Remember, iOS doesnt have Flash because Steve Jobs is a dick.quote:Flash on Android Tablets
Neil McAllister on using Flash on the Motorola Xoom. Video was choppy, it made scrolling web pages difficult, form-based apps barely worked, and he had no luck with games. But he did get to see animated Flash web ads.
Per jaar idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat zijn de kosten voor developers? ¤100 toch?
Ik mis het niet, eigenlijk. Alleen The Daily Show en The Colbert Report had ik graag op mijn telefoon kunnen kijken, en dat gaat dan weer niet zonder Flash.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Remember, iOS doesnt have Flash because Steve Jobs is a dick.
Mwah, dan zou ik die app links laten liggenquote:
Voor de weblayout op mobile? Want dat is ook mijn doen hequote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah, dan zou ik die app links laten liggen.
Dit dus. Voor mij voldoet de mobiele versie.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef Misan het volgende:
voor alleen een snellere gui en flitsende transities zou ik geen geld over hebben om even op je lapo uit het vorige topic terug te komen
Nee de weblayout vind ik super! Ik denk niet dat een app ontwikkelen nog handig is en zeker niet als je jaarlijks ¤100 moet betalen.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Voor de weblayout op mobile? Want dat is ook mijn doen heIk ga maar in 1 van beiden verder.
Mooi!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is me geluktMet een omweg weliswaar.
Merkbaar? Wat is er zoal gefixed? Is er een lijstje voorhanden?quote:
Er was een Facetime bug en nog kleine dingen, voor mij geen verschil.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Merkbaar? Wat is er zoal gefixed? Is er een lijstje voorhanden?
Oh okee. Ik krijg niet een hogere batterij drain voor mijn kiezen dan dus neem ik aan. Ik heb heel dat facetime uitgeschakeld staanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Er was een Facetime bug en nog kleine dingen, voor mij geen verschil.
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-facetime-opgelost/
MP2quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Skv het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooi Winterboard theme dat ook werkt met alle ander Cydia-installed spul (lockinfo etc). Wie heeft een mooie? Wat het kost maakt me niet uit.
Ben het er volledig mee eens dat Flash (vooral op een mobiele telefoon) erg crappy en langzaam is. En daarom wellicht niet zo erg dat het niet werkt op een iPhone. Wat toch raar is aangezien ze toestellen hebben met dual-core, 3d etc.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik mis het niet, eigenlijk. Alleen The Daily Show en The Colbert Report had ik graag op mijn telefoon kunnen kijken, en dat gaat dan weer niet zonder Flash.
Dat ga ik eens proberen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
http://www.mediamonkey.com/
http://www.copytrans.net/
Er bestaat toch wel een app die flash ondersteund op de iPhone? Had je wel een jb voor nodig. Had dit een keer gehoord, geen ervaringen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 01:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
Ben het er volledig mee eens dat Flash (vooral op een mobiele telefoon) erg crappy en langzaam is. En daarom wellicht niet zo erg dat het niet werkt op een iPhone. Wat toch raar is aangezien ze toestellen hebben met dual-core, 3d etc.
Vind het daarentegen wel een gemis (als het wel goed zou werken) er zijn nog steeds honderden site's, applicaties, games die met flash werken en het zou de iPhone wel een stuk aantrekkelijker maken.
Ach, de domme vragen worden ondanks de voor de hand liggende informatie toch wel gesteld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Deel 119 en nog steeds geen behoorlijke OP
Serieus, is het nóg erger geworden?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef Norrage het volgende:
Wat is de autocorrect van 4.3.2. kut zeg echt ongelooflijk![]()
wat hebben ze in godsnaam eraan veranderd?
Ik heb er nooit echt problemen mee gehad behalve af en toe een hilarische correctie, maar nu autocorrect ie gewoon permanent naar woorden die niet bestaan etc
het zijn wel nederlandse woorden maar het slaat echt nergens op. ook als je een lang woord typt zet ie er automatisch spaties tussen en maakt ie er een zin van..en die slaan echt helemaal nergens op.....quote:
Ik moet vaak in mijn agenda het woord 'reiscommissie' typen. Steevast wil de iPhone dat daar 'reis om issue' staatquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
het zijn wel nederlandse woorden maar het slaat echt nergens op. ook als je een lang woord typt zet ie er automatisch spaties tussen en maakt ie er een zin van..en die slaan echt helemaal nergens op.....
Ik vond hem altijd echt heel handig...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:53 schreef Merkie het volgende:
Anders zet je die autocorrectie gewoon lekker uit. Heb ik al jaren.
Je kan dan inderdaad beter een WinMo 6.5 smartphone nemen. Daar werkt de mic 9 v.d 10 keer gewoon nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Dutchguy het volgende:
Dit vind ik toch wel een erg enge ontwikkeling en dit soort dingen weerhoudt mij van Android en iPhone. Alle technologische vernieuwingen zouden ten bate van de gebruiker moeten zijn maar die lijkt meer en meer van zijn priveleven daarvoor onbewust opoffert.
Je kan ook gewoon een Android-toestel of een iPhone kopen en er geen apps op installeren. Dan zit je net zo veilig. Of je koopt gewoon een Nokia 3310 en je hoeft je nergens meer druk om te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Dutchguy het volgende:
Dit vind ik toch wel een erg enge ontwikkeling en dit soort dingen weerhoudt mij van Android en iPhone. Alle technologische vernieuwingen zouden ten bate van de gebruiker moeten zijn maar die lijkt meer en meer van zijn priveleven daarvoor onbewust opoffert.
Of geen telefoon kopen. Maar dat zijn allemaal niet echt oplossingen, hè?quote:Op zondag 17 april 2011 13:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een Android-toestel of een iPhone kopen en er geen apps op installeren. Dan zit je net zo veilig. Of je koopt gewoon een Nokia 3310 en je hoeft je nergens meer druk om te maken.
gps gebruikt veel. ken je best killen in de backgroundquote:Op zondag 17 april 2011 23:26 schreef remlof het volgende:
En ik heb niet eens video gekeken, muziek geluisterd of spelletjes gespeeld, alleen maar een beetje gesurft en gps-apps gebruikt en de ns-app
En de wifi stond ook uit de hele dag.
Door alle apps die het gebruiken te killen? Of kan je het centraal uitzetten?quote:Op zondag 17 april 2011 23:28 schreef fyah het volgende:
[..]
gps gebruikt veel. ken je best killen in de background
Ik heb alleen TomTom, en die kill ik gewoon los als ik er benquote:Op zondag 17 april 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Door alle apps die het gebruiken te killen? Of kan je het centraal uitzetten?
Ik heb tig apps die gps gebruiken. Maar ik denk dat ik me gewoon moet aanleren om een app te killen als ik 'm niet meer gebruikquote:Op zondag 17 april 2011 23:37 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb alleen TomTom, en die kill ik gewoon los als ik er ben
Ik kan je wel met zekerheid zeggen dat het niet killen van apps wel degelijk voor memory hogging kan zorgen. iPhone logt deze data en je kan er als developer bij. Dus ik denk dat het killen van apps, en ZEKER skype, tomtom, msn clients, wel helpt met battery life. Hier gaat ie wel 3 dagen mee, maar ik internet vooral op de laptopquote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb tig apps die gps gebruiken. Maar ik denk dat ik me gewoon moet aanleren om een app te killen als ik 'm niet meer gebruik
Nee hoor. Apps kunnen niet in de achtergrond draaien, dus dat heeft geen enkele zin. Je moet even kijken of dat pijltje van je locatie rechtsbovenin er constant staat, in dat geval is het mogelijk dat de location API is aangesproken deze constant je locatie opvraagt. Binnen 1 dag met normaal gebruik van 100% naar 0% is niet normaal.quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb tig apps die gps gebruiken. Maar ik denk dat ik me gewoon moet aanleren om een app te killen als ik 'm niet meer gebruik
GPS heeft gewoon background access hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 00:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor. Apps kunnen niet in de achtergrond draaien, dus dat heeft geen enkele zin. Je moet even kijken of dat pijltje van je locatie rechtsbovenin er constant staat, in dat geval is het mogelijk dat de location API is aangesproken deze constant je locatie opvraagt. Binnen 1 dag met normaal gebruik van 100% naar 0% is niet normaal.
Je kan een app de location API aanspreken die de locatie voor je bijhoudt, de app zelf doet helemaal niets.quote:Op maandag 18 april 2011 00:10 schreef fyah het volgende:
[..]
GPS heeft gewoon background access hoor.
Maar die API is wel een keep-alive in geval van TomTom, dus dat weegt nog steeds doorquote:Op maandag 18 april 2011 00:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan een app de location API aanspreken die de locatie voor je bijhoudt, de app zelf doet helemaal niets.
Maar waarom zou een app als Whatsapp gps keepalive doen als je maar heel af en toe "share location" doet?quote:Op maandag 18 april 2011 00:17 schreef fyah het volgende:
[..]
Maar die API is wel een keep-alive in geval van TomTom, dus dat weegt nog steeds door
Whatsapp doet geen keep-alive. Alleen TomTom voor zover ik weet (apps heb)quote:Op maandag 18 april 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar waarom zou een app als Whatsapp gps keepalive doen als je maar heel af en toe "share location" doet?
Die NS-app zou het ook wel eens kunnen doen. Die heb ik veel gebruikt vandaag iig.quote:Op maandag 18 april 2011 00:19 schreef fyah het volgende:
[..]
Whatsapp doet geen keep-alive. Alleen TomTom voor zover ik weet (apps heb)
Daar lijkt het inderdaad wel op, gelukkig kan je het centraal uitzetten onder "settings / location services". Dat doe ik nu dus maar en zet ik het alleen aan als ik het echt nodig hebquote:Op maandag 18 april 2011 01:11 schreef wolfrolf het volgende:
Hee remrofltje die GPS meuk veroorzaakt die drain, ik internet zeer regelmatig via 3G en ik maak bijna 3 dagen vol.
Ik heb zelf ook gespeeld met de AGPS van de iPhone en toen ging mijn batterij ook als een malle leeg.
Al gereboot? Ik wil ook wel eens 3G verliezen (het faculteitsgebouw is een soort kooi van Faraday, erg matig), en dan krijg ik het meestal niet meer terug totdat ik de telefoon uit en aan zet.quote:Op maandag 18 april 2011 09:26 schreef Blik het volgende:
Heb sinds donderdag ook een iPhone 4. Wat een top-apparaat
krijg alleen 3G niet aan de praat met KPN-netwerk
Geen idee waar je het over hebt, accu gaat bij mij makkelijk 3 dagen mee. En ik gebruik 3G internet echt zeer regelmatig!quote:Op maandag 18 april 2011 09:20 schreef no1uknow het volgende:
Jongens niet vergeten dat de batterij-problemen (snel leeggaan e.d.) nog steeds niet opgelost zijn, sinds 4.3(.1/2) toch?
elke iPhone heeft zo z'n eigen battery life. maar over het algemeen is 3 dagen wel veel.... 's nachts airplane mode helpt wel heel veel, vannacht oplader vergeten, wekker aan en airplane mode, 3% eraf.quote:Op maandag 18 april 2011 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, accu gaat bij mij makkelijk 3 dagen mee. En ik gebruik 3G internet echt zeer regelmatig!
Heb ik ook altijd.quote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef fyah het volgende:
Snachts airplane mode is eigenlijk best geniaal
Ik moet steeds als ik opnieuw in de App Store kom en iets wil downloaden (na een half uur ofzo) opnieuw inloggen, het zal dus toch niet zo zijn dat ik daar ingelogd blijf?quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef no1uknow het volgende:
Ik blijf het liefst toch bereikbaar, ook 's nachts. Dus geen airplane mode voor mij. Ik ga trouwens dat Store account-uitloggen truukje is gebruiken om te kijken of dat scheelt in batterij. Eerst maar is updaten naar 4.3.2
Nee, je moet je wachtwoord opnieuw invullen ter controle. Dit betekent niet dat je niet ingelogd bent.quote:Op maandag 18 april 2011 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet steeds als ik opnieuw in de App Store kom en iets wil downloaden (na een half uur ofzo) opnieuw inloggen, het zal dus toch niet zo zijn dat ik daar ingelogd blijf?
Hmm, ik heb er totaal geen belang bij dat mensen me bellen als ik lig te slapen. Heb 'm om en om een nacht aan de lader en een nacht in airplane. Qua accu werkt dat prima.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef no1uknow het volgende:
Ik blijf het liefst toch bereikbaar, ook 's nachts. Dus geen airplane mode voor mij. Ik ga trouwens dat Store account-uitloggen truukje is gebruiken om te kijken of dat scheelt in batterij. Eerst maar is updaten naar 4.3.2
Hij hoort er toch echt rechtsonder te staanquote:Op dinsdag 19 april 2011 07:14 schreef Baghdaddy het volgende:
In mijn fotobibliotheek kan ik geen fotos verwijderen, ik zie nergens een prullenbakje?!
Als je hem niet voor veel dingen gebruikt behalve bellen haal je makkelijk 4 dagen. Met wat internet en whatsapp is het 2 a 3 dagen. Maar inderdaad als ik het vergelijk met vrienden verschilt het gigantisch.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef skittelman het volgende:
[..]
elke iPhone heeft zo z'n eigen battery life. maar over het algemeen is 3 dagen wel veel.... 's nachts airplane mode helpt wel heel veel, vannacht oplader vergeten, wekker aan en airplane mode, 3% eraf.
Ik zet ook gelijk de helderheid op nul. Scheelt ook veelquote:Op maandag 18 april 2011 20:33 schreef fyah het volgende:
Snachts airplane mode is eigenlijk best geniaal
Bedankt maar het lag aan een PhotoAlbum tweak waardoor dat icoon er niet meer wasquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hij hoort er toch echt rechtsonder te staan
http://www.iphoneclub.nl/(...)uctie-start-in-juli/quote:Reuters: nieuwe iPhone in september, productie start in juli
De persdienst Reuters meldt op basis van eigen bronnen, dat de productie van de volgende generatie iPhone in juli of augustus van start gaat. De nieuwe iPhone komt dan in september op de markt, aldus Reuters. In een artikel geven ze ook aan dat de volgende iPhone een snellere processor heeft en er in grote lijnen uit zal zien als de huidige iPhone 4. Het nieuwe toestel zal daarom eerder de iPhone 4S en niet de iPhone 5 gaan heten. De informatie is onbevestigd en zou afkomstig zijn van drie personen, die met de situatie vertrouwd zijn. Bedrijven die al componenten voor de huidige iPhone maken zouden in juli of augustus beginnen met het leveren van onderdelen aan Foxconn.
Foxconn is het bedrijf dat de assemblage van de iPhone en andere Apple-producten verzorgt. Huidige toeleveranciers zijn Largan Precision Co Ltd (cameramodules), Wintek Corp (touchscreenpanelen) en Foxconn zelf (behuizing). De iPhone 4 werd in juni vorig jaar aangekondigd en lag nog dezelfde maand in de winkel. Eerdere iPhones kwamen ook in juni/juliop de markt, maar de verwachting is dat de volgende generatie iets later zal zijn.
Te fucking laat!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef NJ het volgende:
Nice!
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)uctie-start-in-juli/
En de originele bron:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE73J0OE20110420
Ik officieel ook in oktober maar mag al een nieuw toestel in juli, kan ik mooi pre-orderen.quote:
Hopelijk met echt snelle hardware en een AMOLED scherm. Dan wil ik er ook 1.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:59 schreef NJ het volgende:
Nice!
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)uctie-start-in-juli/
En de originele bron:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE73J0OE20110420
heb liever dat ze bij sony kijken naar die bravia engine schermen. die zijn echt zoveel scherper dan de retina van de iPhone.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hopelijk met echt snelle hardware en een AMOLED scherm. Dan wil ik er ook 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |