gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier vieren we vandaag Kundun's twaalfde verjaardag![]()
Mijn troosthond, al een beetje oud, maar zo lief en zo'n goede topdog!
Veel plezier en welkom terug.quote:
quote:
Oscar nog steeds zo lief?quote:
Ha oh-oh fijn dat je er weer bentquote:
Hier schelequote:
Ik laat dat altijd in elkaar zettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
ik HAAT, nee echt, IK HAAT! bouwpakkettenBBQ gekocht, compleet bouwpakket
Ik heb MM geroepen en gedreigd dat ding door de tuin te flikkerenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb MM geroepen en gedreigd dat ding door de tuin te flikkerenHij gaat hem zo in elkaar zetten
Hij was bezig. Maar ik zei dattie dat beter asap kon gaan doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer dat je daar dreigementen voor nodig hebt maar goed dat ie t ff doet, daar issie toch de man in huis voor?
Naja, geduld is een schone zaak hoor, wil je binnen nu en een half uur bbquen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij was bezig. Maar ik zei dattie dat beter asap kon gaan doen
Nee, Zondagquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, geduld is een schone zaak hoor, wil je binnen nu en een half uur bbquen dan?
Slavendrijverquote:
Ik kan pas weer in 2014 hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:00 schreef Qwea het volgende:
Ik ga op vakantie in 2012, wie gaat er mee?
Ik wil in oktober maar alle leuke huisjes zitten volquote:
Ik weet nog wel een huisje in DHquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil in oktober maar alle leuke huisjes zitten vol
Ja dag, DH is hooguit goed genoeg om snel doorheen te rijden en boodschappen te doenquote:
Kannie, dan mis je de bootquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, DH is hooguit goed genoeg om snel doorheen te rijden en boodschappen te doen
Hangt dr vanaf hoe vaak ie gaat en hoe druk t isquote:
Wel straks updaten hequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef asfalthooligan het volgende:
Gaat weg even de nieuwe kater halen op de scooter
bak zit al muurvast
Is ong 16 km verderop
We kunnen misschien nog net wachten tot vanavond , maar later ook niet hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal dat ik mn cardreader vergeten ben thuis, ik heb net weer keileuke filmpjes gemaakt van Noche / Sandor en Sjon
Dan heb je pech want thuis is het een crime met die filmpjes dus ik denk dat ze dan voor maandag wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:22 schreef indaha het volgende:
[..]
We kunnen misschien nog net wachten tot vanavond , maar later ook niet hoor
Ach je hebt plannen voor het weekend,quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan heb je pech want thuis is het een crime met die filmpjes dus ik denk dat ze dan voor maandag worden
Is wel snel gegaan.quote:
Wat is er confronterend aan? Dat je 40+bent? nee toch, hoop ikquote:
Ja, dat vind ik best confronterendquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:41 schreef nokwanda het volgende:
Wat is er confronterend aan? Dat je 40+bent? nee toch, hoop ik
Huh, is dat er dan? Moeten wij oudjes hier dan weg?quote:
Jep, als die in zijn vel zou groeien dan wordt hij 50+ kilo ben ik bang.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef nokwanda het volgende:
@Strega en Pagan,
Gefeliciteerd met Kundun.
Hij wordt nu wel heel rimpelig, he!![]()
Dat was ik, Pagan, dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Jep, als die in zijn vel zou groeien dan wordt hij 50+ kilo ben ik bang.![]()
Veel plezier met Greys Grey Asfalt!
Ja ik zag het daarstraks ook maar ik voel me hier beter thuis, desnoods ga ik terugtellenquote:
Jawel maar zondag heb ik alleen het kindquote:
Doe maar stoerquote:
O maar het kind is minstens net zo leuk volgens mij, dan kun je daar ook wat foto's van makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel maar zondag heb ik alleen het kind
[..]
Doe maar stoer![]()
True, dodelijk saaiquote:
Ja dat was te verwachten, maar leuk geprobeerdquote:
Nou ja zegquote:
Twas weer es wat andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat was te verwachten, maar leuk geprobeerd
Je kunt 'm niet verbergen, dus je moet het er maar mee doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:45 schreef indaha het volgende:
Ja ik zag het daarstraks ook maar ik voel me hier beter thuis, desnoods ga ik terugtellen
Goed ideequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Verplaatsen we deze SC toch gewoon naar 40+
quote:
Klinkt vervelend. Hopelijk kom je nu snel van de misselijkheid af, zei hij daar nog iets over?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:17 schreef Oognip het volgende:
Volgens de dokter zijn mijn darmen heel erg aan het rommelen. Hij denkt dat ik een slijmvlies ontsteking heb van het maag-darmkanaal. Het zou normaal vanzelf over moeten gaan, maar dat doet het niet. Ik moet licht verteerbaar gaan eten en ik heb bruistabletten gekregen tegen het maagzuur.
Thanks.
Heeft hij nog naar je plas gekeken of was dat niet meer nodig .quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens de dokter zijn mijn darmen heel erg aan het rommelen. Hij denkt dat ik een slijmvlies ontsteking heb van het maag-darmkanaal. Het zou normaal vanzelf over moeten gaan, maar dat doet het niet. Ik moet licht verteerbaar gaan eten en ik heb bruistabletten gekregen tegen het maagzuur.
Thanks.
Die misselijkheid komt door die ontsteking, of bedoel je dat niet? Binnen een week moet het over zijn. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klinkt vervelend. Hopelijk kom je nu snel van de misselijkheid af, zei hij daar nog iets over?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef asfalthooligan het volgende:
Pfffff jezus
Nou die stuiterbal is er
Heb geen foto,s sprint eerst 30 x tegen de spiegel en alles mee nemend dan in me jas hangen en nu op zolder met selam en dove ,maar hoor nog geen geblaas of gevecht gaat voorzichtig het oorlogsgebied boven even inspecter nu
Een week dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoelde of hij iets gezegd had over wanneer je van de misselijkheid afkomt. Trouwens goed dat je toch eerder gegaan bent, des te eerder ben je er ook weer vanaf
En slecht in taalquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:42 schreef Muis006 het volgende:
van 8 mini negerzoenen wordt je misselijk.
Ik heet nog steeds zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeweet
Dag mevrouw, u doet me denken aan the user formerly known as oh-oh.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:45 schreef APK het volgende:
Als nog een keer iemand het woord 'misselijk' post komt de F&F SC bovenaan te staan op google bij die zoekterm
quote:
Ze is nu oh-oh2 dus pas maar opquote:
Wat een misselijk grapjequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Telt quoten ook of moet het woord misselijk daadwerkelijk genoemd worden?
Bert en Ernie!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Raad eens wie d'r samen 1 mandje delen?
Fotoquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Raad eens wie d'r samen 1 mandje delen?
Heul nie , ik ben het orgineelquote:
Wat heb je 'em in rare kleuren geverfd johquote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:52 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heb je 'em in rare kleuren geverfd joh
Zo doe je datquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
IN het mandje gaat echt te ver voor Jip.
Blue waffle dog!quote:
quote:
Mwehehe. Na de Qwaarschuwing durf ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, da's gewoon slechte kwaliteit.
En ik zocht op google naar blue waffle.
Oscar mag zo'n beetje alles van Jip. Hij mag zelfs in z'n oor knabbelen. Alleen niet druk doen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:13 schreef Pagan het volgende:
Kundun kreeg net een verjaardagskaartje. Uit Maastricht.![]()
Kjoet!quote:
Dat is met een tquote:
Als je op piempie googelt komt de SC ook bovenaan, gevolgd door iemand die op smulweb de nick piempie heeft, volgens mij maakt die het liefst American Pie.quote:
Wat weet die daar nou van?quote:
Wat, noem je haar stiekem Dombo?quote:
quote:
Elders wel dan?quote:
Probeer het dan eens met zoeken op afbeeldingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zocht op blue waffle en kwam in dit topic uit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:23 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zocht op blue waffle en kwam in dit topic uit
Ik zit nog op m'n werkquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Probeer het dan eens met zoeken op afbeeldingen.
Nog 1 uurquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:34 schreef Barbaaf het volgende:
Nog twee uur voor het weekend beginten m'n pagerdienst ingaat
Een blauwe?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een wafel bij de koffie neem.
Ik vond haar van de week (of vorige week?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Zo jammer dat ze nog steeds niet kan bewegen maar wat een strot
Zielig ja, wat een ongelooflijke eikel die Doxquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond haar van de week (of vorige week?) zelfs een tikkie zielig aan de telefoon bij Boulevard!
Welkom terug
Maar zou dat idd echt zo zijn ja, dat hij de (ook al hoogzwangere) nanny lag te bangen terwijl Anouk zelf ook zwanger was?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zielig ja, wat een ongelooflijke eikel die Dox![]()
Maar ja, dan voel je je toch ook wel echt ontieglijk dom denk ik, als je je zo ontieglijk laat bezeiken
Naja dr vriendinnen dr nannies en weet ik wat, en allemaal onder dr eigen dakquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zou dat idd echt zo zijn ja, dat hij de (ook al hoogzwangere) nanny lag te bangen terwijl Anouk zelf ook zwanger was?![]()
Die nanny is ook niet goed bij d'r hoofd dan
Was die ook zwanger van hem?
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt dr vanaf hoe vaak ie gaat en hoe druk t is
Tijdelijk of voor de rest van haar leven?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Een vriendin van mij heeft gewoon een soort van partnerruil gedaan.
Jij postte jaren geleden toch ook in die 30+ reeks?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo bang dat het 'r een beetje muffig ruikt!
Nu ruik je die lucht niet meer?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Tijdelijk of voor de rest van haar leven?
[..]
Jij postte jaren geleden toch ook in die 30+ reeks?
Vroeger vond ik altijd wel dat bejaarden stonken
Een 30+ reeks (daar zat ik toen ik nog 30- was iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:02 schreef APK het volgende:
Jij postte jaren geleden toch ook in die 30+ reeks?
Vroeger vond ik altijd wel dat bejaarden stonken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu ruik je die lucht niet meer?
Das een slecht teken APK
Dat komt nu voor jou op t zelfde neer toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Een 30+ reeks (daar zat ik toen ik nog 30- was idd) is toch wat anders dan een veertigersforum
Al mijn oma's en opa's zijn doodquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Nu ruik je die lucht niet meer?
Das een slecht teken APK
Jamaar als je zelf de hele dag in die zure bejaardenlucht zit dan ruik je het niet meer hoor, of je nou wel rookt of nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou beter moeten ruiken nu juist, als in werkwoord.
Het klinkt zo... oud...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat komt nu voor jou op t zelfde neer toch?
![]()
Ga jij jezelf nou in godsnaam niet 'bijna 40' noemen, want dan ben ik het ookquote:Mn moeder zei laatst iets belerend tegen me.
En toen zei ik echt iets in de richting van "doe es ff normaal mam, ik ben al bijna 40 ja!".
Ze zat echt helemaal van![]()
![]()
![]()
Want als je oudste kind al bijna 40 is dan ben je zelf natuurlijk helemaal bejaard
En je gaat altijd boodschappen doen tijdens het bejaardenvrije uurtje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:06 schreef APK het volgende:
[..]
Al mijn oma's en opa's zijn dood
En mijn moeder ruikt lekker
Sterker nog, jij bent het veel eerderquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt zo... oud...
[..]
Ga jij jezelf nou in godsnaam niet 'bijna 40' noemen, want dan ben ik het ook
Heb ik ook een keer gedaan, was vet coolquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:06 schreef DanseMacabre het volgende:
@APK, een bevriend stel bleef bij haar en d'r vriend slapen en dat meisje van dat andere stel wilde per se bij de vriend van mijn vriendin in bed slapen. Ze liet het nog toe ook..
Toen is er dus 'iets' gebeurd.![]()
Nu woont die vriendin weer bij d'r ouders en dat meisje van dat andere stel bij haar vriend.
tien jaar bevriend waren ze.
Voorbij gevlogen hequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn die twee weken echt nu alweer voorbij joh?
En daar was iedereen het wel mee eens verder?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, was vet cool
Okquote:
Mag ie morgen aan zn nieuwe baasjes vragenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik denk dat het hondje graag een jacuzzi wil ipv een waterbak
Oh morgen al?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mag ie morgen aan zn nieuwe baasjes vragen
Toen mocht ik weer bij mijn moeder gaan wonenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar was iedereen het wel mee eens verder?
Of ook niet?
Nee, ik zal zooooooo blij zijn als ik na die loopse teven en die pups gewoon weer normaal mn eigen roedel zal hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh morgen al?
Je gaat hem stiekem best een beetje missen zeker?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mwehehe. Na de Qwaarschuwing durf ik niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Toen mocht ik weer bij mijn moeder gaan wonen![]()
Oh dan zal het idd wel een opluchting zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik zal zooooooo blij zijn als ik na die loopse teven en die pups gewoon weer normaal mn eigen roedel zal hebben![]()
Ik ren me suf achter dat ding aan![]()
En je weet hoe dol ik op puppies ben
Tis hier al weken kermis ja, ik ben wel blij als t weer es normaal gaat zijn zo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan zal het idd wel een opluchting zijn
Hier is het echt chaos ende ellende.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, was vet cool
Maar wie doet dat dan / laat dat toe?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:18 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hier is het echt chaos ende ellende.
Oh dat vind ik zooooo lekker, maar ik ga dr altijd mega van aan de spetterpoepquote:
Ik vind het ook zooooooooooooooo lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat vind ik zooooo lekker, maar ik ga dr altijd mega van aan de spetterpoep
Dat zei ik dus ook toen ik het hoorde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan / laat dat toe?
Hoe obvious kan het zijn
Rookworst lust ik heul niequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het ook zooooooooooooooo lekkerMet rookworst en spekkies
Geen baggerschijt alhier
BBQ zit in elkaar!
Jamaar sliep dat meisje zelf dan niet bij dr eigen vriend?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook toen ik het hoorde.![]()
Dat meisje EISTE dus dat zei bij die andere jongen wilde slapen. Ik had haar m'n huis uitgeschopt waarschijnlijk.
Maar goed, HAAR vriend vond dat dus prima, die vriendin vond je dat goed, en die kerel zelf stopte ook nog even vrolijk z'n snikkel in dat andere meisje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook toen ik het hoorde.![]()
Dat meisje EISTE dus dat zei bij die andere jongen wilde slapen. Ik had haar m'n huis uitgeschopt waarschijnlijk.
Niemand heeft z'n leuter ergens ingestopt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, HAAR vriend vond dat dus prima, die vriendin vond je dat goed, en die kerel zelf stopte ook nog even vrolijk z'n snikkel in dat andere meisje?Volgens mij zijn er dan ook nog wel wat andere mensen dingen te verwijten dat alleen dat 'eisende' grietje
Kortom, gewoon een partnerruil waar er later iemand spijt krijgt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Niemand heeft z'n leuter ergens ingestopt.
Ik vind dat ze alle vier fout zijn. Nu blijkt dat de vriend van mijn vriendin al tijden lang verliefd was op dat andere meisje.
Mijn vriendin sliep bij de vriend van dat andere meisje.![]()
Stomstomstom.
En geknuffeld in bed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom, gewoon een partnerruil waar er later iemand spijt krijgt?
Alleen gezoend ofzo?
Heb je een beetje lam liggen zoenen zit je er de rest van je leven aan vastquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kortom, gewoon een partnerruil waar er later iemand spijt krijgt?
Alleen gezoend ofzo?
Wat een drama zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En geknuffeld in bed.
Nu wil hij een omgangsregeling met de kat.
Zoenen en 'geknuffeld'?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En geknuffeld in bed.
Nu wil hij een omgangsregeling met de kat.
Zij verwijt niemand wat hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een drama zegIk snap eerlijk gezegd teh drama niet zo als zij ook gewoon bij die andere gast in bed is gekropen... Wat had ze dan verwacht?
Oh serieus?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zij verwijt niemand wat hoor.
Haar vriend heeft het uitgemaakt omdat hij dus verder wilde met dat andere meisje.
@Greys, wat jij zegt ja..
@Goodbye, ik snap het zelf maar half.
D'r neef?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja en tis ook nog d'r neef, wat nu d'r ex is.
![]()
Soap compleet.
Ik heb ook een tijdje in een doos gewoondquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb geen woonwagen, ik woon in een doos.
Wie nietquote:
MM en ik ook zo ongeveerquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:04 schreef tombolafan het volgende:
Zo, wat een verhalen hier zeg
Ik heb nog nooit aan partnerruil gedaan
Mn ouders wel zo ongeveer
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:04 schreef tombolafan het volgende:
Zo, wat een verhalen hier zeg
Ik heb nog nooit aan partnerruil gedaan
Mn ouders wel zo ongeveer
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM en ik ook zo ongeveer
Zijn ex neukte mijn ex en ik neukte haar ex en hij zijn ex
Of dat je in haar jurken rond gaat lopenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik denk dat ik het nu wel netjes hou door 1 uit te zoeken zonder kinderen en weinig shit
Enigste wat ooit een probleem kan zijn is dat het me collega is
Hij is zichtbaar, dat vind ik al heel watquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef asfalthooligan het volgende:
tot nu toe gaat het goed even een paar foto,s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het is de operatiewond die een klein stukje opengegaan was toen 14 dagen geleden de hechtingen eruit gingen, maar hij groeit nu fijn dicht zonder complicaties,ik denk nog 1 weekje dan is de wond dicht.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Oognip het volgende:
Hoe was het bij de controle Indaha? Geneest de wond van je man goed?
Dat is mooi zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef indaha het volgende:
Ja het is de operatiewond die een klein stukje opengegaan was toen 14 dagen geleden de hechtingen eruit gingen, maar hij groeit nu fijn dicht zonder complicaties,ik denk nog 1 weekje dan is de wond dicht.
Verder hoeven we voorlopig niet terug naar het ziekenhuis ,pas begin juli weer voor de controlescan dan
OMG, dan zie je er nu uit als Jezus die net van het kruis gehaald is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef Pagan het volgende:
In mijn blote bast brandnetels en bramen ruimen was niet mijn beste idee.![]()
Ik ga de vaatwasser legen en weer vullen.
Nee, dat bewaren we voor de zaterdagavonden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OMG, dan zie je er nu uit als Jezus die net van het kruis gehaald is.
Oh dat ziet dr voor een kat best eng uit, zo open en bloot achterop de scooter, hopelijk issie snel gewendquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef asfalthooligan het volgende:
tot nu toe gaat het goed even een paar foto,s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O heerlijk lijkt me dat. Hier is een ex-vrouw waarmee contact noodzakelijk is op feestjes en partijen. Verjaardagen bij dochter en kleindochter en zo. En we reizen vaak met dezelfde trein in de ochtend. En dan gaat ze me beledigen en ze lijkt het nieteens in de gaten te hebben. Ze heeft, geloof ik, behoorlijk spijt van haar beslissing om te scheiden. Is al jaren geleden, 1,5 jaar voor ik hem leerde kennen, maar het lijkt nu pas door te dringen nu ons huwelijk geen gril meer lijkt. Inmiddels benik zover dat ze van mij een keer de wind van voren krijgt, terwijl ik tot nu toe netjes ben blijven glimlachen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Dat komt wel goed, Asfalt, gewoon rustig laten gaan. Hij moet er waarschijnlijk nog aan wennen dat deze katten hem niks doen. En fijn dat het tussen jou en je vriendin zo goed gaat![]()
Hier geen gepartnerruil, ex van qltel (die al ex was voor ik hem leerde kennen) heeft nooit meer wat van zich laten horen. Heeft ie ook geen behoefte aan dus dat komt mooi uit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, dat bewaren we voor de zaterdagavonden.
Dat valt me nu pas opquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat ziet dr voor een kat best eng uit, zo open en bloot achterop de scooter, hopelijk issie snel gewend
Ja dat lijkt me idd moeilijk vooral omdat er kinderen zijn en je haar daardoor moeilijk vol aan kan vallen ,wat je zonder kinderen waarschijnlijk allang gedaan hadquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O heerlijk lijkt me dat. Hier is een ex-vrouw waarmee contact noodzakelijk is op feestjes en partijen. Verjaardagen bij dochter en kleindochter en zo. En we reizen vaak met dezelfde trein in de ochtend. En dan gaat ze me beledigen en ze lijkt het nieteens in de gaten te hebben. Ze heeft, geloof ik, behoorlijk spijt van haar beslissing om te scheiden. Is al jaren geleden, 1,5 jaar voor ik hem leerde kennen, maar het lijkt nu pas door te dringen nu ons huwelijk geen gril meer lijkt. Inmiddels benik zover dat ze van mij een keer de wind van voren krijgt, terwijl ik tot nu toe netjes ben blijven glimlachen.
Ik MM ook. Via fokquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ken mijn vriend via internet.
Ofja, via een vriendin die hem van internet kende.
Weekendquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef Qwea het volgende:
Zo. Paar lekkere biertjes gehaald waaronder : palm, krat hertog jan, grolsch lente bok, hertog jan lente bok, warsteiner en nog 2 duitse biertjes.
Hallo weekend
Dat is mooiquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja het is de operatiewond die een klein stukje opengegaan was toen 14 dagen geleden de hechtingen eruit gingen, maar hij groeit nu fijn dicht zonder complicaties,ik denk nog 1 weekje dan is de wond dicht.
Verder hoeven we voorlopig niet terug naar het ziekenhuis ,pas begin juli weer voor de controlescan dan
Daar krijg je het weekend wel mee omquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef Qwea het volgende:
Zo. Paar lekkere biertjes gehaald waaronder : palm, krat hertog jan, grolsch lente bok, hertog jan lente bok, warsteiner en nog 2 duitse biertjes.
Hallo weekend
Precies. Ik wil de toch al niet fantastische band tussen haar en haar dochter niet bederven en ik wil dochter niet in een spagaat duwen. Die is toch al zo dat ze met iedereen rekening wil houden. Maar ze weet inmiddels wel dat mijn geduld op is en dat ik op zaken die mezelf betreffen voortaan wel antwoord zal geven. Ik blijf me niet aanpassen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me idd moeilijk vooral omdat er kinderen zijn en je haar daardoor moeilijk vol aan kan vallen ,wat je zonder kinderen waarschijnlijk allang gedaan had
Lekker danquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. Ik wil de toch al niet fantastische band tussen haar en haar dochter niet bederven en ik wil dochter niet in een spagaat duwen. Die is toch al zo dat ze met iedereen rekening wil houden. Maar ze weet inmiddels wel dat mijn geduld op is en dat ik op zaken die mezelf betreffen voortaan wel antwoord zal geven. Ik blijf me niet aanpassen.
Alleen weet dochter niet hoe negatief moeder vaak over haar is en dat ik daar wel tegenin ga. En dat zeg ik ook niet, want dan is er zo helemaal niks meer over van hun relatie.
Afschuwelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O heerlijk lijkt me dat. Hier is een ex-vrouw waarmee contact noodzakelijk is op feestjes en partijen. Verjaardagen bij dochter en kleindochter en zo. En we reizen vaak met dezelfde trein in de ochtend. En dan gaat ze me beledigen en ze lijkt het nieteens in de gaten te hebben. Ze heeft, geloof ik, behoorlijk spijt van haar beslissing om te scheiden. Is al jaren geleden, 1,5 jaar voor ik hem leerde kennen, maar het lijkt nu pas door te dringen nu ons huwelijk geen gril meer lijkt. Inmiddels benik zover dat ze van mij een keer de wind van voren krijgt, terwijl ik tot nu toe netjes ben blijven glimlachen.
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. Ik wil de toch al niet fantastische band tussen haar en haar dochter niet bederven en ik wil dochter niet in een spagaat duwen. Die is toch al zo dat ze met iedereen rekening wil houden. Maar ze weet inmiddels wel dat mijn geduld op is en dat ik op zaken die mezelf betreffen voortaan wel antwoord zal geven. Ik blijf me niet aanpassen.
Alleen weet dochter niet hoe negatief moeder vaak over haar is en dat ik daar wel tegenin ga. En dat zeg ik ook niet, want dan is er zo helemaal niks meer over van hun relatie.
Zuipschuitquote:
Ik had eergisteren 8 biertjes gehad in rap tempo met wat vrienden in de zon. Kon nog normaal naar de plee gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Zuipschuit, vroeger kon ik daar ook wel weg mee maar nu voel ik me na 2 drankjes al bezopen.
Het is wel goedkoper nu om zat te worden
Rockstar!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
Gewenning he
gvd, de oxycodon, de diazepam, de oxazepam en de tramadol doen al geen fuck meer en nu mijn bier ook nog zeker?![]()
Precies. Maar als ze nou nog een keer zegt dat nokManda erg veel moeite heeft met de scheiding (in de trein... echt waar) dan leg ik haar fijntjes uit dat ze beter contact kan opnemen met een goede psycholoog omdat zoveel projectie absoluut ongezond isquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je ook niet doenDan ben jij straks de gebeten hond.
Jij bent dadelijk voor alles immuun,je neemt dat toch niet allemaal op 1 dag in he en dan het pilske erbijquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had eergisteren 8 biertjes gehad in rap tempo met wat vrienden in de zon. Kon nog normaal naar de plee gaan
Gewenning he
gvd, de oxycodon, de diazepam, de oxazepam en de tramadol doen al geen fuck meer en nu mijn bier ook nog zeker?![]()
Ik zou dan wel dat doen als de coupe pleurisvol isquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. Maar als ze nou nog een keer zegt dat nokManda erg veel moeite heeft met de scheiding (in de trein... echt waar) dan leg ik haar fijntjes uit dat ze beter contact kan opnemen met een goede psycholoog omdat zoveel projectie absoluut ongezond is
Ook in de trein natuurlijk
Tuurlijk wel! Eckte verslaafden doen datquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij bent dadelijk voor alles immuun,je neemt dat toch niet allemaal op 1 dag in he en dan het pilske erbij
Als ze daar voorbij komen is het maar goed dat je er vanaf bent, want dan gaat er iets goed mis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb denk ik ook wel een erge ex. Die kwam bij opsporing verzocht voorbij. De ex daarvoor nooit meer contact mee maar toen was ik ook nog jong.
Reken maar!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dan wel dat doen als de coupe pleurisvol is
Junkquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Eckte verslaafden doen dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |