Jij bent echt dom.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard is dus een lafjes. En Laura niet.
Twee keer happen en doorslikken stelt werkelijk helemaal niks voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent echt dom.![]()
Fakking ranzige dingen eten, of je hoofd door een gat steken en een sleutel pakken
Top 3quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Sharon
5. Karim
Nog geen streamsquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef kahaarin het volgende:
Lol! Hoe is het met Mo? Al aan het pakken?
Zei onze deskundigequote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Twee keer happen en doorslikken stelt werkelijk helemaal niks voor.
Met alles ben ik het eens!!!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
bedroefd dat karim er een paar dagen tussenuit is
boos dat die stervio er weer zo nodig in moest
en blij dat die haarbal er niet in mocht .....
je krijgt een tientje van mij op je paypal gestort als je t live op webcam doetquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Twee keer happen en doorslikken stelt werkelijk helemaal niks voor.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Droomfinale: Gerard, Sharon en Karim.... Karim pakt een koffer met geld, Gerard en Sharon over. Dan doet Gerard een stapje terug en gunt de winst aan Sharon
als je zegt iets niet te willen doen en je doet het ook niet,quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard is dus lafjes. En Laura niet.
Omdat die zo sip keek netquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Hij weet toch dat Karim in een geheime kamer zit.
flauwekul! Dat lint voor Laura hing zo laag, dat ze het never nooit kon missen!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard is dus lafjes. En Laura niet.
precies dat was appeltje eitje ik sta er van te kijken dat ze Alex de missie niet deed maar voor haar zelf wel dr zus zei dat ook maar verbeterde wel ff snelquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef K_L het volgende:
Wat een flutopdracht met die paar spinnetjes![]()
Zitten we nog met die luie draak opgescheept
Ik had die haarbal best wel voor een paar dagen willen ruilen met Lauraquote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Stability het volgende:
goeie avond met zn allen
ik ben ......
blij dat maik eruit is
bedroefd dat karim er een paar dagen tussenuit is
boos dat die stervio er weer zo nodig in moest
en blij dat die haarbal er niet in mocht .....
Die van Laura vind ik persoonlijk stuk minder ergquote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Day het volgende:
Ontzettend jammer voor Maik toch.
Chapeau voor de principes van Gerard, wat een kutstreek van de redactie.
En hoewel ik het zelf niets voor vond stellen (maar ik ben niet bang voor spinnen), toch knap van Laura.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |