quote:
Op gepaste wijze dan wel he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
TF, ik zal ze in het vervolg dan maar bedanken als ik het 'milf-compliment' krijg
ja, hij probeert alles na te zeggen (lukt nog niet helemaal, die en dat met wijzend vingerdje werkt nog te goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
L. zegt op het laatst ook zelf nog ''poep''
Ik zou niet weten hoe. En makeup heb ik wel, maar vergeet ik steedsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tijd voor een kleine makeover dan?
Dan mag je hier niet meer meepostenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. En makeup heb ik wel, maar vergeet ik steeds![]()
Ik ben gewoon niet zo jong denk ik
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. En makeup heb ik wel, maar vergeet ik steeds![]()
Ik ben gewoon niet zo jong denk ik
mja dat soort types heb je zat, dochter van mijn collega is 6 jaar jonger dan ik, maar ze lijkt midden 30..quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word jonger geschat dan een vriendin die een aantal jaren jonger is. Niet zo leuk voor haar maar ik moet er altijd hard om lachen
Boehoequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dan mag je hier niet meer meeposten
Oh god. Als ik ooit 50 ben denken mensen me al mijn graf inquote:
Ja, dat dusquote:
ik ook niet, ik ben gewoon al 6 jaar 29quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:00 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet niet hoe het voelt om 30 te zijnDus ik voel me maar gewoon nog even 26
Oud lijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:59 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ben 36(!) en wordt halverwege 20 geschat. Als ik het zo opschrijf voel ik me nog jonger! 20! En dan half er bij!
Dat ga ik ook doen. Ik ga geen 30 worden. Blijf straks ook eeuwig 29quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik ook niet, ik ben gewoon al 6 jaar 29
Dat schreeuwt wel om een foto, eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:03 schreef Muks het volgende:
Heb het hier gepresteerd om tot mijn 25e op kinderkaartjes overal en nergens in te komen... zelfs rijbewijzen inleveren ter bewaring bij zwembaden deden geen belletjes rinkelen.
Nu oudste 11 is, begint het schatten wat meer naar de 30 te gaan, maar als ik zeg 38 kijken ze vaak verbaasd.
En 40 word ik niet hoor, ik blijf 39...![]()
helaas geen foto's van mij op le net... als je mij wilt zien zul je langs moeten komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat schreeuwt wel om een foto, eigenlijk
Sinds mijn zwangerschap ben ik ook grijzer geworden. En ik maar denken dat dat ging weg zijn na de bevallingquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:07 schreef Muks het volgende:
29 ga ik hier niet meer verkopen met dat grijze haar van mij...
Aiquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef innepin het volgende:
Alleen hebben ze deze keer al wél de oude kozijnen eruit gesloopt.
Dus ze moeten er wel in. Ook al is het niet wat we besteld hadden.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:32 schreef innepin het volgende:
Oh, correctie.
Het is niet de goede maat.![]()
Jeetje, wat een stelletje nono's zeg. Hoe moeilijk kan het zijn, helemaal als het je werk ook nog is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef innepin het volgende:
Alleen hebben ze deze keer al wél de oude kozijnen eruit gesloopt.
Dus ze moeten er wel in. Ook al is het niet wat we besteld hadden.
Omdat het mietjes zijn als ze ziek zijn..quote:
Gooi het eruit, gooi het eruit...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:56 schreef Vicky het volgende:
Das waar Rocks.
[..]
Omdat het mietjes zijn als ze ziek zijn..
Meneer heeft keelpijn en last van zijn holtes ik ook maar moeders mogen niet ziek zijn. Kom ik net thuis van zwemmen met Tess, had al gebeld maar geen antwoord, bel ik aan met de vraag of ie ff wil helpen 2 trappen omhoog met ubermoe kind, krijg ik een sneer dat meneer lag te slapen. Il ben nog niet boven of hij ligt al weer in zijn nest.
AAAARRRGGGGHHHHHH
sorry.. Dat moest ik ff kwijt
Oeh, die is al terminaal! Ik zou maar vast vragen wat voor kist hij wilquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:56 schreef Vicky het volgende:
Das waar Rocks.
[..]
Omdat het mietjes zijn als ze ziek zijn..
Meneer heeft keelpijn en last van zijn holtes ik ook maar moeders mogen niet ziek zijn. Kom ik net thuis van zwemmen met Tess, had al gebeld maar geen antwoord, bel ik aan met de vraag of ie ff wil helpen 2 trappen omhoog met ubermoe kind, krijg ik een sneer dat meneer lag te slapen. Il ben nog niet boven of hij ligt al weer in zijn nest.
AAAARRRGGGGHHHHHH
sorry.. Dat moest ik ff kwijt
Ik zeg altijd heek sarcastisch: gaat goed he?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:00 schreef leonieke het volgende:
Als ik te veel gesteun en gekreun moet aanhoren omdat hij ziek is, krijgt hij hier standaard te horen: "Gaat het niet, nee?"
Da's meestal voldoende om er geen last meer van te hebben (althans, niet hoorbaar).
En toevallig moet er nog gestofzogen worden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik zeg altijd heek sarcastisch: gaat goed he?!
Nou ja de buitenmaten kloppen wel, alleen hebben ze het draaikiepraam 1/2 van de grootte van het raam gemaakt ipv 1/3. Dus nu ziet het er gewoon heel lelijk uit, vind ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ai
Ik zou het wel even goed bekijken als ze klaar zijn, want ze hebben bij ons oude huis ook een keer de verkeerde erin gezet en dat kon écht niet. Enorme kieren.
Hier juist harder gesnurk door het geluid van de stofzuigerquote:
Lolquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier juist harder gesnurk door het geluid van de stofzuiger.
Die is voor de volgende keerquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik zeg altijd heek sarcastisch: gaat goed he?!
Wij willen nieuwe kozijnen bestellen, maar als ik zo jouw verhalen lees, moet ik er nog maar even over nadenken....quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou ja de buitenmaten kloppen wel, alleen hebben ze het draaikiepraam 1/2 van de grootte van het raam gemaakt ipv 1/3. Dus nu ziet het er gewoon heel lelijk uit, vind ik.
Heeft de contactpersoon op eigen houtje gedaan, horen we nu van de monteur. Vond ie mooier, hij hoopte dat wij het ermee eens zouden zijn (in de offerte stond weer wat anders, lang verhaal). Maar dan zonder te communiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |