ik haak afquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eerste prijs op het International Women's Film Festival
Ik zie twee bekende namen op de poster. Shannon Elizabeth van American Pie en Edward Furlong van American History X/Terminator 2.quote:[b]Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Oordeel: Het leek in t begin op een goedkope horrorfilm en dat is het ook wel. Maar het werd wel steeds leuker om te zien. En uiteindelijk is het eigenlijk helemaal geen slechte film. Nieuwe gezichten en 'e'en bekende, al weeet ik niet meer waarvandaan. Leuke horror.
Ik heb nog deze tip, Turks/Amerikaansquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan je twee Turkse films aanraden die met Engelse ondertiteling op YouTube te zien zijn...
Gönül Yarası (Lovelorn)
Uzak (Distant)
Ik kan je er wel meer aanraden, maar ik vrees dat je (als Nederlander) moeilijk aan een kopie met Engelse of Nederlandse ondertiteling zult kunnen komen. Een (Duits-)Turkse film die veelal geprezen wordt is Gegen die Wand van regisseur Fatih Akin. De film werd in 2004 bekroond met de Gouden Beer op het Filmfestival van Berlijn. Zelf heb ik 'm nog niet gezien.
Ik vond 'm eigenlijk ook best goed, als je om het hele twilight achtige romance gedoe heen kijkt is het wel erg spannendquote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Red Riding Hood 2011
Plot: Roodkapje met een beter verhaal.
Oordeel: Goeie film, en heb me wel vermaakt. Houd sowiezo wel van weerwolfen en vampieren. Niet dat zij beiden in de film voorkomen hoor, alleen de wolvies. En daar zijn er ook niet gek veel van hierin. Maar wel leuk neergezet, vooral Roodkapje. Special effects zijn okay en Amanda Seyfried is prachtig om te zien. De film staat op mijn Bluray-lijst.
Ja!quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:29 schreef ChickenMan het volgende:
Blue Valentine
Dit was goed! Ryan Gosling vond ik al een bazenacteur maar in deze rol is 'ie echt geniaal. En Michelle Williams dan, meesterlijk. Hartverscheurende film met de warmste momenten.Het voelt allemaal zo echt. Gaat dat zien, misschien wel de beste film van 2010. 8.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Ja godver, die draaide niet meer toen ik er heen wilde. Hopen dat de DVD snel uitkomt,quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:29 schreef ChickenMan het volgende:
Blue Valentine
Dit was goed! Ryan Gosling vond ik al een bazenacteur maar in deze rol is 'ie echt geniaal. En Michelle Williams dan, meesterlijk. Hartverscheurende film met de warmste momenten.Het voelt allemaal zo echt. Gaat dat zien, misschien wel de beste film van 2010. 8.5
quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja godver, die draaide niet meer toen ik er heen wilde. Hopen dat de DVD snel uitkomt,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]Bueno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef Falco het volgende:
Badlands
Badlands is een soort Bonnie & Clyde, die erg relaxed en rustig verloopt. Zoveel gebeurt er niet: Martin Sheen neemt een jonge Sissy Spacek op sleeptouw in zijn vlucht met her en der wat moorden. Maar het is prettig om allemaal te zien, doordat de geschoten plaatjes van Terrence Mallick echt prachtig zijn. De chille muziek (die ook gebruikt wordt in een Rabobank-reclame) viel overigens in positieve zin op! Cijfer: 8
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rozenkransquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:32 schreef toetsenbordridder het volgende:
Eastern Promises
[ afbeelding ]
Leuke film!
Miste het beginstuk (zo'n 15/20 min schat ik) waardoor ik er maar geen cijfer aan verbind, maar de rest van de film is het herbekijken waard!
Goeie cast, goed verhaal en leuk uitgevoerd. Minder actie dan ik verwachtte trouwens.
PS:
Wat heeft de chauffer Nikolai nou de hele tijd in zijn handen? Datgene waar hij de hele tijd mee speelt.
Dacht ik eerst ook aan, maar daar is het te klein voor. Op het punt dat hij in het restaurant ermee speelt zie je duidelijk dat het plat en breed is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:05 schreef trebremmit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rozenkrans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |