Ja maar ieder normaal mens zou zo'n beetje alles wat daar gebeurt tien keer handiger aan kunnen pakken.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een logica, had heel die Servio dan weg gelaten, hij is er toch uit gestemd?
Ik wou wel dat meer mannen zo bij hun principes blijven!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Karakter tonen is totaal iets anders dan door de mand vallen.
dat is modern volgens mij!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja, lijkt of ze een pruik op heeft...
dat is....quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef DjinN het volgende:
Wat heeft die zus voor aangekoekte plak met prut op haar hoofdOf moet dat een friemeltje pony voorstellen ofzo
neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Gaan ze dat echt doen van die spinnen en Monique, dat Maik dan mag blijven?
Wat heeft dat stemmen dan nog voor zin?
Dat ik me dat nog afvraag![]()
Sorry, heb de eerste tien minuten gemist
En plaatsmaken voor Cynthia.quote:
Laura zal dan weg moeten en Cynthia terug...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Gaan ze dat echt doen van die spinnen en Monique, dat Maik dan mag blijven?
Wat heeft dat stemmen dan nog voor zin?
Dat ik me dat nog afvraag![]()
Sorry, heb de eerste tien minuten gemist
denk dat de programmamakers daar op hopen. Gerard is niet te sturen zoals zij graag willen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:18 schreef kyan2002 het volgende:
ik ben bang dat gerard nu wat doms gaat doen
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laura zal dan weg moeten en Cynthia terug...
Nee die zochten ze om alles te coordineren. Om te zorgen dat de deur in de tuin open is op moment supreme, oh wacht.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Was dit nou het werk van die nieuwe eindredacteur die ze voor de live show zochten?
Die Gerard/Karim streek?
Ontsla hem dan in godsnaam maar meteen weer.
Oh ja, en dan gaan ze hopen dat Laura en Karim gaan kloten in de geheime kamer?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laura zal dan weg moeten en Cynthia terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |