quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
[Stage SC] #1496: Awww, ik heb de lapo ;(
Jupquote:
Geen idee.quote:
LOLquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
[Stage SC] #1496: Awww, ik heb de lapo ;(
Dat inderdaadquote:
Friday Friday Friday Friday Fridayquote:
Oeh, mooiquote:
Die heb ik een tijdje niet meer gehoordquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, mooi
Ik sta op de bus naar Friesland te wachten
Welkom.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, mooi
Ik sta op de bus naar Friesland te wachten
Ik hou van Holland.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken wat ik vanavond ga kijken..
Ik hou van Holland, of El Clasico!
Wie?quote:
Enorme tunequote:Op zaterdag 16 april 2011 16:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje niet meer gehoord
Op werkdagen stappen, trek ik dus niet meer
Formule 1 coureur.quote:
Haha,quote:
Office Spacequote:
Hij is áltijd lekker.quote:
Wat een kneus.quote:Op zondag 17 april 2011 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van rondje fietsen.
Op het laatst nog een aanrijding met zo'n hockey-vader die niet kan fietsen.
Rijden met zijn drieën naast elkaar (is al fout), ga ik inhalen, stuurt die knuppelnaar links toe.
En dus waar ik reed. Ik kon niet verder naar links, want daar stonden auto's geparkeerd. Vervolgens valt het op de grond en geeft hij mij de schuld.
![]()
![]()
Zo dat lucht op.
Is dat de naam van de aflevering of wat ze nadoen?quote:
Dat weet ik toch niet.quote:
Inderdaad.quote:Wat een kneus.
een Friesquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef Lithia het volgende:
Oja, was Kareltje een Fries of een Brabander? Of was hij een Limburger?
Die scene welquote:Op zondag 17 april 2011 23:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is dat de naam van de aflevering of wat ze nadoen?
Ja, inderdaad het tpoic heeft de dag niet overleefd.quote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt de dag overleefd, maar het topic is echt dood
Ik heb zondag nog lekker in de zon gezeten en nergens last van gehad, nu een kwartiertje gedaan en hoofdpijn
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaOffice Space
![]()
-edit- Oh, daar ging het ook over
quote:Op maandag 18 april 2011 18:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die scene wel
Helaas niet op YouTube te vinden
Wat schattig.quote:
Omdat je al plezier hebt gehad in Australië.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Heerlijk weer
Maar waarom heb ik nu geen vakantie?
Maar dat was vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Omdat je al plezier hebt gehad in Australië.
Ik zie het als een paar maanden geleden.quote:
Is alweer 4 maanden geleden dat ik terug kwam.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zie het als een paar maanden geleden.
Dat valt mee dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is alweer 4 maanden geleden dat ik terug kwam.
standaard korte broek dragen, zoals Dean.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik twijfel nog steeds of ik mijn lange broek nog even omwissel voor een korte.
Wordt niet zo gewaardeerd op het werk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
standaard korte broek dragen, zoals Dean.
Dan standaard een korte broek dragen buiten jouw werk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt niet zo gewaardeerd op het werk.
Dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan standaard een korte broek dragen buiten jouw werk.
Gewoon net zo lang doorgaan tot op het punt dat ze zo rond oktober nog afvragen waar je verstand is en of je het niet koud hebt. Dan ga je nog iets verder door tot medio december, wanneer ze het zelfde nog eens een vragen. Verder negeren, doorgaan tot april, zodat het ondertussen al weer ongeveer tijd is voor de korte broek. Dan ga je nog langer door tot het punt ze vragen of je ziek bent omdat je eens een keer een lange broek aan hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt niet zo gewaardeerd op het werk.
Succesquote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek in Groningen gehad vanochtend, spreekt me veel meer aan om daar te werken (een architectenbureau) dan bij het bedrijf van afgelopen vrijdagHopen dat zij er ook zo over denken
Jij bent vrolijk vandaag.quote:
true, true.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook weer schitterend weer
bijtjes zijn liefquote:Op woensdag 20 april 2011 18:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
true, true.
al vind ik het minder gezellig als bijen mij gezelschap willen geven.
quote:
Wij hebben dat niet nodig om stagebazen te zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb hier nog nooit gekeken, maar degene die het 1500e deel opent is een stagebaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:
Wtfquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:25 schreef The_Dean het volgende:
Straks radiogig! www.radiomiddelse.nl Tijdens het Relax Radio Café
Uiteraard live te streamen. Programma begint om 21.00.
Gefeliciteerdquote:
6.5 jonge! Maar inderdaad, ik heb liever een 5.5quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef jna het volgende:
[..]
Een 6-je, wat is dat nou voor instelling jonge!
Dat kan ook.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag maar eens mijn fiets opgeknapt. Banden opgepompt, ketting gesmeerd. WD40 doet wonderen
Idd, echt verschrikkelijkquote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef The_Dean het volgende:
Terug uit Limburg. Wat was het vandaag benauwd man. Nu nog, zit gewoon te zweten achter de laptop
Die pollen vond ik juist verschrikkelijk. En Friesland zie ik niets, maar in limboland overheerst het met boomsperma.quote:Op zondag 24 april 2011 01:02 schreef The_Dean het volgende:
Terug uit Limburg. Wat was het vandaag benauwd man. Nu nog, zit gewoon te zweten achter de laptop
Straks achter je pc gaan dus.quote:
Ja mevrouwquote:
Nooo, pleeg geen zelfmoord.quote:
Ik kan heel hard rennenquote:
Leuk die pollenquote:
Had je ingevuld dat je graag met meiden speelt?quote:Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef PieterBas het volgende:
Doe je de sportwijzer op de website van NOC NSF... Komt er korfbal uit
Als ik een sport totaal niet boeiend vond tijdens gym, was het wel korfbal.. Maar misschien kwam dat ook omdat ik probeerde zonder bril/lens op de korf te mikken
Ja, helaas kwam de vraag.. Wil je gemengd douchen?!? nietquote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je ingevuld dat je graag met meiden speelt?
Vond ik ook al een tegenvaller.quote:Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, helaas kwam de vraag.. Wil je gemengd douchen?!? niet
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga denk maar naar bed toe.. ik vraag me alleen af, wat ga ik morgen met mijn vrije dag doen?
iPop.quote:
Aaipop.quote:
Ach, ik heb toch mijn laptop bij me.. kan ik toch in het zonnetje wat wijzigingsaanvragen afmakenquote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gewoon gaan werken![]()
De vis was zeker niet vers genoeg?!?quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef jna het volgende:
Dode door schietpartij in Den Haag
Bam, zo voor de deur. Straight up ghetto hier
Dat autobedrijf schijnt er wat mee te maken te hebben. Is tha word on tha streetsquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De vis was zeker niet vers genoeg?!?
Die zaak met 100+ auto's in 50m2quote:Op maandag 25 april 2011 11:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dat autobedrijf schijnt er wat mee te maken te hebben. Is tha word on tha streets
Die ja. Sowieso enorm foute gasten die al een keer in elkaar zijn getimmerd omdat ze de verkeerde hadden opgelichtquote:
yoquote:
Echt zo'n zaak waar je absoluut geen auto moet kopenquote:Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Die ja. Sowieso enorm foute gasten die al een keer in elkaar zijn getimmerd omdat ze de verkeerde hadden opgelicht
Denk dat ze vanuit de cel weinig gaan verkopenquote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef PieterBas het volgende:
Net op een hun website gekeken, maar ze hebben maar 30 auto's in de verkoop staan
Kom maar uit je cel en sla je slag!!quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef jna het volgende:
[..]
Denk dat ze vanuit de cel weinig gaan verkopen
Ik word gek van die emoticon.quote:
Lekker tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Kom ik thuis, is er nog helemaal niemand.
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Kom ik thuis, is er nog helemaal niemand.
hoiquote:
Ik had eigenlijk verwacht dat ik gelijk aan tafel had aan kunnen schuiven.quote:
Ik, als wannabe huisvrouwtje, wacht iedere dag netjes op hem totdat hij thuis komt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken? [ afbeelding ]
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik, als wannabe huisvrouwtje, wacht iedere dag netjes op hem totdat hij thuis komt.
Ach, zelfs als hij alleen is, vindt hij het vast niet erg als hij bijvoorbeeld zelf moet koken.quote:
Nee hoor, doe ik nu ook wel. Dat ze toevallig vaak het eten klaar heeft wil niet zeggen dat dat van mij moet. Ik vind het niet erg, maar als het niet zo is is het net zo prima.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, zelfs als hij alleen is, vindt hij het vast niet erg als hij bijvoorbeeld zelf moet koken.
Utrecht tot Nieuw Duitsland rekenenquote:
Nou, hij past moeilijk in Bourgondië.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Utrecht tot Nieuw Duitsland rekenen
Dan zou ik hem bij Holland trekkenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, hij past moeilijk in Bourgondië.
Bij Woeste Zee bedoel jequote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan zou ik hem bij Holland trekken
Ja, want één pot nat.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Samen met die Brabo's and Limbo's in één provincie?
Je gaat er in ieder geval op vooruitquote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In welk opzicht?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je gaat er in ieder geval op vooruit
Verder ken ik niet zoveel Limburgers, dus kan daar geen oordeel over vellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef The_Dean het volgende:
Vooral een provincie afrekenen op de politici die er toevallig vandaan komen.
Wel mooi dat ze Goeree ook gewoon van ZH afhalen en bij Bourgondië plakkenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dat nu net het weer weer eventjes minder wordt.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben in de zomerstemming aan het komen met Escapology van Robbie Williamswat een heerlijke cd is dat toch
quote:
Ja ik zag het, ik ben benieuwd naar het EJWquote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef jna het volgende:
Bart, je krijgt een 13 jarig joch op de TU
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:46 schreef vencodark het volgende:
Blegh, nog 2 stageopdrachten, 1 leerrapportage en that's it! En nog ongeveer 2 weken hiervoor. Diploma juli gaat niet lukken, scriptie 1e kans 10 mei gaat niet lukken en onlangs voor 2e keer gezakt voor tentamen.Gelukkig heb ik Supervisie gehaald en verloopt stage verder heel goed.
Dat. En ik moet nog wat uurtjes vandaagquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:16 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb weekend
En een tablet *nerd
En vanavond een nieuwe auto
Yarvik nogwat 7" Android ding, best cool, maar well even wennen.quote:
Stoppen met werken? Of iets anders?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Middagweekend
Was van plan om vier uur te stoppen. Uiteindelijk was het tien voor vijf.
Ja, nee stoppen met werken inderdaad en om die tijd dus ook naar huis gaan.quote:
Dat wel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Het waait inderdaag stevig, maar de zon schijnt wel lekker gelukkig
Wat voor een?!?quote:
Golf 4, 1.9 TDI. Donkergroen metallic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |