Ja, dat klopt wel eigenlijk!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:59 schreef Crutch het volgende:
Je weet dat Sjors niet welkom is omdat ze tegen hem hebben gezegd dat het feest niet door zou gaan, hoe kinderachtig dat ook is![]()
Had ik kunnen doen, maar zit niet in me!quote:Maar goed, ik had hetzelfde gedaan denk ik en misschien is het ook maar beter om niet met dat soort gasten om te gaan.
Of sla Marcel op zijn bek.
En Sjors maakte het niets uit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:01 schreef PlaceboEffect het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel eigenlijk!Maar ik had nog geen idee waarom op dat punt.
[..]
Had ik kunnen doen, maar zit niet in me!
Ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef PlaceboEffect het volgende:
Mijn vraag is dus eigenlijk aan allen hier: Hadden jullie hetzelfde gedaan?
Hartverwarmendquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:04 schreef PfenisBaron het volgende:
Ik had precies hetzelfde gedaan hoor Placebo. Geen flikkers op mijn feestje.
Ja, dat denk ik ook - maar toch blijft het mij verrassen dat mensen moeilijk kunnen doen over dit soort situaties! Accepteer het gewoon! Build a bridge, get over it.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind dat je het prima gedaan hebt, en ik denk dat als je hierdoor vrienden kwijtraakt je die ook beter kwijt dan rijk kunt zijn . Zelf vind ik het waardeloos als mensen discrimineren op kleur of geaardheid ook .
Had zelf een vriendin die idolaat van Hitler was en ik zelf daar niets van moest hebben dan is de vriendschap gauw over.
Murpheys lawquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef PlaceboEffect het volgende:. Het lijkt soms wel alsof ik ben omringt door idioten.
-PE
Ach, wie weet draait hij bij. Ik kan me niet voorstellen dat hij lang met deze figuren om blijft gaan... niet op deze manier in ieder geval want hij houd zo niemand over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef jack4ya het volgende:
Marcel is nu zelf een matennaaier.
Maar dan eentje die je dus echt beter kwijt dan rijk bent. Wat een kwalbal ben je dan, om je zo te laten beïnvloeden, door je uni vrindjes...
QFTquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:12 schreef jack4ya het volgende:
Marcel is nu zelf een matennaaier.
Maar dan eentje die je dus echt beter kwijt dan rijk bent. Wat een kwalbal ben je dan, om je zo te laten beïnvloeden, door je uni vrindjes...
Zijn probleem, niet het jouwe...quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:15 schreef PlaceboEffect het volgende:
[..]
Ach, wie weet draait hij bij. Ik kan me niet voorstellen dat hij lang met deze figuren om blijft gaan... niet op deze manier in ieder geval want hij houd zo niemand over.
Zouden het van die die-hard corpsballen zijn denk je? Of schop ik hier nu mensen tegen het zere been?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wellicht hadden ze wat geleerd die avond, nl. dat een homo ook maar een mens is.
Het valt me erg tegen van universiteitsstudenten moet ik zeggen..
Geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:54 schreef PlaceboEffect het volgende:
Mijn vraag is dus eigenlijk aan allen hier: Hadden jullie hetzelfde gedaan? Ik neem aan dat jullie ook je vriend bij had gestaan als hem dit aangedaan werd. Daar ben je toch immers vrienden voor?
Zie het, na je wonden gelikt te hebben, als een voordeel nu al te weten met wat voor type mens je te maken hebt zodat verdere "teleurstellingen" je bespaart blijven met deze persoon.quote:En wederom ben ik verrast door de bekrompen, maar vooral brute manier hoe sommigen omgaan met mensen die 'anders' zijn. Het lijkt soms wel alsof ik ben omringt door idioten.
-PE
Ja ik ben nu ook wel heel benieuwd wie die nieuwe Uni vriendjes zijn, ik ken geen enkel persoon op de Uni die zo bekrompen is...quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:12 schreef Miasan het volgende:
[..]
Zouden het van die die-hard corpsballen zijn denk je? Of schop ik hier nu mensen tegen het zere been?![]()
TS je hebt goed gehandeld en die zwakke, makkelijk beïnvloedbare Marcel met zijn nieuwe kortzichtige vriendjes ben je liever kwijt dan rijk.
Dat. Als je problemen met homo's hebt wil ik uberhaupt geen vrienden met je zijn. We leven niet meer in 1800-zoveel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:06 schreef twiFight het volgende:
Ik moet uberhaupt de eerste kennis/vriend nog tegenkomen die een homo discrimineert. Misschien moet je gewoon eens met betere mensen omgaan TS.
Ik ook niet. Sterker nog: zulke 'denkbeelden' worden over het algemeen ook niet echt getolereerd.quote:Op zondag 17 april 2011 09:21 schreef Fingon het volgende:
Ja ik ben nu ok wel heel benieuwd wie die nieuwe Uni vriendjes zijn, ik ken geen enkel persoon op de Uni die zo bekrompen is...
quote:Een andere vriend van mij is Sjors, waarvan ik en Marcel nu al jaren weten dat hij homo is. Nooit hebben wij daar enig probleem van gemaakt.
quote:Het schijnt nu dus dat de 'nieuwe vrienden' van Marcel het niet fijn vinden als er 'flikkers' op hen feestje komen.
...is echt te triest voor woorden.quote:( ik heb zelfs nog een SMS mogen ontvangen van Marcel waarin hij verkondigde 'teleurgesteld' te zijn met mijn keuze )
Misschien binnen de navigatorsquote:[b]Op zondag 17 april 2011 11:34
Ik ook niet. Sterker nog: zulke 'denkbeelden' worden over het algemeen ook niet echt getolereerd.
Dit inderdaad...quote:Op zondag 17 april 2011 17:00 schreef PlaceboEffect het volgende: [...]
Serieus, laat iedereen in zijn waarden!
Ik ken best een stel mensen van USC en die zijn in ieder geval absoluut niet homofoob.quote:Op zondag 17 april 2011 15:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
Misschien binnen de navigators?
Al lijkt het mij idd meer een Corps met de typische Jiskefet typetjes.
quote:[...] achteraf gezien moet ik misschien maar blij zijn niet meer om te gaan met dat soort volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |