quote:
pech, daar was tiequote:
Gelukkig heb ik dat gemist.quote:
Ja, Hugo Boss heeft een wedstrijd online gehouden voor het ontwerp van hun overall voor verschillende GP's, dit zal wel 1 van die designs zijnquote:
Vind ze wel vet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja, Hugo Boss heeft een wedstrijd online gehouden voor het ontwerp van hun overall voor verschillende GP's, dit zal wel 1 van die designs zijn
Ze hebben met kers de auto op spanning gezet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:13 schreef kepler het volgende:
Is vettel vergeten z'n broek aan te trekken en durft tie niet uit te stappen?
lolquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze hebben met kers de auto op spanning gezet.
Dat is opzich een logische verklaringquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze hebben met kers de auto op spanning gezet.
Hoop dat hij morgen 2de wordt.quote:
ik vind Alonso ook een zeer goede coureur maar dat eeuwige gejank kan ik ook niet uitstaan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:35 schreef Tarado het volgende:
Tjonge die jongen (Vettel) rijdt een geweldig rondje en dan wordt erover dat vingertje gezeurd, er moet altijd wat te zeiken blijven.
Wel hopen dat hij morgen wat meer tegenstand krijgt
Di Resta doet het erg goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:34 schreef Sinister-D- het volgende:
En kijk die Belg eens gaan, enkel langzamer dit weekend dan Glock in VT3 en dat was maar 0,06 seconden. Vind ik niet slecht van een rookie in z'n 3de race tegenover een coureur met al 'n jaar ervaring bij zijn huidige team![]()
Zelfde geld ook weer voor Di Resta trouwens
De laatste tijd begint duidelijk te worden dat Vettel het zoontje is van Yoda. Met z'n quasi diepzinnige uitspraken. Ik vond Horner wel mooi reageren toen de BBC 'm in Australië vroeg naar de betekenis van de woorden van Vettel "well I guess it must've meant something to him."quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:11 schreef Hoogheid het volgende:
en het domste is na elke overwinning het standaard cliché boordradiogesprek: 'Great work guys, it's a pleasure to race with you every week, we kept our heads cool. We won again. Good work thank you all!'En op de persconferenties net zo. Sebastian Cliché.
Mark Webber, arguably the most outspoken driver in F1, has refused to heap scorn on his team after dropping out in Q1 in China.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Prima, Webber en z'n engineer/mechanics dan. Je bent gewoon een rukker als je bij een team als RB zit en je komt Q1 niet eens door terwijl er geen technische problemen waren.
quote:Webber komt zonder KERS niet door Q1
Mark Webber heeft in China zijn seizoen vooralsnog vervolgd in mineur. De Red Bull-coureur start slechts als achttiende nadat er op zaterdag van alles mis ging.
Het loopt vooralsnog voor geen meter bij de Australiër, die in Melbourne en Sepang ook al niet kon imponeren en telkens slachtoffer wordt van allerlei problemen waar hij zelf weinig aan kan doen.
Ook in Sjanghai was het weer raak: het KERS-systeem van Webber functioneerde niet langer. Een uitgebreide reparatie ten spijt moest hij zich zonder hulpmiddelen kwalificeren. Het team koos ervoor hem in de slotfase van Q1 op harde banden te laten rijden.
Een dure inschattingsfout, zo bleek enkele minuten later. Pastor Maldonado kegelde Webber uit de kwalificatie. We dachten snel genoeg te zijn om geen gebruik te hoeven maken van de zachte band, maar dat bleek een misvatting, verklaart Webber aan RTL.
Ik slaagde er niet in de banden optimaal te laten werken. Dat is kort samengevat ons probleem, vervolgt hij. Natuurlijk was ik sneller geweest op zachte banden, daar hebben we ons aan de pitmuur op verkeken. Helaas, het is niet anders.
De grote vraag is nu natuurlijk wat de Red Bull-coureur in de race nog voor elkaar kan boksen. We gaan daar vanavond uitgebreid over nadenken. Ik hoop boven alles dat ik tijdens de race meer dan vijf ronden achter elkaar kan rijden, want daar kwam het vandaag niet van.
Dat maakt het nog onduidelijker...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:50 schreef ari_zahav het volgende:
Hij zat op een OK te wachten om uit te stappen van de FIA volgens de BBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |