Jij bent echt dom.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard is dus een lafjes. En Laura niet.
Twee keer happen en doorslikken stelt werkelijk helemaal niks voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.![]()
Fakking ranzige dingen eten, of je hoofd door een gat steken en een sleutel pakken
Top 3quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Sharon
5. Karim
Nog geen streamsquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Hoe is het met Mo? Al aan het pakken?
Zei onze deskundigequote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Twee keer happen en doorslikken stelt werkelijk helemaal niks voor.
Met alles ben ik het eens!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
bedroefd dat karim er een paar dagen tussenuit is
boos dat die stervio er weer zo nodig in moest
en blij dat die haarbal er niet in mocht .....
je krijgt een tientje van mij op je paypal gestort als je t live op webcam doetquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Twee keer happen en doorslikken stelt werkelijk helemaal niks voor.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Droomfinale: Gerard, Sharon en Karim.... Karim pakt een koffer met geld, Gerard en Sharon over. Dan doet Gerard een stapje terug en gunt de winst aan Sharon
als je zegt iets niet te willen doen en je doet het ook niet,quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard is dus lafjes. En Laura niet.
Omdat die zo sip keek netquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Hij weet toch dat Karim in een geheime kamer zit.
flauwekul! Dat lint voor Laura hing zo laag, dat ze het never nooit kon missen!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard is dus lafjes. En Laura niet.
precies dat was appeltje eitje ik sta er van te kijken dat ze Alex de missie niet deed maar voor haar zelf wel dr zus zei dat ook maar verbeterde wel ff snelquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef K_L het volgende:
Wat een flutopdracht met die paar spinnetjes![]()
Zitten we nog met die luie draak opgescheept
Ik had die haarbal best wel voor een paar dagen willen ruilen met Lauraquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
Die van Laura vind ik persoonlijk stuk minder ergquote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
Ontzettend jammer voor Maik toch.
Chapeau voor de principes van Gerard, wat een kutstreek van de redactie.
En hoewel ik het zelf niets voor vond stellen (maar ik ben niet bang voor spinnen), toch knap van Laura.
We hebben er maar 1,... Blij dat ziggo ook weer "online"isquote:
Ja, echt laag, maar er hangt me een opdracht bij voor Laura die onmogelijk te halen was.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
flauwekul! Dat lint voor Laura hing zo laag, dat ze het never nooit kon missen!
MamaJo wilde ff openbaar pratenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef mangalie het volgende:
Dat gesprek met Flip en zijn as schoonmoeder....Tjees hoe ver kan je zinken
nee met zo een lange nek niet neequote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
flauwekul! Dat lint voor Laura hing zo laag, dat ze het never nooit kon missen!
goeie samenvattingquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
wat een flauwe opdracht kreeg laura weer toch? ze hoefde gewoon niks te doen....de sleutel hing al op goeie hoogte .....en die spinnen doen niks. dat wist ze dondersgoed...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef K_L het volgende:
[..]
Ik had die haarbal best wel voor een paar dagen willen ruilen met Laura
Huh? Ben net terug van uit eten maar dat is wel laat toch? Zijn ze nog aan het puinruimen daar? Mo ingestort?quote:
die flapdrol met z'n witte jas ?//quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
We hebben er maar 1,... Blij dat ziggo ook weer "online"is
Ik heb zojuist maar een greasemonkey script geschreven zodat ik zijn posts niet meer ziequote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
We hebben er maar 1,... Blij dat ziggo ook weer "online"is
als hij eerlijk is ,mischien ook wel leuk !quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef suzi1 het volgende:
ja erg raar omdat servio nu alles gaat vertellen hoe ze in NL overkomen op de buis en wat er geschreven wordt etc
Nee joh, dan krijgt ie een sanctie en moet naar huis :xquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
als hij nu niet karims geheim gaat verlullen
Die heeft vast iets moeten ondertekenen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
als hij nu niet karims geheim gaat verlullen
Heb ik gisteren al gezegd, dat valt mee. Want Maik moet nu gaan puin ruimenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef Niki.P het volgende:
Mo is gewoon nog niet aan het huilen!!!!!!!
iddquote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Freule het volgende:
[..]
precies dat was appeltje eitje ik sta er van te kijken dat ze Alex de missie niet deed maar voor haar zelf wel dr zus zei dat ook maar verbeterde wel ff snel
Wat is dan z'n toegevoegde waarde in het huis?quote:
zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Candyfreak het volgende:
Die moeder van Joanna is een vreselijk mens zeg
mamajo lijkt me indd geen makkelijke tante...een typisch voorbeeld van "de bemoeial schoonmoeder"quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist maar een greasemonkey script geschreven zodat ik zijn posts niet meer zie
Indeedquote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
die flapdrol met z'n witte jas ?//
Ik kan niet wachten op de drank zaterdagquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die relnicht kan dat nooit volhouden...hij wil ze vertellen wat er buiten gebeurt...
relluhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is dan z'n toegevoegde waarde in het huis?
Ik ook absoluut niet!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
ik kan de dag niet afwachten dat Laura vertrekt, maar heb wel respect dat ze die sleutel pakte.
Ik had het niet gedaan, echt niet.....
de kapper moest nodig komenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks, noppes, nadda... rellen denk ik?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ik had dat ook gedaan...terwijl ik ook spinnen verafschuw...... maar dit stelde gewoon niks voorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
ik kan de dag niet afwachten dat Laura vertrekt, maar heb wel respect dat ze die sleutel pakte.
Ik had het niet gedaan, echt niet.....
yeahhhquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de drank zaterdag
zo moerder zo dochterquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
[..]
mamajo lijkt me indd geen makkelijke tante...een typisch voorbeeld van "de bemoeial schoonmoeder"
+1. Wat een walgelijk wijf met haar blue eyes. Ze wil hem als toyboy.quote:
Dat klinkt wel heel suggestief!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef bb2 het volgende:
[..]
Die van Laura vind ik persoonlijk stuk minder erg
Hij was trouwens ook super simpel
(hoi Day, gaan we vanavond weer?)
Ben ik daar voor thuis geblevenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Mo dr huilbui valt nog wel mee eigenlijk
moet nog even op gang komen...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Mo dr huilbui valt nog wel mee eigenlijk
Eens met alle punten.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
blauwoogjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
Heb het niet meegekregen, maar wat heeft mamajo tegen flip gezegd
Heel eventjes ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef suzi1 het volgende:
die heeft echt al wel zitten janken hoor. daarbuiten al
Nou ik vind eigenlijk dat het al een paar dagen weer prima te doen is.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
Fan forum exclusief voor Gerard. Regel: alleen positief over Gerard is tioegestaan. Alle andere bewoners moeten keihard afgekraakt worden. Forum gasten die het toch wagen om iets positiefs over andere bewoners te zeggen en iets negatiefs over Gerard zijn vogelvrij en worden voor troll uitgemaakt. Daar lijkt het op naar mijn mening.
Ah de streams zijn terug lekker cossen, veel plezier.
Flip weet het nu zeker, hij gaat geen relatie aan met Jo in het huis (en daarbuiten waarschijnlijk ook nie... hij heeft nu zijn toekomstbeeld gezien...)quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dan Flip aanspreken met blauwoogje kots!
vond zijn antwoord wel leuk, dat hij geleerd had van zijn vader lolquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. Wat een walgelijk wijf met haar blue eyes. Ze wil hem als toyboy.
dat ze afspraak heeft met jo; geen sex in het huisquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
Heb het niet meegekregen, maar wat heeft mamajo tegen flip gezegd
Mjah, dan valt er een normaal gesprek te voeren.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel suggestief!
Die stem van Servio.
je zou het bijna echt denken he? zo'n vrouw is het indd wel als je haar zo ziet met die opgevulde silliconensmoelquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. Wat een walgelijk wijf met haar blue eyes. Ze wil hem als toyboy.
Maar van NL en Maik niet, dus hoop dat ze zich sterk houdt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo probeert zich sterk te houden, respekt![]()
![]()
![]()
van mij mag ze best huilen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft door dat de streams het weer doen.
Installeren ( Firefox of Chrome ) hier: http://mizar-it.nl/js/uitsluiten_van_de_psychi.user.jsquote:
Nou ik hoop het. Maar als het niet zo is dan ook prima ieder zijn ding, dus ik ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik vind eigenlijk dat het al een paar dagen weer prima te doen is.
Ook goed voor Monique dat ze ook op haarzelf komt te staan. Zo kan ook zij andere kanten van haar laten zien.quote:
...and we have lift off.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
moet nog even op gang komen...
Zo'n afspraak is er dus niet. Dat zou wel raar zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat ze afspraak heeft met jo; geen sex in het huis
ik vraag me af waarom je zo'n afspraak moet maken als je al 4 jaar een relatie buiten het huis hebt
Weer een reden voor haar om te huilenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat gaat Monique natuurlijk niet leuk vinden
Ze kan er juist hard om lachenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook goed voor Monique dat ze ook op haarzelf komt te staan. Ze kan ook andere kanten van haar laten zien.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Installeren ( Firefox of Chrome ) hier: http://mizar-it.nl/js/uitsluiten_van_de_psychi.user.js
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]zo is dat
Zo'n afspraak is er dus niet. Dat zou wel raar zijn.
Oh nee wacht de relatie met Dennis was al lang uit natuurlijk en is gewoon gebruikt voor het programma.
uiteraard, voor maximaal rendementquote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
wachten ze met de brief van dennis, tot jo genomineerd staat volgende week?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
Monique en Maik zijn inmiddels zo hecht, komt wel goed. De echte relatie test vindt plaats als ze beiden uit de show zijn denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ranzig,... of niet danquote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef danilel het volgende:
zo kom net thuis, zie stervio...........
juh hier wel. Heel irritant. Kan maar 1 stream tegelijk aanzettenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook zo verschillend? Echt een aantal seconden verschil...
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Hatseflats89 het volgende:
Lopen de streams bij jullie ook zo verschillend? Echt een aantal seconden verschil...
Dat is altijd zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ja dat hakt er lekker in, hè?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef danilel het volgende:
zo kom net thuis, zie stervio...........
MamaJo begon ook te praten over afspraken van Flip met z'n moeder, geen geflikvlooi met dames in het huis!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat ze afspraak heeft met jo; geen sex in het huis
ik vraag me af waarom je zo'n afspraak moet maken als je al 4 jaar een relatie buiten het huis hebt
oh.. dat dusquote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef Tamaartje het volgende:
Hoop echt dat Servio niet zo lang blijft.. wil Karim terug!
zeker en vastquote:Op donderdag 14 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
Daarom verwacht ik zaterdag Karim weer terug; Servio verlult zich na een paar borrels. Hij voelt zich nu al heel wat.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef mangalie het volgende:
Servio weet het geheim van Karim...die relncht gaat dat veraden....
en Karim..........quote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja dat hakt er lekker in, hè?![]()
Wat een sof.
Zijn missie mislukt Karim eruit voor een paar dagen maar dat weten hun nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb het effe niet gevolgd namelijk
denk dat ie wel zo'n wurgcontract heeft getekend o.i.d.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef mangalie het volgende:
Servio weet het geheim van Karim...die relncht gaat dat veraden....
haha ik zat het forum even te lezen en klikte terug naar de stream en toen zag ik die spin schrok me rotquote:
die is dan allang weer weg, maar hij mag natuurlijk niet duidelijk maken dat hij maar 2 dagen blijft...quote:
Fluugske die spinnen doen echt niks, die zijn lief...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik krijg gewoon echt de kriebels van die beesten... Ze zijn verdomme op TV, fluugs stel je niet aan...
Die is echt cool, hoe die ene wegrentquote:
Eigenlijk heb ik hier geen woord aan toe te voegen.. Ben het wel met je eens!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Damn ik ben echt zo fakking blij dat Maik weg is en niet Sharon, want dan was Gerard nu zeker helemaal gebroken geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Gerard z'n soft spot gepakt en Karim is er niet om 'm op te beuren....
De prijs voor lafheid.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef Tamaartje het volgende:
Niemand die Gerard ook ff gaat troosten ofzo
Stom he dat ik gewoon een fysiek reactie krijg van iets op tv?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Fluugske die spinnen doen echt niks, die zijn lief...
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Stability het volgende:
[..]
wat een flauwe opdracht kreeg laura weer toch? ze hoefde gewoon niks te doen....de sleutel hing al op goeie hoogte .....en die spinnen doen niks. dat wist ze dondersgoed...
de opdracht voor gerard was gewoonweg te ranzig voor woorden. wie eet er nou kakkerlakken?????
De kliekjes wegwerken?quote:
Aandacht hoerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Not the first, not the last...
Hij weet dat Karim niet weg is, waarom zit hij er dan zo mee?
omdat hij het feit dat hij mag blijven het liefst met karim gevierd hadquote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Not the first, not the last...
Hij weet dat Karim niet weg is, waarom zit hij er dan zo mee?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef flugeltje het volgende:
Mogen die spinnen weer het huis uit AJB?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef Ireth het volgende:
Agos GerardIk vind dit zo zielig....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij speelt het spelletje leuk mee en gelijk heeft hij.quote:
Heb ik ook hoor... ik heb de rillingen over mijn kippevel lopenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stom he dat ik gewoon een fysiek reactie krijg van iets op tv?
dank jequote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik hier geen woord aan toe te voegen.. Ben het wel met je eens!
Nee joh, hij loop te fucken.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef akveor het volgende:
Joanna: M'n moeder heeft me zelf verteld dat ze jou gesproken heeft hoor...
Vieren? Even een buikbump en over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
omdat hij het feit dat hij mag blijven het liefst met karim gevierd had
Ach hij heeft alles alquote:
brrrrrquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
En ze zijn juist zo lekker zacht...
Natuurlijk ze is nu bijna k.o.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Coos het volgende:
Lau gaat zeker effe legge na al die spanningen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Candyfreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik denk eerder dat ze niet zo huilt omdat ze doodsbang is dat ze volgende week (als ze misschien genomineerd is) meteen eruit word geknikkerd door Nederland en ze probeert nu denk ik stemmen te winnen. Maik heeft haar verteld dat ze niet "als een hoopje verdriet" bij die deur moet staan dus blijkbaar heeft of hebben ze het eindelijk doorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
Mo huilt niet zo erg omdat ze nu gewoon goed afscheid heeft kunnen nemen.
Dat dus....quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor... ik heb de rillingen over mijn kippevel lopen
Ik ook, opzouten met die relnicht.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Day het volgende:
Nee joh, hij loop te fucken.
Hoop dat ie snel oprot, ben 'm nu al weer zat eigenlijk.
Onmogelijk!! Geen contact met de buitenwereld.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef chufi het volgende:
Jo: Mn moeder heeft mezelf gesproken dat ze jou (Serv) heeft gesproken
sorry hoor maar spinnen zijn ENGquote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Coos het volgende:
Lau gaat zeker effe legge na al die spanningen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Tassie37 het volgende:
Zeg!Kap es even lekker met caps maken van die vervloekte spinnen. Echt waar. Als ik vannacht een nachtmerrie heb over die eight-legged creeps dan hou ik jullie verantwoordelijk.
Gelijk heeft ie ... Ik ou die beesten ook niet gegeten hebben... Het zag er ook niet lekker uit met karkas en al ....quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Zeker sterk van Geer dat hij zich niet tot iets laat dwingen
Dat ook, maar vooral om haar eigen belang dat ze langer blijft dan hem. Dat is eMo!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
Mo huilt niet zo erg omdat ze nu gewoon goed afscheid heeft kunnen nemen.
Heb ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stom he dat ik gewoon een fysiek reactie krijg van iets op tv?
Ach, die jongen doet toch zijn bestquote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
ach die arme gerard heeft het acteren ook niet uit gevonden
Prozacquote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
waarom jankt ze nu niet ?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De afspraak geen sex op tv had Philip met zijn moeder gemaakt en daar herinnerde de moeder van Jo hem aanquote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n afspraak is er dus niet. Dat zou wel raar zijn.
Oh nee wacht de relatie met Dennis was al lang uit natuurlijk en is gewoon gebruikt voor het programma.
Die zijn zo groot dat ze aaibaar worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef waterkant het volgende:
[..]
sorry hoor maar spinnen zijn ENG
Yep, maar daarvoor heb je wel Servio terugquote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
He wacht ff.... nou moet ik Karim missen op de streams de komende dagen!![]()
Mootje is kranig, dat hadden toch velen niet verwacht. Goed zo Moquote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Day het volgende:
Oh Mo is alweer bezig met de nominaties, het valt allemaal wel mee.
En dat is grappig? Hou toch eens op met mij te mindfucken.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef akveor het volgende:
Joanna: M'n moeder heeft me zelf verteld dat ze jou gesproken heeft hoor...
ja...weer een beetje leven in de brouwerijquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
als hij eerlijk is ,mischien ook wel leuk !
Dat is nog niet het allerergste... Dat is dat ik weer schichtig om mezelf heen zit te blikken naar hoekjes, gaatjes en plafonds om naar spinnen te speuren.... Dat wordt weer halve bak slapen vannachtquote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef md89 het volgende:
[..]
Heb ik ookZit hier met handen voor m'n ogen de COS te lezen
Ik ben echt als de dood voor die beesten al is het maar een foto.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, die jongen doet toch zijn best
volgens mij had toch echt mamajo en jo die afspraak samen gemaaktquote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef K_L het volgende:
[..]
De afspraak geen sex op tv had Philip met zijn moeder gemaakt en daar herinnerde de moeder van Jo hem aan
Wat haar zelf natuurlijk ook goed uitkwam
Ik ook.. Dit is echt een zure appel.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
[..]
dank jeja ik voel het echt zo...en ik vind het zielig voor gerard.
voor zolang het duurtquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mootje is kranig, dat hadden toch velen niet verwacht. Goed zo Mo
nee die afspraak was tussen jo en haar moeder.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef K_L het volgende:
[..]
De afspraak geen sex op tv had Philip met zijn moeder gemaakt en daar herinnerde de moeder van Jo hem aan
Wat haar zelf natuurlijk ook goed uitkwam
Heaumeau,.... goed opletten hoor! Sletvio gaat zich verkleden, speciaal voor jouquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mootje is kranig, dat hadden toch velen niet verwacht. Goed zo Mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |