ik duim voor jullie!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef MarMar het volgende:
Manlief heeft nu een kennismakingsgesprek, als het goed uitpakt kan hij een paar dagen in de week aan de slag als persoonlijk begeleider bij een gezin thuis.
*duim* *duim* *duim*
foto gemaakt, maar nu eerst even de spareribs voorkoken en in de marinade zetten. Kipfilet staat al in de marinade... dat worden érg goed gemarineerde vleeschjes op de barbecue zondagquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
foto gemaakt, maar nu eerst even de spareribs voorkoken en in de marinade zetten. Kipfilet staat al in de marinade... dat worden érg goed gemarineerde vleeschjes op de barbecue zondag
heuvels! De heuvel naar vroenhoven is behoorlijk stijl! Maar wel tof. Ik mis Maastricht soms behoorlijk!@quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk daar?? Ben benieuwd..
Wij willen de hele dag lekker naar Maastricht, terrasje doen en weer wandelt terug.. is dat te doen? En fietsen is dat wat? Anders nemen we die ook mee.
Ik bak nooit , dus ik ben een beetje inspiratieloosquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
wil 't wel oplossen met wat ik hebbeetje crea-bea, maar dan wel met een beetje inspiratie hulp
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef MarMar het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ga een glaasje prosecco drinken met lief!
Oh die van die foto waarop jij als een geschrokken rendier kijkt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:23 schreef progje het volgende:
Ben bij mijn ouders en mijn nichtjes van 2.5 en 4.5 zijn er ook
mwhaha die nichtjes ja hihiquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh die van die foto waarop jij als een geschrokken rendier kijkt?.
Hond2 is er nog niet eensquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heeft sigme de twee honden gewoon onder haar voeten gebonden en hen laten rennen.
Roti kuskusquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:55 schreef neen het volgende:
Dat ziet er helemaal niet gek uit johal wat bedacht voor dat andere? Anders kun je roti kukus maken? Daar hoef je geen vorm voor te hebben.
Uit de wind is het heerlijk! Zat eerst met kleren aan maar dat was me te warm.quote:
Zo, da's best duur!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nog mensen zin om naar Kwak te gaan kijken op 18 juni?
http://collegiummusicum.nl/lustrum/reserveren
Niet dat er wat van te zien valt. Lijkt me weinig nuttig dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:16 schreef Goodbye het volgende:
Dan heb je nog steeds buikspieren, Vik.
Oh ja, die heb ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ze doen het net zoals ik voor hun innerlijke sixpack
Ik denk niet dat zo'n kind eruit floept, maar je mag het proberen van mequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:20 schreef Goodbye het volgende:
Na negen maanden floept zo'n kind er weer uit, hoor.
Het zou makkelijk zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n kind eruit floept, maar je mag het proberen van me.
En dan zien de moeders er na die 9 maanden dus meteen weer zo uit als daarvoor?.
Wat fijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
18 km gewandeld. Heerlijk weer, mooie omgeving, fijne gesprekken met de Duutser. Nu moeie benen!
mooi lijstje hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat fijnHeerlijk...
Ga zo ook nog een route voor morgen uitstippelen, aanstaande moet toch weer werken en er zijn geen wandeltochten dus even kijken.
Lijst?:
O: 450 magere kwark met aardbeien uit de diepvries en zoetstof
T's: 2 x cup a soup kerrie, appel, peer, worteltjes, tomaat
L: 4 x boterham (kaas en rookvlees), 400 ml melk
T's: appel, blokje choco, augurk
D: 500 gr. sperziebonen, 2 kippenpoten met vel, gebakken champignons met ui en knoflook, komkommersalade, zilvervliesrijst
T: cola-berenburg
Het feest is morgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh oeps, faalleek me een goeie gelegenheid voor zo'n taart & barbecue. Alsnog gefeliciteerd hoor!
Goed dat je gemaild hebt![]()
Ik zit ook nog te wachten op een telefoontje, hoop dat ik op gesprek kan komen bij DUO...
DUO --> behe, ik dacht dat je gesolliciteerd had bij een an de cliënten van mijn Engelsenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh oeps, faalleek me een goeie gelegenheid voor zo'n taart & barbecue. Alsnog gefeliciteerd hoor!
Goed dat je gemaild hebt![]()
Ik zit ook nog te wachten op een telefoontje, hoop dat ik op gesprek kan komen bij DUO...
Oh, precies de reden dat ik ook liever de stad vermijd op zaterdagquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:56 schreef Perruche het volgende:
ik ben vandaag de stad ingegaan en het is zodruk
(sorry hoor) ik wil echt graag niet in het centrum wonen
en schoenen sjoppen mislukt, alles is zo lelijk en de winkelmedewerkers zo dom en vervelend!
/klaag
Jeetje wat een tijd voor de wekker..... ik zou daar ook heel moe van worden! Komt er een wat minder zwaar rooster aan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje LB, nu nog wat fruit ofzo?
Perruche... met veel groente en wat kcal dan is het het best een leuk lijstje hoor, niet zo streng!
Pfff ben doodop ben al dagen bezig met: 4.45 uur opstaatn voor werk, dag vrij, werk, dag vrij, werk... Heb al geen ritme maar het is nu helemaal bizar, kan mijn armen nauwelijks optillen
Dat heb ik met Keira Knightleyquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ondertussen kijk ik ANTM; mijn god wat zijn 2 van die meiden eng dun zeg
Bij die ene ben ik steeds bang dat haar hoofd er afvalt
Ik word altijd afgeleid door Keira's tandjes!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Keira Knightley. Huuu.
Ik door haar neus en centebakje.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Merel het volgende:
Ik word altijd afgeleid door Keira's tandjes!
Letterlijk!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Keira wel leuk, ze heeft iets breekbaars ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |