Beiden... ze gaan ruilen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook het vertrek van Karim is maar voor een paar dagen dan?
Of alleen die terugkomst van Servio?
Hoor Jo dan
Takkeregie eerder.quote:
En dat siert hem! Karim zou het ook niet snappen als ie het wel zou doen!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben natuurlijk wel bewust voor Gerard gekozen omdat ze weten dat hij de enige is die z'n principes trouw blijft...
Hij hoopt dat hij eruit gestemd wordt nu, als dat niet is zie ik hem wel z'n 24 uur aanvragen...quote:
Dat zeiden ze vooraf al.quote:
Ze hadden niet Maik moeten laten terugkeren en daarna nog een keer met jo dan hadden ze er geen idee van gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef MightyDude het volgende:
Renate: Ze hebben geen idee
Geloof mij maar, ze weten dit wel
Ik zou het juist zwak hebben gevonden als hij zich ertoe had laten manipuleren om het op te vreten.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
Valt me zo tegen van Gerard, niet veel voor zijn vriend Karim over. Zwak hoor.
Flikker op dat is een oetlul en verneukt dus alles en iedereen. Principes DUH !!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben natuurlijk wel bewust voor Gerard gekozen omdat ze weten dat hij de enige is die z'n principes trouw blijft...
Uit zich zelf denk je?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk dat die programmamakers straks voor een grotere verrassing komen staan. Volgens mij gaat geer ook zo
Dat mag je niet zeggen van de zeikerds in onze SC.quote:
Doe ik wel even voor je danquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef just me het volgende:
Tijd voor bier
Het is dat ik niet meer rook anders zou ik meteen een peuk pakken!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
Dit is de meest debiele beslissing ooit genomen op tv. Ooit. En dat is inclusief Gerard Joling.
Omdat hij weigert en daar houden ze niet zo van, je moet wel in hun pas blijven lopenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef flugeltje het volgende:
dat dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou het juist zwak hebben gevonden als hij zich ertoe had laten manipuleren om het op te vreten.
Ja, ze blijven maar een week ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Kwaliteit het volgende:
MAAAAAAR...................
na een paar dagen, wat dan? moet Servio er weer uit?
Denk meer dat ze het erg rot voor der man vindquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef akveor het volgende:
Fenneke huilde natuurlijk omdat ze Gerard straks ook ff mag zien. Doorgestoken kaart enzo...
Je hebt principes of je hebt ze nietquote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Psychecn het volgende:
Hetzelfde doen ze met Laura en Mo.
Mo moet bij de spinnen anders Lau eruit en die haarbal dr in
Hear hear!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
Dit is de meest debiele beslissing ooit genomen op tv. Ooit. En dat is inclusief Gerard Joling.
't is maar een spelletjequote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
Lijkt me welquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Kwaliteit het volgende:
MAAAAAAR...................
na een paar dagen, wat dan? moet Servio er weer uit?
Vindt het zoizo heel stom een heel weekend streams zonder Karim en misschien wel nog een bewoner...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Het is niet definitief, maar het is een zwaaaaaare naaistreek, stoken tussen twee beste vrienden.
Waarvan Karim niet eens genomineerd was
En Gerard die ondertussen opstapt....quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en Laura en Karim samen in de geheime kamer![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Psychecn het volgende:
Hetzelfde doen ze met Laura en Mo.
Mo moet bij de spinnen anders Lau eruit en die haarbal dr in
Heb je Karim niet horen praten tegen Gerard? Als psychiater moet je op zn minst goed kunnen luisteren, anders FAAL je...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat is die niet waardquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van de zeikerds in onze SC.![]()
Maar hopelijk verzuipen ze die pisnicht vanavond nog in dat zwembad.
ook weer een punt iddquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Aimy het volgende:
We konden weten dat het Karim was die eventueel weg zou moeten. Cynthia en Servio weten zijn geheim immers.
En ik denk dat hij nu ook zn koffer gaat pakken ook.. tabee.. kom niet meer terug, hij heeft niemand nodigquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt principes of je hebt ze niet![]()
En hij weet dat Karim dat respecteert.
En niemand heeft door dat het doorgestoken kaart is? Ik lig echt in een deuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Razor21 het volgende:
En als straks Maik echt weg moet denkt MO natuurlijk ach zal ook wel bij het spel horen. Hij komt wel weer terug.
Mwah, Karim was niet eens genomineerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
't is maar een spelletje. Ik vond de terugkeer van Maik debieler.
Da's een goeie.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Aimy het volgende:
We konden weten dat het Karim was die eventueel weg zou moeten. Cynthia en Servio weten zijn geheim immers.
Die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en Laura en Karim samen in de geheime kamer![]()
Ik vind dat wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
Het is niet definitief, maar het is een zwaaaaaare naaistreek, stoken tussen twee beste vrienden.
Waarvan Karim niet eens genomineerd was
datquote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
Monique moet spinnen pakken.
Doet ze dit niet, dan gaat Laura weg en komt Cynthia het huis in.
die kans zit er wel in denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
En Gerard die ondertussen opstapt....
Dat zou wel weer heel sneu voor Karim zijn, want die wil natuurlijk als hij terug komt dat Geer er nog is...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik denk dat hij nu ook zn koffer gaat pakken ook.. tabee.. kom niet meer terug, hij heeft niemand nodig
dat was ook debiel, maar ze zinken per week dieper. en ik hoop dat dat kijkcijfers ze dat duidelijk gaan maken de komende dagen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
't is maar een spelletje. Ik vond de terugkeer van Maik debieler.
hij zal wel een geheime boodschap krijgen ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, hij houd zn woord...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Jep... Vraag me af hoe ze dat voor elkaar krigen. De Stem heeft niets om mee te dreigen - Hij gaat er na een paar dagen sowieso weer uit..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Da's een goeie.
Dan moet servio z'n muil wel houden
principequote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Je_Psychiater het volgende:
Oh dat bedoel ik ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoor.
Een beetje vriend eist dat niet van een ander, om kakkerlakken op te eten.
Het heeft helemaal niks meer met RLS te maken.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Day het volgende:
Dit is echt de grootste naaistreek die ik in een rls gezien heb!
HAHAHAHAHA dat zeggen jullie keer op keer maar steeds blijven jullie....quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Day het volgende:
Dit is echt de grootste naaistreek die ik in een rls gezien heb!
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
En Gerard blijft gewoon
Want Renate zei: Over een paar dagen komt Karim weer terug in het huis, en dan moet hij Gerard weer onder ogen komen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Iemand er uit pleuren die niet eens genomineerd isquote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ook debiel, maar ze zinken per week dieper. en ik hoop dat dat kijkcijfers ze dat duidelijk gaan maken de komende dagen.
Jawel, ze hebben het wel door.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En niemand heeft door dat het doorgestoken kaart is? Ik lig echt in een deuk.
als je maar van m'n biertje afblijftquote:
Oh wat moest ik lachen! Gerard joling!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Danny het volgende:
Dan heb je net niet goed geluisterd.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand er uit pleuren die niet eens genomineerd is![]()
Oke, niet voorgoed, maar dat weet de rest niet.
Gerard moest kakkerlakken eten en als ie dat niet deed moest Karim per direct het huis uit en komt Servio terug. Dus nu komt stervio terug.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Injetta het volgende:
Ik val er midden in. Wat is er in godsnaam nou gebeurd?
Wat was het dilemma van Gerard dan??
Ik begrijp er geen hout van en ik heb in het topic teruggelezen maar er staat niet wat er nou precies aan de hand is. Wat moest Gerard dan doen/kiezen?
Het is niet eerlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ophef, daar is alles om te doen. Missie geslaagd.
Gerard heeft altijd gezegd geen ranzige dingen te gaan eten.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Injetta het volgende:
Ik val er midden in. Wat is er in godsnaam nou gebeurd?
Wat was het dilemma van Gerard dan??
Ik begrijp er geen hout van en ik heb in het topic teruggelezen maar er staat niet wat er nou precies aan de hand is. Wat moest Gerard dan doen/kiezen?
Dat hoop ik ook, dit is een smerige rotstreek en ik denk dat het nu voor iedereen wel duidelijk is wie er moet en zal gaan winnen daar.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ook debiel, maar ze zinken per week dieper. en ik hoop dat dat kijkcijfers ze dat duidelijk gaan maken de komende dagen.
Servio zal afgeslacht wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef scooby-doo het volgende:
Ik denk ook niet servio echt welkom is.
nop hij wist dat dan karim moest gaan, dat was de opdrachtquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard weer tegen de Stem in. De hoofdregel ga niet tegen de stem in overtreden. Diskwalificatie.
je hebt gelijk. Ik ging er nog even met m'n stomme kop vanuit dat ze proberen een goed programma neer te zetten. Mea Culpa.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is ophef, daar is alles om te doen. Missie geslaagd.
Wijn met bier.. neuh maar niet doenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
als je maar van m'n biertje afblijft
ik had het ook niet gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gerard heeft altijd gezegd geen ranzige dingen te gaan eten.
Nu moest ie wormen en kakkerlakken eten en als hij het niet deed moest Karim (niet genomineerd) per direct weg. Hij deed het niet.
Dat is wel echte vriendschap!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat bedoel ik ook niet
Karim eiste het ook niet toch? Die zei juist direct al dat als hij het niet kon hij het vooral niet moest doen.
Dat staat wel vast in contracten hoor, geen idee hoe het met geldprijzen zit maar een Servio of Cynthia is allang blij met elke minuut zendtijd.reclame die ze krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:13 schreef Aimy het volgende:
[..]
Jep... Vraag me af hoe ze dat voor elkaar krigen. De Stem heeft niets om mee te dreigen - Hij gaat er na een paar dagen sowieso weer uit..
Waarom danquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
Gerard krijgt nu hoop ik wel extra stemmen.
En dan liep er net ook nog ineens iemand van buiten in het huis!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks meer met RLS te maken.
Het is een grote bullsheit.
Is voor hem misschien niet eens zo slecht, eens geconfronteerd worden met zijn misselijke zelf.quote:
Of juist niet... dunno.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
Gerard krijgt nu hoop ik wel extra stemmen.
Dat die ex-bewoners even komen en weer gaan vind ik ook niet zo'n big deal.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben het wel door.
En hier de meesten ook wel.
Het komt er dus op neer dat ex-bewoner(s) weer even terugkeren en dan weer weg gaan.
Big deal.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef markna het volgende:
op twitter
Mensen die tweeten of überhaupt naar secret story kijken moeten zich heel diep schamen Zet 5 apen in een schuur en je hebt betere tv #sstnl
Getsie.... Tja.. dat is toch wel heel idioot. Ik zou voor geen miljoen een kakkerlak gaan eten...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard moest kakkerlakken eten en als ie dat niet deed moest Karim per direct het huis uit en komt Servio terug. Dus nu komt stervio terug.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef dasaliz het volgende:
Serieus... Dit forum maakt het programma zowaar leuk om te kijken...
I hope not. Dit is nou niet reality zoals ik (en gezien de reacties; de meesten hier) het graag zie.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar trekken ze hier nu echt meer kijkers mee?
Je valt helemaal in de doelgroepquote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
na het vertrek van Alex zullen ze uiteindelijk geloven dat Karim echt weg is
En wel de juiste hashtag, hé?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef markna het volgende:
op twitter
Mensen die tweeten of überhaupt naar secret story kijken moeten zich heel diep schamen Zet 5 apen in een schuur en je hebt betere tv #sstnl
dat is allang bepaald,daar is grof geld voor betaald door die strakgetrokken ma van donald duck lipquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, dit is een smerige rotstreek en ik denk dat het nu voor iedereen wel duidelijk is wie er moet en zal gaan winnen daar.
dat was toch al lang duidelijk dat dat absoluut niet de opzet isquote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Ik ging er nog even met m'n stomme kop vanuit dat ze proberen een goed programma neer te zetten. Mea Culpa.
komt er ooit weer een The Bunker?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Danny het volgende:
[..]
I hope not. Dit is nou niet reality zoals ik (en gezien de reacties; de meesten hier) het graag zie.
het is maar een spel jaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Alsof kakkerlakken en wormen eten zo'n ramp is, het zijn gewoon eiwitten. Het waren er maar een paar. Insekten worden in zoveel landen in de wereld gegeten. Zwak hoor van Gerard, het is maar een spel hoor ik hem nog zeggen, ik laat alles van me afglijden. Valt hij even door de mand.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef marky het volgende:
Ze gaan Servio natuurlijk helemaal uithoren over hoe populair ze zijn buiten het huis.
Zo principieel was ie dan ook weer net niet: "ik hoop dat ik dadelijk weggestemd wordt".quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Een psychiater moet de verhalen die hem verteld worden serieus nemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Alsof kakkerlakken en wormen eten zo'n ramp is, het zijn gewoon eiwitten. Het waren er maar een paar. Insekten worden in zoveel landen in de wereld gegeten. Zwak hoor van Gerard, het is maar een spel hoor ik hem nog zeggen, ik laat alles van me afglijden. Valt hij even door de mand.
Soms zijn we net users he.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef waxmask het volgende:
Nog nooit zoveel MOD's in een topic zien posten BTW, incl de oppermod...
Dat was die ober van de pizzaboer.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan liep er net ook nog ineens iemand van buiten in het huis!
Vind ik ook, hoor. Misselijke streek.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat die ex-bewoners even komen en weer gaan vind ik ook niet zo'n big deal.
Maar iemand er dan zogenaamd uit gooien die niet eens genomineerd was vind ik persoonlijk ( !) te ver gaan. Vooral omdat Gerard nu een mega schuldgevoel zal hebben, onterecht.
Wat ben jij een eng gefrustreerd zielig mannetje zeg. Misschien moet je je onvrede eens bij een echte psychiater gaan spuienquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Zoals al eerder gezegt is: Nog nooit een RLS gezien met zoveel contact en informatie van buitenafquote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef marky het volgende:
Ze gaan Servio natuurlijk helemaal uithoren over hoe populair ze zijn buiten het huis.
Nou ja misschien voor 25%quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen hoor.
Een beetje vriend eist dat niet van een ander, om kakkerlakken op te eten.
Gerard kon het met opgeheven hoofd weigeren, en het zat er natuurlijk dik in dat Karim niet écht voorgoed zou weghoeven.
Je verspilt echt moeite met je oeverloze ge-troll, niemand neemt zulke posts serieus dus bespaar je de moeitequote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat is ook zoquote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu kan Servio 't geheim van karim verklappen, hij is toch weg.
Van mij mogen ze ook best oud bewoners terug het huis in halen (al zou ik zelf liever Alex en Aafke terug hebben dan Cynthia en Servio) de streams worden namelijk wel saaier soms met zo weinig mensen... alleen laat de bewoners die er nu zijn ook blijven!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar iemand er dan zogenaamd uit gooien die niet eens genomineerd was vind ik persoonlijk ( !) te ver gaan. Vooral omdat Gerard nu een mega schuldgevoel zal hebben, onterecht.
Glaasje draaien?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef kyan2002 het volgende:
ik ben bang dat gerard nu wat doms gaat doen
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Dat iemand deze RLS überhaupt nog serieus neemt.
Wat? Naar huis gaan? Dat zou toch niet zo dom van m zijn?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef kyan2002 het volgende:
neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Ha ha ha ha volgens mij ben je zelf flink gefrusteerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat ben jij een eng gefrustreerd zielig mannetje zeg. Misschien moet je je onvrede eens bij een echte psychiater gaan spuien![]()
Ik ga niet gauw persoonlijk op iemand in op een forum maar jou ben ik echt kots en kots zat.
Karakter tonen is totaal iets anders dan door de mand vallen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kom op zegquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Hoop dat ik jou nooit als psyciater tegenkom!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kun je nagaan als je verliefd bent zoals Mo en Maik en je wordt uit elkaar gehaald. terwijl Gerard dit aan zich zelf te danken heeft, hij had zich over zijn angst kunnen heen zetten slap, zeg.
Ik denk dat Gerard het wel doorheeft allemaal hoor, dat Karim niet voorgoed weghoeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Door Sharon zou ik niet eens zo erg vinden. Maar Maik. Kom op.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef ZaZoe het volgende:
Het zou wat zijn als Gerard nu wordt ingehaald door Maik en Sharon![]()
Dan breekt hier de pleuris uit
johquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
SST WIST ALLES AL;
- ZE WISTEN AL DAT KARIM LAURA ZOU KIEZEN AAN DE TELEFOON, HEEFT IE DUIDELIJK GEZEGD IN HET SPEL
- ZE WISTEN AL DAT GERARD HET NIET GING ETEN
- ZE WISTEN AL DAT MONIEK DE SPINNENMISSIE NIET GAAT DOEN
OFTEWEL;
ALLES WISTEN ZE AL ;D
Je hebt het script niet gelezenquote:
Nee. Het is meer een spelquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
dus gaat sharon er uit??????????quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
SST WIST ALLES AL;
- ZE WISTEN AL DAT KARIM LAURA ZOU KIEZEN AAN DE TELEFOON, HEEFT IE DUIDELIJK GEZEGD IN HET SPEL
OFTEWEL;
ALLES WISTEN ZE AL ;D
Dat zou ik veel erger vinden, want dat kost de stemmers weer geld.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Mylene het volgende:
Maik mag blijven als Monique spinnen beet pakt.
Wel als Karim daarna gewoon weer terug komt...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat? Naar huis gaan? Dat zou toch niet zo dom van m zijn?
Dit zou me nou niks verbazen, en was dan ook vast allang vantevoren bedacht.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef ZaZoe het volgende:
Het zou wat zijn als Gerard nu wordt ingehaald door Maik en Sharon![]()
Dan breekt hier de pleuris uit
Nee maar er is geen andere RLS op dit moment en we hebben al een tijdje geen RLS meer gehadquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef beequeen het volgende:
Natuurlijk weten ze als al, het is allemaal gescipt...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
SST WIST ALLES AL;
OFTEWEL;
ALLES WISTEN ZE AL ;D
Zou ik zeker doen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik denk dat hij nu ook zn koffer gaat pakken ook.. tabee.. kom niet meer terug, hij heeft niemand nodig
En zo niet.... moet zij weg?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Mylene het volgende:
sleutel paktquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor gefrustreerd ben ik absoluut niet, ik kots alleen op jequote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ha ha ha ha volgens mij ben je zelf flink gefrusteerd![]()
![]()
Psies!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard het wel doorheeft allemaal hoor, dat Karim niet voorgoed weghoeft.
Maar zelfs als dat aanvankelijk niét zo was, zal hij denk ik niet zo'n schuldgevoel gehad hebben. Je hoeft simpelweg niet alles maar te doen "voor je vrienden". Een redactie kan nog wel ergere dingen verzinnen die je zou moeten doen. Gewoon je eigen grenzen trekken, klaar. Gerard kan dat prima!
En dankzij deze enorme faal zal het ook wel weer even duren voor er weer 1 komt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Nee maar er is geen andere RLS op dit moment en we hebben al een tijdje geen RLS meer gehad
Dat is allemaal wel zo en ik heb bewondering voor zijn principesquote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard het wel doorheeft allemaal hoor, dat Karim niet voorgoed weghoeft.
Maar zelfs als dat aanvankelijk niét zo was, zal hij denk ik niet zo'n schuldgevoel gehad hebben. Je hoeft simpelweg niet alles maar te doen "voor je vrienden". Een redactie kan nog wel ergere dingen verzinnen die je zou moeten doen. Gewoon je eigen grenzen trekken, klaar. Gerard kan dat prima!
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
Karim moest er wel even uit, Servio weet zijn geheim.
Nee, dan moet Jo weg!!quote:
De geheime kamermomentenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
Hoogtepunten van maik, zoude we meer zien dan bedscene's...
Dat word dan weer bewaard voor de kijk-cijfers van morgen he...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Ik had Karim z'n gezich wel eens willen zien achter de schermen
We hebben denk ik zo'n 4 of 5 hoogtepunten van m gezien toch?quote:
ja, wat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
Als Maik nu wéér mag blijven... dan... dan....
Wat een logica, had heel die Servio dan weg gelaten, hij is er toch uit gestemd?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
dan sleur ik 'm persoonlijk het huis uit...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
Is ook, daarom kijk ik ook maar het is een slap aftreksel van het format. Ze hebben de boel echt verneukt. Zo jammer.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:19 schreef MightyDude het volgende:
Nee maar er is geen andere RLS op dit moment en we hebben al een tijdje geen RLS meer gehad
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
We hebben denk ik zo'n 4 of 5 hoogtepunten van m gezien toch?
Dan gaat de TV hier kapot. Vraag me niet waarom. Maar dat voelt dan vast even goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
karim is de enige waar hij dat zonder problemen tegen kan zeggen, het is erger om hem bij de mensen te zetten die dat geheim nog niet weten..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Lutte het volgende:
krijgen we een zwangere Mo !quote:
Zegg ga je lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Maik rot op! Je bent alleen bezig met je aangekoekte snol
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Mylene het volgende:
Ja maar ieder normaal mens zou zo'n beetje alles wat daar gebeurt tien keer handiger aan kunnen pakken.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een logica, had heel die Servio dan weg gelaten, hij is er toch uit gestemd?
Ik wou wel dat meer mannen zo bij hun principes blijven!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Karakter tonen is totaal iets anders dan door de mand vallen.
dat is modern volgens mij!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, lijkt of ze een pruik op heeft...
dat is....quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
Wat heeft die zus voor aangekoekte plak met prut op haar hoofdOf moet dat een friemeltje pony voorstellen ofzo
neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Gaan ze dat echt doen van die spinnen en Monique, dat Maik dan mag blijven?
Wat heeft dat stemmen dan nog voor zin?
Dat ik me dat nog afvraag![]()
Sorry, heb de eerste tien minuten gemist
En plaatsmaken voor Cynthia.quote:
Laura zal dan weg moeten en Cynthia terug...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Gaan ze dat echt doen van die spinnen en Monique, dat Maik dan mag blijven?
Wat heeft dat stemmen dan nog voor zin?
Dat ik me dat nog afvraag![]()
Sorry, heb de eerste tien minuten gemist
denk dat de programmamakers daar op hopen. Gerard is niet te sturen zoals zij graag willen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef kyan2002 het volgende:
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laura zal dan weg moeten en Cynthia terug...
Nee die zochten ze om alles te coordineren. Om te zorgen dat de deur in de tuin open is op moment supreme, oh wacht.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Was dit nou het werk van die nieuwe eindredacteur die ze voor de live show zochten?
Die Gerard/Karim streek?
Ontsla hem dan in godsnaam maar meteen weer.
Oh ja, en dan gaan ze hopen dat Laura en Karim gaan kloten in de geheime kamer?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laura zal dan weg moeten en Cynthia terug...
Ik weet niet of dat geld wel zijn motivatie is. Hij is gewoon een man met principes, dat ie ook geld heeft is bijzaak. En eigenlijk best bijzonder, want de meeste mensen met geld hebben juist géén principes, vandaar het geldquote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk dat de programmamakers daar op hopen. Gerard is niet te sturen zoals zij graag willen.
Hij heeft dat geld niet nodig
Vastquote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, en dan gaan ze hopen dat Laura en Karim gaan kloten in de geheime kamer?
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef waxmask het volgende:
Mocht je nog even terug lezen zus van Maik...je optreden was weer volslagen KUT...volgende keer thuis blijven, laat je pony maar alleen opdraven...
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef dasaliz het volgende:
ik wil waar voor mijn geld, ik ga maik stemmen. die mag toch blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |