegen. hij bloost altijd zo erg van me, hij is schattig"
alles wat ik dacht dus 'cool' te hebben gespeeld door niet met open mond te gaan zitten kijken, en alleen maar nonchalant 'hoi' zeggen. terwijl ik me eigenlijk helemaal opgelaten van haar voelde, en me ook wel voelde blozen afentoe een beetje hadden ze allemaal doorgehad.
maar ik vond haar te jong, en ik had liefdesverdriet.
nooit verder wat gebeurd
examen gedaan/ gaan studeren in andere stad. en zij is verhuist. ik had haar konijnenhok ooit nog te koop zien staan op internet.
nu ben ik 23, en zij 19/20 probably....
maar ze is verhuist, ik weet waarheen (waar haar moeder in elk geval is heen verhuist dan)
ik weet haar naam, achternaam.
onvindbaar verder op internet...
en ik zie haar waarschijnlijk nooit meer.
haar uitstraling was zo lief
en wanneer meisjes mij het eerst aanspreken, lees deze quote:
quote:
ja dat was dus op straat, en heb ik ook gehad (lees 'gekke' meiden die op me afstappen)
dat gaat dus meer in de trant van(ik had haar al paar keer ergens gezien), dat ze me telefoonnummer gaan vragen terwijl er andere mensen ook nog eens bij zijn.
ik stond doodsangsten uit, en schaamte, en opgelatenheid. en toen zei ik dat ik in het telefoonboek stond.
en toen vroeg ze me naam, zodat ze het kon opzoeken. en toen zei ik "dat weet hij daar wel(stonden andere mensen bij)" , en liep weg.
ook nog een keer schreeuwende meisjes bij me ouders thuis voor. dat was ook eng, midden in de nacht ook
misschien was dat wel dezelfde :S
en als het wel wat wordt met een meisje omdat ik heel hard to get speel:
quote:
ja dan krijg je dat weer van ze, als ik me tijden lang not-interested gedraagd, en ze blijven maar proberen en ik geef toe aan een meisje. stomme wereld !
"sorry het is uit, the chase was better than te catch grijsleven"
Harde woorden , die ik heb gehoord
deze quote is 5 faalpogingen die me zelfvertrouwen aardig wat hebben laten dalen
quote:
ej! interesant topic. hoi schenkstroop, en richard
ik ga even doorlezen(topic nog, schijnen zelfs al 2 delen van te zijn . ik loop achter), maar ik wil even snel reageren.
ik moet zeggen ik ben nu al aantal uren bezig met een bepaalde pua methode lezen. Ik denk dat ik er succes mee kan gaan krijgen (en met succes bedoel ik KANS maken op meisje, en een meisje kunnen versieren en lol kunnen hebben, en ze mij beter laten leren kennen, en ik hun beter kan leren kennen, etc ,etc)
nog niet in de praktijk gebracht, eerst nog wat uren erop studeren. zodat alle 'losse flarden' 1 geheel vormen, in me hoofd.
ik ben misschien 5 keer op een meisje afgestapt om 'te versieren' in een kroeg. andere keren ontmoette kwamen ze op mij af, of ontmoette ik via via, of ging op de 1 of andere manier 'de meet' vanzelf en zo natuurlijk dat ik het niet meer weet. ook faal overigens.
maar zoiets dus:
poging 1 (leeftijd 18 ofzo): ik naar haar toe lopen(zag haar al een tijdje, en ik dacht haar van een klas op school te herkennen, dus het leek me interesant om een cheesy opener te gebruiken, omdat die dus echt waar zou zijn)
dus ik zeg: "ken ik jou ergens van?"
zij: lacht me keihard uit, inclusief *heel* me reputatie daar ging eraan, omdat ze zorgde dat iedereen me ging uitlachen
ik me reputatie proberen te redden (met alleen maar waarheid overigens!)
ik:"ja wat!, ik ken je volgensmij van *school* in lokaal ***!, maar jij mij dus niet?"
ik:"tering zeg, ik weet dat het standaard klinkt enzo! dat weet ik heus wel!"
ik naar haar vriendin draaien en tegen zeggen:"ja jij zit er dan ook altijd bij daar, jullie hebben me nooit gezien in de klas daar?"
maar me reputatie is daar nooit meer goedgekomen
poging 2:
meisje van een 2 set die even stil was. ik zat 2 plekken van haar af, en was met een vriend.
zij dronk een groen drankje(wtf is dat vroeg ik me af, misschien een heel interesant mixdrankje ofzo)
ik:"hey wat lijkt dat een apart drankje, wat is dat"
zij :" appelsap"
ik was beetje verbaasd en voelde me beetje dom, want had ik kunnen weten, maar ik had niet verwacht dat iemand daar appelsap zou kunnen drinken, en was niet in me opgekomen
ik: "oh appelsap, natuurlijk. ik dacht dat je wel wat anders zou drinken"
zij: "oh!. nou ik drink geen alcohol" (het begon mist te gaan, ik voelde het.
dus ik als excuus op gaan hangen
ik:"ja ik vroeg het, want ik wil een nieuw drankje bestellen, en jouw zag er zo leuk uit. maar blijkt dus iets saais te zijn, doei"
en toeng ging ik snel wegwezen.
poging 3:
meisje in een 2set
ik zat naast haar aan de bar, en was met een vriend. zij was in gesprek geweest met haar vriendin, maar was toen even een tijdje stil, en toen begon zij in haar handtas te graaien om neusspray in te spuiten
ik openen
ik:"huh, spuit je nou neusspray in hier!
zij: "ja"
ik:"oh, waarom doe je dat, en heb je het bij je in je handtas?"
zij:"omdat ik verkouden ben"
zij begon een beetje te denken dat ik vreemd was waarom ik me dat afvroeg(denk ik, voelde ik). want neusspray bij je hebben als je verkouden bent is logisch
dus ik:
ik:"oh, gelukkig. ja wist je dat sommige stoffen in neusprays verslavend zouden zijn. in amerika hebben best veel mensen daar last van, ik was een beetje bang dat zon leuk meisje als jij verslaafd zou zijn"
paf alles was misgegaan
zij :" nee hoor"
ik stopte toen maar met praten
poging 4:
ik wilde gewoon iemand hebben om mee te praten. stond al een tijdje alleen, dus ik op een nogal hyper meisje afstappen
"hey ik ken jou.... ik woon vlakbij je, ik woon daar en daar. en ik ken je ook via, de vriend van de moeder van de ...etc,etc.(dorp)"
zij:"wahat! jij kent mij? wie the fuck ben jij? ik ken jou helemaal niet! ga weg creep!"
ik haat haar nog steeds serieus, maar volgensmij is het wederzijds gezien de manier hoe ze na 5 seconde tegen me deed.
ik zie haar nog steeds afentoe, maar dan doe ik al me moeite om haar te vermijden.
ik hoop soms nog steeds dat ze snel sterft
poging 5:
een jongen zat mij te betasten, en toen keek ik hem even gemeen aan, en stopte hij gelukkig, en toen ging hij vervolgens een meid staan betasten
dus toen hij weg was, meid had mij niet eerder gezien.
toen ik tegen die meid
ik:"betaste die jongen jou nou net?"
zij:"ja"
fucking teringherrie van muziek trouwens, en volgens mij beantwoordde/luisterde ze alleen maar uit beleefdheid
ik:"ja hij zat mij ook net te bevoelen."
zij:"oh"
ik:"ja, ik dacht toen dat hij homo was, maar ik denk nu dat hij misschien dan bi is ofzo"
zij:"haha"
ik:"woon je hier in de buurt?"
zij:"ja hier vet vlakbij"
ik:"oh leuk. is hier wel leuk, dus dan goed voor je dat je hier zonder ver te lopen vaker kan komen"
zij:"ja het is handig"
ik:"hoe lang blijf je nog"
zij:"ik blijf hier nog wel even"
ik:"oh oke, ik ga drankjes kopen, ik spreek je misschien nog"
toen 30 minuten niets, en ik had me toen lam gedronken, en wat andere gasten die ik op straat had aangesproken, en mee was, ook maar bier en alles voor gekocht.
toen zag ik enkele gasten zoenen doen enzo met meisjes die ze net waren tegengekomen volgensmij
dus ik op haar afstappen
ik:"hey, je woonde hier in de buurt he, mag ik je wat vreemds vragen maar wil je dan wel heel me vraag even afluisteren?"
het voelde echt alsof ze uit beleefdheid naar me luisterde, dus ik wilde even vragen of ze haar aandacht erbij kon houden omdat ik wist dat ik half zou gaan stotteren enzo
zij:"oke, wat dan"
toen ik met heel veel stopwoordjes, en andere dingen erin gestopt, en wanhopigheidsgevoelens:"als ik je .... zeg maar.... 1000 euro geef, wil je dan mij meenemen naar je huis"
zij:"ehm... nee..... dat gaat dus niet gebeuren he" met de nadruk op DAT sprak ze het uit.
alle 5 die keren hierboven, vooral de 1ste, en 4de, voelde verschrikkelijk. dat soort dingen maakt een gigantische deuk in me zelfvertrouwen.
en dan lukt dingen als 5 ook nog nieteens! ookal was daar het ultieme doel wel nog veel groter dan alleen maar leuk praten en lol maken (dat was ook geinsinueerd aan haar)
het gaat fout, dat merk ik gewoon... maar ik weet niet wat ik er aan kan doen dan! door gebrek aan ervaring weet ik het niet.
ik lees nu pua, en ben vet enthousiast erover. want 'onder normale' omstandigheden kan ik wel met mensen omgaan, en wordt ik meestal wel aardig gevonden. alleen 'het ontmoeten' he
dat is echt zwaar aan te raden, ik zweer het
nu met pua, ga ik het goed proberen in te zien, en beter proberen. alles wat ik lees is OOK wat een normale man 'behoort' te weten door ervaring door de jaren heen. en het gaat nog veel verder dan dat zelfs.
een ZWARE tip voor hier
vooral bij 5, ik kon wel door de grond zakken, hoe ik me voelde was verschrikkelijk.
ik ging meteen een stukje van haar weg, en toen ging zij het aan haar vriendin volgensmij vertellen wat haar nou weer was overkomen, i felt horrible.
heb toen meteen heel die gelegenheid maar op snel tempo verlaten. toen ik daarna de volgende gelegenheid inging hield de uitsmijter me met het naar binnen gaan aan omdat ik tranen had
na keihard altijd gefaald te hebben, maar eens voorzichtig wat proberen te gaan oefenen:
quote:
ik ga voor het nut van normale vaardigheden oefenen voordat ik meer vrouwelijke vrienden durf te maken, vanavond(als het gratis parkeren is in amsterdam) naar de wallen om daar nederlandse H-jeweetwel-R te vinden.
ik wil meer mensen leren kennen, zodat ik ook meer vrouwen leer kennen zodat ik later kan trouwen.
maar ik durf niet zo goed.
daarom ga ik alleen een beetje praten met h..r, en geintereseerd in haar proberen te zijn.
zodat ik kan oefenen om als ik vrouwelijk geslacht net ontmoet, ik beetje normaal kan overkomen.
kan ook wel naar cafe, maar dat vind ik nog net ff te moeilijk.
ik TROLL niet, het is daadwerkelijk heel erg met me, en ik ga zo maar wat kleinere stapjes
nemen om te oefenen.
feedback of er voetbal is ofzo, en daarom wel betaalt parkeren, of superdruk in amsterdam. zou ik graag even willen horen hier, omdat ik te lui ben om het zelf uit te zoeken.
en als iemand iets wil weten van echte hoer, dan kan ik dat vragen misschien, en reporten als ik eenmaal terug ben (weet nog niet zeker of ik ga) .
ligt het aan de rest van de wereld-of ligt het toch aan mezelf
quote:
nee, maar zijn wel gewone mensen.
zou het jammer vinden, als ze me echt vanaf het begin af aan doodeng vind, en NIETS durft te vertellen.
kijk ze hoeft niet haar levensverhaal te vertellen, maar ik wil gewoon praten over of het druk was, of wat zo zoal eet daar, waar de koelkast staat.
weet ik het
en uiteraard betaal ik gewoon
ik ben vaker geweest, en ben van plan bij het naar binnen gaan gewoon vooral specifiek over tijd te vragen, en dan als we binnen zijn, gewoon niet seksen, maar beetje babbelen in die tijd.
en meeste hoeren leveren service, om je zelfvertrouwen te boosten
of ze doen dat, omdat ze hopen dat je vaker terugkomt
dat doen ze door te zeggen: "oeh, je vriendin boft met jou"
of " waarom heb je geen vriendin hoe kan dat nou"
ben van plan het een beetje over te laten komen, dat ik daar ben. dat ik me gewoon stierlijk verveel, en leuk vind om vage ideeen uit te voeren
de echte waarheid dat ik oefen met praten, of dat alles faalt in me leven hoeft ze niet te weten. en dat is ook niet goed voor luchtige gesprekstof
quote:
nee, ik wil niet naar de psycholoog
ik kan het zelf allemaal misschien wel goed maken
ik wil gewoon oefenen om op spontane manier nieuwe mensen aan te spreken.
ik heb het idee al wat verder uitgedacht.
ik ga er heen, en vraag dan of ze sigaretten heeft, omdat mijn op zijn. en of ik die ook krijg dan.
en dan kwartiertje met haar afspreken, of wat langer. en dan eenmaal binnen doen dat ik niet seks wil, en gewoon gaan zitten en even roken enzo, en gewoon gezellig doen.
triestmode[on] dat is me enige contact met vrouwen namelijk! triestmode=[off]
en doorbreken de illusie dat ze alleen maar mij wil laten klaarkomen, en weer naar buiten wil werken. en alles
ontopic: en dan kan ik ts versieren
dat eindigde trouwens zo:
quote:
ik ben nu terug. Het was faal, ik heb er geen ruk aan gehad.
ze kwam uit rotterdam,. en was helemaal hier omdat den haag hoerenbuurt rustig was, volgens haar zeggen.
ik heb er geen ruk aan gehad, dit
netzoals de meeste dingen, die ik aangekondigt heb te doen op dit forum ,en dan falen.
quote:
ik vind dat je je leven toch wel een beetje mag proberen richting te geven, om iets anders te bereiken dan in het verleden behaalde resultaten.
(maagd op je 29ste zoals schenkstroop bijvoorbeeld)
en ook is het niet leuk om altijd maar overal 'buiten te blijven' . dat je 'het leven' van andere mensen ziet, die 'daten', en dat er stelletjes zijn. en alles maar aan je voorbijgaat. het is kut.
al die tijd was pua-literatuur wat ik nodig had!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou ik probeer dat dus te veranderen(met betrekking tot versieren en vrouwen me kutleven wat verbeteren), en het is echt moeilijk!
ik ben net terug wat begin van deze avond begon als een poging om zover mogelijk met een vrouw te komen(liefst met iemand praten, en leuke interesante mensen vinden, enzo).
het was niet pua waardig, daarom post ik het maar niet in het pua topic.
ik wilde dus naar uitgaangsgelegenheden hier, en beetje pua oefenen enzo.
dus ik kleren aandoen die er nog een beetje fatsoenlijk uit zien, of een poging daartoe.
en alles had ik helemaal klaar om te gaan(behalve fietsbanden oppompen). maar kon ik dus me pinpas niet vinden.
oh ik voel me beetje wazig nu, maar typ het liever nu dan dat ik morgen details vergeten ben enzo.
dus ik nog een uur hier, en in de auto zoeken naar de pinpas, maar hij was(en is nog steeds) onvindbaar.
ook geen geld meer voor de rest, dus ik al het muntgeld wat ik kon vinden bij elkaar gelegd(3 euro 10cent) en uiteindelijk toch maar gegaan.
dus ik kwam zo in de stad, en waren onderweg al aantal fietsers op de weg terug.
en in stadscentrum ook meer mensen op weg uit, dan in. maar bij het rijtje uitgaansdingen wat ik al wist te liggen was het nog wel redelijk bezet kwa volk.
dus ik fiets neerzetten, en even kijken naar welke cafeof weet ik het hoe het heet ik zal heenlopen. maar me oog viel op een vage tent die iets heette van (vanwege privacy en herkenbaarheid redenen neem ik een naam die er op lijkt) alpen piste.
er stonden 2 kleine meisjes(qua grootte, leeftijdsschatten van meiwsjes met mij is fucked up), en 2 jongens van iets jonger dan ik buiten voor de deur. en er waren 2 ingangen waarbij bij 1 ingang stond gardarobe.
dus ik beetje verdwaasd kijken hoe dat nou werkt, en me afvragen of het echt verplicht is, of voor mijn geval nodig is om van de gardarobe gebruik te maken. zowiezo ookal zou ik er uren blijven, dan nog heb ik geen zin om me jas af te geven, omdat ik toch altijd wel stil in een hoekje beland en net zo goed me jas bij me kan houden. totaal niet op me gemak voel ik me dan.
ik probeer het wel ongeveer te repliceren hoe alles ging, maar het klopt niet helemaal
maar goed. die blonde meid, die sprak me aan met : hey jij wil je dansen? terwijl ik nog maar net aan kwam lopen
zij was beetje de actieve van die 4 ofzo.
en ik voelde me al de kansloosheid zelve worden, dat als ik niets zei dat ik vreemd zou zijn. dat als ik 'iets' zei, dat ik ook vreemd zou worden gevonden want ik ben gewoon vreemd.
dus ik negeerde het een beetje, en probeerde beetje lichaamstaal uit te stralen van "wat moet ik nou", en toen liep ik naar hun toe.
maar ik zei zo tegen ze van:"waar is de ingang"
1 van die meiden:"ja daar natuurlijk, doh" meteen al beetje kutopening dat ik een kansloze vreemde ben daar. maar ik ging terugkomen
ik:"ja dat zie ik, maar ik zie zo 2 ingangen. en daar staat zo gardarobe. moet je hier eerst je jas afgeven"(ofzoiets dergelijks. het ging redelijk smooth)
zij: ja dat kan, maar kom dan met me dansen?
ik:"nee, ik wil eerst een drankje kopen. ik heb 3 euro voor een drankje,en dat wil ik eerst"
zij:"waarom kom je niet dansen?
ik: "nee niet echt, misschien wil hij daar dansen. ik ga even kijken daar, ik kom zo denk ik wel hier terug.
dus ik zo naar de gardarobe lopen, staan zo 2 mensen voor me(2 meisjes), en aan de balie druk bezig 3 jongens ofzoiets. en ik vraag me op dat moment af of die gardorobe eigenlijk geld kost.
dus (al zou je makkelijk met meiden kunnen vragen, was aan die vrouwen vragen het wel een goed idee, maar dat was dus te eng.....)
maar goed, die 3 jongens waren klaar en liepen me voorbij om de weg naar buiten, dus ik vraag nog net op het laatste moment aan die laatste kerel van :"hey, kost de gardarobe eigenlijk geld?"
en hij zei:"sorry i don't speak dutch". ik dacht nog zal ik dan maar in het engels gaan vragen, maar dat heb ik niet gedaan.
en omdat aandacht van iedereen een beetje op mij gevesigd was, en ik toch een beetje het erg vragend vroeg begon ik ook aandacht begon te krijgen van die vrouw die daar voor de gardarobe bezig was.
ik zag al dat ze bezig was met papiertjes, of nummertjes geven voor jassen die ze afgaf ofzoiets, dus zag er wel redelijk service-achtig uit(weet ik veel hoe ik het noem, maar het was niet een kapstop zonder personeel erbij).
en ze zei: nee/ja (weet ik veel)"dat kost 1,50"
dus ik zo van:"oh.... en wat is het goedkoopste drankje beneden"
zij:"dat is 2,40"
ik:"oh ...oke... ja wat vreemd dat ik erom vraag zult u denken, maar ik heb maar 3 euro 10, en ik wil beneden nog een drankje kunnen kopen.......
zij: "oh"
ik:en als ik nu uitreken 1,50+2,40 dan kom ik op 3,90. en dat is teveel
zij: tsjah pecht voor je
ik: "ik kan zeker geen korting krijgen he?"
zij:"nee" of weet i kveel. maar ik ging daar maar weg, want ik ga dus niet 1,50 betalen voor een gardarobe he!
dus ik was weer beneden, en die 2 meiden stonden er nog steeds, jongens waren weg.
en die blonde meid weer van :"kom je dansen?"
ik:"nee"
zij: "waarom wil je niet dansen"
ik:"misschien wil ik wel helemaal niet dansen met iemand zoals jouw(terwijl ik haar hoogte met me hand aangaf)hoe oud ben je?"
zij:"ik ben 19 hoor!"
ik"oh dan ben je dus wel niet meer een minderjarige, maar toch... je bent maar zo hoog"
zij:"ja maar dat komt omdat ik nu niet op hoge hakken loop, kijk ik heb me uggs aan"
ik :"ugs, "en dacht toen hevig aan fok ze mening daarover.
en toen ging raakte ik in gesprek met die andere meid. geen idee hoe precies.... dus stukje mist.
.......(mist)
zij:"heb je de vrouw bij de gardarobe nog beetje lief aangekeken" waarom zegt ze dat zo, alsof voor een jongen beetje hulpeloos en lief kijken werkt:N ..niet dus
ik: "ik heb alsjeblieft erbij gezegd, maar dat werkte hier allemaal niet ofzo"
zij:"je kan gewoon met je jas naar binnen lopen en drankje bestellen hoor, niemand die het ziet"
ik:"ja maar ik ben bang voor de uitsmeiter dan misschien......"
zij onderbrak me, en zei:"uitsmeiter, waar is de uitsmeiter, ik zie hier geen uitsmeiter ofzo hoor"
ik:"ja ik dacht misschien ben jij de uitsmeiter, gezien jij en die vriendin meteen naar me stonden te roepen enzo..."
zij:"haha, nee, dacht je dat ik de uitsmeiter was" en begon een beetje vreemde gezichten te maken
dus toen ging ik vreemde gezichten terugmaken
en toen zei ze:", met mijn postuur???"(echt de hoeveelheid meisjes van 17-19 van 1:60 hoog, en hoogstens 60 kilo ofzo die ik de laatste tijd gesproken heb en hoe makkelijk die doen maar toch gaat het mis is niet normaal)
ik:"ja dat weet ik toch niet, kan een uitsmeiter niet vrouwelijk zijn. jij staat hier al de hele tijd bij de ingang alsof je de uitsmeiter bent he..."
maargoed dat was ze dus niet.
en toen zij:"nou probeer het gewoon dan"
dus toen ging ik met jas aan naar binnen drankje kopen. en toen zij de barman van "nee je mag niets bestellen zonder van de gardarobe gebruik te maken"(echt wtf, de wereld keert zich altijd tegen mij ofzo he. als ik me met iets bezig houd. dan lijkt ineens of de rest van de wereld zich er ook ineens mee gaat bezig houden. in dit geval over verplicht gardarobegebruik)
dus ik weer zo naar buiten. en ik zo van: "nee kon niet"
en toen zij zo:" nou weet je wat, dan houdt ik je jas wel hier in de gaten, en probeer je het nog een keer"
en toen ik:"ohja dat is een goed idee, ik kan jou ook wel 3 euro geven om wat voor me te halen, maar daar vertrouw ik je niet mee. met dit oude fot wat wat mij betreft minder dan 3 euro waard is wil i kje nog wel eventjes vertrouwen"
dus toen dat gedaan,
dus ik naar binnen lopen,
was trouwens erg rustig, en ik zag de bar met niemand eraan, en 2 mensen op de dansvloer. en die blonde meid die rende naar me toe ineens vanuit het niets, maar nu stond ze recht voor me, en ze zei weer : "wil je dansen" en pakte me handen vast.
en inplaats van weer "nee " zeggen, of een poging doen tot dansen wat ik niet wilde want na ongeveer 11 jaar geen enkele dansbeweging maken, zou dat er heel vreemd uitzien dacht ik al.
maar ik duwde haar van me af, en zei toen:"misschien kan ik wel helemaal niet dansen"
dus verder weer bij dezelfde barman proberen drrankje te bestellen, en toen zij de barman:"ja, mag ik je gardarobekaartje zien"
echt wtf, hele wereld is tegen me, maar ik ben ook wel voorspelbaar voor die barman he.
dus ik zeg zo plagend tegen die barman:"ja maar ik heb nu geen jas meer bij me, die heb ik misschien wel net naar huis gebracht."
barman:"ja tuurlijk, nu net in die 1 minuut. ik geloof je niet"
ik:"weetjewat, (blahblah weer verhaal dat ik geen geld had uitgelegd), en als je me nu door de vingers ziet, kom ik morgen met hier eens terug, met meer geld"
hij:"nee dat kan niet"
ik:"waarom lijk je zo tegen me, is het iets persoonlijks of is het de regels"
hij:"het zijn de regels"
dus ik zo terug naar buiten lopen, en die langere petite brunnette die er al de hele tijd stond probeerde nog pogingen te doen van :"je kon me vertrouwen, zie je wel"
maar ik ben hem daar toen maar gesmeerd. overigens heel het verhaal verteld dat ik maar 3 euro had, en dat het maar bleef falen me drankjeshaalpogingen.
maar het voelt gewoon kut! het is gewoon, elk moment kunnen ze doorzien dat ik eigenlijk een totale KNEUS ben. en dat is niet aantrekkelijk.
en ook dat die meid met me wou dansen, i'd love to!!! maar ik kan het gewoon niet.! en ik durf het niet.!
ik vond die 2 meiden zowiezo al niet interesant. omdat ik eigenlij kgewoon niets van ze wist. enige wat ik wist is dat die blonde nogal graag wilde dansen, en die brunette de iets stillere was.
maar voordat ik ze interesant kan gaan vinden, zou ik eigenlijk wel wat meer moeten weten.
vond het eigenlijk zowiezo al jailbait eigenlijk. kon ik lekker neggen. maar voor de rest liep het gesprek nergens heen. ik had gewoon me gevoel aan de kant moeten zetten en een vertrouwenstest met die brunnette ofzo moeten doen, en namen uitwisselen.
en dan nog meer dingen, maar in ieder geval wel de dansvloer blijven ontwijken. en ik was ook half gehandicapped door me "maar 3 euro 10" bij me handicap.
rest van de avond was verder ook nog faal, en ben naar ander cafe gegaan waar ik wel een drankje kon kopen voor minder dan 3 euro 10, maar toen stond ik daar eenmaal en toen waren er helemaal geen meisjes.
dus toen ging ik maar met gasten praten, en ik had bij 3 gasten al een 'oke ' ik ben er. en toen probeerde ik mezelf te introduceren voor die 4e, ook iets met geld wat op tafel lag. en toen zij hij dat ik dat geld mocht hebben als ik maar oprotte met me saaie verhalen(hij vond me duidelijk niet zon cool persoon). maar of dat nou zeer serieus was weet ik neit vanwege autistische redenen.
volgensmij zijn sommige 19 jarige meisjes trouwens best kansloos. als ze mij al aanklampen![]()
dat was maandje terug ookal bij die 17 jarige meisjes, geen idee waarom![]()
en dan dingen een beetje behandelt over deze gehele topics:quote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou ik had het met gasten over wat dingen. en toen ging het over tomaten.
toen bedacht ik bij mezelf van:"okee, als ik nu met meisjes kon omgaan, zou ik aan dat meisje een second-opinion over de tomatenkwestie vragen"
toen dacht ik van: "ik wil veranderen, ik ga het gewoon doen".
en toen ging alles fout.
en toen droop ik af, en giegelden ze van "wat was dat nou weer, en was het wel duidelijk dat ik heel erg faal ben". toen was me reputatie meteen in heel die weide omgeving eraan, en toen ik terugging naar de gasten was het wel duidelijk dat ik toch niet zo alfa was als ze dachten
edit:
nee geen troll. er was in het gesprek oneenigheid of tomaten groenten of fruit waren.
het plan van mij was gewoon eventjes aan dat meisje vragen
ik ging naar haar toe, en toen stapte ze op het moment dat ik ftc wilde doen onverwacht 1 kant op(een ongemakkelijke kant). en toen ging ik al in me natural game om dat op te lossen.
onzeker zenuwachtig gedrag dus
toen deed ik de ftc, en had die helemaal geen kracht meer door me eerder gedrag
"blabla, vrienden daar, we hadden het over iets, ik wil je wat vragen, ik ga zo weer weg"
toen ging ik over de tomaten vragen : " want ik zie dat jij een vrouw bent"....
toen onderbrak ze me van : "ja ik ben een vrouwelijk ja" niet op een erg nare manier, maar ze onderbrak me wel omdat zij "gespreksleider" was geworden door me faal voorheen
toen wat faaldingen
en ik probeerde het op te lossen met " hee hee! ik was aan het woord" maar dat sloeg op dat moment echt helemaal nergens meer op
en toen ging ik me vraag afmaken van " vrouwen doen boodschappen en kunnen koken, weet jij of een tomaat groente of fruit is"
terwijl heel de sfeer "ik doe belachelijk" was
.ze zei toen ik was uitgesproken wel netjes "fruit". ookal giegelde en lachte ze de hele tijd om me wanhopige poging om met meisjes te praten.
en toen ik : "oke dan, jij zegt fruit... hun zeiden van niet, en ik twijfelde ...dankjewel"
en toen ging ik terug naar de tafel , en had niemand het al meer over tomaten en dat zag zij. en toen was het nog meer faal voor me reputatie
ik kan nieteens "normaal" iets vragen aan een meisjes dus
Heb ook alles gelezen, en inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:07 schreef missyB het volgende:
ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik op bovenstaande pogingen antwoorden moet.
en ga er eens even over nadenken.
Dat is eigenlijk best een goed idee!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:39 schreef missyB het volgende:
[..]
jij zou gewoon eens daten moeten oefenen met een proefkonijn, heb je geen zus of vriendin die met jou een rollenspel wil spelen?
Kun je nog lachen ook!
ik pik er even paar digetjes uit die ik anders zou doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:07 schreef missyB het volgende:
ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik op bovenstaande pogingen antwoorden moet.
en ga er eens even over nadenken.
Of mensen die als vanzelfsprekend alles toekwamen in het leven met een beetje inspanning.Omdat ze nooit ziek zijn geweest. Daardoor alle kansen in het leven die automatisch komen met de leeftijd hebben kunnen benutten. Nooit iets aan het handje. Nooit te kampen hebben gehad met ziekte, overgewicht, een gebrekkige thuis. Die gaan zeggen tegen anderen dat zij niet zo moeten zeiken. Of dat uiterlijk niet uitmaaktquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is zoiets. Mensen die altijd hun eigen boontjes hebben moeten doppen verwachten van anderen ook dat ze "niet zeiken en gewoon doorgaan".
Ik heb toch echt andere dingen gezien tijdens het uitgaan. Als je als jongen namelijk een 'looker' bent. En niet overkomt als een creep. Hangen de meiden aan je lippen en hebben ze geen probleem om met je te kletsen of meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens, mlig.
Een café of dancing is <by far> niet de beste plek om vrouwen te versieren als je onzeker bent, om drie grote redenen:
- de eerste en allervoornaamste: heel wat creeps hebben het voor jou verpest. Een dame gaat dus op stap met het idee in haar hoofd dat ze zich ten alle tijde moet beschermen tegen creeps. Waardoor ze te snel het idee krijgt dat ze met een creep te maken heeft;
- ten tweede: de meeste mensen, dus ook de dames, zijn beschonken. Daardoor is hun beoordelingsvermogen zodanig beïnvloed dat ze horen wat ze reeds in hun hoofd hebben, namelijk CREEP!![]()
- ten derde: kuddegedrag. Een vrouw gaat zelden alleen op stap. Ze is dus meestal onderdeel van een groep, en contact leggen buiten de groep waar ze mee is, is best een sociale drempel. De mening van de groep wordt haar mening, en haar status t.o.v de groep moet beschermd worden.
Met name meisjes onder de 20 zullen om deze redenen bijna garantie zijn op faal. Bij iedereen!
Het ligt dus echt niet altijd aan jou.
Ja, dat zie ik ook heel vaak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of mensen die als vanzelfsprekend alles toekwamen in het leven met een beetje inspanning.Omdat ze nooit ziek zijn geweest. Daardoor alle gratis kansen in het leven die komen met de leeftijd hebben kunnen benutten. Nooit iets aan het handje. Nooit te kampen hebben gehad met ziekte, overgewicht, een gebrekkige thuis. Die gaan lopen zeggen tegen anderen dat zij niet zo moeten zeiken. Of dat uiterlijk niet uitmaakt
Ik denk dat uitstraling méér uitmaakt dan uiterlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of mensen die als vanzelfsprekend alles toekwamen in het leven met een beetje inspanning.Omdat ze nooit ziek zijn geweest. Daardoor alle gratis kansen in het leven die komen met de leeftijd hebben kunnen benutten. Nooit iets aan het handje. Nooit te kampen hebben gehad met ziekte, overgewicht, een gebrekkige thuis. Die gaan lopen zeggen tegen anderen dat zij niet zo moeten zeiken. Of dat uiterlijk niet uitmaakt
Dit zijn wel de adviezen die we nodig hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens, mlig.
Een café of dancing is <by far> niet de beste plek om vrouwen te versieren als je onzeker bent, om drie grote redenen:
- de eerste en allervoornaamste: heel wat creeps hebben het voor jou verpest. Een dame gaat dus op stap met het idee in haar hoofd dat ze zich ten alle tijde moet beschermen tegen creeps. Waardoor ze te snel het idee krijgt dat ze met een creep te maken heeft;
- ten tweede: de meeste mensen, dus ook de dames, zijn beschonken. Daardoor is hun beoordelingsvermogen zodanig beïnvloed dat ze horen wat ze reeds in hun hoofd hebben, namelijk CREEP!![]()
- ten derde: kuddegedrag. Een vrouw gaat zelden alleen op stap. Ze is dus meestal onderdeel van een groep, en contact leggen buiten de groep waar ze mee is, is best een sociale drempel. De mening van de groep wordt haar mening, en haar status t.o.v de groep moet beschermd worden.
Met name meisjes onder de 20 zullen om deze redenen bijna garantie zijn op faal. Bij iedereen!
ja nou, uitgaan is moeilijk. voordat ik het weet zit ik zowiezo alleen aan een tafeltje ofzoiets.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:28 schreef missyB het volgende:
[..]
ik pik er even paar digetjes uit die ik anders zou doen.
Stel ik heb 3 euro nog wat om uit te gaan ging ik niet.
das bij voorbaat al heel erg lastig als je meisjes wilt ontmoeten.
want bijv een drankje aanbieden om ijs te breken zit er al niet in.
Nu had je dus en gedoe met haar want ze wilde dansen, en met de uitsmijter die vond dat je je jas in garderobe moest hangen en met d ebarman die vond dat je garderobekaart moest kunnen laten zien.
Dus een heleboel gemieter en geen tot weinig aandacht voor t meisje en t meisje denkt uiteindelijk ws wat een rare knaap?
volgens een post ergens eerder in de versieren op latere leeftijd reeks kan het wel.quote:het tomatenverhaal: wat bezielt je om het in hemelsnaam over tomaten te gaan hebben????
ja nou, ik was blij dat ze al 2 keer iets terugzei. en het voelde nog niet alsof het helemaal was misgegaan. en wegens wanhopigheid vond ik dat over neusspray zeggen slim klinken, alsof ik slimme dingen wist (Dat over amerika), en ook een een compliment want ik zei "zon leuk meisje als jij".quote:De neusspray: jongen sommige dingen mag je denken maar niet zeggen, je had beter kunnen zeggen he lastig voor je dat je zo verkouden bent, ipv het afkeurende doe je dat hier???? en vervolgens er belerend achter aanplakken van die evt verslaving.
ik zou als meisje denken toedeloe joker!
hee, ik moest iets zeggen werd er verwacht! of er zou dodelijke stilte gaan komen, en het was nog RUIM daarvoor.quote:ik heb werkelijk een tijdje zitten denken van wat is dit allemaal in vredesnaam en geprobeerd terug te denken aan toen ik zelf bijv een jaar of 16 was maar ik kan me dit soort gesprekken niet heugen.
Tis net of je niet helemaal weet wanneer je je mond moet houden waneer je hem open moet doen en dus idd wat je moet zeggen.
als ik "mezelf" ben ontwijk ik vrouwen juist. nu bijv. is het maand terug ofzo dat ik laatste keer ben uitgegaan. toen ging het al iets beter zodat ik beetje kon babbelen(ook iets over gepost in versieren op latere leeftijd reeks), maar dat ik ook niet snel genoeg kon bedenken met de pua modellen hoe het verder moest.quote:Ik neem aan dat je met familie en vrienden toch ook gewoon praat over gewone zaken?
Een meisje aanspreken kan op dezelfde manier joh
Dat is precies waar uitstraling telt. Niet zozeer looks, maar uitstraling. De creeps zijn namelijk meestal 'lookers'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb toch echt andere dingen gezien tijdens het uitgaan. Als je als jongen namelijk een 'looker' bent. En niet overkomt als een creep. Hangen de meiden aan je lippen en hebben ze geen probleem om met je te kletsen of meer.
ja wat, je hebt het over creeps! hoe denk je hoe ik me over mannen voel die altijd maar in het wilde weg dingen proberen en proberen te escaleren!.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens, mlig.
de meisjes die die players willen zijn dat dan d emeisjes die JIJ wil???quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat, je hebt het over creeps! hoe denk je hoe ik me over mannen voel die altijd maar in het wilde weg dingen proberen en proberen te escaleren!.
ik schreef er supergefrustreerd over voordat ik pua kende. enige manier om een meisje te krijgen is meer schoudergedrag, en een gladde player zijn.
geloof me! meisjes zien het niet in! maar het is echt zo!
ik zit al jaren te wachten op me redder die vanzelf naar me toekomt, maar het gebeurd niet!
Das niet waar. ZIj boekten succes in het leven omdat zij van meet af aan al veel mee hebben gehad. Als je bv mooi bent en de wereld is 9/10 keer aardig tegen je. Dan ga je de wereld en mensen door een roze bril zien. En snap je waarschijnlijk niet waarom de lelijkerds miepen. Omdat je denkt dat je eigen successen het resultaat was van je eigen inspanningen en je persoon en niet je uiterlijk. De manier waarop zij hun zg "adviezen" brengen vind ik al scheef. Vaak en zelden niet, gebeurt dat namelijk bijtend en arrogant. En houden zij geen rekneing met het feit dat anderen buiten hunzelf om op een andere plek staan in de wereld. En andere ervaringen hebben met hoe de wereld met hun zijn omgegaan. gewoon omdat ze andere mensen zijn,quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat uitstraling méér uitmaakt dan uiterlijk.
Maar je hebt wel gelijk, het is makkelijk praten als je zelf de problemen niet hebt gehad.
Aan de andere kant, zij hebben dan misschien de makkelijke weg kunnen nemen, maar ze zijn wel ergens gekomen. Advies van hun kant, mits rekening houdend met andermans (on)mogelijkheden, kan wel degelijk nuttig zijn aangezien zij de contacten en ervaring al hebben.
Gladde players.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat, je hebt het over creeps! hoe denk je hoe ik me over mannen voel die altijd maar in het wilde weg dingen proberen en proberen te escaleren!.
ik schreef er supergefrustreerd over voordat ik pua kende. enige manier om een meisje te krijgen is meer schoudergedrag, en een gladde player zijn.
geloof me! meisjes zien het niet in! maar het is echt zo!
ik zit al jaren te wachten op me redder die vanzelf naar me toekomt, maar het gebeurd niet!
Uitstraling is wel degelijk belangrijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das niet waar. ZIj boekten succes in het leven omdat zij van meet af aan al veel mee hebben gehad. Als je bv mooi bent en de wereld is 9/10 keer aardig tegen je. Dan ga je de wereld en mensen door een roze bril zien. En snap je waarschijnlijk niet waarom de lelijkerds miepen. Omdat je denkt dat je eigen successen het resultaat was van je eigen inspanningen en je persoon en niet je uiterlijk. De manier waarop zij hun zg "adviezen" brengen vind ik al scheef. Vaak en zelden niet, gebeurt dat namelijk bijtend en arrogant. En houden zij geen rekneing met het feit dat anderen buiten hunzelf om op een andere plek staan in de wereld. En andere ervaringen hebben met hoe de wereld met hun zijn omgegaan. gewoon omdat ze andere mensen zijn,
Dat zijn de echte playersquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gladde players.![]()
Ik denk dat zij de hele reden zijn dat ik ook niet meer uitga. Hekel aan dat gedrag, ik zou eens willen dat er eens iemand naast me aan de bar plaatsnam en een opmerking plaatste die eigenlijk nergens op slaat. Zodat ik moet gniffelen en het ijs gebroken is, ofzo. Maar nee, het moet altijd zo geforceerd en overduidelijk met meer bedoelingen.
Ik denk dat jij eens met wat ouder volk op zou moeten trekken. Die jonge meiden snappen nog niet zo dat inhoud uiteindelijk een stuk boeiender is dan looks.
Ik denk dat je daar te snel bent met oordelen. Iemand die 'mooi' is, is dat misschien niet altijd geweest. Dus is de kans aanwezig dat zo iemand wel degelijk een idee heeft hoe jij je voelt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das niet waar. ZIj boekten succes in het leven omdat zij van meet af aan al veel mee hebben gehad. Als je bv mooi bent en de wereld is 9/10 keer aardig tegen je. Dan ga je de wereld en mensen door een roze bril zien. En snap je waarschijnlijk niet waarom de lelijkerds miepen. Omdat je denkt dat je eigen successen het resultaat was van je eigen inspanningen en je persoon en niet je uiterlijk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar te snel bent met oordelen. Iemand die 'mooi' is, is dat misschien niet altijd geweest. Dus is de kans aanwezig dat zo iemand wel degelijk een idee heeft hoe jij je voelt.
Tuurlijk heb je altijd mensen die makkelijk praten hebben omdat ze mooi/rijk/zelfverzekerd/weetikhetwat zijn, en geen idee hebben hoe het zou zijn als dat niet zo was. Maar bedenk je wel dat die mensen ook shit meemaken, 9 van de 10 keer. Iedereen heeft bagage. De één aleen wat anders dan de ander.
Het probleem is dat men zich niet in elkaar kan inleven.
Zij niet in jou, maar jij ook niet in hen. Heb je daar wel eens bij stil gestaan?
Dat hoor je vaak idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef missyB het volgende:
vriendinnetje van mij is bloedmooi, toch liepen mannen met een boog om haar heen.
bij wat na en doorvragen kreeg zij te horen dat ze TE mooi was en de mannen dachten dat zij toch al onbereikbaar zou zijn dus probeerden ze het maar niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |