Jij bent echt dom.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard is dus een lafjes. En Laura niet.
Twee keer happen en doorslikken stelt werkelijk helemaal niks voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.![]()
Fakking ranzige dingen eten, of je hoofd door een gat steken en een sleutel pakken
Top 3quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Sharon
5. Karim
Nog geen streamsquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Hoe is het met Mo? Al aan het pakken?
Zei onze deskundigequote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Twee keer happen en doorslikken stelt werkelijk helemaal niks voor.
Met alles ben ik het eens!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
bedroefd dat karim er een paar dagen tussenuit is
boos dat die stervio er weer zo nodig in moest
en blij dat die haarbal er niet in mocht .....
je krijgt een tientje van mij op je paypal gestort als je t live op webcam doetquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Twee keer happen en doorslikken stelt werkelijk helemaal niks voor.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Droomfinale: Gerard, Sharon en Karim.... Karim pakt een koffer met geld, Gerard en Sharon over. Dan doet Gerard een stapje terug en gunt de winst aan Sharon
als je zegt iets niet te willen doen en je doet het ook niet,quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard is dus lafjes. En Laura niet.
Omdat die zo sip keek netquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Hij weet toch dat Karim in een geheime kamer zit.
flauwekul! Dat lint voor Laura hing zo laag, dat ze het never nooit kon missen!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard is dus lafjes. En Laura niet.
precies dat was appeltje eitje ik sta er van te kijken dat ze Alex de missie niet deed maar voor haar zelf wel dr zus zei dat ook maar verbeterde wel ff snelquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef K_L het volgende:
Wat een flutopdracht met die paar spinnetjes![]()
Zitten we nog met die luie draak opgescheept
Ik had die haarbal best wel voor een paar dagen willen ruilen met Lauraquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
Die van Laura vind ik persoonlijk stuk minder ergquote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
Ontzettend jammer voor Maik toch.
Chapeau voor de principes van Gerard, wat een kutstreek van de redactie.
En hoewel ik het zelf niets voor vond stellen (maar ik ben niet bang voor spinnen), toch knap van Laura.
We hebben er maar 1,... Blij dat ziggo ook weer "online"isquote:
Ja, echt laag, maar er hangt me een opdracht bij voor Laura die onmogelijk te halen was.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
flauwekul! Dat lint voor Laura hing zo laag, dat ze het never nooit kon missen!
MamaJo wilde ff openbaar pratenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef mangalie het volgende:
Dat gesprek met Flip en zijn as schoonmoeder....Tjees hoe ver kan je zinken
nee met zo een lange nek niet neequote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
flauwekul! Dat lint voor Laura hing zo laag, dat ze het never nooit kon missen!
goeie samenvattingquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
wat een flauwe opdracht kreeg laura weer toch? ze hoefde gewoon niks te doen....de sleutel hing al op goeie hoogte .....en die spinnen doen niks. dat wist ze dondersgoed...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef K_L het volgende:
[..]
Ik had die haarbal best wel voor een paar dagen willen ruilen met Laura
Huh? Ben net terug van uit eten maar dat is wel laat toch? Zijn ze nog aan het puinruimen daar? Mo ingestort?quote:
die flapdrol met z'n witte jas ?//quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
We hebben er maar 1,... Blij dat ziggo ook weer "online"is
Ik heb zojuist maar een greasemonkey script geschreven zodat ik zijn posts niet meer ziequote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
We hebben er maar 1,... Blij dat ziggo ook weer "online"is
als hij eerlijk is ,mischien ook wel leuk !quote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef suzi1 het volgende:
ja erg raar omdat servio nu alles gaat vertellen hoe ze in NL overkomen op de buis en wat er geschreven wordt etc
Nee joh, dan krijgt ie een sanctie en moet naar huis :xquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
als hij nu niet karims geheim gaat verlullen
Die heeft vast iets moeten ondertekenen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
als hij nu niet karims geheim gaat verlullen
Heb ik gisteren al gezegd, dat valt mee. Want Maik moet nu gaan puin ruimenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef Niki.P het volgende:
Mo is gewoon nog niet aan het huilen!!!!!!!
iddquote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Freule het volgende:
[..]
precies dat was appeltje eitje ik sta er van te kijken dat ze Alex de missie niet deed maar voor haar zelf wel dr zus zei dat ook maar verbeterde wel ff snel
Wat is dan z'n toegevoegde waarde in het huis?quote:
zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Candyfreak het volgende:
Die moeder van Joanna is een vreselijk mens zeg
mamajo lijkt me indd geen makkelijke tante...een typisch voorbeeld van "de bemoeial schoonmoeder"quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist maar een greasemonkey script geschreven zodat ik zijn posts niet meer zie
Indeedquote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
die flapdrol met z'n witte jas ?//
Ik kan niet wachten op de drank zaterdagquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die relnicht kan dat nooit volhouden...hij wil ze vertellen wat er buiten gebeurt...
relluhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat is dan z'n toegevoegde waarde in het huis?
Ik ook absoluut niet!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
ik kan de dag niet afwachten dat Laura vertrekt, maar heb wel respect dat ze die sleutel pakte.
Ik had het niet gedaan, echt niet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |