gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Hier vieren we vandaag Kundun's twaalfde verjaardag![]()
Mijn troosthond, al een beetje oud, maar zo lief en zo'n goede topdog!
Veel plezier en welkom terug.quote:
quote:
Oscar nog steeds zo lief?quote:
Ha oh-oh fijn dat je er weer bentquote:
Hier schelequote:
Ik laat dat altijd in elkaar zettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
ik HAAT, nee echt, IK HAAT! bouwpakkettenBBQ gekocht, compleet bouwpakket
Ik heb MM geroepen en gedreigd dat ding door de tuin te flikkerenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb MM geroepen en gedreigd dat ding door de tuin te flikkerenHij gaat hem zo in elkaar zetten
Hij was bezig. Maar ik zei dattie dat beter asap kon gaan doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer dat je daar dreigementen voor nodig hebt maar goed dat ie t ff doet, daar issie toch de man in huis voor?
Naja, geduld is een schone zaak hoor, wil je binnen nu en een half uur bbquen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij was bezig. Maar ik zei dattie dat beter asap kon gaan doen
Nee, Zondagquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, geduld is een schone zaak hoor, wil je binnen nu en een half uur bbquen dan?
Slavendrijverquote:
Ik kan pas weer in 2014 hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:00 schreef Qwea het volgende:
Ik ga op vakantie in 2012, wie gaat er mee?
Ik wil in oktober maar alle leuke huisjes zitten volquote:
Ik weet nog wel een huisje in DHquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil in oktober maar alle leuke huisjes zitten vol
Ja dag, DH is hooguit goed genoeg om snel doorheen te rijden en boodschappen te doenquote:
Kannie, dan mis je de bootquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag, DH is hooguit goed genoeg om snel doorheen te rijden en boodschappen te doen
Hangt dr vanaf hoe vaak ie gaat en hoe druk t isquote:
Wel straks updaten hequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef asfalthooligan het volgende:
Gaat weg even de nieuwe kater halen op de scooter
bak zit al muurvast
Is ong 16 km verderop
We kunnen misschien nog net wachten tot vanavond , maar later ook niet hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal dat ik mn cardreader vergeten ben thuis, ik heb net weer keileuke filmpjes gemaakt van Noche / Sandor en Sjon
Dan heb je pech want thuis is het een crime met die filmpjes dus ik denk dat ze dan voor maandag wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:22 schreef indaha het volgende:
[..]
We kunnen misschien nog net wachten tot vanavond , maar later ook niet hoor
Ach je hebt plannen voor het weekend,quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan heb je pech want thuis is het een crime met die filmpjes dus ik denk dat ze dan voor maandag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |