Hihi. Doe het nu snel!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
Weird, ik kwam het vorige topic eigenlijk alleen maar centraal zetten en ineens was die vol. Het is magie.
Hier schijnt de zon!quote:
FOK!idols inzendingenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat moeilijk zoeken? geen directe link?
Zielig.quote:
een vriend van me opent zijn eigen cafe/restaurant..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zijn ieder zijn plannen voor vandaag?
Naar zeg, hoe komt dat toch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
Weird, ik kwam het vorige topic eigenlijk alleen maar centraal zetten en ineens was die vol. Het is magie.
Jezus Christ Superstar is best een faal inderdaad.quote:
En je stomste accountnaam mag je houden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kliko:
XLG, kutkloon.
Bloemlief, spam.
Cosmo., komt alleen maar bagger uit.
Voortaan gratis zuipen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend van me opent zijn eigen cafe/restaurant..
Wij gaan scheidenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jezus Christ Superstar is best een faal inderdaad.
Ach, ik ben wel een breezerslet irlquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je stomste accountnaam mag je houden.
ja, zon schijnt waarom niet...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wel een goed idee trouwens Viro.![]()
Ik ga ook zo de zon begroeten.
Ik dacht eerst dat je zo'n aandachtshoer van een wijf was.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel een breezerslet irl
Is hij ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je zo'n aandachtshoer van een wijf was.
Bobje heeft account voor me gemaakt, dus ik heb niks over naam te zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat denk je nu dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij zit voor altijd in mijn hart
Hihi.quote:
ik ga echt niet al die filmpjes kijken hoor..quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat mag ik toch niet zeggen suffie.
Biertje?quote:
Leg uit?quote:
staat een krat in mn auto. helaas leeg. straks snel omruilen voor een vollequote:
Beetje vroeg maar een lekker koude gaat er wel inquote:
quote:
"Man" jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:55 schreef Furdinand het volgende:
Ik kwam er pas heel laat achter dat breezer een man is
Maar dan is het hele idee weg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga echt niet al die filmpjes kijken hoor..
ik ben alleen maar geinteresseerd in de onvervalste appel-sound
Was je me kwijt?quote:
Niet zo boos doen Appeltje.quote:
Dit klinkt trouwens als een puik plan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zal een hele goed vader voor je zijn hoorsamen naar Lady Gaga en naar wedstrijden van het Nederlands elftal enzo
Gekkie. Douchse.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
nu ga ik douchen zodat mijn tranen niet opvallen
Huilen totdat je uitdroogt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik huil met je mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
ja en was bezorgd om je kerel. Ging niet zo goed de laatste keer dat ik je zag posten in onz radio.quote:
KOPEN KOPEN KOPEN KOPENquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
ibood.com heeft vandaag best een aantrekkelijke aanbieding.... [ afbeelding ]
Ik leef nog.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Viro het volgende:
[..]
ja en was bezorgd om je kerel. Ging niet zo goed de laatste keer dat ik je zag posten in onz radio.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
ibood.com heeft vandaag best een aantrekkelijke aanbieding.... [ afbeelding ]
Delen, gaarnequote:
si señor!quote:
We worden aangevallen door piratenbestrijders.quote:
Niemand mag jou aanvallen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
We worden aangevallen door piratenbestrijders.
neequote:
Hihi, wat lief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Furdinand het volgende:
Waarom huilt iedereen hier zoveel???
De wereld is zo mooi!
nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Furdinand het volgende:
De wereld is zo mooi!
Hahah, jij leeft in een illusie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Furdinand het volgende:
De wereld is zo mooi!
Ze willen jou aanvallen, maar ik bescherm je...quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Furdinand het volgende:
De wereld is zo mooi!
quote:
GA WEG JIJ OPTIMIST!!!!!!!!!!11quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:11 schreef Furdinand het volgende:
De wereld is altijd mooi! Ook als het regent of sneeuwt.
Ik ken het, behalve het deel over lenzen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De wereld is alleen mooi als de zon schijnt en als ik mn lenzen in heb. Dit laatste is niet het geval.
Edit: Oh en als ik een vriend heb, ook niet het geval.
Nee hoor ik ben een rasrealist, down to earth zoals ze dat zo mooi zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hahah, jij leeft in een illusie.![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze willen jou aanvallen, maar ik bescherm je...
* gianni61bied zichzelf aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De wereld is alleen mooi als de zon schijnt en als ik mn lenzen in heb. Dit laatste is niet het geval.
Edit: Oh en als ik een vriend heb, ook niet het geval.
JE KLINKT ALS EEN JEHOVA'S GETUIGE MAN WATS MET JOU.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Furdinand het volgende:
Mensen open uw ogen!!! Het leven is zoveel beter als optimist!!! Je kan het leren het is niet moeilijk!!!
Er kwam laatst een hier aan de deur, die heb ik hinkelend weggestuurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE KLINKT ALS EEN JEHOVA'S GETUIGE MAN WATS MET JOU.
Daar ben ik een beetje allergisch voor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohwja, jij was nog minderjarig he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Te groot leeftijdsverschil man.
God put a smile upon my face.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
God put a smile upon my face.
Haha sorryquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:16 schreef Furdinand het volgende:
Sorry mensen stiekem faal ik ook als optimist
Nu geloof ik wel dat je een realist bent.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:16 schreef Furdinand het volgende:
Sorry mensen stiekem faal ik ook als optimist
Noooow when you work it out I'm worse than youquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
God put a smile upon my face.
Ik ben een surrealist.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nu geloof ik wel dat je een realist bent.
volgens freud kan het niet, maar die kerel vertrouw ik toch niet..quote:
Succes Muizjen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ok ik ben naar school. Voor 3 uurtjes college mijn vrijdagmiddag verneuken![]()
![]()
![]()
Tot vanavond allemaal!
Hahaha, ja maar toch. Andere interesses etc etc...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens freud kan het niet, maar die kerel vertrouw ik toch niet..
Christoffer?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hield vorig jaar mijn presentatie over Dalí.
Als het aan de heer Freud lag had ik mijn moeder al verkracht en mijn vader vermoord. Rare kwiebes die Sigmund.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens freud kan het niet, maar die kerel vertrouw ik toch niet..
jij weet niks van mijn interessesquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar toch. Andere interesses etc etc...
Doei DM.
Jezus, de tering zeg. Mijn ogen, wat doe je?quote:
Doordrenken met hartjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jezus, de tering zeg. Mijn ogen, wat doe je?
Klopt dat is waarquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij weet niks van mijn interesses
en ik probeerde alleen maar aardig te zijn
Ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen, Salvador Dalí.
[..]
Hey daar!
Surrealisme sowiesoquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die man is baas. Echt waar.![]()
![]()
Mijn held.
Heej, dat is nieuw.....quote:
Oud subforum, nieuw jasjequote:
Welke?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Achtergrond van mijn telefoon is ook surrealistisch
Wat ga je aantrekken vandaag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
IK heb echt allemaal dilemma's vandaag, en dan ben ik nog maar bij de kledingkeuze
Maak een lijstje en post het hier, dan gaan wij je helpen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
IK heb echt allemaal dilemma's vandaag, en dan ben ik nog maar bij de kledingkeuze
Zoveel mogelijk leer met ijzeren punten dan zit je altijd goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
het is fokking half 1 man..quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dat heb ik ook wel eens, bedankt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is fokking half 1 man..
als je nu nog niet aangekleed bent zou ik me voor de rest van de dag ook geen moeite meer doen
Voel je niet op je tenen getrapt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, bedankt.
Als ik niets te doen heb, kleed ik me de hele dag niet aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je nu nog niet aangekleed bent zou ik me voor de rest van de dag ook geen moeite meer doen
Je bent een man. Wij horen daarover niet moelijk te doen. Wij horen ook maximaal een kwartier in de badkamer te staan, inclusief douchen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Lekker naakt fokken enzo lekker lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik niets te doen heb, kleed ik me de hele dag niet aan.
Ja maar Cosmo mag dat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent een man. Wij horen daarover niet moelijk te doen. Wij horen ook minimaal een kwartier in de badkamer te staan, inclusief douchen.
Ziet er zo gek uit in de huiskamer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker naakt fokken enzo lekker lekker![]()
ik heb het zelf ook regelmatig hoor. maar meestal kleed ik me wel aan als ik uit bed kom. de hele dag in boxershort is ook niet aangenaam voor de burenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, bedankt.
Ja oké, mja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voel je niet op je tenen getrapt.Er zit wel een kern van waarheid in nl.
![]()
En ik heb dat ook zo vaak dus maakt echt niet uit!
Hehe, dan loop in joggingsbroek, cavellotrainingspak en teenslippers.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik niets te doen heb, kleed ik me de hele dag niet aan.
Dat doe ik nu op dit momentquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker naakt fokken enzo lekker lekker![]()
cavelloquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, dan loop in joggingsbroek, cavellotrainingspak en teenslippers.
Ach, sommige mensen leven niet een 9 tot 5 levenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien voor de buurvrouw van 79quote:
Ja toggg lekker lekker ;$$quote:
Ja of pantoffels/sloffen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:30 schreef Zeroku het volgende:
Binnen loop ik sowieso op m'n voetjes of op sokken.
Sinds wanneer ben ik een man?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent een man. Wij horen daarover niet moelijk te doen. Wij horen ook maximaal een kwartier in de badkamer te staan, inclusief douchen.
Ik loop altijd op mijn handen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:30 schreef Zeroku het volgende:
Binnen loop ik sowieso op m'n voetjes of op sokken.
Heb jij geen goddelijk lichaam dan?!???!!?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien voor de buurvrouw van 79.
Jawel. Ik lijk op Buddha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij geen goddelijk lichaam dan?!???!!?
Echt he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Haha rare gewoontes hebben die appels
Dat eet zo moeilijkquote:
Ik heb het lichaam van Achilles, no homoquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij geen goddelijk lichaam dan?!???!!?
ik ook niet, ik begin om half 8quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen leven niet een 9 tot 5 leven
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik heb het lichaam van Achilles, no homo
Haha jij hebt een slechte hiel. HJAHAHAH.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik heb het lichaam van Achilles, no homo
Naar gemiddelden kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Bij een gemiddelde van 100 per dag
Heb je geen lul?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een man?
Haha ja maar dat compenseer ik ruimquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha jij hebt een slechte hiel. HJAHAHAH.
Vooral toen hij dronken wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef Furdinand het volgende:
Als Achilles aan het opscheppen was zij hij altijd dat hij het lichaam van furdinand had.
Wel knapquote:
SPOILER: Het goddelijke lichaam van Zeroku :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfgemaakt.
Hoi Beach.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: Het goddelijke lichaam van Zeroku :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfgemaakt.
Hoi Beach.![]()
![]()
.
.
.
.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
ja verdomme dat was Bob tochSPOILER: Het goddelijke lichaam van Zeroku :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfgemaakt.daar gaan mn fapnachten met zijn hoofd in mn gedachten erop
![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je weten hoe ik daar bij opgekomen ben?
Oh shit, nouja het is gewoon een ode aan alle dikke mannen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja verdomme dat was Bob tochdaar gaan mn fapnachten met zijn hoofd in mn gedachen erop
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:Wow mooi! Serieus.SPOILER: Het goddelijke lichaam van Zeroku :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfgemaakt.
Hoi Beach.![]()
![]()
quote:
jullie tweeSPOILER: Het goddelijke lichaam van Zeroku :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfgemaakt.
Hoi Beach.![]()
![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
We moesten een torso maken bij kunst en ik dacht eerst: IK GA DAVID MAKEN!!einz maar toen ging ik op google zoeken en toen zocht ik op david en toen kwam ik de geshopte dikke david tegen en die ging ik toen makenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We moesten een torso maken bij kunst en ik dacht eerst: IK GA DAVID MAKEN!!einz maar toen ging ik op google zoeken en toen zocht ik op david en toen kwam ik de geshopte dikke david tegen en die ging ik toen maken![]()
![]()
![]()
Je had iokk mij kunnen bellen om te poserenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We moesten een torso maken bij kunst en ik dacht eerst: IK GA DAVID MAKEN!!einz maar toen ging ik op google zoeken en toen zocht ik op david en toen kwam ik de geshopte dikke david tegen en die ging ik toen maken![]()
![]()
![]()
Ja toen kende ik jou toch niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je had iokk mij kunnen bellen om te poseren
Snap ik. Lekker met mijn lichaam spelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vond het serieus leuk om het te maken.
Schoolze!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
richting school en werk en alles doei kusjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, opwinding alles.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Snap ik. Lekker met mijn lichaam spelen![]()
![]()
Doei lieve Cosmo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
![]()
![]()
![]()
tot snellllquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
![]()
![]()
![]()
peciaal voor jou heb ik gepostquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:37 schreef MultiBanaan het volgende:
Niemand post in mijn knijterlauwe topic![]()
![]()
Wat zou je doen...
Bel dan maar als je weer een beeldje gaat makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toen kende ik jou toch niet.Allemaal achteraf gelul.
Ja tochquote:
Oki.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:41 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Bel dan maar als je weer een beeldje gaat maken
Hij wil uitgelaten worden want hij moet poepenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn hond zegt waf, volgens mij wil ie iets.
was het een waf als in: ik heb hongerquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn hond zegt waf, volgens mij wil ie iets.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihi een instinker want je belt nooit mensen![]()
Ga weg jij username verkrachter.quote:
Ik bel nooit, niemand nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Furdinand het volgende:
Durf je mij niet te bellen klinkiebinkie?
oké doeiquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg jij username verkrachter.![]()
![]()
[..]
Ik bel nooit, niemand niet![]()
Alleen mn werk.
Oja. Oké, dan ga ik maar even uitlaten ditdat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hij wil uitgelaten worden want hij moet poepen
Voor die leventje!quote:
En als ik jou bel neem je dan ook niet op?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik bel nooit, niemand niet![]()
Alleen mn werk.
Hoog Catherijne ofzoquote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:45 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En als ik jou bel neem je dan ook niet op?
ja watwat niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Waar was je gisteren dan?!?!?
Lekkere lebber over je neus van de hond terug.quote:
Ja niet altijd hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij staat daar toch altijd te hosselen zei je eens![]()
![]()
Doei Lieve Appeltje.![]()
![]()
Sms je het maar. Ik bel NOOIT. Ik druk iedereen weg altijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Maar wat als ik nou iets heel belangrijks moet zeggen
Oo ok, baiii!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja niet altijd hoor(☞  ̄ヮ ̄) ☞
maar doei
Maar, maar waarom dan..???quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sms je het maar. Ik bel NOOIT. Ik druk iedereen weg altijd.Behalve werk en ouders.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekkere lebber over je neus van de hond terug.
Computer boven telefoon?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bellen is kut. Bellen is stom. Ik haat bellen. Bellen.
Heb je in je jeugd iets traumatisch meegemaakt met een telefoon?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bellen is kut. Bellen is stom. Ik haat bellen. Bellen.
Deze man deze man.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
Broodje kroket met mosterd boven bellen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heb je in je jeugd iets traumatisch meegemaakt met een telefoon?
En vanaf nu ga ik dat wat jullie zeggen negeren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik BEL gewoon niet jezus maak er even een punt van de tering.
maar mn zus zei laatst nog dat ze heel graag met je wilde bellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah niet persee. Ik BEL gewoon niet jezus maak er even een punt van de tering.
Ik ben ook meer van de smsjes jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:52 schreef Zeroku het volgende:
Ik bel eigenlijk ook nauwelijks.
Alleen als er een noodzaak is.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maar mn zus zei laatst nog dat ze heel graag met je wilde bellenjammer dit hoor ik zal het haar vertellen
Huh niet waar?????quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:53 schreef Ragboer het volgende:
Klinker doet sinds gisteren raar tegen mij. Waarom? Wat heb ik gedaan?
Jawel, vaag doen enzo...quote:
Niet Hannie Hossel meer?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik je Victoria Vaag noemen in de titel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |