Klopt, maar de heren in het blauw, of in een camera-auto kan je altijd over het hoofd zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het handige van bij een rood stoplicht staan is dat je de kruising even kan bekijken of er geen flitscamera's staan.
Poetsfreakquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit te twijfelen om een goede poetsmachine te kopen...
Wanneer kom je mijn auto doenquote:
Wat schuift 't?quote:
Ik zou even kijken op forum.carclean.nl en daar even rondkijken naar iemand uit de buurtquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef fruityloop het volgende:
Weet iemand hier ook nog een goede poetsservice in het ooooosten van het land, in de omgeving van Apeldoorn/Deventer?
Netjes, dat laatste was inderdaad ook hard nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:51 schreef FalleNk810i het volgende:
OP updated, alle mensen waarvan de foto's met imageshack waren geupload heb ik verwijderd omdat Fok! die niet meer accepteerd.
Klopt, ik heb ook op het forum van CC een aantal dingen gezien wat er echt super uitziet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef FalleNk810i het volgende:
DAP500 schijnt inderdaad heel erg goed te zijn
Ja, ik ga binnenkort ook een rode motorkap overkopen die met de DAP500 gedaan is, heb ik weer een nette op mijn autoquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook op het forum van CC een aantal dingen gezien wat er echt super uitziet.
En als je een keer de auto van iemand anders doet, heb je de investering er alweer bijna uit.
Ja, dat vind ik ook echt super.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ja, ik ga binnenkort ook een rode motorkap overkopen die met de DAP500 gedaan is, heb ik weer een nette op mijn auto![]()
Vind het zo mooi dat al die swirls er dan ook uitzijn
Prachtig spul inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook echt super.
Maar als jij zo'n ding koop voor +- 200 euro en je kan de auto van iemand anders doen voor 75 - 100 euro van binnen en buiten, heb je de helft alweer terug verdient. En dat is natuurlijk best leuk.
En op deze manier kun je een auto van 10 jaar er weer als nieuw uit laten zien.
Ik heb zelfs correcties gezien met een lakstift, waarvan je het niet meer zag
Maar commandant is grover dan zo'n poetsmachine hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Prachtig spul inderdaad.
Ik heb mijn auto helaas al een keer met commandant behandeld, zelfde idee natuurlijk. Dus ben bang dat ik op een gegeven moment echt door mn lak heen ga![]()
Ben met commandant al door mn huidige motorkap heengegaan, op zo'n randje, daar gaat het nogal snel.
Lakstiften zijn verder wel echt klote, kan er niet mee omgaan
Ja, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar commandant is grover dan zo'n poetsmachine hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |