zal morgen een foto makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik besef in ene dat ik nog steeds niet weet wat het apenspel is... behalve dan dat je bollokus met een spring ding de bomen in schiet
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, het is een oude laptop en de wifi deed het niet, met een unattended versie is het makkkelijk
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, het is een oude laptop en de wifi deed het niet, met een unattended versie is het makkkelijk
hmmm het apenspel was toch gisteren.... en je gaat morgen daar een foto van makenquote:
ding was gebruikt door een oud vrouwtje (was ook te zien pfff alles er af nu alles weer er op en het werkt weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zeg dat dan... dan begrijp ik je tenminste
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm het apenspel was toch gisteren.... en je gaat morgen daar een foto van makentimetraveler
ik hoop dat je het nu niet over je tante hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ding was gebruikt door een oud vrouwtje (was ook te zien pfff alles er af nu alles weer er op en het werkt weer
nee, de moederquote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik hoop dat je het nu niet over je tante hebt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef bollokus het volgende:
ben er weg van ...voor muisje en
voor vul
quote:
Je gaat vandaag nog slapen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:52 schreef bollokus het volgende:
ben er weg van ...voor muisje en
voor vul
quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je gaat vandaag nog slapen...Bollokus slaap
tot vandaag
quote:
helemaal niks, en zoals ik al zei zelfs de cossers komen niet meer per ongelukquote:Op vrijdag 15 april 2011 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
Vultarian... volgende TT dating in the Dark with Vultarian hebben we nog staan hoorvoor nu vrees ik dat er zelfs geen vosjes op afkomen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
helemaal niks, en zoals ik al zei zelfs de cossers komen niet meer per ongeluk
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgen ochtend maar weer gaan koffiedrinken samen
11 uur hier in de SC... en neem nu gebrande en gemalen bonen mee als je blieftquote:
oh het duurde te lang?quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
11 uur hier in de SC... en neem nu gebrande en gemalen bonen mee als je blieft
quote:Op vrijdag 15 april 2011 02:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
oh het duurde te lang?![]()
ik doe mijn best
joepie een verdwaalde cosser!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |